BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@summerlemon maanantaina alkaa 🙂 Ubikinonin vaikutuksesta solujen laatuun oon lukenut niin paljon hyvää, että koen ihan järkeväksi syödä sitä. On kyllä aika hintavaa tosin, joten koitan aina bongailla nettiapteekeista, milloin olisi hyvässä alessa 😄

Aika matelee.

IMG_1793.jpeg

Nyt vaan törkeästi omanapailen: Mä en voi uskoa, mutta vaikuttaa siltä, että tästä olisi ehkä tulossa plussakierto 🥹 plussat vielä hentoja, mutta omaan silmään vahvistuu silti hiukan ja toivon koko sydämestäni, että ovitrelle ei voi vielä antaa näin vahvoja haamuja 13 päivää pistoksesta.. toivon, että lämmöt nyt pysyy ylhäällä 🤞

Liitteet

• Screenshot_20240929-060530.png
    Screenshot_20240929-060530.png
    189.9 KB · Katsottu: 55
@Jolinda Mutta ihan satavarmasti on toinen ääni kellossa sit 3-4 päivän kuluttua jos lämmöt edelleen ylhäällä.
Lainaan vaan törkeästi itseäni, eilen illalla alko menkat ihan rytinällä eli nyt kp1 😅 Tuli täysin puskan takaa, mutta varmaan tuo kuumeilu esti havaitsemasta aamulämpöjen laskua. Pari päivää aiemmin oli hetken aikaa krampannut mutta sen jälkeen ei mitään tuntemuksia, ja vuodon alkaessakin piti ihan keskittymällä keskittyä että erottaakseen polttavaa tunnetta alavatsassa.

(Käyrän korkein piste oli kuumepäivä, jonka otin mukaan y-akselin näkymää säätääkseni)

Liitteet

• IMG_20240930_075906.jpg
    IMG_20240930_075906.jpg
    176.6 KB · Katsottu: 43
Lainaan vaan törkeästi itseäni, eilen illalla alko menkat ihan rytinällä eli nyt kp1 😅 Tuli täysin puskan takaa, mutta varmaan tuo kuumeilu esti havaitsemasta aamulämpöjen laskua. Pari päivää aiemmin oli hetken aikaa krampannut mutta sen jälkeen ei mitään tuntemuksia, ja vuodon alkaessakin piti ihan keskittymällä keskittyä että erottaakseen polttavaa tunnetta alavatsassa.

(Käyrän korkein piste oli kuumepäivä, jonka otin mukaan y-akselin näkymää säätääkseni)
Onpa tympeää, että uusi kierto alkoi 😔 paljon tsemppiä ekoihin kierron päiviin ja toivottavasti tämä nyt olisi se teidän kierto ❤️

@Misa, täytyypä itsekin katsella hyviä tarjouksia. Toivottavasti siellä lähti pistelyt hyvin käyntiin 🤞

Onnea @Jolinda ✨

@Ansq, miltäs siellä näyttää, joko on ovis lähellä? 🙂

Harmin paikka @Yrttiteetä tekisi mieli, toivottavasti paranet pian ja tää ois nyt se teidän kierto 🌈

Letrot on selvästi tehneet muutoksia tämän kierron käyttäytymiseen, sillä lämmöt ja leposyke on erilaiset viime kiertoihin verrattuna. Yllätys yllätys kello ei mitannut lämpöjä just yhtenä yönä, mutta johan pomppasi lämmöt. Mulla tuli aivan järkyttävät oviskivut, edes menkkakrampit ei ole niin pahat. Ei siis mitään halvaannuttavaa kipua ollut, mutta tuntui siltä että jotain tapahtui 😅 Merkkasin nyt FF-sovellukseen että merkkaa oviksen testien perusteella, katon sitten minne se laittaa oviksen huomenna 😄
1000003453.jpg

@Yrttiteetä tekisi mieli Äh pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta 😣

@summerlemon Oi mikä nousu!😍 olisipa tämä se teidän kierto🤞🏼😊

Joo täällä ovis+ eilen, toki premom ei antanut ykkösen arvoa mutta plussaksi silti tulkitsin itse🙈 piti vielä varmistaa nyt aamulla onko lähteny laskuunpäin vai onko eilistä tummempi, mutta kyllä tuo eilinen tohon kontrolliviivaan nähden oli tummempi kun nyt🤔eilen kaikenlisäks oli vähän laimea pissakin😅

IMG_5276.jpeg
IMG_5275.jpeg

@Jolinda miljoonasti onnea vielä! ❤️😍

@summerlemon jos vaihdat FF:ssä detectoriksi OPK, niin sen pitäisi kyllä heti vaihtaa se? 🤔 Vai ymmärsinkö jotain väärin 🙈 Eikun jooo! Sulla se voi vielä vaihtua, kun kahtena päivänä o+ 😄

@Ansq selvä ovisplussa! Premom antaa vähän alhaisia lukuja mielestäni, vaikka tikussa olisi ihan tasavahvat tai testiviiva kontrollia tummempi, niin voi antaa just jotain 0.8-0.9 silti 🤷‍♀️

Gonal F 75IU aloitettu eilen, ja jatkuu nyt viikon loppuun asti, maanantaina sitten eka folliultra. 😊

