BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On kyllä aikamoista siksakkiao_O
Mihinkäs se terolut auttakaan? :)

Nyt tuli taas pyyhittäessä hieman verensekaista limaa.. kyllä täytyy alkaa valmistautumaan henkisesti menkkojen saapumiseen.
Positiivista, ettei tämä kierto sitten kestäisi sitä sataamiljoonaa päivää, niinkuin edellinen :D nyt kp25

Ja mie mittailen myös pitkin päivää huvikseni. Muutoin pysyy aikalailla siellä 36.4-36.6 päivisin/iltaisin ja sitten oviksen jälkeen huitelee välillä 36,8-37.3.
En tiedä kuinka korkeaksi nousisi raskautuessa, kun esikoisen aikaan en mittaillut.

Hyvä Zoria , että samoilla tienoilla ovisbongaukset kuitenkin!

0364472392cde81a8050755730c90d40

Mullahan ei oo välttämättä nyt nää lämmöt kovin luotettavia kun oon semmosella puoli unessa aamulla juuri ennen kun avaan silmäni..
Vähän vaikee kyllä siis saada mitattua kellon tarkasti lämpöjä muutenkin kun herätään lapsen kanssa klo 7.35-8.15 välillä päivästä riippuen.

2230e56a648f3d9206e56d330eea31fc

Siis kattokaa mitä tää ff meni tekee kun otin epäluotettavat lämmöt pois arviosta!! Ovis kp44!! (Tosin mun tapauksessa ihan mahdollista...) No ihan tsägällä tää mun terolutien popsiminen osu sopivaan aikaan!
Ja kyllä kelpaa jos tuo totta on!

Täällä lämmöt palanneet tuttuun 36,4 asteeseen. Nyt on kyllä toivo menetetty. Eiköhän menkat sieltä pian kurvaa kylään.

Alinah mikäli huomenna oisi lämmöt yhtä korkeella kuin tänään, ni ovis olisi voinut olla nyt viikonloppuna. Voi olla että LH tasot ollut koholla mutta ei onnistunut ovis silloin ja tullutkin vasta nyt (ihan kuin olisin lukenut jostain et viikon päästä normaalia et yrittää uudestaan). Sullahan oli se verikoe tänään, joka sit lopullisesti kertoo kuin on käynyt.

Mrs. Smith lupaavalta näyttää ja tainnut talletuksetkin osua tuohon mahdolliseen ovikseen sopivasti. Toivotaan että sieltä viimein se plussa tulisi.

Vaiana harmi, että lämmöt lähteneet laskuun, mutta toivoa on niin kauan kuin ei oo menkkoja.

ON: tän aamuiset lämmöt siirsi ovispäivää ff päivällä eteenpäin, joka oisi sopiva muihinkin oireisiin. Nyt sit vaan odotellaan. Onneksi ei odotus yleensä ole pitkä, kun luteaali ollut vain 10 päivää. Eli testiä sit kuun lopussa mikäli sinne asti päästään.

Liitteet

• 5956F256-55DD-465A-8F94-8C833D9FF58B.png
    5956F256-55DD-465A-8F94-8C833D9FF58B.png
    159.4 KB · Katsottu: 246
Täällä lämmöt palanneet tuttuun 36,4 asteeseen. Nyt on kyllä toivo menetetty. Eiköhän menkat sieltä pian kurvaa kylään.

