BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@minttutuuli tee siten kuin tuntuu parhaalta! Mielellään kyllä pidetään sut täällä keskustelussa mukana, mutta jos tauko tuntuu hyvältä, kannattaa se pitää. ❤️ Itsekin välillä pitänyt taukoa, ja tekeehän se hyvää kun ajatukset pysyy paremmin toisaalla.

@Unitupuna Hyvä kuulla! Kannatti taas täällä miettiä tätäkin kun löytyi asiasta enemmän tietävä, kiitos kun jaoit tietouttasi! 😍

Eilen illalla oli jo ihan aavistus punertavaa havaittavissa, jokohan olisi kp1 tänään? Kunpa 🤞

IMG_1764.jpeg
 
@minttutuuli onnea uuteen kiertoon, olispa se nyt teidän (ja meidän) kierto! 🤞

Tajusin just, että jos tänään olisi kp1, niin eka folliultra menisi perjantaille 4.10. joka olisi tosi huono työjuttujen kannalta! Jos huomenna olisi kp1, niin eka folliultra menisi maanantaille 7.10. joka taas olisi ihan paras, koska maanantaisin hoidan taaperoa ja voisin viedä sen isovanhemmille hoitoon. Eli toivon ettei vielä tänään alkaisikaan kunnon vuoto 😂 Tai jos alkaa, niin alkaisi klo 18 jälkeen, jolloin kp1 lasketaan olevan huomenna. Ultra on siis kp 10-12 riippuen vähän siitä, vaikuttaako viikonloppu, ja mun tapauksessa just vaikuttaisi tässä kierrossa. Lisäksi pitää käydä samana aamuna Tullinpuomin labrassa ottamassa E2, mikä on myös vähän epäkäytännöllistä töiden kannalta. Toivottavasti seuraavissa hoitokierroissa ei tarvitsisi käydä. Muistan että ekalla kierroksella siellä piti rampata aina ennen ultraa ainakin parin kierron ajan, sitten ei enää.

Hyvin jo ruskeansävyistä oli tuo valkovuoto että varmaan ihan siinä ja siinä, alkaako kunnon vuoto vielä tänään ennen klo 18 vai vasta sen jälkeen.
 
Muokattu viimeksi:
@SilenceSing Ihan mahtavaa että pääset nyt tutkituttamaan sitä! Onneksi otit puheeksi uudestaan🙏🏼😊

@Jolinda Vois olla aikanen kiinnittymisdippi tai sit se alkuluteaalin estrogeenin noususta johtuva, mulla useesti dippaa lämmöt noilla main mutta toki toivotaan että olis hyvä merkki sielä😊

@minttutuuli Tsemppiä uuteen kiertoon❤️ teet niin kun parhaaksi näet😌 mäkin pidin yhdessä vaiheessa sinänsä taukoa täältä että en omia juttuja höpissy, mutta kävin aina lukemassa muiden kuulumiset!🙈

@Misa Hyvä että miehen näyte oli priimaa! Toki voin kuvitella että harmittaa kuitenkin se, että vika on vaan itsessä. Mulla löydettiin itseasiassa se oireeton bv silloin PAPAssa ja mun piti siitä kysyä sielä ensikäynnillä mutta unohin aivan kokonaan. Kuitenki lueskelin hirveästi kaikkia juttuja ja oikeestaan suurimassa osassa luki, ettei oireetonta tarvitse hoitaa joten tyydyin siihen. Ostin itseasiassa apteekista jotain ph:ta tasapainottavaa itsehoitolääkettä mutta unohdin senkin kaappiin kun ei oo tosiaan mitään oiretta ollu😅
Toivotaan että sielä nyt sen verran venyisi uusi kierto että varsinainen kp1 olisi vasta huomenna ✌🏼

Täällä ei kummempaa, muutaman päivän sisällä pitäisi alkaa lämpöjen laskea ja ovista alan metsästämään viikonloppuna 😊
IMG_5069.jpeg
 
Tsemppiä uuteen kiertoon @minttutuuli - toivottavasti tää on sun kierto! 🙏

@Misa toivottavasti sulla ei vuoto vielä ala, tunnistan hyvin kyllä noi ajoitukset ja niiden aiheuttamat suunnitelmien muutokset ja stressin 😅 tuntuu, että loppusyksystä menee varmaan kaikki kierrot ohi työjuttujen takia 🙈 saako kysyä tietääkö sulla appivanhemmat teidän hoidoista? Meillä ei tiedetä, enkä tiedä mitä tautia ne luulee mun sairastavan, kun käyntejä niin usein (auttavat esikoisen kanssa)🙈😅

@Ansq tsemppiä oviksen metsästykseen! Toivottavasti se ei anna odottaa liian kauaa 🤞

Mä kans epäilen omaa lämpödippiä, olisi tosiaan super aikainen kiinnittyminen, mutta tuollaisia dippejä ei tosiaan oo tullu ennen, mutta voi hyvin olla lääkkeistä johtuvaa ☺️ sellainen olo, että tämä kierto ei tuu onnistumaan, mutta yritän pysyä toiveikkaana 🤭
 
@Ansq joo oireeton bv on ilmeisesti tosi yleinen!

@Jolinda toivotaan tosiaan parasta, kunpa olisi tärpännyt ❤️ Appivanhemmat tietää hoidoista, saadaan sieltä myös paljon tsemppejä ja eipähän tule ärsyttäviä uteluita, että esikoiselle tulossa pikkusisarus 😄 Kun tietävät, että työn alla on ja yritetään kyllä kovasti.

Vuoto kyllä alkoi runsastumaan tiputtelusta kohti kunnon vuotoa vasta nyt iltaa kohti, joten ilmoittaudun hoitoon huomenna aamulla. Sitten saa jännätä vielä, että mahdutaanko 😅 Sitähän ei koskaan tiedä etukäteen.
 
Takaisin
Top