BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@SilenceSing tsemppiä oviksen metsästykseen! Vahvistuuko sulla kuitenkin yleensä lineaarisesti testi? Mulla ainakaan just haalee testi ei kerro seuraavan päivän arvosta yhtään mitään kun vahvistuu ihan yhdessä yössä 🙈

@minttutuuli hyvältä kuulostaa noi tulokset, ainakaan näin maallikon korviin yhden prosenttiyksikön heitto ei kuulosta pahalta. Onko teillä joku lääkärin kanssa keskustelu noista tulossa vielä?

@Ansq hauska että taas sama nousu! Toki progesteronihan on korkeimmillaan just dpo7. Tosi korkeelle sulla kyllä nousee lämmöt.

@Misa mahtavaa että sait ajan mittauksiin! Oon täällä jännittäny myös että miten käy ja pitäny sulle peukkuja pystyssä. Hyvä että saat vihdoin selvyyden vaikka varmasti pitkiä päiviä odotella miten käy.

@Mustikkamarja on kyllä hirveetä miten hormonit heittelee päivästä toiseen, välillä superhyvä fiilis ja välillä tekis mieli vaan mennä maahan raivoomaan ja itkemään 😅 hyvä että nyt hyvä fiilis kierrosta kuitenkin (ja että mies on ymmärtäväinen) 😊

@Ness hyvä että ootte päässy tutkimuksiin (jopa ilmeisesti yllättävän nopeesti?) ja kuulostaa hyvältä että luomuonnistumista ei suljettu kokonaan pois, olis varmaan paljon turhauttavampaa nyt odotella pari kuukautta muuten. Olispa mahtavaa että nyt onnistuis, musta tuntuu että niitä tarinoita kuulee kauheesti että hoidot oli just alkamassa kun yhtäkkiä tärppäskin. Toivottavasti olis myös teidän tarina 🤞🏻

Täällä lämmöt jatkaa nousuaan, mutta tän(kin) päivän mittaus oli jälleen aika epäluotettava, kun eilen illalla tuli juotua pari lasia viiniä, nukuin pätkissä ja heräsin kolme tuntia normaalia myöhemmin 🙈 toki varmaa on jo se että ovis on tapahtunu, eilen tuntu tuttua keltarauhasjuilintaa. Myös FF sen näköjään jo tunnisti kuten @Misa ennustikin. Normaalisti mun dpo3 lukemat on 36,5 luokkaa. Musta on aina kiva kun ovulaatio tapahtuu alkuviikosta, sillon voi ajatella että positiivisen testin vois saada jo ens viikolla, jos ovis loppuviikosta niin odotusaika tuntuu pidemmältä kun pitää odotella vähintään kokonaisen viikon yli 😂 vaikka yritänkin nyt olla ajattelematta mahdollista testauspäivää.

1000024097.jpg

@Ansq kiitos kun kommentoit noihin meidän tuloksiin! Kuulosti alkuun jotenkin hurjalta tuo 3%, mut sit kun luin enemmän ja tosiaan toi viitearvo on noin matala myös, niin ehkä tässä ei ole hätää. Tiheys oli 63milj/ml ja tosiaan noita eteenpäin liikkuvia hyvin, joten ne varmasti kompensoi tuota muotoa. Ja onhan tuohonkin keinoja yrittää parantaa arvoja! Mullakin on käyrät ollu tosi samankaltaiset monta kiertoa, lämmöt saattaa olla ihan samoissa kohdissa varsinkin luteaalissa!

@Ness kuulostaa tosi onnistuneelta käynniltä! Hienoa, että löytyi syitä, miksi lasta ei ole kuulunut. Se varmasti helpottaa. Mahtavaa, että pääsette nyt eteenpäin hoitopolulla. Uskon, että teillä varmasti tärppää pian!

