BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä sanosin et Mrs.Smith on 2dpo tänään :) huomisen lämpö varmaan kertoo lisää..

Mie kyllä saan lopetettu lämpöjen mittauksen ihan vaan hokemalla et ei ne mitään kerro :D tosin saatan välillä mielenkiinnosta yksittäisen lämmön ottaa..

Täällä ennätyslukemia, olo on kyllä vähän kuin oisi kipeänä (paleltaa ainakin julmetusti). Että seurataan mitä tästä tuleman pitää. Tänään aamulla testattu nega (yllätys).

Liitteet

• 4D8FF50B-E00B-4883-BD81-DE03CF034151.png
    4D8FF50B-E00B-4883-BD81-DE03CF034151.png
    239.6 KB · Katsottu: 247
Tiputtelee kirkasta verta. Jepjep. Että 22pv kierto?! Huoh, ja glögini olen ansainnut. Kiitos tsempeistä mannikka, Vaiana ja Gadian, mutta kyllä tää tais oikeasti olla tässä. Ajatelkaamme positiivisesti: viikon päästä ei tarvitse murehtia skumppalasiin sylkemisiä kun täydessä tällingissä viiletän ykköset niskassa yössä. Lähen tästä (jahka lapsonen ja muu elämä antaa myöden) juutuubin ihmeelliseen maailmaan opiskelemaan pixiwoon videoita ja ideoimaan pikkujoulutällinkiä. :happy:

Kaikille tasapuolisesti korkeita luteaalivaiheenlämpöjä ja ovulaatio- ynnä kiinnittymisdippejä! :salut Ja Zoria kyllä on komia tuo sun käppyrä. Nyt plussaa! :)

Zoria, ei ihmekkää jos viluttaa noilla lämmöillä. Peukut pystyyn että se on hyvä merkki!

Eliza, tympeetä tuollainen odottamaton vuoto mutta skumpat ja glögit on ansaittu!

Mä laskeskelin että hyvin natsaa kyllä kierto kun vuoden tärkeimmät pikkujoulut on 5.12. ja silloin olis sopivasti kp28. Ei ku aamulla testi jossei täti kärky aikases ja sit voi illalla huoletta juhlia pitkästä aikaa! :excited001

Niin voihan sitä verta tulla oviksen aikaan mrs. Smith. Jos se nyt olikin ovis kuten Mannikka sanoi :)
Elizalle parempaa onnea ensi kiertoon, jos se nyt oli tässä.

ON: olo ei ole muuttunut kipeämmäksi eli en taida olla sairastumassa. Yskittää kyl jonkin verran ja aina silloin vihlaisee tuolta alhaalta :nailbiting: Muutenkin oireet alkaa olla samanlaiset kuin viime kierrossa (josta plussa tuli). Lämmöt nousseet tänään selkeesti päälle 37 illasta. Viimeksi sain hennon plussan 3 päivää lämmönnousun (iltaisen) jälkeen eli mahdollista plussaa voisi maanantaina saada. Olo alkaa kyl olla niin lupaava, et jos menkat alkaa ni pudotaan korkealta ja kovaa

Tän päivän tulokset, ei onneksi montaa päivää enää ja tää selviää suuntaan tai toiseen. Jotain hyötyä lyhyehköstä luteaalivaiheesta :cool:

Liitteet

• ADC67D22-B1B9-4D9B-8620-A956D3E6132B.png
    ADC67D22-B1B9-4D9B-8620-A956D3E6132B.png
    201.7 KB · Katsottu: 221
:wideyed:
Screenshot_20171125-104316.png

Tiputtelu jäi siihen eiliseen aamupäivään ja tän aamun lämmöt näkyy kuvassa. Lykkään lujasti jäitä hattuun ja oottelen tiistaita, jolloin menkkojen aikaisintaan pitäisi alkaa.

:sad001:sad001Ohhoh Eliza79!!! Jospa se olikin kiinnittyminen :nailbiting: lupaava lasku lämmöissä ja siihen vielä tiputtelu..
pian nähdään kuin käy :)

Zoria, ei montaa päivää enää piinattava sielläkään!

On: vuoto alkanut tänään taas.. näyttää yltyvän. Luulenpa että tämä päivä kääntyy KP1.
Eipä taida olla kummoiset mahdollisuudet raskautua, kun jo viikkoa ennen menkkoja alkaa tiputtelemaan..juuri silloin kun olisi ajallisesti otollista kiinnittyä. Ainakin kolme kiertoa jo tiputellut näin :sad001
Jospa sitä repisi rahat gyne käyntiin.. jos saisi jotain keltarauhashormonin tukea jo ensi kiertoon. En kyllä tiedä miten helposti määräävät.

:sad001:sad001Ohhoh Eliza79!!! Jospa se olikin kiinnittyminen :nailbiting: lupaava lasku lämmöissä ja siihen vielä tiputtelu..
pian nähdään kuin käy :)

Zoria, ei montaa päivää enää piinattava sielläkään!

