BBT - basal body temperature

Mulla varmaan ollu rupuoviksia jo 2vuotta, mut juu saas nähdä nouseeko vielä Joku kaunis aamu:hilarious:
 
Terveisiä perseestä eli kp ykkösestä päivää!

Lämmöt pysyivät kyllä nyt hyvissä lukemissa luteaalissa, joten suuntaus on hyvä. En tiedä olisiko nuo gele royalit vaikuttaneet, tahi sitten vyöhyketerapia. Kävin taas uudestaan tänään, kun se on kuulemma hyvä ottaa aina kierron alkuun. Ja ennen ovista menen vielä uudemman kerran, nyt laitetaan tämä luomukierto oikein potenssiin 6 näillä vaihtoehtohässäköillä :hilarious:

Toivottavasti rupuovislaisilla kuiteskin kävisi flaksi :)
 
Juu Bauhausin puutavaraosastolta päivää, lämpökäyrän sahaamisesta päätellen :hilarious:

Eilen se mokoma tosiaan tiputteli taas, mutta en oo ikinä tuollaista tuotosta nähnyt :eek: Siis ihan PINKKIÄ?! Ja sit se loppui :shifty: Hyvä näin. Dpo 6 ja tässä sitä puksutetaan menemään, kohti ens viikon jälkeen alkavaa kesälomaa. Kuolemanväsyneenä :hilarious:
 
Juu Bauhausin puutavaraosastolta päivää, lämpökäyrän sahaamisesta päätellen :hilarious:

Eilen se mokoma tosiaan tiputteli taas, mutta en oo ikinä tuollaista tuotosta nähnyt :eek: Siis ihan PINKKIÄ?! Ja sit se loppui :shifty: Hyvä näin. Dpo 6 ja tässä sitä puksutetaan menemään, kohti ens viikon jälkeen alkavaa kesälomaa. Kuolemanväsyneenä :hilarious:
Täällä taas yltiöpositiivisena totean, että minulla toisessa raskaudessa kiinnittymisvuoto oli ihan pinkkiä ja siitä muuttui oranssihtavaksi :hilarious:
Ei mulla muuta :rolleyes: :laughing001
 
Täällä taas yltiöpositiivisena totean, että minulla toisessa raskaudessa kiinnittymisvuoto oli ihan pinkkiä ja siitä muuttui oranssihtavaksi :hilarious:
Ei mulla muuta :rolleyes: :laughing001

:woot: Gaaah! Mutta ei se kai nyt jo dpo 5 mihinkään kiinnity :pompus: Taitaa vaan olla omaa tiputtelua as usual… Varsinkin kun loppuikin taas tuon kerran jälkeen heti.
 
36.61 aikaisin mitattuna ja 2h myöhemmin 36.77 :grin Eka lienee luotettavin. Mut kai sen pitäis olla korkeempi jos ois kiinnittynyt :hilarious: kaks päivää oli tossa 36.50 paikkeilla :pompus::eek: huomenna testiä niin saa varmistuksen negasta :laughing002
 

Liitteet

  • Screenshot_20200709-093246.jpg
    Screenshot_20200709-093246.jpg
    14 KB · Katsottu: 167
36.61 aikaisin mitattuna ja 2h myöhemmin 36.77 :grin Eka lienee luotettavin. Mut kai sen pitäis olla korkeempi jos ois kiinnittynyt :hilarious: kaks päivää oli tossa 36.50 paikkeilla :pompus::eek: huomenna testiä niin saa varmistuksen negasta :laughing002
Ai että mä nauran jo itselleni, MUTTA ( :laughing001) eeei sen tarvii korkeampi olla :grin
Mulla ollut max. 36.65
Nyt tasaista 36.61

20200709_104709.jpg
 
Ai että mä nauran jo itselleni, MUTTA ( :laughing001) eeei sen tarvii korkeampi olla :grin
Mulla ollut max. 36.65
Nyt tasaista 36.61

View attachment 91529

Jee odotinkin mitä sulla on sanottavaa, mutta toihan olikin parempaa mitä odotin :grin oikeastaan olisi pitänyt laittaa informoivaa-reaktio. Tää on ollut raikastavaa kun en oo testaillut niin paljon kun yleensä siis rtestejä. No huomenna takasin maan päälle. Ei oo mitään raskausoireita, et ei ainakaan ne oo huijaamassa.
 