@Misa kiitos sullekin kommentista meidän tuloksiin! Kyllähän tuo diagnoosi saattaa ehkä vähän auttaa siinä, että lähete meniskin läpi vaikka ei sitä vuotta ihan olisi vielä yrityksessä. Toivotaan tietysti, ettei sinne asti tarvitsisi mennä. Ihan mahtavaa, että pääsit mittauttaa sen hcg:n! Ajattelitko nyt viikonloppuna testata ollenkaan, vai odotteletko vaan mielenrauhan vuoksi ne tulokset? Toivon niin teille tähän onnellista lopputulosta ✨

@Mustikkamarja tsemppiä piinailuun! Toivottavasti tämä olisi nyt teidän kierto 🤞

@kaihotar ei meille erikseen tuu tosta lääkärin konsultaatiota, käytiin siis ihan omasta halusta yksityisellä tsekkaamassa tuo analyysi kun puoli vuotta on yritetty. Toki halutessa voisi varata etäkonsultaation, mut en usko että aletaan maksaa siitä, kun tuo tulos oli kuitenkin ihan ok. Kovasti tsemppiä sinnekin piinailuun!

Täällä pohdin, et tikuttaisko ovista tässä kierrossa vai ei. Toisaalta siitä ei oo meille lisäarvoa, kun seksiä on tiuhaan mut kyl se ehkä antaa mulle jotain mielenrauhaa silti se tikutus 😂 mietittiin myös eilen, et otettasko yhteyttä jo nyt sinne yksityisen gynelle sen lähetteen tiimoilta. Mut ehkä me katsotaan tää kierto. Menkkoja enteilee pari päivää ennen jouluaattoa, joten joko saadaan iloinen yllätys joululahjaksi tai sit pyörähdetään yk8 puolelle. Oon joulun ja uv aikaan lomalla nii ehkä siinä vois vähän henkäistä, ja katsoa sitä yhteydenottoa sitten tammikuussa.

Alkukierron käppyrä, vaikka onkin vähän tylsää katseltavaa 😅

Screenshot_2024-11-30-14-11-37-48_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

@Itsellinen Mulla aiempia lapsia yrittäessä ei oo ollu oura käytössä ja ihan tavallisella kuumemittarilla oon mittaillu. Se ei oo sit ollu kauheen tarkka ja käyrät oli paljon tuollaista siksakkia. Mut kyl niistä kuitenkin aina sen kokonaisuuden näki, et alkukierrosta siksak matalammalla kuin loppukierrossa, niin kuin sullakin. Mut tietty yksittäisistä arvoista vaikea päätellä mitään, kun syy voi olla epätarkassa mittaustavassa. Ei siis varmaan kannata yksittäisiä arvoja kauhesti tuijotella, jos ne aiheuttaa vielä stressiä. Ja vois olla ehkä hyvä kokeilla toista mittaustapaa, et tulisiko koherentimpaa käyrää. Mut kahden sekoittamista keskenään ei tietty kannata kokeilla, kun ne ei oo vertailukelpoiset. Tsemppiä uuteen kiertoon! :red-heart:

@kaihotar Siellä näkyykin kivan selkeästi ovulaation paikka :thumbs-up: Mä oon vasta lähiaikoina ruvennu kiinnittämään huomiota mun sykkeisiin. Oura ollu käytössä 2v, mut ei niitä oo tullu ennen hirveesti tuijoteltua ennen kuin ne tuli näkyviin FF:iin. Mulla alkukierrossa sahaillee yleensä 48-52 välillä ja sit ihan loppukierrosta nousee 52-55 paikkeille. Ovulaatiolla en oo huomannu vaikutusta niihin vielä.

@Misa Onko sulla kuvaa niistä onnistuneen raskauden testeistä? Omaan silmään toi näyttää kyl ihan hyvältä vahvistumiselta, mutta testi ei kylläkään ole itelle tuttu. Ja ymmärrän kyl hyvin, et haluaa suhtautua ennemmin pessimistisesti, niin ei sit tipu niin korkealta, ja aiemmat kokemukset kummittelee. Ihan huippua kyl, että sait sen hcg-seurannan! :smiling face with heart-eyes: Saitko jo eilisen tuloksen? Siitä yhestäkin vois saada jo vähän jtn irti, jos olis tosi paljon/vähän. Vai meneekö sen saaminen nyt sit maanantaihin kun on vkl, vai tutkitaanko niitä viikonloppuisin?