On: vuoto alkanut tänään taas.. näyttää yltyvän. Luulenpa että tämä päivä kääntyy KP1.
Eipä taida olla kummoiset mahdollisuudet raskautua, kun jo viikkoa ennen menkkoja alkaa tiputtelemaan..juuri silloin kun olisi ajallisesti otollista kiinnittyä. Ainakin kolme kiertoa jo tiputellut näin :sad001
Jospa sitä repisi rahat gyne käyntiin.. jos saisi jotain keltarauhashormonin tukea jo ensi kiertoon. En kyllä tiedä miten helposti määräävät.

Tosta tiputtelusta. Kannattaa pyytää ne hormonitestit ennen lääkkeiden ottoa. Mulla tiputteli ekaa yrittäessä aina joku 10pv ennen kuukautisia ja perus hormoneissa ei mitään vikaa. Ekan kanssa tulin raskaaksi siis tiputtelusta huolimatta. Tosin nykyepäilys on, että mulla oli silloin emätintulehdus, joka aiheutti tiputtelua, mikä sekään ei oo kauhee hyvä... voi aiheuttaa keskenmenoja. Ja epäilen että ehkä aiheuttikin meille yhden, kun juuri siinä kierrossa tiputtelu aikoinaan alkoi, kun keskenmeno tuli.

Hui, Elizakin sielä jännän äärellä! Peukut pystyyn, onneks ei tarvi piinailla pitkään.

Tosta tiputtelusta. Kannattaa pyytää ne hormonitestit ennen lääkkeiden ottoa. Mulla tiputteli ekaa yrittäessä aina joku 10pv ennen kuukautisia ja perus hormoneissa ei mitään vikaa. Ekan kanssa tulin raskaaksi siis tiputtelusta huolimatta. Tosin nykyepäilys on, että mulla oli silloin emätintulehdus, joka aiheutti tiputtelua, mikä sekään ei oo kauhee hyvä... voi aiheuttaa keskenmenoja. Ja epäilen että ehkä aiheuttikin meille yhden, kun juuri siinä kierrossa tiputtelu aikoinaan alkoi, kun keskenmeno tuli.

Kiitos tästä! Täytyykin varmasti nuo hormonitasot tarkistaa. Ja varmaan myös sitten tuo emätintulehduso_O ei kyllä oireita siihen, mutta voihan se kaiketi olla oireetonkin.
Koitan nyt myös pitää mielessä, että olen lopettanut esikoisen imetyksen vasta 4kk sitten, eli täysin mahdollista olla vielä sen jälkeisiä hormonisekoiluja.. ehkä olen vaan vähän liian malttamaton. Noh, kyllä te naiset tiedätte, kun se vauvan kaipuu on vain niin kova. Toivoin raskautuvani ennen töihin paluuta, mutta tammikuu jo häämöttää uhkaavasti. :D

Ainiin, täti ei eilenkään saapunut. Vain pyyhittäessä vuotoa. Sama nyt aamulla.

Alkaa epäusko iskeä, vaikka käyrä näyttääkin hyvältä. Huomenna testiä sitten.

Mites muiden käyrät? Vaiana ootko testiä tehnyt tässä lähiaikoina? Ikävää kyl moinen tiputtelu, ehkä sinne gynelle kannattaa mennä tarkistaa kaikki, jos nyt ei kuitenkaan plussa paukahda :)

Liitteet

• 9AEF1EC2-F133-42E7-B4CC-3B929CD84F89.png
    9AEF1EC2-F133-42E7-B4CC-3B929CD84F89.png
    196.6 KB · Katsottu: 221
Lämmöt tippui taas 36,4
Ja tänään se täti saapui!
Eli Kp1 ja yk4 alkakoon. Saisipa sitä jouluplussaan<3

Ja taidan kyllä tosiaan varata sen gynen. Ihan mielenrauhani vuoksi :D

Zorialla käytä yhä vaan lupaava! Odotan jännityksellä huomista testiä ja puhallan sulle kaikki mahdollisest plussapuhurit! ++++ tulisipa teille plussa :)

Ja mulla kp2 lämmöt räpsähti 36.7 joka on aika pitkälti mun maksimi lämpö. Mut se on kai normaalia menkkojen aikaan että heittelee? Testi aamulla nega ofcourse :D

Voi jösses siun lämpöjä :D mutta tosiaan taitaa olla menkkojen aikaan ihan normaalia heitelläo_O

Lämmöt tipahti takas 36,44 (dpo12 on nyt) eli joku lämpöhalvaus eilen vain iski. :grin Päivälläkin lämmöt huitelivat yli 37 asteen... Ihme homma. Kn on tosi korkealla ja vv:tä hurjasti, mutta r-testi ihan kirkas nega. Eli: täti, teretulemast! :meh:

Täällä kans yks aamulämpöjen mittaaja, tällä hetkellä lämmöt näyttää tältä ja mietin uskaltaisko sitä huomenna dpo 12 jo testailla.

Liitteet

• Screenshot_2017-11-26-19-06-18-1.png
    Screenshot_2017-11-26-19-06-18-1.png
    67 KB · Katsottu: 246
Takaisin