BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nousee nousee käyrä, testit polttelee kaapissa. Kohta vois toivos semmoista kiinnittymisestä johtuvaa laskua (en kyl tiedä tuleeko mulle semmoista, ku tietenkään en oo koskaan plussakierrossa lämpöjä seuraillut).

Jos Vaiana kuitenkin sieltä plussa tulisi *sormet ristissä*, seuraava testi sit aamulla tujummasta näytteestä :)

Mrs. Smithille parempaa ensi kiertoa, onko suunnitelmissa jotain erikoisia vippaskonsteja?

Salaisensydämen käyrä näyttää vuoristoradalta, taitaa ovis olla vielä tulossa tai sitten jäädä pois kokonaan. Itsellä hyvin normaalia et noin myöhäisillä kp tulee vasta, mutta sulla pitäisi kai aiemmin jo olla tapahtunut?

Taidan uhrata lampaan ensi kierrossa... Joku jumalatar on nyt selkeesti ihan käpynä!

Salaisensydämen käyrä näyttää vuoristoradalta, taitaa ovis olla vielä tulossa tai sitten jäädä pois kokonaan. Itsellä hyvin normaalia et noin myöhäisillä kp tulee vasta, mutta sulla pitäisi kai aiemmin jo olla tapahtunut?
Zoria, joo kahdessa edellisessä kierrossa (joista ensimmäinen terolut avusteinen ja toinen sen jälkeinen) mulla oli ovis+ kp 15 ja 16. Nyt epäilys ettei ovis tapahdu, näin oli myös yhdessä piiiitkässä kierrossa kesällä. Okei, kyllä ovis siinä tod.näköisesti tapahtui mutta joskus kp+60 kieppeillä :grin Muutoin myöhäisin ovisplussa on mulla ollut kp18.

Voi että Zoria!! Oispa nyt se plussakierto sulla :nailbiting: jännittää!

Eliza79, hyvin ainakin sulla käyräkin nousee! :) jospa sieltä plussa tulisi!

Tänään kerran pyyhittäessä, jo ihan kunnon verta.. huomenna varmasti kp1.
Jos samanlaisella kierrolla mennään ensikierto, niin saisi testata raskautta jouluaattona :shy: ja toivoa jouluplussaa

(Piti muokata, kun tää viestisi lähti vähän ajoissa :D )

610c3cf7eef4255c40fce79e6f5ba75b

Jaaa taisin nuolaista ennen kuin tipahti... crazy-kierto jatkuu vaan! Se olikin vain tekstari tädiltä jossa sanottiin että hän on edelleen myöhässä eikä pääse tulemaan sovittuna aikana! No.. vika terolut tänään... ja sitten huomenna? Wellcome Anty! Mutta miksi lämpötila nousi?

Mrs. Smith jos olikin kiinnityminen, mut ikävää tuommoisessa epätietoisuudessa elää. Ootko/meinasitko testiä tehnyt?

Miten Alinahilla menee?

Heräsin tänään aikaisin, joten en tiedä lämmön luotettavuudesta (n. tuntia aiemmin tuli herättyä). Yleensä aiemmin mitattuna lämpö on matalampi kuin siinä normi aikaan, että tiedä mitä lukemat oisivat olleet jos oisin nukkunut myöhempään. Mutta korkeita lämpöjä siis edelleen. Meinasin jo testata tänään, mutta ylipuhuin itseni :D

Liitteet

• DEA323D9-D5F1-459B-8E71-DD0EF8C7608B.png
    DEA323D9-D5F1-459B-8E71-DD0EF8C7608B.png
    192.1 KB · Katsottu: 225
Testaan ehkä huomenna :) maistuisi glögi nimittäin! Mutta jos se oli kiinnittyminen niin ei varmaan mitään vielä näy testissä...

