Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!
Parempi ku ei pidä liikaa lomaa täältä, tosiaan perhesovun kannalta
täällä ei kerrottavaa vielä, kp8 ja lämmöt tasaiset, sinne kp15 odotan hyppäystä lämmöissä. Onko se muuten niin että lämpö nousee heti ovulaation jälkeisenä päivänä vai voiko siinä olla viivettä? Ihan vaan pohdiskelen täällä![]()
Mulla ainakin yleensä viivettä päivä pari. Pitäisi olla normaalia, nousee sitten heti tai viiveellä :)

Tai viime kierrossa paikallistin oviskivun jonka oletan olleen ovispäivä, ja silloin nousi lämmöt seuraavana päivänä, mutta aina ei oo niin selkeää. No, ehkä mä menen sillä oletuksella et ovis on edellisenä päivänä ja lasken siitä dpo:t, niin ei tuu ainakaan yliarvioitua 

lämmötkin olisi niin lupaavat!

Härrjösses, että oli kamala. Noh, nyt kökin kotona kolme päivää odottamassa tuloksia. Kannatti käydä päivystyksessä viikko sitten, jos sen sieltä OIKEESTI sai mukaansa.

”päästään” huomenna mökiltäkin kotiin niin on ees hetken jotain yksityisyyttä
valkkari alkoi tänään lisääntyä ja oiskohan taas kp14 ovis, saa nähdä 
kai se on niin nähtävä että se ovis meni jo, vaikka toi eka mittaus ei kovin korkea ollutkaan. Noi kuitenkin peräjälkeen joten en tiedä miks se korkeaa näyttäis jos ei olis ollu oikeasti. Ohhoh 
mä alan usein mittaamaan vasta oviksen jälkeen tai juuri ennen satunnaisesti, eli mulla ei vielä postattavaa :) oviksen pitäisi tulla viim ensi viikolla, letroja syön tässä kierrossa, ja jos plussa tulee muulloin kuin lauantaina, pääsen inssiin