BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@jamm tässä ei näy yhtä selvästi, joten olikohan sitten kuitenkin ikävän näkyvä viivanpaikka. Toivotaan että tilanne nyt ratkeaa pian ❤️

Lämmöt yhä nousussa (tänään 36,95 c), nyt on mielenkiintoista. Jos olisi ollut ovis niin oikeastaan niin olisikin paras, koska kun oon tässä vuotanut koko ajan, ei siellä mitään limakalvoa olisi mihin voisi tässä kierrossa myöhemminkään mitään tarttua.

IMG_8980.jpeg


Haaveilen nyt siis siitä, että tää vuoto loppuisi kokonaan nyt, ja parin viikon päästä pääsisi uuteen kiertoon. Ja tietty että ensi viikon hcg-kontrollissa olisi hcg alle 5 😌
 
@jamm höh, toivottavasti nyt tilanne selkiytyisi pian johonkin suuntaan 😕

@Misa on kyllä korkea, voisi tosiaan ovis olla mennyt jo sen perusteella 🤔

Eilen illalla juili jo niin ikävästi, että meinasin jättää testaamatta tänään kokonaan, mutta siis se on plussa!? 😭
 

Liitteet

  • IMG_20240128_080544.jpg
    IMG_20240128_080544.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 124
Muokattu viimeksi:
@jamm Miekään en tuossa uudessa nää 😔 Toivon myös, että tilanne selkiäis 🙏🏼

@Misa Niin toisaalta tuo on ihan totta. Jos se ovis meni nyt, niin jospa ens kiertoon se hcg olis tippunu alle viiteen ja vuoto loppuis, niin olis paremmat lähtökohdat yritykselle ✨

@turotus Miten ihanaa!!! Hurjasti onnea ❤️
 
@jamm voi harmi ettei vahvistunut, mäkään en ole noilla saanut kyllä viivan paikkoja. ☹️

@Misa vau, onpa siellä lämmöt korkealla! Voi kun pian loppuisi vuoto ja kontrollissa olisi hcg alle 5. Oliko teillä perjantaina kontrolliaika vielä? 😊
Hyvä huomio oli muuten sinulta tuolla toisessa keskustelussa, että macan kanssa pitöisi pitää välillä taukoja, en ollutkaan sitä tajunnut! 🙂

@turotus voi ei miten ihanaa! Olikin kyllä ihan selkeä kiinnittymisdippi siellä aiemmin! Nyt hurjasti vaan vahvistumista viivalle 🌈😍

@Kuuttituutti oho, onpas joutunut kaukaa tilaamaan tiettyä maitohappobakteeria! Mutta onneksi löytyi ja toivottavasti saa siitä hyötyjä. 😊 mielenkiintoista!

Täällä dpo7 ja nyt ilman terolutia lämmöt on tosi alhaalla, joten en hirveästi odota ☹️ Rinnat on kyllä aivan järkyttävän kipeät ja mietin voisiko johtua Gonasi-setistä 🤔 raskaudesta ei näillä päivillä ainakaan missään tapauksessa. 🥲

IMG_8845.jpeg
 
Varmaan turhaa spekulointia mutta mietin jos nyt oliskin vasta dpo9-11...🤔 ja jos ne pe kivut ois ollu kiinnittymiskipuja.. sillon tuli tuo dippikin 🤔 mut joo.. aika näyttää.. ei oo nimittäin ikinä ollu ainakaan menkkoihin liittyen tommosta kipua ku pe oli, oli enempi raskausnippailua.. nipisteli monta kertaa kohdusta. Sit la aamuna vielä nippaili jonkun verran, sen jälkeen ei oikein mitään. Kohdunnapukka korkealla, samoin lämmöt.. en tiedä, oli mitä oli niin outo keissi. En tiedä testaisko vielä huomenna tai lähipäivinä jos ei vuotoa näy.. ei kyllä ole raskausoireitakaan..
 