@minttutuuli Jutteleeko teille lääkäri missään välissä noista, että voisi tarkemmin kysyä, mitä noi tarkoittaa? Ainakin varmaan silloin tammikuussa viimestään voi sit kysyä? Mut omaankin silmään noi vaikuttaa ok:lta, jos tuloskin oli, että hedelmöittämiskyky normaali. Jos niitä siittiöitä on määrällisesti paljon, niin 3% on määrällisesti enemmän, kuin esim. jonkun toisen 4%. Mut ehkä sit voi auttaa tammikuussa sen lähetteen läpimenemisessä, jos on joku diagnoosi siihen heittää. Mikä fiilis sulla ja sun miehellä on nyt noista tuloksista, kun ootte vähän ehtinyt sulatella? Ja hei, siel täällä jaetussa tutkimuksessahan oli paljon lueteltu lisäravinteita, joilla voi parantaa myös siittiöiden morfologiaa. :White Up Pointing Index::Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Esim. q10, NAC, sinkki, E-vitamiini ja lykopeeni. Jos haluatte miehelle niitä tilata.

@Ness Kiva, että oli kivoja ammattilaisia teillä vastassa. Ja että saitte nyt paljon tietoa. Noissa diagnooseissa on aina se vähän kaksipiippuinen juttu, et kiva tietty olisi, jos ei löytyisi mitään. Mutta toisaalta tavallaam parempi, että on saanut jonkun selityksen, koska sitten siihen asiaan voidaan vaikuttaa. Itsellä ei lapsettomuusjutuista kokemusta, mutta muista vastaavista kyl. Vaatii kuitenkin varmasti sulattelua. Mikäs teillä fiilis nyt? Hyvä juttu kyl se, että hoidot kyl varmasti tepsii teillä, koska noihin juttuihin pystytään vaikuttamaan. Toivottavasti ette joudu hirveän pitkään odottelemaan seuraavia vaiheita. Kiva kyl, et se spermanäyte oli otettu jo sillon pari kk sitten, ettei nyt tartte oottaa 3kk.

@Mustikkamarja Heh, siellä kunnon mielialaheittelyt 😅 Onneksi mies ollut ymmärtäväinen. Kiva, että tänään on parempi fiilis, kivempihan se niin on odotella kierron tuloksia. 😊

@SilenceSing Tsemppiä oviksen metsästykseen!

@Ansq Samassa tosiaan taas mennään, täälläkin tuli kunnon pomppu dpo6, sama mikä viime kierrossa. 😄

Täällä nyt käyrä tekee kaikkea jännää. Lämmöissä hirmupomppu. Yleensä luteelikäyrät ollu kohtuu tasasia tai tasaiseen noussu ylöspäin. Mut viime kierrossa oli kans tämmönen, et luteaalilämmöt oli alkuun tosi matalalla, ennen kuin dpo6 pomppas sinne normitasolle. Saa nähdä käykö taas sama, vai oliko tää yksittäinen korkea arvo ja huomenna tullaan taas alas.

Mut vielä enemmän mua ihmetyttää noi sykkeet. Tää tauti on selkeesti niitä kohottanut lähiviikkoina, mut olivat tulossa jo alaspäin kohti normaalia. Mut tänä aamuna yli 60, mitä ei tapahdu ikinä, paitsi jos oon juonut (runsaammin) alkoholia. Ja eilen en juonut yhtään. Muutenkin herätessä oli vähän jotenkin köhäisempi olo taas, mut nyt kyl taas ihan ok. Tää on siis tämmöinen ikuisuustauti. Ei melkeinpä mitään muita oireita kuin yskä. Mut selkeesti ollu ainakin kaks tautia putkeen, kun olin jo ihan viittä vaille parantunut, kunnes yskä paheni uudestaan ja kaverina oli myös kurkkukipu pari päivää alkuviikosta. Kävin äsken työterveydessä tarkistaa, että kaikki ok ja hakee saikkutodistuksen (tarviin ääntä työssä). Eipä se mitään erityistä löytänyt. Äänen pitäisi vaan antaa levätä ja malttaa odottaa, että menee ohi.

