BBT - basal body temperature

Täällä ehkä turhaa panikoin, pc äsken testattuna vahvistunut eilisestä. Ehkä mä kuulun niihin jotka ei aamuisin saa vahvaa viivaa testiin, kun ennenkin tullut pitkään haaleita testejä. Täytyykin jatkossa unohtaa aamupissasta testaaminen.
 

Liitteet

  • IMG_20200703_102649.jpg
    IMG_20200703_102649.jpg
    36.5 KB · Katsottu: 180
Täällä ehkä turhaa panikoin, pc äsken testattuna vahvistunut eilisestä. Ehkä mä kuulun niihin jotka ei aamuisin saa vahvaa viivaa testiin, kun ennenkin tullut pitkään haaleita testejä. Täytyykin jatkossa unohtaa aamupissasta testaaminen.
Hyvin on kyllä vahvistunut! :)
 
Täällä ehkä turhaa panikoin, pc äsken testattuna vahvistunut eilisestä. Ehkä mä kuulun niihin jotka ei aamuisin saa vahvaa viivaa testiin, kun ennenkin tullut pitkään haaleita testejä. Täytyykin jatkossa unohtaa aamupissasta testaaminen.
On hienosti vahvistunut. :)
Mulla muuten aina sama, ettei tuu vahvin viiva aamupissasta.
 
Täällä alkaa siksakkaamaan:hilarious: eipä näistä vielä voi mitään päätellä. Huomenna en tiedä mittaanko kun tulee juotua parit illalla:bag: tai onko mittaus luotettava. Eilen eikä tänään mitään oireiluita.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200704-112630.jpg
    Screenshot_20200704-112630.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 152
Voi että, onnea Vaiana!! Nyt vasta huomasin uutisen, ihana juttu :Heartpink

MUOKS. Huomasin, että mulla olikin vielä sivutolkulla lukemattomia viestejä, kun kirjoitin tämän, tännehän on tullut monta muutakin plussaa vielä!!

Eli onnittelut myös turotus ja Foreverfever! Tosi mahtavaa!
 
Muokattu viimeksi:
Dpo10 ja tiistaiksi odottelen menkkoja. :nailbiting: Jotain oireita on, mut empä tiiä. Kattellaan mitä tapahtuu. Aikasintaan ke-to akselilla testailen jos tarvetta.
 

Liitteet

  • 0A898BE3-69AB-4A8D-A7C9-1E4871E6A2A1.png
    0A898BE3-69AB-4A8D-A7C9-1E4871E6A2A1.png
    69.6 KB · Katsottu: 146
Voi että, onnea Vaiana!! Nyt vasta huomasin uutisen, ihana juttu :Heartpink

MUOKS. Huomasin, että mulla olikin vielä sivutolkulla lukemattomia viestejä, kun kirjoitin tämän, tännehän on tullut monta muutakin plussaa vielä!!

Eli onnittelut myös turotus ja Foreverfever! Tosi mahtavaa!
Kiitos tuhannesti:Heartred

Mitenkäs sinulla menee? :)
 
No mitäpä tänne, dpo 12 tänään ja lämmöt harvinaisen ylhäällä :) Tässä kierrossa olen mitannut vähän huonosti, on jäänyt aukkoja käppyrään. Lääkäriltä kun kyselin ultran yhteydessä aikaisempien kiertojen supermatalista lämpödropeista, hän ei pitänyt niitä minään, normaaliksi lämpötilanvaihteluiksi vaan epäili. Selkeästi hän ei ole perehtynyt tähän yhtä paljon kuin me, vaikka olikin hedelmällisyyden asiantuntija :hilarious:

Hänen mielestään jos luteaalivaiheessa ei ole tiputteluvuotoa, ei ole mitään ongelmaa progesteronin kanssa. Eikä sen mittaamisessakaan ole kuulemma järkeä, koska lukemia ei voi verrata mihinkään...? E kyllä sitten tiedä miksi joiltakin sitäkin mitataan :dontknow

Noh, tämä kierto ollaan oltu ihan vaan omien talletusten varassa, joten toiveet eivät ole pilvissä. Vähän hedaria pukkasi tänään, mikä indikoisi menkkojen saapuvan piakkoin. Mutta katothaan... :)
 