:woot: Gaaah! Mutta ei se kai nyt jo dpo 5 mihinkään kiinnity :pompus: Taitaa vaan olla omaa tiputtelua as usual… Varsinkin kun loppuikin taas tuon kerran jälkeen heti.
Mulla tuli flo mukaan dpo 5 lämpödroppi ja ja tippa verta liman seassa. Eikös tuo dpo 5 ole kuitenkin ihan mahdollinen kiinnittymiselle?
 
Joo melkein jo olikin toiveet korkealla, mutta tänään iski sellainen masennus/rage/maailmanlopunmeininki ajatusmaailma, että ei tästä tuu taas lasta, eikä paskaa. Todennäköisemmin paskaa :grumpy: Ja kuitenkin vasta dpo 6, vähän aikaista PMS menkkaragelle, mutta sanoinkin miehelle jo, että kai tässä luteaalit lyhenee ja vaihdevuodetkin alkaa jo :shifty:

Meen nukkuun ja toivon että huominen on vähemmän kakka.

Screenshot_20200709-082906_Flo.jpg
 
Joo melkein jo olikin toiveet korkealla, mutta tänään iski sellainen masennus/rage/maailmanlopunmeininki ajatusmaailma, että ei tästä tuu taas lasta, eikä paskaa. Todennäköisemmin paskaa :grumpy: Ja kuitenkin vasta dpo 6, vähän aikaista PMS menkkaragelle, mutta sanoinkin miehelle jo, että kai tässä luteaalit lyhenee ja vaihdevuodetkin alkaa jo :shifty:

Meen nukkuun ja toivon että huominen on vähemmän kakka.

View attachment 91547

Sama rage täällä ja iltapissasta nega dpo11 :Heartred
 
Joo melkein jo olikin toiveet korkealla, mutta tänään iski sellainen masennus/rage/maailmanlopunmeininki ajatusmaailma, että ei tästä tuu taas lasta, eikä paskaa. Todennäköisemmin paskaa :grumpy: Ja kuitenkin vasta dpo 6, vähän aikaista PMS menkkaragelle, mutta sanoinkin miehelle jo, että kai tässä luteaalit lyhenee ja vaihdevuodetkin alkaa jo :shifty:

Meen nukkuun ja toivon että huominen on vähemmän kakka.

View attachment 91547
Mullakin dpo6 ja kauheen herkäl mielel ollu tänää. Maha kipuillu oudosti ja pelkään pelko persiis et menkat jo puskee sieltä. Mulla ollu viikon luteliaalit kahes viime kierros:banghead: nyt oli sentää ovis viikkoo aikasemmin. Jos luteliaali pitenis samaa syssyy... toiveet ei kovin korkeel. Lämmöt pysyny ylhääl toistaseks. Näinä yövuoropäivin on kyl haastavaa mittailla kun ei pysty kunnolla nukkumaan vuorojen välissä. So I feel you:angelic:
 
Se siitä paremmasta päivästä :hilarious: Olin koko eilisen (no en nyt ihan, 7 tuntia vaan) päivystyksessä :hilarious: Oh dear God. Ja sain sieltä varmaan jonkun koronan, terkuin dpo 8.

Screenshot_20200711-123111_Flo.jpg
 
Teillä näyttää hyvältä! Oma käyrä nyt huviksi tänne, vaikka toivo menetetty. Tuo yksi korkea, en tiedä mistä johtuu, ehkä kahdesta lasista viiniä edellisenä iltana?? Tai mistä vaan olosuhteista. Sama tämän aamun alhainen, olosuhteet? Taas pari tuntia myöhemmin oli perus 36,61. Kyllä ne menkat alkaa viimeistään ke:bag: enkä ehkä edes pääse inssiin ensi kierrossa :sad001 pskaaa
 
Takaisin
Top