BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@jamm pahoittelut negasta 😔 Mutta ihanaa ettĂ€ seuraavaksi sitten PAS! đŸ€©

@turotus mullakin tuli heti mieleen kiinnittymisdippi! 😊 Kunpa olisi plussa sitten, kun testaat. ❀

@Kuuttituutti pahoittelut myöskin negasta 😔 Oviksen ajankohdasta ei kyllĂ€ tosiaan kĂ€yrĂ€n mukaan ole mitÀÀn epĂ€selvyyttĂ€. 😃

@Kawa voi ei koirulia! đŸ˜© Toivottavasti helpottaa pian, jos ei vielĂ€! Mutta ihana mies tosiaan â€ïžđŸ„°

Aloin tĂ€nÀÀn mittailla taas lĂ€mpöjĂ€, kun eilen illalla oli yhtĂ€kkiĂ€ hĂ€mmentĂ€vĂ€t ovislimat. Vaikka edelleen vuoteleekin 😅 Lasken tĂ€mĂ€n nyt tiputteluksi kumminkin, kun ei enÀÀ pikkuhousunsuojaan asti tule, vaan vessassa kĂ€ydessĂ€.

IMG_8941.jpeg


Voisi jo loppua vuoto kokonaan. Viikon pÀÀstÀ loppuu yrityskielto, joten kiinnostavaa nÀhdÀ mikÀ tilanne silloin on. Luulen ettÀ eiliset limat oli jotain kropan yleistÀ sekoilua, eikÀ merkki oviksesta.

Tein raskaustestin ja ensin innostuin ettĂ€ on jo nega, mutta ei se ollutkaan. Mutta haalea hailura enÀÀ nĂ€kyvissĂ€. 🙂

IMG_8942.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
@jamm Pahoittelut negasta 😔 kĂ€yrĂ€ nĂ€yttÀÀ kyllĂ€ hyvĂ€ltĂ€!

@turotus Jospa olis tosiaan kiinnittymisdippi siellĂ€!!đŸ€©

@Kuuttituutti Super hyvĂ€nnĂ€köinen kĂ€yrĂ€ myös siellĂ€, hyvin voi vielĂ€ plussaksi muuttua testi✹

@Misa Hyvin haalea jo onneks!! Toivottavasti ei vielĂ€ oviksen yrityksestĂ€ johtuvaa limailua đŸ«Ł

ItellĂ€ vasta kp3, tÀÀ alkukierto aina niin tylsĂ€đŸ˜… Jokatoinen tunti vaihtelee fiilikset siitĂ€ ettĂ€ olisko tĂ€ssĂ€kierrossa tikuttamatta ovista kun se kuitenkin aika sÀÀnnöllisesti on siinĂ€ kp14-17, mutta sitten toisaalta olishan se kiva pelata varman pÀÀlle 😁 noh, on tĂ€ssĂ€ onneks vielĂ€ aikaa miettiĂ€!
 
@Kuuttituutti pahoittelut negasta â˜č Vaikka teillĂ€ taisikin olla prioriteetti tĂ€ssĂ€ kierrossa se tutkimus, niin varmasti aina harmi tuo. On kyllĂ€ ihan tĂ€ydellinen tuo sun kĂ€yrĂ€ 😅

@Misa toivottavasti oli vaan vielĂ€ kroppa vĂ€hĂ€n hĂ€millÀÀn, eikĂ€ ovis vielĂ€ tulossa. Mutta kiinnostavaa kyllĂ€ seurata nyt tuota kĂ€yrÀÀ, ettĂ€ miltĂ€ alkaa nĂ€yttÀÀ. 🌈 Haalea hailura enÀÀ, onneksi đŸ˜‡đŸ€ž Otatko jotain lisĂ€ravinteita heti kĂ€yttöön kun yrityskielto loppuu?

@jamm harmi ettĂ€ myös siellĂ€ negaa â˜č

@turotus oispa tosiaan kiinnittymistĂ€ tuo dippi đŸŒˆđŸ€ž

Dpo4, ei tullut tĂ€nÀÀn dippiĂ€ ja odotukset heti laski. 🙈 muutenkaan tÀÀ kĂ€yrĂ€ ei nyt nĂ€ytĂ€ kovin hyvĂ€ltĂ€, jotenkin hirveetĂ€ siksakkia, ja follivaiheessakin oli korkeita lĂ€mpöjĂ€. 🙄

IMG_8842.jpeg
 
@Kawa eihĂ€n sitĂ€ koskaan tiedĂ€ 🌈

Laitan nyt kĂ€yrÀÀ siihen asti ku menkat alkaa 😁
 

Liitteet

  • Screenshot_20240125_115952_FF App.jpg
    Screenshot_20240125_115952_FF App.jpg
    189.7 KB · Katsottu: 60
@Kuuttituutti pahoittelut negasta, tosi hyvĂ€n nĂ€köinen kĂ€yrĂ€ kyllĂ€! Voihan se vielĂ€ plussaksi muuttua 🌈
@Misa toivottavasti se ovis nyt vielÀ odottelisi hetken aikaa ja tiputtelu loppuisi pian.
@Kawa ei se siksakki vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ huono ole, muistaakseni mulla on ainakin parissa plussakierrossa heitellyt lĂ€mmöt aika paljon 😅