Toisaalta mulla ihan loppukierrossa aina sykkeet vähän nousee ja jos ne taudin takia oli valmiiksi vähän koholla, niin ehkä se voi selittää sit korkeita sykkeitä. Eilen ja toissapäivänä ollu vähän nipistelyä ja jomotusta, et voiko olla, et keltarauhanen käynnistyy mul vähän hitaasti ja sit yhtäkkiä syöksee nyt progesteronia ja se nostaa lämmöt ja sykkeen? 😄 Mul on lähikierroissa ollut tollasta jomottelua tässä vaiheessa, josta oon miettiny, et tärppäskö. Ja niinhän mä olen lähikierroissa ollutkin, mut se saattaa kyl olla myös sattumaan, et jos vaan on progeoireita, joita en oo sattunut aiemmin huomaamaan. Mut mielenkiintoista. Testin tein ihan varmuuden vuoksi tänään, kun olisi viiniä illalla luvassa. Ja negaa odotetusti näytti kyl viel tässä vaiheessa. Pitää kyl tota viiniä vähän miettiä, kun ei sekään välttis hyvää tälle köhälle tee. Mut ei sitä aina haluais olla kauheen järkevä. 🥲

Edit. Käppyrä unohtui.

Screenshot_20241130_150216_FF App.jpg

Muokattu viimeksi:
@minttutuuli Olitkin vastannut täällä sillä välin kun kirjoitin. Kiva, että nyt on ihan hyvä fiilis tuloksista. Ja siis mikäs siinä ovistestejä tehdä, jos se tuntuu itsestä hyvältä. Kylhän se oviksen tarkka paikka on muutenkin kiva/hyödyllistä tietää, kuin vain oikean ajoituksen kannalta. :Smiling Face With Smiling Eyes:

@kaihotar tähän saakka miun ovistestit on raketoineet tosi lyhyellä aikavälillä, ja kerran päivässä testaamalla en huippua todellakaan ehtisi saada kiinni. Vähän siinä kyllä tummenemista tapahtuu ennen kunnon nousua, joten alan mittaamaan siinä vaiheessa tosiaan kahdesti päivässä. Tsemppiä piinapäiviin!

Pahoittelut etten nyt muille kommentoi. Meillä jää tämän kierron yritykset nyt tällä kertaa välistä, koiralle iski halvausoireet ja joudutaan luultavasti lähtemään toiselle puolen Suomea tässä parin päivän sisällä leikkaukseen. Koko tilanne on itselle tosi paha paikka, eikä luonnollisesti innosta ylimääräiseen puuhasteluun, varsinkin kun ovispäivät nyt menee näillä näkymin tähän reissuun. Katsellaan siis tammikuussa seuraavan kerran asiaa.

@SilenceSing tsemppiä kamalasti tilanteeseen, ymmärrettävää ettei yritys oo ekana mielessä ❤️

@Mustikkatäplä joo noiden sykkeiden seuranta on tosi kiinnostavaa myös, mutta tuntuu et ne voi sahailla miten sattuu 😅 mulla aina kuitenkin leposyke korkeimmillaan siinä about dpo7-8, samaan aikaan kun progepiikki on. Kun raskauduin niin mulla pysy leposyke 55 tienoilla vielä dpo10 tienoilla, dpo15 oli jo 60. Sen ylemmäs se ei sit noussukaan.

@SilenceSing kiitos tsempeistä💕 ja hurjasti voimia teille koiran kanssa 🥺 täällä myös yksi koiramama, joten osaan samaistua huoleen. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja ei löydy mitään ikävää eläinlääkärikäynnillä ja saatte sieltä pian apua🫶

@Ansq just niin! Niin kauan kuin siittiöitä löytyy niin ei ne mahdollisuudet nolla ole! Kyllä tässä kaikki odotteluaika hyödynnetään, josko siellä joku löytäisi tiensä kuitenkin perille 😃 Kiva, että tekin olette nyt hoidon piirissä ja asiat etenee, vaikkakin hitaasti. Mukava myös että on vertaistukea ja tavallaan lohduttavaa, kun joku samankaltaisesta tilanteessa, vaikkei tietysti toivoisi että kukaan joutuisi lapsettomuudesta kärsimään 🫶 Hyvältä näyttää siellä käyrä! Nyt vaan toivotaan et lämmöt pysyy mukavasti ylhäällä.

