BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan paskaa sitten jos ei se ovis nyt tapahtunut.. Katotaan mitä se progesteroni verikoe sitte näyttää....

Mulla tänään kp 16 ja käppyrä näyttää tältä (eka kuva). FF ehdotti alkuun ovista kp 9 kun sinä on tuo pompsaus lämmössä mut nyt ei mitään. Edellisessä kierrossa sain tähän aikaan ovisplussan, nyt ei siitä tietoakaan. Tänään tein iltapissasta kaksoishormoni ovistestin, joka näytti vilkkuvaa hymynaamaa. No siihenhän nyt ei ole luottamista koska ei ole aamupissasta tehty. Turhautuneena en aamulla testannut koska aattelin ettei se kuitenkaan mitään näytä :rolleyes: Tokassa kuvassa edellisen ja tämän kierron lämmöt (kp 16 asti). Lämmöt ei oo tässä kierrossa nousseet 36,0 asti kuin muutaman kerran, toisin kuin viime kierrossa.

Liitteet

• IMG_20171116_194548.png
    IMG_20171116_194548.png
    141 KB · Katsottu: 287
  • IMG_20171116_195106.png
    IMG_20171116_195106.png
    112 KB · Katsottu: 256
No johan nyt on Mr Smith..
Saat kyllä kaiken mun sympatian! Oli itsellä se edellinen kierto pitkä, oviksesta ei tietoa ja lämmöt oli koholla heitellen. Todella raastavaa..ties monta r-testiä tein.
Kunpa saisit sinäkin selvyyttä pian tähän kiertoon. Ennen kaikkea sen plussan, sillä pitkien kiertojen kanssa se jatkuva odottelu on varmisti ihan sieltä ja syvältä (ja onhan se toki muutoinkin).
Tsemppiä!<3 :)

No aina pitää etsiä hyviä puolia: saan vielä nauttia glögeistä ja juustoista ym :) jee! Halusinkin maistaa Loimua!

No aina pitää etsiä hyviä puolia: saan vielä nauttia glögeistä ja juustoista ym :) jee! Halusinkin maistaa Loimua!
No se on kyllä totta! :) ja ihanaa, että jaksaa ajatella positiivisiakin puolia.
Hyviä herkutteluhetkiä!

7e67054702de302d99caf9b0401bc1cf

Nyt mun ovis minkä merkkasin sunnuntaina on siirtynyt tämän viikon maanantaille, eilen minusta oli vielä sunnuntain kohdalla..

Ota ja tiedä, mutta odotan maanantain verikoetta.. :)

66ac7710f1b8b5acdde6664c2f9ebef4

Mrs Smith, toivotaan että johtuisi siitä. :shy:
Ja siis voihan perkule ton sun käyrän kanssa:banghead: missä lie piilee sun ovis.. :/

Alinah, Mullakin vaihto Flo oviksen perjantailta lauantaille :D koita noista nyt tietää. Kaikki kolme sovellusta (Flo,FF, Womanlog) näyttää mulle ovista eri päiville :D

Mä voisin tänne kans liittyä. Aiemmin mittaillut enemmän, sit tuli kyllästyminen ja jätin pari kiertoa väliin. Nyt aloitin sitten tässä kierrossa kp13 uudestaan lämpöjen mittailun. ”Onneksi” ovis tulee niin myöhään, että ehdin saada vielä vähän perustasoakin. Eilen tosiaan ovis oli, jo kipujen perusteella ja lämmötkin näyttävät olevan samaa mieltä :D Ohessa sama käyrä kahden eri appsin luomana (ff ja natural cycles).
Zoria kp24/33? Dpo1

Liitteet

• DE220851-2DC5-4381-AC58-101289B2ED14.png
    DE220851-2DC5-4381-AC58-101289B2ED14.png
    84.6 KB · Katsottu: 272
  • 973F6DAD-CDB2-4EA8-A353-59B30FEE54FF.png
    973F6DAD-CDB2-4EA8-A353-59B30FEE54FF.png
    161.7 KB · Katsottu: 247
49D0E3F3-FE7B-40AC-9E12-4EADCB20FF62.png
DPO7-9
Taas uusi päivä ja lämpöjen mittaus ei tänään ole kovin luotettava. En tajunnut aamuyöllä mitata kun ekan kerran heräsin. Siinä sitten pyörin ja hyörin puoli unessa pari tuntia ennen kuin mittasin. 36,8
Tähän lukemaan en kyllä luota.

Tänään tuli pyyhkiessä limaa, jossa veriviiru. Ja menkkajomotukset voimistuivat. Voi toki olla kiinnittymistä, mutta olo on, että täti kolkuttaa. Kn oli pehmeä, keskivaiheilla ja mielestäni vähän auki.

Nyt palelen peiton alla, masistelemassa mahdollisia menkkoja, lämpö 37,1.

Ja tervetuloa tännekin Zoria! Kiva seurailla kuinka sinun käyrä etenee :)

View attachment 62645 DPO7-9
Taas uusi päivä ja lämpöjen mittaus ei tänään ole kovin luotettava. En tajunnut aamuyöllä mitata kun ekan kerran heräsin. Siinä sitten pyörin ja hyörin puoli unessa pari tuntia ennen kuin mittasin. 36,8
Tähän lukemaan en kyllä luota.

Tänään tuli pyyhkiessä limaa, jossa veriviiru. Ja menkkajomotukset voimistuivat. Voi toki olla kiinnittymistä, mutta olo on, että täti kolkuttaa. Kn oli pehmeä, keskivaiheilla ja mielestäni vähän auki.

Nyt palelen peiton alla, masistelemassa mahdollisia menkkoja, lämpö 37,1.

.... mutta hyvältä näyttää myös raskautta ajatellen!! :) aika näytää.

Mulla sama juttu. Tuli korkea aamulämpö mutta johtui varmaan myöhäisestä heräämisestä... ja tässä mun käyrässä ei oo päätä eikä häntää.... ??

Terolut nro 3 tänä aamuna toivottavasti auttaa...

Välillä koen tämän mittaamisen raskaaksi, nukun jotenkin huonosti ovulaation aikana ja vähän sen jälkeen, sitten en yleensä saa mitenkään järkevää käyrää. Myös monesti ongelmana on että nukun suu auki ja kuiva suu tekee itselläni selkeesti epäluotettavia tuloksia. Välillä tekee mieli heittää lämpömittari pois, toisaalta kiinnostaa kyl millaista käyrää tulee.
Mites seuraako kukaan muu lämpöjä muun vuorokauden aikoihin? Jos ei nyt virallisesti ni epävirallisesti sitten. Itsellä iltalämmöt ennen ovista siinä 36,4 tienoilla ja oviksen jälkeen 36,7 paikkeilla. Ja joka kerta kun oon raskautunut niin iltalämmöt menneet siinä dpo6-8 yli 37 ja ollut ihan kipeäolo (3 raskautta, yksi muksu).

Ff löysi oviksen, mutta laittoi sen mielestäni liian aikaiseen vaiheeseen. Natural cycles sanoo ovikseksi seuraavan päivän vasta ja oireiden perusteella väittäisin samaa.

Liitteet

• 31F9AA2B-709C-40C1-ACAC-B244E50291D2.png
    31F9AA2B-709C-40C1-ACAC-B244E50291D2.png
    163.5 KB · Katsottu: 254
Takaisin