Vaiana toi sun lämpökäyrä kuulostaa niin samanlaiselta kuin mun käyrä siinä kierrossa, josta tulin raskaaksi. Mulla oli siis pieni pudotus dpo 6 ja toinen dpo 10. Muistan, että silloin dpo 10 kirjoitin aamusta tänne foorumille, että menkat varmaan alkaa kohta alkaa ja luteaalivaihe jää näköjään lyhyehkoksi. Illalla alko kuitenkin ensimmäiset raskausoireet ja seuraavana aamuna sain ensimmäisen haalean plussan:)

Iltalämmöt pomppasi jo päälle 37 :o Ei ole yhtään kipeä olo, posket hehkuu. Tehokkaasti toimiva keltarauhanen? Mielenkiinnolla jää odottaa aamulämpöjä. Tietääkö kukaan, jos irtoaa kaksi munasolua (eri puolilta), ni tuleeko kaksi keltarauhasta vai vaan yksi?
Zoria kp26/33? Dpo3 yk 7

Mrs Smith,voikin olisikin noin :) tänään tullut melkein joka vessakäynnillä pyyhkiessä rusehtavaa limaa, joten pahoin kyllä pelkää niiden menkkojen alkavan.
Tästä huomasinkin, että kahdessa kierrossa(kuten tämä) joissa olen juonut greippimehua, on alkanut tälläinen tiputtelu ennen menkkoja. Normaalisti ei tiputtele. En taida juoda enää :D

Zoria, Oi että! Kielisipä sulla tärpistä! :) mulla koko ajan (viime kierrossa myös) lämmöt iltaisin 37 vähän alle tai päälle.:shifty:
Hmm..mielenkiintoinen kysymys, johon en kyllä osaa vastata :D tuliskohan kaksi rauhasta kuitenkin?

Mrs Smith,voikin olisikin noin :) tänään tullut melkein joka vessakäynnillä pyyhkiessä rusehtavaa limaa, joten pahoin kyllä pelkää niiden menkkojen alkavan.
Tästä huomasinkin, että kahdessa kierrossa(kuten tämä) joissa olen juonut greippimehua, on alkanut tälläinen tiputtelu ennen menkkoja. Normaalisti ei tiputtele. En taida juoda enää :D

Zoria, Oi että! Kielisipä sulla tärpistä! :) mulla koko ajan (viime kierrossa myös) lämmöt iltaisin 37 vähän alle tai päälle.:shifty:
Hmm..mielenkiintoinen kysymys, johon en kyllä osaa vastata :D tuliskohan kaksi rauhasta kuitenkin?

Mutta voiko tietää että on tärppi jo näin aikaisessa vaiheessa? Kun mielestäni se munasolu on vasta matkalla kohtuun. Toisaalta tästä oli juttua jossain toisessa ryhmässä et se munasolu lähettäisi jo ennen kiinnittymistä jotain signaaleja elimistölle. Mutta millaisia oireita siitä tulisikaan? Noh pitää vaan jäädä odottamaan, että mitä tuleman pitää.

Zoria, niin joo.. o_O kyllä sitä välillä lukee näistä, joilla olisi ollut kiinnittäminen jo hyvin aikasilla dpo päivillä, mutta onhan se aika uskomatonta ja harvinaista.

Mites muiden käyrät? Entäs Alinahin verikoe?
Täällä tasaisesti nousee, mut toisaalta vasta dpo4

Liitteet

• 061FB3CC-9E87-4EC3-AF1E-FF11087E96E1.png
    061FB3CC-9E87-4EC3-AF1E-FF11087E96E1.png
    157.8 KB · Katsottu: 276
f8b9ca9c1dee264b549653cda70c2574

No mulla on sillai aika mielenkiintosta ku eilen tuli maailman hennointa pinkkiä vv:n seassa. Ja erään tulkinnan mukaan eilen oli dpo6 niin optimisti tietenkin ajattelee että jos se oli kiinnittyminen. Tää oli eka kerta koko tässä jättikierrossa (kp51 tänään) kun näen edes pinkkiä :)

Terolut nro 4 syöty. Tietysti voi olla myös menkat. Ja sanon täydestä sydämestä että jos täti tulee.... rullaan auki punaisen maton eteiseen, katan sille kolmen aterian juhlaillallisen ja skoolaamme shampanjalla! Olisi nimittäin erittäin tervetullut vieras!! :D

Mites muilla menee??