@minttutuuli teidän suunnitelma kuulostaa oikein hyvältä, uuteen vuoteen uusilla kujeilla! Kiva varmaan ottaa joulut jne. rennosti ja katsoa sitten tammikuussa gynekäynnit ym. Mulle teidän tulokset kuulostaa hyviltä, enkä kyllä olisi super huolissani tuosta prosentin erosta viitearvoon. Teillä kuitenkin tiheys todella hyvä ja uivatkin vielä ilman ongelmaa, niin siellä on kuitenkin paljon niitä kavereita tyrkyllä. Se, että onko se 3% vai 4% (joka on jo viitearvossa) noista miljoonista, hyvin etenevistä kavereista on edelleen kuitenkin todella monta. Ja kuten @Ansq aikaisemmin oman miehensä näytteestä sanoi, voi näytteiden välillä olla todella paljon eroa! Sit kun otette toisen näytteen niin siinä toi prosentti voi olla ihan eri. Siksi lapsettomuushoidoissakin ne haluaa, että otetaan kontrolli, sillä yksi arvo ei kerro kaikkea - Kokonaisuus ratkaisee 💕Mut tätä kannattaa tietysti kysyä sit tarkemmin kun käytte vastaanotolla 😊 Toi oviksen tikuttelu on kyl sellasta, et jos sitä ei tee, niin harmittaa, mut sit kun sitä tekee niin välillä alkaa tympimään, etenkin jos menee se 10-15 liuskaa per kierto 😅

@kaihotar niimpä niin, tuntuu et nyt on asiat sujuneet aika nopeasti kun hakeuduttiin hoitoihin heti kesän jälkeen. Jos oltaisiin hakeuduttu keväällä, niin se HUSin kesäsulku hidastaa hommaa ja saattaa joutua olemaan jonossa ties kuinka monta kuukautta. Nyt näyttää sieltä, et ehditään edes jotain hoitoja tehdä ennen ensi kesää, ellei nyt löydy jotain uutta mikä viivästyttäisi niitä. Sun käyrä näyttää myös lupaavalta, vaikka varmaan lyhyet yöunet jne voi vaikuttaa lämpöjä nostattavasti.

@Mustikkatäplä aika jännä et sulla on ollut aina dpo6 pomppu. Mulla on nyt pari kiertoa ollut siinä vaan kunnon dippi. Mut ei kai se mistään kerro, hassu sattuma vaan. Mut kuka tietää, voihan sulla olla joku aikainen kiinnittyjä hommissa 😃 🌈

@Misa toivotaan että tulee tuplaantuminen sieltä maanantaina 🤞 sormet ja varpaat ristissä teille 🩷

@Ness tosi hyvä että sait kilpparilääkityksen, millä saadaan se tsh kuriin! Ja no muutenkin, hyvä että asiat nyt edistyvät kaikin puolin. Harmi että näitä löydöksiä tuli, mutta onneksi hakeuduitte hoitoon heti kun pystyitte! ❤️

@minttutuuli ajattelin mä huomenna aamulla testata kumminkin, kun 2 vrk mennyt edellisestä testistä. Ehkä lähinnä tulevaisuuden kuva-arkistoja varten (jos myöhemmin tulevaisuudessa tulee tarvetta vertailla) 🙂
Tikutuksen osalta kannattaa tehdä miten vähiten stressaa itseä. Jos tikuttamalla jaa mielenrauhaa, niin silloin se kannattaa ❤️ Ja kovasti toivon, ettei teidän tarvitsisikaan hakea sitä lähetettä! 🤞

@kaihotar mulla edellispäivän viinit on yllättävän vähän vaikuttaneet yleensä aamulämpöihin! Hyvältä näyttää siellä käyrä, nyt pidetään vaan kovasti peukkuja tärpin puolesta 🥰

@Mustikkatäplä varmaan joskus kommentoinkin että mulla on välillä tota samaa, että vasta joskus dpo5-6 nousee lämmöt yhtäkkiä ylemmäs vielä. En kyllä tiedä mistä johtuu. 🤔 Onpas siellä sitkeä köhä nyt! 😔 Toivottavasti jo pian lähtisi helpottumaan 🥺

@SilenceSing voi ei, oon tosi pahoillani! 😭 Hirmusesti jaksamista, kuulostaa tosi rankalta 💔🥺

Voisin aktivoitua täällä taas muutaman päivän hiljaiselon jälkeen :smiling-eyes: Täällä onkin ollut tosi aktiivista keskustelua!

