BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Onnea @Jolinda 😍

@Ansq tsemppiĂ€ piinailuun ✹
Hieno nousu lÀmmöissÀ siellÀkin!

@YrttiteetĂ€ tekisi mieli tsemppiĂ€ uuteen kiertoon ❀

@summerlemon wou mikĂ€ lĂ€mpöjen nousu! TsemppiĂ€ sinnekin piinailuun 🌈

@Mustikkamarja tervetuloa mukaan! 😊

@Bella95 tsempit sinne piinailuun! Toivotaan, ettĂ€ tÀÀ ois plussakierto đŸ€ž

@Misa voiko tosta gonalista tulla jotain haittavaikutuksia? Toivottavasti kaikki menee hyvin ja ma tulee ultrassa hyviĂ€ uutisia follien suhteen 🌈

TÀÀllÀ oottelen ovista. Mulla oli tÀrkeÀn lÀheisen hautajaiset tuossa viime viikonloppuna. Oli jÀnnÀ nÀhdÀ, miten paljon tuollainen emotionaalinen stressi vaikutti lÀmpöihin! En olisi uskonut noin isoa pomppua. Muuten tÀÀllÀ ollut seesteinen mieli. On tehny hyvÀÀ ottaa vÀhÀn etÀisyyttÀ koko hommaan.

Screenshot_2024-10-03-14-46-44-34_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

Jokos on ovulaation merkkejĂ€ ilmassa @minttutuuli? MiltĂ€s muiden piinailijoiden kĂ€yrĂ€t nĂ€yttÀÀ? 😊

Mulla alkoi eilen Dpo9 tiputteluvuoto, jonka ajattelin innoissani olevan kiinnittymisvuotoa. Menkat alkoi kuitenkin tÀnÀÀn yllÀttÀen pari pÀivÀÀ ennen kuin olisi pitÀnyt. Luteaalivaihe jÀi kans harmillisen lyhyeksi. Ei auta, kuin toivoa taas seuraavasta kierrosta sitÀ plussaa.

s_85Gfkq.png

Tervetuloa mukaan @Mustikkamarja 🍀

@minttutuuli, tosiaan aika iso pomppu ollut tuolloin hautajaisten aikaan. Osanotot lÀheisen poismenosta.
MiltÀs kÀyrÀ nyt nÀyttÀÀ?

@Bella95, Ă€h onpas harmi kun menkat alkoi ennen aikojaan 😭 TsemppiĂ€ ja onnea seuraavaan kiertoon đŸŒˆâœšïž

TÀÀllĂ€ ei oikein tapahdu mitÀÀn. LĂ€mmöt on korkealla ja leposyke myös. Ei aiemmat kĂ€yrĂ€ ole nĂ€yttĂ€neet nĂ€in hyviltĂ€, joten luo ehkĂ€ vĂ€hĂ€n toivoa jospa tĂ€mĂ€ olisi  se kierto.
1000003526.jpg

@Mustikkamarja tervetuloa!đŸ„°

@minttutuuli Oho no joo, nĂ€köjÀÀn vaikuttaa aika reilusti!😕 Onko sielĂ€ ollu ovisoireita tai jo lĂ€mmöt noussu?

@Bella95 Äh pahoittelut uudesta kierrosta 💔 jospa sitten ens kierrossa đŸ™đŸŒ

@summerlemon No siellĂ€ nĂ€yttÀÀ kĂ€yrĂ€ oikein hyvĂ€ltĂ€! Olisipa tĂ€mĂ€ se teidĂ€n kierto đŸ€žđŸŒ

TÀÀllĂ€ ei sen ihmeempÀÀ, luulen ettĂ€ nyt on se alkuluteaalin dippi jos lĂ€mmöt takaisin nousuun pĂ€in huomenna😊