SieltĂ€ ne lĂ€mmöt tuli takaisin ylös, mutta mulla on kyllĂ€ ollut nĂ€itĂ€ dippejĂ€ negakierroissakin niin en hirveĂ€sti jaksa innostua. Kuinkahan pian tosta dipistĂ€ pitĂ€isi nĂ€kyĂ€ testissĂ€ jotain, jos olisi ollut kiinnittymisestĂ€ đŸ€”
 

Liitteet

  • IMG_20240125_113139.jpg
    IMG_20240125_113139.jpg
    317.4 KB · Katsottu: 81
TÀssÀ vielÀ mun plussakÀyrÀ, jos jotain kiinostaa. Lopetin tuonne mittauksen koska seuraavana yönÀ nousi kuume.
Ainoat asiat mitkÀ oli erillain tÀssÀ kierrossa:
Ovuloin kerranki oikealta puolelta, koska aina ovuloin vasemmalta.
Söin dpo1 asti mini-Asaa, kyllĂ€kin ihan omin luvin. Söin korkeiden trombosyyttiarvojen vuoksi. Liekkö vaikutusta? Nyt vaa pitĂ€s keksiĂ€, ettĂ€ millo sen lopetan😂
 

Liitteet

  • IMG_5115.png
    IMG_5115.png
    170.6 KB · Katsottu: 92
@turotus muistaakseni kaksi pĂ€ivÀÀ kiinnittĂ€misestĂ€ saattaa nĂ€kyĂ€ haamu jo! 🙂 eli huomenna tai ylihuomenna saattaa jotain nĂ€kyĂ€. 🌈🌈
 
@Kawa joo, Donafertyn, geleet ja macan otan kĂ€yttöön taas 😄 HyvĂ€ksi todettu kombo. LisĂ€ksi tilasin nyt ubikinonia, jota otan varmaan maltillisesti 100mg/pvĂ€ sÀÀstösyistĂ€. En nyt tĂ€ssĂ€ yrityskiellon aikana ole viitsinyt ottaa mitÀÀn, kun on jonkin verran hintaa noilla.

Toivotaan ettĂ€ siksakista riippumatta tulisi nyt teille se kuuluisa ”juuri ennen ivf-hoitoa” -plussa! đŸ€ž

@turotus varmaan tosiaan se pari kolme pĂ€ivÀÀ voi mennĂ€, ettĂ€ nĂ€kyy 😊

@IiJa-99 ihanaa, ettĂ€ tĂ€mĂ€ raskaus on nyt jatkunut! đŸ˜â€ïž Miniasasta en uskalla antaa neuvoja, mutta uskoisin ettĂ€ kun siellĂ€ nyt vauva ja kaikki muukin kasvaa, niin pikkutukosten riski vĂ€henee myös 😊
 
Paremman puutteessa uitin ovistestin, eihĂ€n siitĂ€ kyllĂ€ yhtÀÀn viisaammaksi tullut kun en tiedĂ€ miten nĂ€mĂ€ itsellĂ€ kĂ€yttĂ€ytyy loppukierrosta 😅 Jos sitĂ€ nyt pysyisi testihimot kurissa edes sunnuntaihin.
 

Liitteet

  • IMG_20240126_074201.jpg
    IMG_20240126_074201.jpg
    312.1 KB · Katsottu: 110
  • IMG_20240126_074023.jpg
    IMG_20240126_074023.jpg
    3.5 MB · Katsottu: 108
Nyt on kyllĂ€ joku virhe mittauksessa 😅 Harmi.. mutta tĂ€nÀÀn tai huomenna alkaa vuoto, eilen jo jomotteli (ja tein testinkin kun oli outoa se jomottelu mutta nega oli ja nyt jomottelee enempi)
 

Liitteet

  • Screenshot_20240127_074810_FF App.jpg
    Screenshot_20240127_074810_FF App.jpg
    207.4 KB · Katsottu: 80
@Kawa sĂ€ kyselit multa aiemmin niistĂ€ lisĂ€ravinteists. SyksyllĂ€ söin lisĂ€nĂ€ d ja E vitamiineja ja nyt luin ettĂ€ ne saattaisi vaikuttaa positiivisesti AFC lukuihin. No viime kevÀÀnĂ€ mun AFC oli n. 7+12 ja nyt oli 9+20. Jatkan siis niiden syömistĂ€ nyt kun selvĂ€sti vaikuttaa positiivisesti. E:tĂ€ syön ovikseen asti kierrossa. Ubikinoli mulla on nyt kĂ€ytössĂ€, meidĂ€n lÀÀkĂ€ri suositteli just siinĂ€ muodossa kun elimistö saa sen sit paremmin kĂ€yttöön. Nyt viime viikolla sain myös suosituksen sellaisesta maitohappobakteerista jossa on tiettyĂ€ kantaa ja pitĂ€isi olla vielĂ€ alakautta kĂ€ytettĂ€vĂ€. No maailmassa on kaks valmistetta jossa on sitĂ€ kantaa ja löysin vaan suun kautta otettavia niin niitĂ€ nyt tulossa ranskasta 😅

