@Ness joo mÀ otin ton premominkin kÀyttöön ja just sen avulla katselin noita ovulaatiotestejÀ. Toivottavasti sun lÀmmöt pysyy ylhÀÀllÀ!
@kaihotar joo nyt tikutin joka pÀivÀ kaksi kertaa ja sitten kun lh lÀhti kohoamaan niin vielÀ useammin. Mulla oli viime menkkojen kanssa ihan sama juttu, oli kovimmat krampit mitÀ on koskaan ollut, kaksinkerroin jouduin makaamaan reilun tunnin sÀngyssÀ. LÀhes huusin ÀÀneen ettÀ tÀmÀkin vielÀ, kun muutenkin oli mieli maassa menkkojen alkamisesta
hei hienoa, ettÀ saat nyt teetettyÀ testejÀ ja on sellainen olo, ettÀ on aktiivinen ote yrittÀmiseen nyt!
@minttutuuli toi sun taktiikka on kyllÀ varmasti jÀrkevÀ niin tulee joka pÀivÀlle sitten samaan aikaan. Itse en jotenkin tohdi laittaa noin aikaiselle herÀtystÀ tÀmÀn takia, kun muutenkin unet on vÀhÀn katkonaisia. Kiva ettÀ sait lÀhetteen tutkimuksiin!
@Calliope ÀÀ, ihan selkeÀ viiva!! Toivottavasti se lÀhtee vahvistumaan! Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia
TÀÀllÀ Kp14 selkeÀsti lÀhti LH nousemaan ovis tikkujen mukaan ja sitten laskuun. Luulen ettÀ noi kaksi testiÀ ton korkeimman LH:n jÀlkeen oli otettu hieman liian laimeasta virtsasta (kun yritÀpÀ siinÀ pidÀtellÀ samalla kun talletellaki pitÀis
), toki olin pidÀttÀnyt ainakin puolitoista tuntia, joten vÀhÀn ihmetyttÀÀ ettÀ noin suuren heiton teki, mutta sitten seuraavana aamuna ja pÀivÀnÀ oli korkeammat lh:t. EttÀ olisiko se piikki sitten kuitenkin tullut siinÀ vÀlissÀ.. toisilla ihmisillÀ saattaa nÀkyÀ pari pÀivÀÀkin se positiivinen testi ja tÀÀllÀ on tÀllÀinen salama ovis sitten vissiin.
Mutta, homman tekee nyt mielenkiintoisemmaksi nuo lÀmmöt. Lh:n kohouma oli testien mukaan kp14 ja seuraavana pÀivÀnÀ kÀvikin dippi lÀmmöissÀ. Mutta koska mulla myös kÀvi myöhemminkin dippi lÀmmöissÀ, ff ja premom heittikin ovulaation kp 18 pÀivÀlle. En kyllÀ nyt meinaa uskoa tÀhÀn.. lÀhinnÀ ettÀ esim ovislimat loppui seinÀÀn kp 15-16 ja kun on ollut eilisestÀ lÀhtien vÀhÀn pms rintojen arkuutta, niin olisiko sitÀ muka tullut jo nyt jos olisin ovuloinut vasta justiinsa. Ja jos ovis olisi ollut nyt, niin miksi tuollainen kohoama lh:ssÀ olisi kÀynyt kp14. Mulla oli ihmeellistÀ unettomuus ongelmaa vÀhÀn tÀssÀ ovulaation huudeilla, mutta en harmikseni muista ettÀ oliko esim tolloin kp18 tienoilla, ettÀ olisiko se voinut vaikuttaa lÀmpöjen laskuun. Nyt harmittaa vietÀvÀsti ettÀ multa loppui ovistestit enkÀ testaillut tuosta kp15 eteenpÀin. Mutta jos se ovis olis tullut nyt vasta kp18 niin meidÀn tallettelut olis ollu aivan liian aikaisin
Meni nyt vÀhÀn jotenkin hermo tÀhÀn mittailuun ja oon nyt tÀn lyhyen itse mittailun jÀlkeen ihan valmis sijoittamaan oura sormukseen
hainkin itseasiassa ouran testisetin, mutta vielÀ harkinnassa laitanko tilaukseen, tulee kalliiksi tÀmÀ yrittÀminen
. Tuntuu ettÀ mun katkonaisten unien takia tÀÀ itse mittailu on vÀhÀn haastavaa. Ja jos ens kierto tulee, toki toivon ettei tule, siihen valmistaudun useammalla testillÀ ja testailen reilusti yli oletetun oviksenkin ihan varmuuden vuoksi. Olisihan tuo luteaali sitten aivan liian lyhyt, jos muka ovuloisin noin myöhÀÀn.
Sori kun ootte nyt saanut tÀllÀisen ongelma tapauksen tÀnne
kuinka voikaan olla nÀin hukassa.