IMG_5324.jpeg

@Mustikkamarja tervetuloa mukaan! đŸ€—

@minttutuuli mulle ei ole koskaan tullut Gonalista mitÀÀn haittavaikutuksia! 😊 Toisin kuin letroista, jotka aiheuttaa ihan kauheaa pahantuulisuutta 🙈 Osanotot lĂ€heisen menetyksestĂ€ 😔💔

@Bella95 ÀÀÀh voi harmi ettĂ€ jo alkoi uusi kierto! 😔

@summerlemon pidĂ€n peukkuja tĂ€rpin puolesta! Samoin @Ansq đŸ€žđŸŒˆ

Otin kĂ€yrĂ€lle mukaan Apple Watchin mittaaman leposykkeen. En kuitenkaan pidĂ€ kelloa öisin (sen takia en myöskÀÀn voi mitata sillĂ€ lĂ€mpöjĂ€) koska tykkÀÀn nukkua ilman mitÀÀn 😌 Syketiedot synkkaantui takautuvasti, ei kyllĂ€ suoraan niistĂ€ nĂ€e, onko ovis ollut missĂ€ kohtaa. Heittelee aika paljon. TĂ€ssĂ€ pari aiempaa kiertoa 😄

IMG_1894.jpeg

IMG_1895.jpeg

Mutta on silti ihan mielenkiintoista pitÀÀ tuo RHR tuolla mukana.

Aika hienoja muniskipuja jo etenkin oikealla, ja tĂ€nÀÀn alkoi alavatsan jomottelukin, mikĂ€ yleensĂ€ alkaa omien tilastojeni mukaan mulla kun follin koko ylittÀÀ 17-18mm 🙈 Saa nĂ€hdĂ€ mitĂ€ maanantain ultrassa nĂ€kyy. Olisi mun elĂ€mĂ€n aikaisin ovis ikinĂ€, jos olisi jo irrotusvalmis folli siellĂ€. Ovistesti onneksi kuitenkin nega, ettĂ€ ei ole menossa vahingossa ohi, eiköhĂ€n se Ovitrelle pÀÀstĂ€ pistĂ€mÀÀn. Huomenna tarkoitus talletella kun tĂ€nÀÀn ei enÀÀ jaksa.

IMG_1896.jpeg

Muokattu viimeksi:
@Bella95 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ❀

@summerlemon hyvĂ€ltĂ€ nĂ€yttÀÀ ✹ ajattelitko testailla?

@Ansq lÀhtikö lÀmmöt takas nousuun?

@Misa tsemppiĂ€ ultraan! Ilmoittelethan kuulumiset sitten. đŸ€

TÀÀllÀ ei oo vielÀ ovis tullu. En oo nyt siis sitÀ testannut, mut lÀmmöt vielÀ matalahkot. Vv ollu vetistÀ monta pÀivÀÀ, tÀnÀÀ bongasin ekaa kertaa eggikset eli ehkÀ tÀssÀ pian? Viime kierrossa mulla ei ollu oikein muita ovisoireita/tuntemuksia kuin vv ja nÀnnit kipeyty heti kun ovis oli menny. Ja tietty lÀmpöjen nousu. Ovis oli viime kierrossa kp 15. Oon iloinen, et ovis ajoittuu nyt kierrossa normaalimpaan kohtaan kun oli monta kiertoa jo kp 10.

Screenshot_2024-10-07-07-57-12-63_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

@Misa Tulehan sit pĂ€ivittĂ€mÀÀn tĂ€nne kun oot ultrassa kĂ€yny!đŸ€©

@minttutuuli EiköhĂ€n se ovis siis pian ole ja pÀÀsee piinaamaan😊 Onko ollu nyt yhtÀÀn helpompi fiilis kun on ottanu vĂ€hĂ€n rennomman otteen?