@Misa onpa tosi hyvä, että pääsit siihen HCG:n seurantaan! Toivottavasti siellä olisi arvo tuplaantunut huomenna. Tosi paljon tsemppiä tilanteeseen :folded:

@Ness toivottavasti kilpparilääkitys auttaa. Mutta ainakin nyt tiedätte tarkemmin tilanteesta ja hoitojen kautta viimeistään pitäisi onnistua :smiling-eyes:

Tervetuloa @kaihotar mielenkiintoista kuulla noista sun sykearvoista raskautumisen aikana. Ne varmaan vaihtelee tosi paljon henkilöstä toiseen ja vaikuttaakohan raskausviikot siihen kans? Muistelen, että yhdellä kaverilla tais olla leposykkeet yli 100 raskauden aikana ja se kuulosti tosi hurjalta.

Tervetuloa myös @Itsellinen! Lämpöjen seurailu on niin koukuttavaa! Mäkin taisin alkuun seurailla tavallisella kuumemittarilla mutta se oli mielestäni liian epätarkka. Ostin sitte kahden desimaalin ovulaatiomittarin. Välillä tulee kyllä siltikin siksakkia ja se voi vähän häiritä tulosten tulkintaa. Miltäs siellä näyttää nyt tilanne? :smiling-eyes:

@SilenceSing Tsemppiä sinne! Toivottavasti teillä ja koirulilla on kaikki hyvin.

@Mustikkatäplä ohhoh onpa iso pomppu lämmöissä ja sykkeissä! Johtuispa se jostakin muusta, kuin taudista 🌈 Nää sairastelukierteet on kyllä tosi ärsyttäviä. Toivottavasti tervehdyt pian.

@minttutuuli Tsemppiä oviksen odotteluun. Nyt me mennään lähes samassa vaiheessa kiertoa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Mulla kp7 menossa ja mietin, että missä vaiheessa aloitan nyt ensimmäistä kertaa oviksen tikuttelun, ku vuoto alkaa näyttää jo merkkejä lähestyvästä oviksesta. Hyvä, että simppatestin tulokset näytti, että hedelmöityskyky on normaali. Toivottavasti teillä tärppäisi, niin saisitte ihanan jouluyllätyksen :smiling face with heart-eyes:

@Mustikkamarja Voi, joskus käy sääliksi miehet ku ne joutuu kestämään meidän hormonihuuruja :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Onneksi miehesi ymmärsi tilanteen. Meillä kans helpottaa, kun saan sanottua, että menkat on tulossa ja sitten voi vähän nauraakin tilanteelle.

@Ansq siellä on kans melko pomppu DPO7 lämmöissä. Pidän peukut pystyssä 🌈

Oma tilanne näyttää siltä, että ovulaatio saattais tapahtua vähän etuajassa. Tilasin ison kasan testejä tikuttelua varten, mutta tekis mieli odottaa vielä pari päivää, ettei niitä kuluisi niin hirveästi. Vielä on kuitenkin yli viikko normaaliin ovispäivään, mutta tietysti tuo viimeisin lyhyt kierto voi siellä sotkea tilannetta. Toivottavasti ovis tapahtuis kuitenkin ennen kuin mies lähtee työreissulle reilun viikon päästä 🤞Jos meillä tärppäis tästä kierrosta, niin saatais ihana yllätys jouluksi.

s_i5Vnlt.png

@Bella95 mulla kävi ovuloimattoman kierron jälkeen niin, että seuraavassa oli ovis aiemmin kuin koskaan aiemmin 😊 Toivotaan jouluyllätystä ❤️

Tänään testi oli haaleampi, eli huomisen hcg:nkin pitäisi olla laskusuunnassa. Toivon että laskee itsekseen. Ku:ssa oli se ikävä puoli että hcg saattoi laskea mutta sitten taas nousta, joten toivottavasti saisin myös kolmannen mittauksen, että voi poissulkea sen ku:n 😕