IMG_1843.jpeg

@Ansq, mustakin ehdottomasti näyttää plussalta. Tsemppiä piinapäiviin 💪

@Misa, joo OPK detector sanoo kp14 ja advanced pisti oviksen kp15. Päivä sinne tai tänne ei haittaa, pääasia että tuli kerrankin ajoissa 🤩
Toivottavasti folliultrassa on sitten hyvän näköistä, veikkaan että on kun sulla toimii hyvin tuo gonal 👍

Kiitos kaikille onnittelijoille ja paljon tsemppiä näihin kiertoihin! Mua ihan harmittaa lähteä täältä, kun tässä ketjussa on jotenkin niin kiva fiilis, vaikka vain yhden kierron ehdin olla mukana. Olisinpa löytänyt tän aiemmin 🥰 mä siirryn takavasemmalle seurailemaan ja tsemppaamaan teitä!

Paljon plussatuulia kaikille ❤️

Kiitos kaikille onnittelijoille ja paljon tsemppiä näihin kiertoihin! Mua ihan harmittaa lähteä täältä, kun tässä ketjussa on jotenkin niin kiva fiilis, vaikka vain yhden kierron ehdin olla mukana. Olisinpa löytänyt tän aiemmin 🥰 mä siirryn takavasemmalle seurailemaan ja tsemppaamaan teitä!

Paljon plussatuulia kaikille ❤️
Joo, tää on kyl paras ketju, edelleen luen päivittäin. Bbt-ketjusta plussanneillehan on myös oma ketju, siellä ei kyllä ole kauheen aktiivista nyt just viime aikoina ollut, mutta voishan sitä aktivoida! Itsekään en oo kirjoitellut sinne mitään et ihan oma vika 😅

@Misa Toivottavasti nyt toimii tuo Gonal F odotetusti!🤞🏼😊 toki jos aiemminkin toiminut niin uskon että nytkin🙏🏼

Miekin tykkään tästä ketjusta kyllä ihan super paljon! Seuraan monia muitakin ketjuja mutta silti ei tuu höpöteltyä kun vaan täällä. Olisin kyllä itsekkin jo ihan valmis siirtymään plussanneiden joukkoon🥲 maybe someday

Käyrää tältäpäivältä vielä
IMG_5282.jpeg

Mäkin oon mielenkiinnolla seurannut teidän muiden käyriä ja päivityksiä 😊 Ja erityisen kiva on nähdä plussakäyriä - sitä odotellessa 😍 Meillä on menossa piinapäivät ja nyt FF:n mukaan Dpo 7, mutta oireiden perusteella ovis on voinut olla päivää tai paria aiemminkin. Vielä ei voi sanoa, mihin suuntaan tästä lähdetään 🤞

s_IgWFHz.png

@Bella95 mistä oot saanut vaihdettua värit tuohon kaavioon? En löydä mistään sellaista vaihtoehtoa, löydän vain app themen, mutta se ei vaihda kaavion värejä 😄

@Bella95 mistä oot saanut vaihdettua värit tuohon kaavioon? En löydä mistään sellaista vaihtoehtoa, löydän vain app themen, mutta se ei vaihda kaavion värejä 😄
En tiedä 😂 Ihmettelin itsekin noita värejä. Sovelluksen kaavio on mulla se perus keltainen, mutta jostain syystä tuohon kuvakaappaukseen tuli tuommoinen väri.

En tiedä 😂 Ihmettelin itsekin noita värejä. Sovelluksen kaavio on mulla se perus keltainen, mutta jostain syystä tuohon kuvakaappaukseen tuli tuommoinen väri.
Kaivelin tuota äppiä enemmänkin, nuo värit vissiin saa jos menee valikkoon -> share chart and data -> share your chart 😄 Harmi, luulin jo että jostain vielä saisi kustomoitua noita värejä lisääkin! 😆

@Bella95 Tsemppiä piinapäiviin!🤩 ja ihanan värinen toi käyrä😂😂 Minäkin aina mielenkiinnolla kattelen plussakäyriö, toivottavasti saadaan niitä pian taas lisää tänne 🥰

Täällä alkoi aika madella, niinku aina oviksen jälkeen😅 tai kun enää ei voi tehdä mitään itse, nyt vaan pitää odotella. Viime kierrossa ei meinannu lämmöt nousta oviksen jälkeen ja nyt sit taas selkeä nousu, mistähän sekin johtuu että joskus nousee reippaasti heti ja joskus menee muutama päivä ennen kun tapahtuu mitään🤔

IMG_5291.jpeg

Hei vaan kaikille. Olen jo tuonne "varttuneempien" kuumeilijoiden ryhmään hieman kirjoitellut, mutta ajattelin myös tänne tulla mukaan 😊 Täytän pian 41 ja toinen lapsi olisi haaveissa. Minulta poistettiin hormonikierukka n. 2 vko sitten ja siitä tuli viikon mittainen vuoto. Nyt jännitän, missä vaiheessa kierto oikeasti menee. Aloitin aamulämpöjen mittaamisen ja oletan nyt, että edellinen kierto meni oman normaalin kierron mukaan, vaikka varsinaisia kuukautisia ei tullut heti tyhjennysvuodon jälkeen. Saas nähdä, missä sitä mennään.
Screenshot_20241003_122914_FF App.jpg

Takaisin