Toissayön lĂ€mpö oli korkea taas toosi huonosti nukutun yön jĂ€ljiltĂ€, mutta viime yönĂ€ nukuin lĂ€hemmĂ€s 10h ja silti lĂ€mmöt korkealla🙈
IMG_5362.jpeg

@minttutuuli mahtavaa ettĂ€ ovis tulee nyt ns. standardin mukaisesti 😄 Uskon (ja toivon) ettĂ€ teillĂ€ on ihan loistomahdollisuudet onnistua piakkoin! ❀

@Ansq lle yhĂ€ peukut pystyssĂ€ tÀÀllĂ€, kunpa tulisi luomuihme! ❀đŸ„č

Odottelen tĂ€ssĂ€ just odotustilassa ultraan pÀÀsyĂ€ (klo 10), oma veikkaus on ettĂ€ oikealla on n. 18mm folli. LimistĂ€ vaikea arvailla, veikkaan ettĂ€ n. 7mm. Aika vĂ€hĂ€n kyllĂ€ ollut eggiksiĂ€, eilen aamusta oli hiukan mutta tĂ€nÀÀn ei vielĂ€. đŸ€” SiinĂ€ mielessĂ€ voi tilanne olla sekin, ettĂ€ folli onkin vielĂ€ pieni. Mutta pĂ€ivittelen tĂ€nne pian miten lĂ€helle omat arvaukset osui. AamulĂ€mpöÀ en tĂ€nÀÀn mitannut, kun piti herĂ€tĂ€ jo kuudelta ja halusin kĂ€yttÀÀ kaikki ylimÀÀrĂ€iset minuutit torkkumiseen 😅

IMG_1905.jpeg

Kiitos kaikille lĂ€mpimĂ€stĂ€ vastaanotosta 😊 tĂ€ssĂ€ seurailen, olisiko ovis tulossa. Nyt olisi vuorossa oikea munasarja, mutta vielĂ€ ei ole ollut mitÀÀn tuntemuksia ja vv ei ole vielĂ€ muuttunut. AamulĂ€mpö lĂ€htenyt hieman laskuun, saas nĂ€hdĂ€. Ajattelin hakea ovistestejĂ€, en ole niitĂ€ ikinĂ€ kĂ€yttĂ€nyt, mutta ehkĂ€ ihan hyvĂ€ ottaa kĂ€yttöön nyt, kun raskautumisella olisi jo hieman kiire. HyvĂ€ nĂ€hdĂ€, toimiiko kroppa vielĂ€ toivotusti.

Screenshot_20241007_092551_FF App.jpg

@Mustikkamarja Hae ihmeessĂ€! Toivotaan ettĂ€ sielĂ€ kroppa pelaisi odotetusti đŸ€žđŸŒđŸ˜Š

@Misa Jee mahtavia ultrauutisia! đŸ‘đŸŒđŸ˜ kumpa tĂ€mĂ€ kierto olisi heti se teidĂ€n kierto, lupaava alku ainakin!😊

@minttutuuli, juuh oon mĂ€ pÀÀssyt testailun makuun jo 🙈 Negaa on, tuskin muuttuu enÀÀ vaikka vielĂ€ on pĂ€ivĂ€ aikaa muuttua. Viimeksi sain 8DPO negan ja 13DPO olikin yllĂ€ttĂ€en plussa.
Tulipa sulle nyt se ovis tĂ€ssĂ€ piakkoin, pidĂ€n peukkuja 👍

HyvĂ€ltĂ€ nĂ€yttÀÀ @Ansq, hirveĂ€sti onnea ja tsemppiĂ€ jospa nyt tĂ€rppĂ€isi 🍀

Jee @Misa! HyvĂ€ ettĂ€ siellĂ€ folli oli ja vielĂ€pĂ€ iso. Muistaakseni aika moni sanoo kipujen olevan toisella puolella missĂ€ oikeasti folli kasvaa 😀