TÀÀllÀ lÀmmöt laskee ja tiistaina pitÀis alkaa uusi kierto. NÀin aina dpo 10 plussanneena en omalla kohdalla usko myöhÀisempÀÀn plussaan ja negan tÀssÀ vielÀ uudestaan kyllÀ testasin. Nyt on pisin pÀtkÀ ilman plussaa mutta tosiaan nyt on tÀrkeintÀ ettÀ saadaan ne kohdun tutkimuksen tulokset ja mahdollinen hoito sen mukaan.
 
JĂ€tin eilen sinne naistentautien polille soittopyyntöÀ, pakko kysyĂ€ miten kauan on normaalia vuotaa. VĂ€lillĂ€ vĂ€henee ja sitten taas yltyy. Ihan kirkkaan/tummanpunaista verta. 🙄

IMG_8970.jpeg


VĂ€hĂ€n korkeat nuo lĂ€mmöt, saapa nĂ€hdĂ€ oliko tuossa kp25 jo ovis vai onko korkeat lĂ€mmöt vaan jostain muusta kropan sekoilusta johtuvat đŸ€” Olisi pitĂ€nyt vĂ€hĂ€n aiemmin jo aloittaa mittailut, mutta ei voi enÀÀ mitÀÀn.
 
Voiko olla ovuloimaton kierto vaikka lÀmmöt oli mulla korkealla? Kivut on vaan laantunut eikÀ vuotoa vielÀkÀÀn.
 
NÀkyykö tÀssÀ mitÀÀn? Kuva jo yliajalta. Mutta antaako easy@home viivanpaikkaa? Itse nÀen jotain mutta onko vÀÀrÀssÀ paikassa..on kyllÀ tosi vaikeasti nÀhtÀvissÀ, tunnin pidÀtys
 

Liitteet

  • 20240127_200229.jpg
    20240127_200229.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 110
NÀkyykö tÀssÀ mitÀÀn? Kuva jo yliajalta. Mutta antaako easy@home viivanpaikkaa? Itse nÀen jotain mutta onko vÀÀrÀssÀ paikassa..on kyllÀ tosi vaikeasti nÀhtÀvissÀ, tunnin pidÀtys
Ei ole mulla koskaan antanut viivanpaikkaa, ja kyllĂ€ siinĂ€ zoomatessa jotain nĂ€kyy 😍. Sanoisin, ettĂ€ on oikeassa paikassa myös! MikĂ€ dpo sulla on? Uutta testiĂ€ odotellessa đŸ€ž
 
Ei ole mulla koskaan antanut viivanpaikkaa, ja kyllĂ€ siinĂ€ zoomatessa jotain nĂ€kyy 😍. Sanoisin, ettĂ€ on oikeassa paikassa myös! MikĂ€ dpo sulla on? Uutta testiĂ€ odotellessa đŸ€ž

Noku luulen kyl ettĂ€ on jo dpo15 😅
 
Noku luulen kyl ettĂ€ on jo dpo15 😅
Hmm, ok, no sitten pitĂ€is ehkĂ€ olla jo vĂ€hĂ€n selkeĂ€mpi, ellei sitten olis myöhemmin kuitenkin 🧐. Varmasti seuraavat testit nĂ€yttÀÀ paremmin missĂ€ menee!

Mulla oli kaksi kemiallista ennen viimeisintÀ plussaa, niissÀ tuli tuontyyppistÀ haamua joku dpo14 tienoilla, ja sit menkat alkoi parin pÀivÀn sisÀÀn. Mutta siis ei ole koskaan ollut turhaa viivaa noissa testeissÀ.
 
NĂ€en myös @jamm enkĂ€ itse ainakaan noilla ole saanut viivanpaikkaa. 😊MyöhĂ€inen dpo:han tuo on mutta on niitĂ€kin tarinoita, missĂ€ vastaavassa tilanteessa on silti onnistunut raskaus joten toivotaan ettĂ€ vahvistuisi! đŸ€ž
 
@jamm mĂ€ki nÀÀn jotain! Onhan toi tosi lyhyt pidĂ€tyskin, pidemmĂ€llĂ€ vois olla selkeempi? đŸ€”
 
LĂ€mmöt sama ku eilen eli korkee, oli kyl aika myöhĂ€nen mittausaika. Ja testi nega tai korkeintaan se sama harmaa viiva. Nega sanoisin. Ellei sit vaikka kiinnittyminen ollu vasta pe ku nippaili😅 pidĂ€tysaika ainakin 8h ja tosi vahva pissa 😅
 

Liitteet

  • 20240128_093309.jpg
    20240128_093309.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 77
Takaisin
Top