No mitäpä tänne, dpo 12 tänään ja lämmöt harvinaisen ylhäällä :) Tässä kierrossa olen mitannut vähän huonosti, on jäänyt aukkoja käppyrään. Lääkäriltä kun kyselin ultran yhteydessä aikaisempien kiertojen supermatalista lämpödropeista, hän ei pitänyt niitä minään, normaaliksi lämpötilanvaihteluiksi vaan epäili. Selkeästi hän ei ole perehtynyt tähän yhtä paljon kuin me, vaikka olikin hedelmällisyyden asiantuntija :hilarious:

Hänen mielestään jos luteaalivaiheessa ei ole tiputteluvuotoa, ei ole mitään ongelmaa progesteronin kanssa. Eikä sen mittaamisessakaan ole kuulemma järkeä, koska lukemia ei voi verrata mihinkään...? E kyllä sitten tiedä miksi joiltakin sitäkin mitataan :dontknow

Noh, tämä kierto ollaan oltu ihan vaan omien talletusten varassa, joten toiveet eivät ole pilvissä. Vähän hedaria pukkasi tänään, mikä indikoisi menkkojen saapuvan piakkoin. Mutta katothaan... :)

Progesteroni asiaan en osaa mitään sanoa, mutta ei ole tosiaan ollut yhtä paljoa lämpöasiaan perehtynyt lääkäri, kuin me :laughing001

Kiva kuulla kuulumisia ja toivotaan nyt tietty, että menkat loistaisi poissaolollaan, ja sieltä pieni tarttuisi mukaan:Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Ärsyttää kun meni aamulämmöt tänään ohi, kun esikoinen heräs kuudelta huutamaan ja eihän siinä ehtiny lämpöjä mittailemaan, ja unet jäi siihen. Tunnin sängyssä pyörimisen jälkeen ei ehkä enää ihan luotettava :meh: 36,5 näytti mikä on siinä ala- ja ylälämpöjen välillä... Mut eiköhän ne menkat tuu, sellanen olo on.
 
Mahdollisesti turha päivitys, mutta ollaan lomalla, hotellissa nukuin tosi huonosti. Eli tähän mittaukseen olin nukkunut n. 4h, huonosti, heräsin kuumuuteen, pissahätä, mittaus aiemmin kuin yleensä, 36,49. Tuntui hetken menkkajomoja. Mietin jo alkaako menkat. No 2 ja puoli tuntia myöhemmin lämpö 36.62. Laitoin ton ekan kuitenkin grafiikkaan. Eilen dpo8 nega, eli ei ainakaan silloin ollut vielä kiinnittynyt. Huomenna uusi testaus. Hermot kireällä koko ajan. Miesraukka.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200707-090133.jpg
    Screenshot_20200707-090133.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 140
Mahdollisesti turha päivitys, mutta ollaan lomalla, hotellissa nukuin tosi huonosti. Eli tähän mittaukseen olin nukkunut n. 4h, huonosti, heräsin kuumuuteen, pissahätä, mittaus aiemmin kuin yleensä, 36,49. Tuntui hetken menkkajomoja. Mietin jo alkaako menkat. No 2 ja puoli tuntia myöhemmin lämpö 36.62. Laitoin ton ekan kuitenkin grafiikkaan. Eilen dpo8 nega, eli ei ainakaan silloin ollut vielä kiinnittynyt. Huomenna uusi testaus. Hermot kireällä koko ajan. Miesraukka.
Lupaavaa, lupaavaa :rolleyes: lähetän sinne paaaaljon plussatuulia:Heartred
 
Awww Vaiana on aina niin ihana ja positiivinen ihminen. Jos tavattaisiin kasvokkain niin just mun vastakohta :hilarious: Terveisin yltiönegativisti.

Screenshot_20200707-100436_Flo.jpg

Täällä Eli vahvisti oviksen. Itse lynttäisin taas tuntemusten (jotka tässä kierrossa naurettavan vähäiset, ei edes yhtään jojolimoja!) perusteella päivää aiemmaksi, eli perjantaille, which makes today dpo 4 mun päässäni.

Ei mitään ihmeellistä auringon alla, muniksia juilii ja jostain syystä koko hiton alavatsaa. Varmaan joku mehukas tulehdus tekeillään :wtf:
Tissit kipeet, as usual. Nooooo, sittenhän me vaan odotellaan.
 
Awww Vaiana on aina niin ihana ja positiivinen ihminen. Jos tavattaisiin kasvokkain niin just mun vastakohta :hilarious: Terveisin yltiönegativisti.