Aika vaalea on vielĂ€, @Mustikkamarja mutta vielĂ€ on onneksi aikaa 👏

@Mustikkamarja eiköhĂ€n se tuosta lĂ€hde tummumaan, toivottavasti pian! 😊

@summerlemon siis mĂ€ oon aiemmin aika hyvin osannut ennustaa follin sijainnin! 😄 TĂ€hĂ€n asti oikealla on tuntunut kipuja vaan silloin kun siellĂ€ kasvaa jotain, ja vasemmalla puolestaan kipuilee aina, oli siellĂ€ mitÀÀn tai ei. Nyt nĂ€köjÀÀn tuo oikeakin puoli aloittanut saman pelleilyn. 🙈 Pahoittelut negasta, toivotaan, ettĂ€ vielĂ€ muuttuisi plussaksi â€ïžđŸŒˆ

On kyllĂ€ huikeeta, ettĂ€ nyt ekaa kertaa ikinĂ€ ovis tapahtuu viimeistÀÀn kp14, kun tĂ€nÀÀn irrotuspiikki. Ei ole vastaavaa tapahtunut missÀÀn aiemmissa hoitokierroissakaan, saati sitten luomuna. TĂ€ltĂ€kö kaikista kellĂ€ normaalin mittainen kierto tuntuu, ihan kuin vasta menkat olisi loppuneet, ja kohta jo pÀÀsee piinailemaan! 😄

Osaltaan kyllĂ€ vĂ€hĂ€n vie intoa kun tosiaan se sieltĂ€ vasemmalta nyt on tulossa
 Kun mulla vasen puoli on toistaiseksi tuottanut vain pelkkÀÀ harmia (kaksi keskenmenoa ja kohdun ulkoisen raskauden). Mutta koitan uskoa ettĂ€ kyseessĂ€ on ollut vain huono tuuri, pakko kai sieltĂ€kin on joskus irrota ihan yhtĂ€ hyvĂ€ solu kuin mitĂ€ oikealtakin. đŸ€·â€â™€ïž

@Mustikkamarja eiköhĂ€n se tuosta lĂ€hde tummumaan, toivottavasti pian! 😊

@summerlemon siis mĂ€ oon aiemmin aika hyvin osannut ennustaa follin sijainnin! 😄 TĂ€hĂ€n asti oikealla on tuntunut kipuja vaan silloin kun siellĂ€ kasvaa jotain, ja vasemmalla puolestaan kipuilee aina, oli siellĂ€ mitÀÀn tai ei. Nyt nĂ€köjÀÀn tuo oikeakin puoli aloittanut saman pelleilyn. 🙈 Pahoittelut negasta, toivotaan, ettĂ€ vielĂ€ muuttuisi plussaksi â€ïžđŸŒˆ

On kyllĂ€ huikeeta, ettĂ€ nyt ekaa kertaa ikinĂ€ ovis tapahtuu viimeistÀÀn kp14, kun tĂ€nÀÀn irrotuspiikki. Ei ole vastaavaa tapahtunut missÀÀn aiemmissa hoitokierroissakaan, saati sitten luomuna. TĂ€ltĂ€kö kaikista kellĂ€ normaalin mittainen kierto tuntuu, ihan kuin vasta menkat olisi loppuneet, ja kohta jo pÀÀsee piinailemaan! 😄

Osaltaan kyllĂ€ vĂ€hĂ€n vie intoa kun tosiaan se sieltĂ€ vasemmalta nyt on tulossa
 Kun mulla vasen puoli on toistaiseksi tuottanut vain pelkkÀÀ harmia (kaksi keskenmenoa ja kohdun ulkoisen raskauden). Mutta koitan uskoa ettĂ€ kyseessĂ€ on ollut vain huono tuuri, pakko kai sieltĂ€kin on joskus irrota ihan yhtĂ€ hyvĂ€ solu kuin mitĂ€ oikealtakin. đŸ€·â€â™€ïž
Mulla nyt tÀÀ raskaus huonolta (KU) puolelta! Ja nyt 12+0. Eli pidetÀÀn sormet ristissĂ€ đŸ€žđŸ€ž

@Bella95 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!

@Ansq hyvÀltÀ nÀyttÀÀ kÀyrÀt!

