BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aaa oliko se niin! Kato, näyttääkö joku muu detector tunnistavan ovispäivän kp15? Tai sitten voi laittaa ihan manuaalisen overriden ja laittaa itse vaikka siihen vaakaviivan arvoksi tuon 36.32 niin saa vaakaviivankin näkyviin! 😄
Joo on, ja kaikki muut näyttää kp14 😓 Ai senkin voi manuaalisesti asettaa! Tää on ihan uusi tieto mulle🤭

Joo on, ja kaikki muut näyttää kp14 😓 Ai senkin voi manuaalisesti asettaa! Tää on ihan uusi tieto mulle🤭
No höh, hölmö FF 😄 Joo voi! Kun menee sinne Detector/Override settings, niin sieltä detectoriksi "manual". Itse teen näissä hoitokierroissa niin, kun ovispäivä on selkeästi tiedossa irrotuspiikin takia.

No höh, hölmö FF 😄 Joo voi! Kun menee sinne Detector/Override settings, niin sieltä detectoriksi "manual". Itse teen näissä hoitokierroissa niin, kun ovispäivä on selkeästi tiedossa irrotuspiikin takia.
Hei kiitos!! 😂❤️
IMG_6336.jpeg

@SilenceSing Voi eiii, onpa kurjaa, et on ollut taas rankat menkat. Toivottavasti nyt pian tärppää terojen avulla, niin pääset niistä eroon. Onks sulla normaalisti muuten joku ehkäisy käytössä, joka pitää menkat poissa/auttaa menkkakipuihin? Siis silloin kun ei ole yritys päällä. Vai pitääkö aina silti kärsiä menkkakivuista? :crying-face:

@Mustikkamarja Mulla kans ollu kemiallisten jälkeen runsaampi vuoto. Hassua, miten niin lyhyt aika voi jo siihen vaikuttaa. Onneksi on nyt sullakin takana päin. Tsemppiä oviksen metsästykseen!

@Bella95 Joo kieltämättä, kyl sul varmaan jotain merkkejä olis siitä ollut, jos jotain olisi jäänyt. Varmaan muuten vain viime kierto ja vuoto sekoili.

@Yrttiteetä tekisi mieli Minusta sun eilinen testi on tosi hyvin vahvistunut! 🌈

@Ansq Joo pitää kyl jouluna ottaa kaikki ilo irti, jos ei ole raskaana :Face Savouring Delicious Food: Ja @Misa kannatan ehdottomasti uutta joulua, jos kävisi sama kuin viimeksi. Mutta sovitaan, että niin ei käy! 🙅‍♀️🌈

@Ness Hauska kyl, et sulla premom sanoo noista 0.66-0.78 testeistä low, kun mulla sano high. Et osaako se sit muokata niitä kunkin käyttäjän mukaan, et mikä kelläkin on low tai high. Jos sulla kerta tulee tosi vahvat viivat ovistestiin. Kiintoisaa. Mut joo mä en saanut iiiihan täysvahvoja viivoja, mut kyl se muuten aika selkeesti LH-huipulta vaikutti. Ja kun nuo viel noita epäherkkiä testejä. Ei oo ennen ainakaan tullut ylimääräisiä viivan vahvistumisia, kun aikasempia lapsia yrittäessä oon ovistestejä käyttänyt. Alla premomin LH-käyrä.

Screenshot_20241128_121952_Premom.jpg

Ja juu en mä nyt oikeen enää ees muista, miks mä mietin, et jos ovis ei ookkaan tapahtunut. Kaipa se jännitti, kun on vaan yksi yrityskerta tässä kierrossa ja kun ei kaikki oireet olleet 100% yksimielisiä siitä oviksesta, niin sit alkoi jännittää, et riittääkö se. Mut nyt kun tullut päiviä lisää käyrään, niin kyl se selkeesti oli ja meni. Oli vain jostain syystä kivuton. Ja tossa dpo2 on sit ollut joku hassu dippi. Yleensä semmonen ollu siinä dpo3-4, niin nyt sit vaan tuli aikaisin. Mä muokkasin kans oviksen paikkaa, kun ei FF halunnut sitä itse vaihtaa. 😅

Screenshot_20241128_121828_FF App.jpg

@Bella95 joo kannattaa ladata toi Premom, se auttaa etenkin alussa ymmärtämään vähän paremmin et mikä nyt oli se plussa. On ollut ihan kiva apu ja sit voi palata aikaisempiin kiertoihin katsomaan et miltä edelliset plussat on näyttäneet, niin ei tarvi ihan hirmuisesti arvuutella.

@Misa joo, kaikki aina sanoi et OneStepit on ihan kökköjä, mut mulla ne antaa kunnon viivaa. Premomkin laittaa kivat lukemat, varmaan just siks et kontrolli jää niin haileeks verrattuna siihen testiviivaan . Tässä hyvät esimerkit selkeistä plussista

Elokuu:
IMG_5872.jpeg

Lokakuu:
IMG_5871.jpeg

@Mustikkatäplä @Misa sehän voi olla, et toi e@h välilehti tulkitsee jotenkin eri tavalla 🤔 vaikka muistaakseni laitoin joskus tonne otheriin ja e@h saman kuvan ja tulos oli täysin sama. 😆

@Bella95 joo kannattaa ladata toi Premom, se auttaa etenkin alussa ymmärtämään vähän paremmin et mikä nyt oli se plussa. On ollut ihan kiva apu ja sit voi palata aikaisempiin kiertoihin katsomaan et miltä edelliset plussat on näyttäneet, niin ei tarvi ihan hirmuisesti arvuutella.