View attachment 91438

Täällä Eli vahvisti oviksen. Itse lynttäisin taas tuntemusten (jotka tässä kierrossa naurettavan vähäiset, ei edes yhtään jojolimoja!) perusteella päivää aiemmaksi, eli perjantaille, which makes today dpo 4 mun päässäni.

Ei mitään ihmeellistä auringon alla, muniksia juilii ja jostain syystä koko hiton alavatsaa. Varmaan joku mehukas tulehdus tekeillään :wtf:
Tissit kipeet, as usual. Nooooo, sittenhän me vaan odotellaan.
Voi, kiitos! Samalla totean, että höpö höpö:hilarious: Olen todellisuudessa tosi pessimistinen ja hyvinkin negatiivisen kautta ajattelija(ainakin mieheni mielestä :grin).
Toisten tsemppaamisessa olen sitten kyllä päinvastainen. Ei sitä muuta toivo kuin, että kaikki sitä haluavat, saisivat sen nyytin syliin asti:Heartred

Hienoa, ovis bongattu!
Ja hei, mulla oli tämä plussakierron ovis myös tosi vähälimainen! Jo sen takia olin tooodella epäileväinen, että voisin edes plussata. :grin
Kyllä minäkin merkkasin päivää aikasemmaksi sinulla tuon:happy:
 
Tämmöistä käyrää tällä kertaa. Vissiin lämmöt ihan lupaavat sen kannalta, et ovis olis ollu:angelic:
 

Liitteet

  • 321CB9FD-6FE2-4250-8DCA-B999EB9A798A.png
    321CB9FD-6FE2-4250-8DCA-B999EB9A798A.png
    54.5 KB · Katsottu: 152
Yk3 paketissa tässä. Heittelyä lämmöissä enemmän ku viimeksi, mutta ihan samoilla tasoilla mennään. Nyt loma-aikaan tietty haasteita senkin takia ku olosuhteet vaihtelee enemmän. No eipä siinä, neljännen yk:n kimppuun vaan... pitäs miehen siittiöitä aktivoida tässä alkukierrosta ku loppukierto jäi olosuhteidenkin ansiosta tosi hiljaseks. :confused:
 

Liitteet

  • 40CB52D7-CAE6-4BD2-94F2-A1FEC9A788E1.png
    40CB52D7-CAE6-4BD2-94F2-A1FEC9A788E1.png
    71.1 KB · Katsottu: 146
Äh ihmeen matalana pysyy lämmöt, en tiedä vaikuttaako nyt esim. uusi huone, suu auki nukkuminen (yleensäkin nukun mielestäni suu auki) vai onko menkat alkamassa :eek: joka olisi todella outoa, koska mulla aina luteaali 16pvää, eli vasta viikon päästä pitäis menkat alkaa. Iltasin tosin välillä yli 37 lämmöt. Ei ole mitään raskausoireita, enkä tärppiin uskokaan. Testiä varmaan vasta pe/la.
 
Äh ihmeen matalana pysyy lämmöt, en tiedä vaikuttaako nyt esim. uusi huone, suu auki nukkuminen (yleensäkin nukun mielestäni suu auki) vai onko menkat alkamassa :eek: joka olisi todella outoa, koska mulla aina luteaali 16pvää, eli vasta viikon päästä pitäis menkat alkaa. Iltasin tosin välillä yli 37 lämmöt. Ei ole mitään raskausoireita, enkä tärppiin uskokaan. Testiä varmaan vasta pe/la.

Siis tietkö just samaa fundeeraan täällä :wideyed: Tää on ollut kyllä ihmeen paska kierto... Alkukierrosta lämmöt nippanappa 36 ja oviksen jälkeen hyvä jos 36,54 päästy. Viime kierrossa alkukierto oli jo jossain 36,2 ja oviksen jälkeen mentiin 36,9! Limat oli rupuset jne. Eli termillä, jota joku täällä jo aiemmin käytti: KYSEESSÄ OLI RUPUOVIS.

Miten voi nää lämmöt laahata näin alhaalla, vaikka oli helteet ja kaikki muu sekottamassa..? No, kyllähän ne nyt siis tosiaan oviksesta nousi, mutta miten ihmeessä jo lähtötilanne oli noin alhainen :grumpy: Ei todellakaan ole odotukset kovin korkealla tästä :shifty:
 
Takaisin
Top