Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvältä näyttää, ootko millon meinannut testata?Mites muilla menee? Täällä piinaillaan. Tänään dpo8.
Mites muilla menee? Täällä piinaillaan. Tänään dpo8.
Meinasin antaa reilusti aikaa :) menkkojen pitäis alkaa viikon päästä lauantaina. Alkuviikko ollaan joka tapauksessa mökillä missä olis vaikee testata. Ehkä sillon viikonloppuna vasta, paitsi jos on tosi vahvat oireetHyvältä näyttää, ootko millon meinannut testata?
En tiiä kannattako kolmivuoroa tekevän näitä aamulämpömittauksia tehdä. Flo heitti nyt niiden perusteel oviksen olleen sunnuntaina, mut en oo saanu hymyä digii ja ovislimojaki nyt eilen vasta bongasin. En kyllä usko oviksen vielä olleen.:banghead:
Joo täytyy niin tehdä. Alkaa vähän tuskastuttamaan kun kp17 eikä vieläkään hymyä viime kierrossa oli kp18 ovisplus ja olin jotenkin odottqnut että lähtis aikaistuu ku edelliseen kiertoo nähden toi kp18 oli viikkoo aikasemmin. Viime kierto oli 28 päivää pitkä, ja luteliaali jäi siis tosi lyhyeksi edelleen....Jatka testien tekemistä, ja kun plus niin laitat flohon positiivinen ovulaatiotesti ni laittaa siihen uuden oviksen kalenteriin :)
Ai sielläkin vaivaa lyhyt luteliaali? Onks sulla tietoo, et jos ei lähde tasottuu itekseen, et kui helposti yksityiset gynet määrää keltarauhashormoonii sitä tukemaan ilman kalliita ja laajoja tutkimuksia?Hyvältä näyttää, Juliet :)
Tällänen käppyrä oli mun yk4. Positiivista se että luteaali piteni päivällä. Lyhyt kierto oli kyllä, saa nähdä mitä seuraava tuo tullessaan (26, 26, 24 pv ollu siis viimeiset). Ainakin puuhailu on helpompaa kun lomat loppuu, pääsee kodin rauhaan ja työreissujakaan ei pitäis paljon olla.
mulla ollu nyt siis 12pv jonka oon ymmärtäny olevan vielä riittävä, mutta nyt siis 13pv viime kierrossa. En oo perehtynyt siis vielä kun ei superlyhyeksi ole kuitenkaan jäänyt! Minkä mittainen sulla on?Ai sielläkin vaivaa lyhyt luteliaali? Onks sulla tietoo, et jos ei lähde tasottuu itekseen, et kui helposti yksityiset gynet määrää keltarauhashormoonii sitä tukemaan ilman kalliita ja laajoja tutkimuksia?
Jäänyt alle 10 päivään viimeks alko menkat kun olis ollu dpo11 mut muuttu kp1. Se oli kyl pari päivää pidempi kun sitä edellises kierros. Kovasti toivon että nyt pitenis entisestään ja plussa tulismulla ollu nyt siis 12pv jonka oon ymmärtäny olevan vielä riittävä, mutta nyt siis 13pv viime kierrossa. En oo perehtynyt siis vielä kun ei superlyhyeksi ole kuitenkaan jäänyt! Minkä mittainen sulla on?
Sivusta huutelen, että itse ainakin sain tosi helposti. Kävin kyllä lapsettomuuteen erikoistuneen gynen luona, joten ymmärrystä asiaan löytyi. Menin hänen yksityisvastaanotolleen, mikä oli halvempaa, kuin lapsettomuusklinikalla. Oma kokemus ja oviksen tikuttelut riitti lääkärille tiedoksi liian lyhyestä luteaalista, ja mitään varsinaisia tutkimuksia ei tehty, paitsi vastaanottokäyntiin muutenkin liittyvä sisätutkimus ja ultra.Ai sielläkin vaivaa lyhyt luteliaali? Onks sulla tietoo, et jos ei lähde tasottuu itekseen, et kui helposti yksityiset gynet määrää keltarauhashormoonii sitä tukemaan ilman kalliita ja laajoja tutkimuksia?
Mites tänään kehittyi? tuo vuorotyö vvi kyl varmaan vaikuttaa noihin heilahteluihin kyllä. sun pitäis merkkaa mihin aikaan oot minäkin päivänä mitannu niin näkis onko ne poikkeamat siihen liittyviä?En nyt tiiä mitä pitäs noist lämmöist ajatella. Vähän ehk matalal vs. Aikasempiin kiertoihin oviksen jälkee
Ei toi kovin vaihteleva musta vielä ole, itelläkin heiluu välillä jonkin verran :) millon testaat seuraavan kerran?Täällä ihme siksakia, ekat negatkin testattu dpo7