@summerlemon kunpa testitulos vielĂ€ muuttuisi đŸ«Ł

@Misa tÀÀllÀ pidetÀÀn vasuri-munasolulle kovasti peukkuja!

@minttutuuli onko ovista kuulunut? Mulla laskee myös kÀyrÀ, vaihteeksi nÀtisti, mutta eiköhÀn tÀssÀ vielÀ viikon pÀivÀt saa odotella vaikka jostain hormonimuutoksista kertova etova olo onkin jo alkanut.

Liitteet

• IMG_20241008_074101.jpg
    IMG_20241008_074101.jpg
    205.9 KB · Katsottu: 13
@Mustikkamarja Toivotaan pikaista vahvistumistađŸ€žđŸŒđŸ˜Š

@Misa Jep siltĂ€ se tuntuu, vuoto kun on ohi niin saa jo pian alkaa metsĂ€stĂ€mÀÀn ovista😂 sillĂ€ oon kyllĂ€ ite tyytyvĂ€inen omiin kiertoihin, ettĂ€ saa nopeasti taas uuden yritysmahdollisuuden.
Jospa tĂ€llĂ€ kertaa vasen puoli nĂ€yttĂ€isikin ettĂ€ siitĂ€ on johonkin đŸ‘đŸŒđŸ™ˆ

@YrttiteetĂ€ tekisi mieli Kuulostaa lupaavalta sen suhteen ettĂ€ mullakin oviksen tienoilla monesti on etova olo ja sielĂ€ hyvin myös lĂ€mmöt laskussa! Testaatko ovista?😊

Mulla on taas ihan selkee tunne ettĂ€ ei oo tĂ€mĂ€kÀÀn meidĂ€n kierto🙈noh mutta noin viikon pÀÀstĂ€ sit taas uuteen kiertoon

IMG_5376.jpeg

Muokattu viimeksi:
Lupaavalta nĂ€yttÀÀ @Mustikkamarja! EiköhĂ€n siellĂ€ kohta tapahdu 😊 samoin @YrttiteetĂ€ tekisi mieli, lĂ€mmöt nĂ€yttÀÀ laskevan lupaavasti.

PidetÀÀn sormet ristissĂ€ @Ansq, toivottavasti lĂ€mmöt pomppais vielĂ€ ylös. JĂ€nnĂ€t pĂ€ivĂ€t sulla luvassa đŸ€ž

Toivottavasti @Misa vasen puoli ei aiheuta vaikeuksia vaan kaikki menisi hyvin 😊 Mun viime kierto oli vaan 26 pĂ€ivÀÀ, niin aika kyllĂ€ vilahti ohi hetkessĂ€ ja taas kohta pÀÀstÀÀn yrittĂ€mÀÀn. Ihmeesti se menkkojen aiheuttama harmitus vaihtuu taas toiveikkuudeksi seuraavan kierron myötĂ€.

MiltĂ€ @summerlemon tilanne nĂ€yttÀÀ? 😊

Eikös loppusyksy ole otollista aikaa raskautumiselle? Paljon plussatuulia meille kaikille kuumeilijoille 🌞🍂 KĂ€vin viime kierrossa kurkkimassa toiveikkaasti jo kesĂ€kuisen ryhmÀÀ.. EhkĂ€ pÀÀstÀÀn heinĂ€kuisiin? 😄

@Misa, toivottavasti nyt vasempi puoli yllĂ€ttĂ€isi ja toisi sellaisen pysyvĂ€n plussan đŸ€©

Huomenna saattaakin olla jo paljon tummempi testi @Mustikkamarja đŸ€ž

@Bella95, tĂ€nÀÀn 10DPO nega, joten valmistaudun jo menkkoihin yllĂ€ttĂ€vĂ€n hyvillĂ€ mielin 😅 Sitten kun ne alkaakin niin tiedĂ€n ettĂ€ tulee harmitus.

Takaisin