Ainiin: mulla ff heitti taas kirveen kaivoon ku kerroin sille eilen siitä tiputtelusta :D
Voiko hedelmällisyys appi masentua?

Mites muiden käyrät? Entäs Alinahin verikoe?
Täällä tasaisesti nousee, mut toisaalta vasta dpo4

Kävin kurkkaa äsken omakantaa eikä näkynyt mitään, eikä oo tänään soitettu. Katsotaan huomenna, katotaan soitanko aamusta naikkarille ja kyselen tuloksen perään vai odottelenko vielä torstai aamuun..

Screenshot_2017-11-21-18-10-38.png

Kp 21 ja lämmöt edelleen aika tasaiset. Ei siis mainittavaa :grin Sunnuntaina aloitettu terolut kuuri, jospa ne menkat sieltä alkaisi, seuraavaan kiertoon olisi sitten suunnitteilla letrokuuri. Josko ne sitten edesauttaisi säännöllistä ovulaatiota?

Muokattu viimeksi:
985FD482-6E33-4895-B11E-188E50665881.png

Tälläistä täällä. Kp28, dpo10-12
Siksak, siksak :D
Eilen enää aamulla ihan pieni häivähdys v.punaista limassa. Tänään ei mitään, ainoastaan valkovuotoa.
Tein raskaustestin (ei aamupissa ja superlaimea) ja eipä näy muuta kuin jokin harmahtava viivan paikka. Vain toinen rinta kipeä :D
FF ennustaa menkkoja tälle päivälle ja Flo taas perjantaille. Eiköhän vkloppuun mennessä saavu.

Mrs Smith, hyvä että tuli kierto päätökseen vihdoin! Alkaisipa tasaantumaan sulla nuo! Lämmötkin näytti sulla laskeneen.

Salainensydän, voisko sulla vasta olla ovis tuloillaan? :) Vai onko se pois pelistä

Muokattu viimeksi:
Nousee nousee käyrä, testit polttelee kaapissa. Kohta vois toivos semmoista kiinnittymisestä johtuvaa laskua (en kyl tiedä tuleeko mulle semmoista, ku tietenkään en oo koskaan plussakierrossa lämpöjä seuraillut).

Jos Vaiana kuitenkin sieltä plussa tulisi *sormet ristissä*, seuraava testi sit aamulla tujummasta näytteestä :)

Mrs. Smithille parempaa ensi kiertoa, onko suunnitelmissa jotain erikoisia vippaskonsteja?

Salaisensydämen käyrä näyttää vuoristoradalta, taitaa ovis olla vielä tulossa tai sitten jäädä pois kokonaan. Itsellä hyvin normaalia et noin myöhäisillä kp tulee vasta, mutta sulla pitäisi kai aiemmin jo olla tapahtunut?

Liitteet

• 757F967A-B6E2-4A14-9FCB-3C306BAEAFFF.png
    757F967A-B6E2-4A14-9FCB-3C306BAEAFFF.png
    154.3 KB · Katsottu: 334
Lisäämpä oman ff käppyräni teille ihmeteltäväksi. Lämpöjä olen Natural cyclesillä seurannut jo muistaakseni maaliskuusta lähtien, mutta fertility friendin otin käyttöön nyt kesken kierron. Siksi alkukierron data on puutteellinen, en kaikkea jaksanut tallettaa. Nyt siis dpo 8 ja hätähousuna eilen jo yhden testin dippailin..jotain siihen ilmaantuikin, mutta testataan myöhemmin uudestaan. Viime kierron kemiallinen kun on hyvin muistissa kyllä. :bored:

Zorialla lupaava kippura siellä! Toivottavasti tietää plussaa! :happy:

Mrs Smithille hedelmällistä uutta kiertoa! Ja Vaiana ei heitetä kirvestä kaivoon vielä!Screenshot_20171122-143814.png

Takaisin