Ei tänne mitään, kp33 menossa. Progesteron verikokeen tuloksista ei oo mitään tietoa. Niin se varmaan oli etten oo ovuloinut ollenkaan enkä ole sen kp22 saadun hymynaaman jälkeen tikutellut ovista..
Painoakin oon tässä pudottanut -7,4kg, tässä kuluvassa kierrossa tippunut siitä -4,8kg.
Katotaan normaalisoituuko tää mun kierto ikinä, ei se kyllä koskaan oo ollu normaali..

f1402885796b6d9df2a1a2daf6bf4313

Vitsit, että kyllä Zorialla nousee käyrä niin lupaavasti :D jee jee!

Täällä vaan sahaa ja sahaa. Tämän aamuinen nousu voi kyllä liittyä siihen, että tuli valvottua tosi myöhään :D
Ihmeellistä tuikkimista kohdussa.. (toivottavasti ei ole mitään tulehdusta) krampit loistaneet poissaolollaan jo pari päivää. Eilisen yhden veripyyhkäisyn jälkeen ei taas ole mitään tullut. Todella outoa. Alkaisi nyt oikeasti sitten, jos on alkaakseen. Ehkäpä iltaan mennessä..
Jostain luin, että keltarauhashormonin häiriöt voisin aiheuttaa tälläistä tiputtelua. Voihan p****, jos vaivaa sellainen.. montakohan kiertoa katselisi tälläistä, ennen kuin gynelle?
Dpo11-13 ja kp29

E548A0C4-73ED-45EB-B9BB-524B65FF67BB.png

Alinah, oot kyllä niin upeasti saanut tiputettua painoa! Itselläkin on 10kg enempi kuin esikoisesta raskautuessa..ei liiku mihinkään suuntaan. Pitäisi alkaa tosissaan tekemään asialle jotain, kun se itseäkin vaivaa. Ärsyttää oikein palata töihinkin näin ”pulleana”.. en osaa enää edes pukeutua tälle kropalle :D

Ja tulipa sieltä nyt ne vastaukset toho progesteroniin. Vähän lämmöt heittää niin, että voisi tosiaan olla ettei ovis onnistunut.

Mrs Smith mulla on ihan samat ajatukset huomiselle... Alkaa mieli kääntyä siihen ajatukseen, ettei tää ollu se kierto ja aijon huomenna pissiä tikkuun ja jos ei mitään näy, illalla nautin surutta glögiä kunnon (ämpärillinen riittänee) tujauksella. Tosin huomenna on vasta dpo 10, mutta jotain nyt pitäisi jo näkyä. Ja jos ei näy, ei se jokin kärsi mun glögilääkityksestäni. Ni. :grin

Zorialla on kyllä lupaava käppyrä. Pidän peukkuja! :)

Vaiana jännästi nuo lämmöt sahaa kyllä, voi kun joku selvyys tulis asiaan, alinah toivottavasti säkin saat selvyyden tilanteeseen pian. Komea on painontiputussaldo sulla! :thumleft Samaa kaipais tääkin löllykkäkroppa. Huoh... Ja fiilikset on just niin kuin Vaianalla. Ahistaa lähtee töihin näin pulskana. Body positive my ass, ku tympii ettei entiset vaatteet mee samalle seinällekään. :arghh:

Mjoo, no liitteenä mun käppyrä. Alaspäin tultiin. Tissit ei oo enää kipeät ja väsymystä, alamahan tuikkimista ja päänsärkyä lukuunottamatta olo on täysin normi. Tai no. Vituttanu on niin, että itkukin tuli. :grin Kohdunsuu oli aamulla niin ylhäällä etten yltäny koko mokomaan, mutta olo ei enää oo niin kostea kuin tähän asti. Eli: ei mitään tolkkua mitä tässä tapahtuu. Parempi olla kuvittelematta liikoja siis. Mhöh. :shifty:

Liitteet

• Screenshot_20171123-135000.png
    Screenshot_20171123-135000.png
    548.2 KB · Katsottu: 219
Kiitos kiitos! Ihan karppaamalla oon saanut tätä painoa putoomaan. Tietysti siinä kyljessä ulko liikunnat ja kun me asutaan 6 kerroksessa niin hissin sijaan oon portaita sitten kävellyt. No mutta, me ollaan lapsettomuustutkimuksissa naistenklinikalla niin eiköhän tää tästä.
Flo taas ennustaa sunnuntaina menkkojen alkavan, mä oon pitkästä aikaa lähdössä ulos lauantaina kun silloin on yhdet 50v pippalot. Teen varuiksi silloin la testin, vaikka tiedän sen olevan täysin puhdas nega..

