BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millos aattelit testata? Mä varmaan sorrun jo huomenna ellei menkat jostain syystä paukahda paikalle.

Noh, itseasiassa testasin jo tänään :playful: Ei tästä tullut hullua hurskaammaksi, että josko sitten parin päivän päästä uudelleen...

20200712_092910.jpg

Hups kuva jäi taas

Liitteet

• Screenshot_20200712-132751.jpg
    Screenshot_20200712-132751.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 143
kp6 ja menkat muuttunu enää tiputteluksi. Kohta saa alkaa mittailla tosissaan :) nyt oli menkkojenkin ajan matalat lämmöt, kun viimeksi pysy korkeella vielä kp4 o_O uskon et sillon yritti jotain tapahtua, kun menkatkin oli niin kivuliaat ja erikoiset.

Muokattu viimeksi:
Ylempi eilen dpo 9 rfsu testi. Alempi pregcheck dpo 10.. :angelic: vielä kun pysyisi matkassa.. Edelliskuussa tuli haalea plussa paljon myöhemmin ja alkoikin sitten tiputtelemaan pari päivää myöhemmin ja menkat myöhästyi jonkun verran.

Lämmöt on vielä ylhäällä kuten normaalistikkin tässä vaiheessa.

Liitteet

• 20200713_085616.jpg
    20200713_085616.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 164
Onko täällä (enemmän kuin mun kolmen kierron kokemus!) BBT eksperttejä paikalla?

Yes, I know, iltapäivä/iltalämpö ei "merkkaa mitään", mutta oon nyt ihan ulapalla kun joka tapauksessa mittaan :bookworm: Viikonlopun aamulämmöt oli siis 37-37,1 ja tänään aamulämpö vaan 36,71 :banghead:

Ajattelin, että siitä se lähtee tippumaan mutta nyt iltapäivästä koko päivän sohvalla mököttäneenä 37,3 :anyone

Huominen aamulämpö varmaan kertoo enemmän.

Voi silloinkin kiinnittyä :)

Apua, en nyt kyllä mitenkään jaksaisi alkaa taas positiiviseksi kun kaikki toivo oli jo heitetty :hilarious: viime yönä oli taas kamalat menkkajomot, kuten viime kierrossa mutta dpo 8-9 välisenä yönä tosin :rolleyes: Silloin joku tarttui mukaan, mutta ei pysynyt. Tiputtelu ei alkanut tänään vielä.

En jotenkaan jaksa uskoa kun tuntuu, että ihan KAIKKI muut saa jonkun haamun jo ihan viimeistään dpo 10 :shifty:

Apua, en nyt kyllä mitenkään jaksaisi alkaa taas positiiviseksi kun kaikki toivo oli jo heitetty :hilarious: viime yönä oli taas kamalat menkkajomot, kuten viime kierrossa mutta dpo 8-9 välisenä yönä tosin :rolleyes: Silloin joku tarttui mukaan, mutta ei pysynyt. Tiputtelu ei alkanut tänään vielä.

En jotenkaan jaksa uskoa kun tuntuu, että ihan KAIKKI muut saa jonkun haamun jo ihan viimeistään dpo 10 :shifty:

Turotus plussas joskus dpo12-13?:rolleyes: riippuu ihan milloin kiinnittyy, noi kivut oli ehkä kiinnittymistä :)

Yyyh, siitä se jatkoi laskemistaan kuin lehmän häntä. Kohti yk3, aamulla alkoi jo tiputella! Luteaali jäi nippanappa 10 päiväksi, viimeksi oli sentään 13.

Yyyh, siitä se jatkoi laskemistaan kuin lehmän häntä. Kohti yk3, aamulla alkoi jo tiputella! Luteaali jäi nippanappa 10 päiväksi, viimeksi oli sentään 13.

Täälläkin kp1 :( jännään mahdunko julkisen inssiin tässä kierrossa.. mullakin lyheni luteaali, mutta ei haittaa kun on 16pvää normisti, nyt 15.:woot: eilen jo tiputteli

Täälläkin kp1 :sad001 jännään mahdunko julkisen inssiin tässä kierrossa.. mullakin lyheni luteaali, mutta ei haittaa kun on 16pvää normisti, nyt 15.:woot: eilen jo tiputteli

Peukut todellakin pystyssä sen julkisen inssin puolesta :smiley-angelic001

Haluaisin sanoa, että alkaisi tauko foorumista, mutta eipä se taida alkaa... Oon liian koukuttunut, eikä muiden ilo ole multa pois :smiley-ashamed005 Loma alkaa perjantaina, mutta taidanpa silti olla pitämättä foorumilomaa tai miehellä menee mun kitinän kanssa kuppi nurin :smug:

Peukut todellakin pystyssä sen julkisen inssin puolesta :smiley-angelic001

Haluaisin sanoa, että alkaisi tauko foorumista, mutta eipä se taida alkaa... Oon liian koukuttunut, eikä muiden ilo ole multa pois :smiley-ashamed005 Loma alkaa perjantaina, mutta taidanpa silti olla pitämättä foorumilomaa tai miehellä menee mun kitinän kanssa kuppi nurin :smug:

Päästään :) joo mäki oon ihan koukussa :hilarious:

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! :Heartred

Parempi ku ei pidä liikaa lomaa täältä, tosiaan perhesovun kannalta :hilarious:

täällä ei kerrottavaa vielä, kp8 ja lämmöt tasaiset, sinne kp15 odotan hyppäystä lämmöissä. Onko se muuten niin että lämpö nousee heti ovulaation jälkeisenä päivänä vai voiko siinä olla viivettä? Ihan vaan pohdiskelen täällä :bookworm:

Takaisin