@Bella95 mä luin raskautuessa että alkuraskauden sykkeiden pitäis olla korkeimmat, ja tän takia olin ihan hermona kun mun sykkeet ei noussu mitenkään merkittävästi 😅 olin varma ekassa ultrassa että on menny kesken ja ihme oli suuri kun syke vielä sillon löytykin. Sen jälkeen sit tosiaan lakkasinkin käyttämästä kelloa, en tiedä miten sykkeet todellisuudessa käyttäyty mun kkm:n jälkeen.
Mä aina taistelen sen kanssa että koska alotan tikuttelun, tässä kierrossa maltoin poikkeuksellisesti kp11 asti ja ovis+ tulikin kolme päivää etukäteen kp13 😅 toivottavasti sullakin ovis tulee hyvissä ajoin ja ennen miehen matkaa 🤞🏻 positesti olis kyllä paras joululahja.

@Misa todella paljon tsemppiä, ottipa tilanne ikävän käänteen 😔❤️ toivotaan kovasti ettei oo ku:sta kuitenkaan kyse.

Nää keskustelut toimii myös hyvänä uniseurantana, koska jälleen kerran totean nukkuneeni aamuyöllä jotenkin levottomasti 🙈 yritä tässä nyt sitten tulkita lämpöjä. Joka tapauksessa selkeästi koholla. Painetta ja nippailuja on tuntunu ehkä normaalia alkukiertoa enemmän, toivottavasti on ollu jotenkin poikkeuksellisen hyvä munasolu tällä kertaa kun keltarauhanen tolleen oireilee (en tiedä onko niillä oikeesti tällästä yhteyttä). Oon yrittäny kaikkeni että hillitsisin odotuksia mutta kyllä ne aika korkealla on, raskauduin tosiaan ekan kerran yk3 ja nyt on yk3 keskenmenon jälkeen.

1000024251.jpg

@Bella95 olisi kyllä ihana jouluyllätys, jos nyt teillä tärppäisi 🥰 toivottavasti nyt onnistuisi

@Misa voi surkimus ❤️ olen todella pahoillani, jos nyt tämä raskaus ei onnistunutkaan ja etenkin, jos olisi uudestaan ku. Toivottavasti nyt saat asiaan pikaisesti selvyyden.

@kaihotar oireet kuulostaa oikein lupaavilta 😊 ja käppyrä, tässä päästään nyt samaan aikaan jännittämään 🤩 piinapari yk3 molemmilla, jospa se enteilisi hyvää!

Mulla ei lämpö vielä ampaissutkaan ylös, mutta edellisessä kierrossa, jossa oli se kemiallinen, lämpö lähti nousuun vasta dpo3, joten toivottavasti huomenna sitten olisi lämmöt vähän korkeammalla. Kahdessa edellisessä kierrossa dpo5 on ollut lämpö 36,6 C. Mullakin ollut tässä kierrossa hieman enemmän tuntemuksia muniksissa (oletetun) ovulaation jälkeen. Ja tosiaan, hormonit jotenkin selvästi isommalla kierroksella kuin 2 edellistä kiertoa. Samaten ovista edeltävät lämmöt tasaisesti alempana kuin niissä edellisissä. Voisko tää enteillä hyvää, en tiiä 😅

Screenshot_20241201_120515_FF App.jpg

Liitteet

• Screenshot_20241201_121136_Oura.jpg
    Screenshot_20241201_121136_Oura.jpg
    30.2 KB · Katsottu: 6
@Mustikkatäplä joo, mun mies on syönyt kyllä lisäravinteita jo useamman kuukauden ajan. Mut viilattiin niitä nyt vähän kuitenkin just tuon morfologian parantamiseen sopivimmiksi. Katsotaan, tuleeko tulosta! Hirmuinen pomppu siellä lämmöissä! Noista sykkeistä en osaa sanoa mitään, kun en itse niitä seuraile.

