@SilenceSing Voi eiii, onpa kurjaa, et on ollut taas rankat menkat. Toivottavasti nyt pian tärppää terojen avulla, niin pääset niistä eroon. Onks sulla normaalisti muuten joku ehkäisy käytössä, joka pitää menkat poissa/auttaa menkkakipuihin? Siis silloin kun ei ole yritys päällä. Vai pitääkö aina silti kärsiä menkkakivuista?
@Mustikkamarja Mulla kans ollu kemiallisten jälkeen runsaampi vuoto. Hassua, miten niin lyhyt aika voi jo siihen vaikuttaa. Onneksi on nyt sullakin takana päin. Tsemppiä oviksen metsästykseen!
@Bella95 Joo kieltämättä, kyl sul varmaan jotain merkkejä olis siitä ollut, jos jotain olisi jäänyt. Varmaan muuten vain viime kierto ja vuoto sekoili.
@Yrttiteetä tekisi mieli Minusta sun eilinen testi on tosi hyvin vahvistunut!
@Ansq Joo pitää kyl jouluna ottaa kaikki ilo irti, jos ei ole raskaana
Ja
@Misa kannatan ehdottomasti uutta joulua, jos kävisi sama kuin viimeksi. Mutta sovitaan, että niin ei käy!
@Ness Hauska kyl, et sulla premom sanoo noista 0.66-0.78 testeistä low, kun mulla sano high. Et osaako se sit muokata niitä kunkin käyttäjän mukaan, et mikä kelläkin on low tai high. Jos sulla kerta tulee tosi vahvat viivat ovistestiin. Kiintoisaa. Mut joo mä en saanut iiiihan täysvahvoja viivoja, mut kyl se muuten aika selkeesti LH-huipulta vaikutti. Ja kun nuo viel noita epäherkkiä testejä. Ei oo ennen ainakaan tullut ylimääräisiä viivan vahvistumisia, kun aikasempia lapsia yrittäessä oon ovistestejä käyttänyt. Alla premomin LH-käyrä.
Ja juu en mä nyt oikeen enää ees muista, miks mä mietin, et jos ovis ei ookkaan tapahtunut. Kaipa se jännitti, kun on vaan yksi yrityskerta tässä kierrossa ja kun ei kaikki oireet olleet 100% yksimielisiä siitä oviksesta, niin sit alkoi jännittää, et riittääkö se. Mut nyt kun tullut päiviä lisää käyrään, niin kyl se selkeesti oli ja meni. Oli vain jostain syystä kivuton. Ja tossa dpo2 on sit ollut joku hassu dippi. Yleensä semmonen ollu siinä dpo3-4, niin nyt sit vaan tuli aikaisin. Mä muokkasin kans oviksen paikkaa, kun ei FF halunnut sitä itse vaihtaa.