Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mrs.Smith mä innostuin analysoimaan tota sunnlämpökäyrääsi ja vertailin sitä omiini. Pitäisin melko todennäköisenä, että sun ovis on tapahtunut myöhemmin, ehkä vasta tossa dpo 4 tai jopa dpo 6-7. Mulla on yleensä ollut oviksen jälkeen yksi pienempi pudotus. Milloin lopetit ovistestien tekemisen?
Täällä muuten useampi käyttää ilmeisesti vain yhden desimaalin kuumemittaria? Mä melkein suosittelin vaihtamaan kahden desimaalin mittariin. Sillä on nimittäin oviksen määrittämisen kannalta aika paljonkin väliä, onko lämpö esim. 36,15 vai 36,24. Molemmat kuitenkin on pyöristettynä sen 36,2.
Huomasin, että oot käyttänyt yhden desimalin mittaria, joten en uskalla tosta niin varmasti sanoa. Mulla on lämpöjen mittailusta kokemusta vain Natural Cyclestä, joka ei käytännössä ikinä määritä mulle ovista, ennen kuin mennään pysyvämmin yli noiden ovulaatiota edeltävien lämpötilojen. Sulla on myös ollut jo ennen tuota oletettua ovista useamman kerran mitattu lämpö ton 36,5, joten sun peruslämpö voi olla vähän ylempi kuin tuo coverline antaa olettaa.Pakko vielä kysyä että miksi luulet niin?? Eikö oviksen jälkeen pitäisi olla 3 mittausta yli coverlinen?
Tänä aamuna pissasta nega
Huomasin, että oot käyttänyt yhden desimalin mittaria, joten en uskalla tosta niin varmasti sanoa. Mulla on lämpöjen mittailusta kokemusta vain Natural Cyclestä, joka ei käytännössä ikinä määritä mulle ovista, ennen kuin mennään pysyvämmin yli noiden ovulaatiota edeltävien lämpötilojen. Sulla on myös ollut jo ennen tuota oletettua ovista useamman kerran mitattu lämpö ton 36,5, joten sun peruslämpö voi olla vähän ylempi kuin tuo coverline antaa olettaa.
Mulla on usein ollut ovulaation jälkeen yksi pieni pudotus ja sen jälkeen parin päivän sisällä selkeämpi piikkaus ylös, kuten sulla tuossa dpo 8 -kohdassa, joten senkin perusteella ajattelin, että dpo 8 ei välttämättä olisi vielä dpo 8 ja pudotus tuossa dpo 13 -kohdassa ei välttämätt olisi dpo 13, vaan kiinnittymistä enteilevä lämmön lasku vähän aikaisemmin.
Mä pistäisin myös painoa ovistestille eli jos saa arvata niin kp16 :) (mut en oo järin kokenu näiden käyrien kanssa)