@SilenceSing voi ei 😔 toivottavasti teidän koira toipuu! Kovasti tsemppiä sinne raskaan tilanteen keskelle ❤️

@Ness no näinpä! En usko, et meillä nyt jää ainakaan ton miehen tuloksen takia lapsi saamatta. Kiitos kannustavasta viestistä ❤️

@Misa voi itku 💔 toivotaan nyt tässä vaiheessa sitten parasta, ettei olisi ainakaan kohdunulkoisesta kyse. Voimia sinne ❤️

@Bella95 oi kiva, et on joku samoissa vaiheissa kiertoa! Toivottavasti meille molemmille tulisi se paras joululahja ❤️ ite aloitan ehkä tikuttelun huomenna. Toivottavasti siellä tulis ovis nyt vähän etuajassa ennen miehen reissua!

@kaihotar & @Mustikkamarja tsemppiä molemmille piinailuun! 🌈

Voi harmi, oon tosi pahoillani haalistumisesta @Misa vaikka sä taisitkin olla aiempiesi kokemustesi pohjalta jo ainakin jollain tapaa hyväksynyt tilanteen niin eipä se varmaan tässä tilanteessa lohduta 😢 Toivottavasti saat nyt tarvitsemasi määrän tutkimuksia niin että pääset epätietoisuudesta mahdollisimman nopeasti.

@SilenceSing hui, toivottavasti koiran hoito tepsii!

Mä alan vähän kerrassaan hipsiä takavasemmalle tuonne odottajien/plussanneiden puolelle, mutta varmaan käyn jatkossakin aina silloin tällöin seurailemassa teidän kuulumisia tai palaan raportoimaan lämpöjä jos pitääkin palata takaisin kuumeilemaan. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille ja kiitos tämän pätkän kanssakulkemisesta, foorumeilla törmäillään ❤️

Muokattu viimeksi:
@Misa voi ei, olen niin pahoillani 😫😫 Hurjasti voimaa surun keskelle 💕 Toivottavasti ei olisi kuitenkaan ku kyseessä.

@Mustikkamarja eiköhän ne lämmöt sielä pian nouse. Mullakin menee aina 2-3 päivää oviksesta, et näkyy selkeästi nousu. Toivotaan, että nuo nippailut jne. olisivat merkki jostakin 😍

@kaihotar hyvältä näyttää käyrä ja lämmöt siellä, missä pitääkin! Nyt vaan toivotaan, että pysyy ylhäällä 🤞🤞

@Yrttiteetä tekisi mieli onnellista odotusta ja kaikkea hyvää 💕💕

Täällä käyrä vetää siksakkia. Näyttäisi olevan tämän kierron trendi 🤣 Tänään olisi siis dpo2 vasta menossa, joten oletan että huomenna näyttäisi taas korkeampia lämpöjä. FF on jo pariin otteeseen laittanut punaisen timantin noihin piikkeihin dpo-1 ja dpo1, mut ovat nollautuneet, kun dipit tulleet 😆 Katsellaan miten tämä tästä jatkaa kehitystään.

IMG_5911.jpeg

@Ness hienot siksakit 😊 mutta trendi kuitenkin ylöspäin, mikä hyvä

Mulla taas on jotain ihmeellistä näissä käppyröissä, oma tunne on, että lämmöt nousseet ja poskia kuumottaa. Mutta mittauksissa ei oikeastaan. Toi ff-käyrä vetelee kyllä tasaista sarjaa. Luulen, että olisi dpo3, mut enää en olekaan varma 🤣

Screenshot_20241202_071640_FF App.jpg

Screenshot_20241202_071733_Oura.jpg

@Ness oho, on kyllä kieltämättä aikamoista siksakkia! Onks sulla ollu eroa esim yöunissa tms mitkä selittäis tota käyrää? Mutta nousujohteiselta onneks näyttää 😊

@Mustikkamarja hmm no joo, aika alhaiset lämmöt ollu vielä, tulisko nousu sit vaan jälkijunassa? Jos sulla kuitenkin on munistuntemuksia ollu.

Lämmöt yhä korkeemmalla kun yleensä tässä kohtaa dpo5, tosin heräsin taas joskus kuudelta nopeesti kurkkaan kelloo. Lämpö tosiaan esim viime kierrossa oli tässä kohtaa 36,5, eli toivon nyt että olis hyvä merkki 🤞🏻

1000024430.jpg

Takaisin