Liitteet

  • Screenshot_20240128_210123_FF App.jpg
    Screenshot_20240128_210123_FF App.jpg
    244.9 KB · Katsottu: 58
Varmaan turhaa spekulointia mutta mietin jos nyt oliskin vasta dpo9-11...🤔 ja jos ne pe kivut ois ollu kiinnittymiskipuja.. sillon tuli tuo dippikin 🤔 mut joo.. aika näyttää.. ei oo nimittäin ikinä ollu ainakaan menkkoihin liittyen tommosta kipua ku pe oli, oli enempi raskausnippailua.. nipisteli monta kertaa kohdusta. Sit la aamuna vielä nippaili jonkun verran, sen jälkeen ei oikein mitään. Kohdunnapukka korkealla, samoin lämmöt.. en tiedä, oli mitä oli niin outo keissi. En tiedä testaisko vielä huomenna tai lähipäivinä jos ei vuotoa näy.. ei kyllä ole raskausoireitakaan..
No mä kans katoin tota sun aiempaa käyrää, että jos oliskin ollut myöhemmin ovis. Kannattaa varmasti testata uudelleen, jos ei tosiaan vuoto ala! 🤞
 
Kiitos onnitteluista, vaikea vieläkään uskoa kun olin ihan valmistautunut negakiertoon 🥹 Mä en silleen tosta dipistä osannut mitään ajatella kun tuo toissakierto oli hyvin samanlainen, nyt lähti vaan vielä vähän korkeammalle lämmöt kun silloin pysyi tasaisena dipin jälkeen.

@jamm jännä kyllä mihin se ovis sitten loppupeleissä on osunut, tossa kp 30 kyllä lähtenyt vielä korkeemmalle lämmöt 🤔
 

Liitteet

  • IMG_20240129_084322.jpg
    IMG_20240129_084322.jpg
    279.8 KB · Katsottu: 85
  • IMG_20240129_084400.jpg
    IMG_20240129_084400.jpg
    329.1 KB · Katsottu: 88
@Kawa viime perjantaina ei ollut, vasta ensi pe seuraava. Tai no huomenna käyn taas labrassa myöskin ja varmaan siinä on samalla se hcg taas.

Ja joo tuo maca, en itse ehtinyt käyttää kuin sen yhden kierron jolloin lopetin ovikseen, mutta tässä mietin just että ehkä syön sitä sitten aina kp1 -> ovis, ja pidän luteaalin verran taukoa 😄 Mulla kun voi noi kierrot vaihdella sen verran niin en halua niin, että tauko osuisikin kierron alkupuolelle.

Menipä sulla kyllä alas lämmöt! Kunpa olisi kiinnittymisdippi, kuten turotuksella, ja nousisi tuosta nyt taas ylös 😊

@jamm onpa harmi että oli kumminkin nega. Mutta onneksi pääsette PAS:iin seuraavaksi! Niin paljon tsemppiä ja onnea siihen! 😊

@turotus olipa kyllä samannäköiset kierrot sulla, samoissa kohti nuo dipitkin! Ihanaa että tässä kierrossa nyt siinä tarttui pikkuinen kyytiin! 🥰

Lämmöt täällä yhä korkealla.

IMG_8991.jpeg


Sain tänään takaisinsoiton naistentaudeilta, ja pääsen keskiviikkoaamuna tsekattavaksi. Nyt kyllä tänään ei ole vuodellut, joten saa nähdä loppuuko nyt tähän ja sitten keskiviikkona menen sinne sanoen että joo kyllä vuosin verta yli kuukauden mutta en enää 😅 Mutta se nyt ei ole se isoin ongelma, vaan tää alavatsasärky, tuntuu että koko kohtu on ihan arka ja vähäinenkin kävely kipeyttää niin että seuraavaksi pitää vetää särkylääkkeet ja mennä maate.