@Misa joo, kaikki aina sanoi et OneStepit on ihan kökköjä, mut mulla ne antaa kunnon viivaa. Premomkin laittaa kivat lukemat, varmaan just siks et kontrolli jää niin haileeks verrattuna siihen testiviivaan . Tässä hyvät esimerkit selkeistä plussista

Elokuu:
View attachment 139141
Lokakuu:
View attachment 139140
@Mustikkatäplä @Misa sehän voi olla, et toi e@h välilehti tulkitsee jotenkin eri tavalla 🤔 vaikka muistaakseni laitoin joskus tonne otheriin ja e@h saman kuvan ja tulos oli täysin sama. 😆
Jännä kyllä toi 1.81! Mulla oli kerran näin tumma, ja vaan 1.07 😁

IMG_2569.jpeg

Ja tää 1.58
IMG_2570.jpeg

Jännä kyllä toi 1.81! Mulla oli kerran näin tumma, ja vaan 1.07 😁

View attachment 139145

Ja tää 1.58
View attachment 139146
Erikoista tosiaan, mistähän vetää noi luvut 😆 toi 1.58 on kyl todella selkeä plussa, niin paljon räikeämpi testiviivq kuin kontrolli.

Latasin mielenkiinnosta aamun testin molemmille välilehdelle, e@h ja other ja tuli ihan täysin sama luku molempiin 0.67 ”low”. Et näin ollen ei näytä olevan eroa kummalle välilehdelle lataa noita muiden merkkejen testejä 🤔

IMG_5875.jpeg

IMG_5877.jpeg

Erikoista tosiaan, mistähän vetää noi luvut 😆 toi 1.58 on kyl todella selkeä plussa, niin paljon räikeämpi testiviivq kuin kontrolli.

Latasin mielenkiinnosta aamun testin molemmille välilehdelle, e@h ja other ja tuli ihan täysin sama luku molempiin 0.67 ”low”. Et näin ollen ei näytä olevan eroa kummalle välilehdelle lataa noita muiden merkkejen testejä 🤔

View attachment 139147
View attachment 139149
Siinä 1.81 on varmaankin tulkinnut jostain syystä kontrolliviivaa vähän sivusta, ja siksi heittänyt noin korkean luvun 🤔 Vaikka posihan se selvästi myös on ollut. No onpas kyllä jännä että e@h-välilehti antaa sulle ihan samoja! Mikähän siinä sitten on syynä, nyt kyllä häiritsee tosi paljon! 😂

@Misa ehkä se tunnistaa, että kyseessä ei ole tuo e&h testi ja käyttää ”other” asteikkoa? 🤣 Mutta sit taas toisaalta, jos olisi noin fiksu niin miksi pitäisi olla eri välilehdet…

@Misa ehkä se tunnistaa, että kyseessä ei ole tuo e&h testi ja käyttää ”other” asteikkoa? 🤣 Mutta sit taas toisaalta, jos olisi noin fiksu niin miksi pitäisi olla eri välilehdet…
Mä oon usein kiroillut Premomin kanssa kun se ei ole tuntunut yhtään fiksulta, en jaksa uskoa että se tunnistaisi kuvasta testin merkkiä 😁 Mutta tää jäänee arviotukseksi, ellei jollain muulla ole tietoa tuosta miten kyseinen äppi määrittelee onko low vai high!

Mä oon nyt seuraillu tätä ketjua niin pitkään että mietin että voisin vihdoin liittyä itekin mukaan, lämpöjä tässä kuitenkin on tullu mittailtua jo puoli vuotta ja sekoilen näiden kanssa raskaana-ketjussa muuten 🙈

Haluan ensin kommentoida tohon Premom-keskusteluun että musta noi arvot on välillä tosi hämmentävät, toisinaan ihan yhtä vahvat viivat näyttää ihan eri arvoja 😅 oon nyt välillä ite vaan säätäny niitä jos on näyttäny ihan väärältä.

Mulla tänään dpo1. Lämmöt tän näyttäis vahvistavan myös, mutta pessimistinä pelkään että johtuu huonosti nukutusta yöstä tms eikä oliskaan tapahtunu oikeesti 😂 eka kuva ikinä foorumille, toivottavasti osasin liittää tän oikein

1000024070.jpg

@kaihotar Tervetuloa! Hauskaa saada porukkaa mukaan. Mä aina mietinkin, et toivottavasti porukka tulee tänne, kun bongaan, et joku mittaa lämpöjä. Ja olinkin jo bongannut tuolta toisesta ketjusta, et sä mittaat myös. 😊 Vaikuttais kyl juurikin ovisnousulta sun tän aamun tulos. Eiköhän ovis siis mennyt jo. Ja juu kyl noissa ovistesteissä omiin silmiin kannattaa viime kädessä eniten luottaa. :thumbs-up:

@Mustikkatäplä En ees tajunnut, että me ollaan melkein samassa vaiheessa😂mullakin tullu tollain dpo2 dippi!

@Ness Toi uusin testi on kyllä jo niin tumma, että luulis huipun tulevan ihan hetkenä minä hyvänsä🤔

En kanssa aina ymmärrä tota Premomin sielunelämää. Ehkä se ei itsekkään oikein tiedä mitä tekee😂

@kaihotar Tervetuloa!🩷 ihan huippua, että tänne on nyt löytänyt moni, kun täältä kuitenkin aina häviää porukkaa plussanneiden joukkoon välillä🥰

Takaisin