Zorian käppyrä näyttää kyllä lupaavalta, peukut pystyyn!

Mrs. Smith
, hurjaa menoa! Toivottavasti nyt jotain tapahtuis siellä vaikka sit tädin visiitti. Mahtavia kyllä sun postaukset, oon täällä nauranu niille.

ON: Mä kävin viimeviikolla gynellä kun tuntuu ettei mitään tapahdu ja se oli sitä mieltä et mun käyrät on niin normaalin näkösiä että olis parempi vaan lopettaa koko lämpöjen seuraaminen ku se vaan stressaa turhaa.... En kyllä haluais ku toisaalta tää on niin mielenkiintoista ja mukavaaki puuhaa! En nyt ainakaa tätä kiertoa aio jättää kesken. Täällä kp16 ja ovulaatio näyttäis tapahtuneen, ihan hyvät talletuksetki alla.

b_ZjjBKE.png

Muokattu viimeksi:
Gadianilla komea nousu siellä. Pysyköön siellä! :thumleft

Tylsää omaanapaa: lämmöt rytisi alas: 36.41 (liitteenä se masentava alamäkikäppyrä, älkää ottako mallia :meh: ) ja r-testi häikäisevä nega. Kohdunsuu oli kyllä edelleen niin ylhäällä, ettei toivoakaan tutkia, mutta eiköhän tämä ollut tässä. Palataan asiaan, jos lämmöt tästä mystisesti vielä nousevat..siihen en kyllä usko, joten tsing tsing ja kippis! Glögiä ja punaviiniä lääkkeeksi ja lämmikkeeksi. Menkkoja odotellen... :angry3
Eliza dpo 10 kp 22/26-28

Liitteet

• Screenshot_20171124-081403.png
    Screenshot_20171124-081403.png
    536.2 KB · Katsottu: 188
Mulla ei oo koko kierrossa käynyt lämmöt 36.11 korkeammalla. :/
Varmaan ovuloimaton kierto TAAS!

Eliza, ei kannata heittää kirvestä kaivoon, toi lasku voi olla vaan dippi. Mulla ainaki tulee kaks dippiä luteaalivaiheeseen, yleensä dpo 4 ja dpo 10 paikkeilla ja mitä oon kattonu ihan tärppikäyriäkin niin se on mahdollista että lämpötilat dippaa vähän ennen plussaa. :)

Joo, ei luteaalivaiheen lämpöjä kannata liikaa seurata :) itse ihan siitä syystä lopetan mittaamisen, kun saan oviksen varmistettua. Yleensä siis dpo3. Tässä tän kierron käppyrä:
c080b69f44ae27072e4f583bcd937e5e

Jaahas :D FF päätti luovuttaa ja poisti oviksen. Eipä tässä mun käyrässä mitään järkeä olekaan. Haluaisin kuitenkin luottaa oviksen olleen silloin, kun kerran digitestikin hymyili.
Eilen ei tullut lainkaan veristä vuotoa.. katsellaan tänään kuin käy.

Ja älä vielä luovuta Eliza! :)

16A2D914-0AE1-47F7-8203-8871364AD788.png

Viisaita sanoja mannikka!
54a8f891069e0c83fb1a45cf1ac68bdc

Itse olen niin koukussa tähän mittailuun että en halua lopettaa. Vaikka pystyisin jos haluaisin. :D

Mutta mulla siis eilen vika terolut. Ja ei mitään. Where's my aunt!! Kohokas on lässähtänyt, shampanja lämmennyt, paisti kuivunut ja supikoira kusi punaiselle tervetuloamatolle! Täti on kadonnut!

Minua eniten kiinnostaa että mikä kumma se pikku ryöpsäys verta oli kp50 ellei kiinnittyminen. Koskaa aiemmin ei ole mulla ollut tommosta...

Takaisin