Mulla on synnytyksestä ollut vaikka mitä alavatsakipuja ja jomotuksia, mitä on paljon tutkittu muttei ikinä ole löytynyt mitään vikaa mistään. Mutta tää on nyt ihan liikaa jo, kun todella rajoittaa elämää. Toivon että sieltä keskiviikkona jäisi jotain muutakin käteen kuin kehotuksen tehdä fyssarin antamia liikkeitä, ei niistä ole ollut tähänkään asti apua.

Korjaan, oli mulla kerran kohtutulehdus, mutta se hoitui antibiooteilla. Kivut ei silti loppuneet siihen.
 
Mä tuun tännekin huutelemaan että meidän keskenmenoille löytyi syy😭😭 Tulehdus kohdun limakalvoilla ja antibiooteilla hoidettavissa. Yrityskiellossa ollaan seuraavat kaks kiertoa joten mä astun tästä takavasemmalle pitämään huolta omasta kehosta ja vahvistamaan munasoluja jotta sitten keväällä ollaan valmiita meidän Ihmeeseen ❤️
 
@Misa hyvä, että pääset tsekattavaksi. Toivottavasti saat sieltä jotain apuja, kuulostaa hirveän ikäviltä nuo kivut jos rajoittaa elämää noin paljon. ☹️ mutta hyvä että vuoto helpottamassa 🌈

@Kuuttituutti Voi ihanaa, että löytyi syy! Hyvä syy pitää tauko ja toivottavasti sen jälkeen tärppää pysyvästi nopeaan. 😍🌈 Huippua, että tutkimus oli todellakin rahan arvoinen.

Täällä dpo 9. Rinnat on edelleen tosi kipeät, joten eilen aloitin varuiksi progesteronin. Nyt en osaa toki sitten sanoa, johtuuko lämmön nousu terolutista vai jostain muusta 😅

IMG_8859.jpeg
 
Mä tuun tännekin huutelemaan että meidän keskenmenoille löytyi syy😭😭 Tulehdus kohdun limakalvoilla ja antibiooteilla hoidettavissa. Yrityskiellossa ollaan seuraavat kaks kiertoa joten mä astun tästä takavasemmalle pitämään huolta omasta kehosta ja vahvistamaan munasoluja jotta sitten keväällä ollaan valmiita meidän Ihmeeseen ❤️
Niin ihania uutisia!!!! 😭❤️❤️❤️ Noin helposti hoidettava syy vielä!! Nyt voi hyvillä mielin levätä pari kiertoa ❤️❤️
 
FF luovutti myös mun kierron suhteen 🤣 toivon että menkat lähellä ku lämmöt tippui 🙏
 

Liitteet

  • Screenshot_20240130_090533_FF App.jpg
    Screenshot_20240130_090533_FF App.jpg
    184.1 KB · Katsottu: 59
  • Screenshot_20240130_075939_FF App.jpg
    Screenshot_20240130_075939_FF App.jpg
    502.1 KB · Katsottu: 60
Voisin liittyä tähän mukaan nyt, kun aloitin lämpöjen mittailut. Toistaiseksi en esim. tikuta ovista... FF ja flow laittaa oviksen samaan omien tuntemusten kanssa, premom ehdottaa eilistä mikä tuntuu myöhäiseltä... 😅
 

Liitteet

  • IMG_20240130_095748.jpg
    IMG_20240130_095748.jpg
    190.4 KB · Katsottu: 59
Voi ei @jamm, onpa kyllä harmi että noin outo kierto, toivottavasti pääset uuteen pian. Oisko tosiaan ollu ovuloimaton tämä.

@Tindra jännää! Kyllä ainakin lämpöjen mukaan tuo ovis näyttää selvältä 🙂

En malttanut odottaa testaamista huomiseen. Pregchekissä jotain selvästi haamuilee, mutta e@h ei näy mitään. Pc antanut ilmeisesti nykyään aika törkeitä viivanpaikkoja, joten menin vaan enemmän sekaisin. 😅 dpo9 toki on vielä hirmu aikainen.
IMG_8860.jpeg

IMG_8863.jpeg
 
Takaisin
Top