@kaihotar hyvÀnnÀköinen lÀmpökÀyrÀ!
@Ness siellÀ myös lÀmmöt hyvissÀ lukemissa! Kiva kuulla, ettÀ korona on helpottamaan pÀin
@salamana oih, kuulostaa tosi rentouttavalta pyhien ja vÀlipÀivien vietolta! Me mennÀÀnkin aika samoissa, oon kp 13 nyt. Mulla nuo onestepit toimii hyvin, mut tosiaan oon kuullut et joillekin ne ei oo riittÀvÀn herkkiÀ. Jospa saisit oviksen kiinni!
@Bella95 kannattaa se huominen vielÀ hyödyntÀÀ, jos mahdollista! Ihana kuulla, ettÀ sait loman aikaan rauhaa tÀhÀn yritysprojektiin. Mullakin on vÀlillÀ ihan seesteinen mieli, ettÀ tulee kun aika on, mutta tÀÀ ikÀ vÀhÀn pistÀÀ siihen tietysti kapuloita rattaisiin
@Mustikkamarja ihana kuulla, ettÀ kaikki on siellÀ hyvin
onnellista odotusta
@SyysSumu itsekin herÀilen usein öisin miehen lÀhtiessÀ töihin todella aikaisin jne. Oon todennut, et parasta on vaan pÀÀttÀÀ joku tietty kellonaika milloin mittaa, ja pysyÀ siinÀ. MÀ mittaan klo 6 joka aamu, olipa herÀtys mihin aikaan vaan. Sit jos joudun nousta joskus harvoin ennen klo 6, niin toki siihen aikaan kun herÀtys on. Itse oon saanut ainakin tosi tasaista ja selkeÀÀ kÀyrÀÀ tÀllÀ tyylillÀ.
Ja sit omia kuulumisia. Se gynen soittoaika peruuntui tÀltÀ pÀivÀltÀ, plÀÀh
lÀÀkÀri oli tehnyt vaan kirjauksen, ettÀ siirretty tiistain listalle. Ja mÀ kun tarkoituksella varasin sen vielÀ tÀhÀn lomalle, ku työpÀivÀn aikana voi olla haastava pÀÀstÀ vastaamaan puhelimeen. Toivotaan, ettÀ onnistuu. Harmittaa!
Nyt siis kp 13. En malttanut jÀttÀÀ kaikkee seurantaa pois, niin eilen illalla tuli jo ovistesteihin selkeÀt plussat. PÀivÀÀ/kahta aiemmin kun normaalisti, en tiedÀ onko lomalla tekemistÀ asian kanssa
Nyt tietty alkaa vÀhÀn kuumotella, et pitÀs saada ne lÀmmöt nÀkyviin, et nouseeko ne
yleensÀ kyllÀ tunnistan oireistakin oviksen tapahtumisen, et saa nÀhdÀ mitkÀ fiilikset huomenna. SeksiÀ on ollut tiuhaan eli hyödynnetty on. Eli ehkÀpÀ tÀstÀ pÀÀsee jÀnnÀilemÀÀn taas pikkuhiljaa.