BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Ansq toivottavasti lähete hyväksytään pian, ja että saisitte myös jo ajan tietoon heti kun vaan mahdollista. Täällä ollaan peukut pystyssä sen puolesta, ettei venyisi mahdottoman pitkälle. ❤️
Voi ihana, tyttöä niin toivoisinkin, vaikka ei yhtään myöskään toinen poika haittaisi 🥰

@Bella95 joku lääkäri joskus sanoi mulle, että ovuloimattomia kiertoja on kaikilla joskus. Toisilla toki useammin kuin toisilla, mutta kuitenkin, että se ei ole niin harvinaista 😊 Todella turhauttavaa kylläkin, tiedän kokemuksesta… Jos viime kierrossa oli kemiallinen niin hyvinkin sillä tosiaan saattoi myös olla oma osuutensa tässä. Nyt pidän peukkuja että seuraava kierto sujuisi normaalisti ja se olisi teidän plussakierto! 🌈❤️

Oliskohan se vahvistunut? Edelleen paljon haaleampi näillä dpo:lla kuin esikoisesta, mutta olisipa vaan myöhäinen kiinnittyjä… 🥺 Ja jaksaisipa pysyä nyt mukana. Kyllä tää nyt huolettaa, mutta katson taas ylihuomenna miltä testi näyttää.

IMG_2557.jpeg

IMG_2555.jpeg

Nyt en mittaa lämpöjä ellei tule merkkejä keskenmenosta. Sitten voin mitata, jos tuntuu siltä. Muuten vaan saatan ottaa paniikkia jos joku aamu lämmöt onkin matalammat.

@Viivi92 Mulla saattaa vihlontaa olla jo ennen positestiä, mutta ne pahimmat tulee vasta ovisplussan jälkeen. En sit tiedä onko itellä kivut ennen ovulaatiota, ovulaation aikaan vai vasta jälkeen😅

@Ness No joo limakalvoa pystyy ainakin tarkistelemaan! Onko testeissä tummumisen merkkejä vielä?🙈

@minttutuuli No toivotaan, että tulis sieltä nopeampaa!🙏🏼 En tiedä johtuuko toi meidän pitkä odotusaika siitä, että se lääkäri joka niistä on vastuussa niin on sellanen kiertävä lääkäri joka tekee muissakin toimipaikoissa🤔 ja hoitaisi infot asiakkaille vaan silloin kun on sielä kyseisessä toimipisteessä.

@Bella95 Äh 😫 No onneksi sitten tuo kierto oli ja meni, toivottavasti tämä alkava kierto olisi normaali🙏🏼 aiotko ottaa ovistestit mukaan?

@Misa Minun silmiin on kyllä tummentunut! Voi, kumpa tämä olisi nyt se pysyvä plussa🩷

Täällä ei sen kummempaa, FF pitää oviksen edelleen tuossa kp14 vaikka edelleen oon sitä mieltä että olis ollu kp15-16 😁
IMG_6323.jpeg

@Misa kyllä se sieltä on tummentunut💕 toivon hurjasti että pieni pysyy kyydissä 🙏🌈 ylihuomenna uusi testi?

@Bella95 no voihan hitsiläinen. Olipas nyt eriskummallinen kierto. Ehkä se edellinen tosiaan oli kemiallinen ja sekoitti pakkaa. Onneksi kuitenkin jäi noin lyhyeksi ja pääset pikaisesti uuteen kiertoon 🙏

@Ansq jännä et FF veikkaa sen oviksen sulle tuohon. Ennustaakohan sit kuitenkin enemmän lämmöistä, kuin tuosta testin plussasta? Noh, kaipa se plussasta aikaisimmilmaan voi tapahtua 12h kuluessa, niin periaatteessa voisikin olla ollut samana päivänä 😃

Tämän aamun ovistesti on tummenemaan päin, premom antaa kuitenkin vielä lukemaksi ”low 0.66” , mut ei olis eka kerta kun alhaisesta lukemasta pomppaa iltapäivällä korkeaksi 😆 Ourasta loppui myös akku yöllä, ei siis lämpöjä tälle päivää. Paikat myös kuivuneet, mulla ei koskaan suoranaisesti ”eggiksiä” ole, mut enemmän sellainen vetinen. Sitäkin yleensä se max. 3-4 päivää, mut tässä kierrossa huomasin vain kahtena päivänä 😅
IMG_5854.jpeg
IMG_5855.jpeg

@minttutuuli @Kuuttituutti kiitos kumpikin ❤️

Kyllä nää ikävästi muistuttaa keskenmenneiden testejä, silloinkin vahvistui kyllä mutta hitaanlaisesti. Mutta jokainen raskaus on erilainen joten koitan pitää kuitenkin mielen jollain lailla positiivisena, vaikka valmistaudunkin pahimpaan.

@Ansq sitkeästi pitää FF päänsä! Mutta kyllä se siitä vielä siirtyy, uskoisin. 😄 Ja jos ei niin sitten ei, itse kuitenkin sen oman kroppansa tuntee useimmiten parhaiten ja tietää mikä päivä ovis oikeasti tapahtui.

@Ness joo ylihuomenna taas sitten seuraava tilannekatsaus. Ja hei toi sun tän päivän ovistesti on kyllä jo tosi tumma! Eiköhän se siitä vielä posiksi tummu! (mulla noilla OneStepeillä usein posi on ollut 0.8-0.9 jo 😄)

Takaisin