BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taidanpa minäkin tänne uskaltautua. Lämpöjä mittaillut näiden megakiertojeni kanssa 3 kiertoa, onhan tämä ollut ihan mieletön "työkalu" 🤩
Yritetään toista ja tässä onkin vierähtänyt jo yli vuosi. Samalla tosi hitaasti, mutta kuitenkin hujauksessa mennyt aika.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231130_154604_FF App.jpg
    Screenshot_20231130_154604_FF App.jpg
    235.9 KB · Katsottu: 74
@jannn Jänniä aina nää ryhmäilmiöt, miten aina sattuukin tämmösiä samaan aikaan 🙈 Kyllä se näyttäis et sulla olis tänään dpo0 🌈✨🤞

Kyllä mä nyt lopetan ovistestailut, se oli ja meni, aamun testi ihan haalea :Grimacing Face:

Kylläpä oli tosiaan ihmeen samanlainen ilmiö meillä nyt 😅 ovis aiemmin kuin yleensä, vähemmän limoja, testit haaleammat kuin yleensä 😁 oisko sulla se flunssa voinut vaikuttaa? No, toivotaan että näissä outouksissa on taikaa 😄 ehkäpä meillä oli nopeat LH-piikit eikä saatu niitä testiin 👀 mulla nyt ilmeisesti dpo2 ja onko sulla dpo3 nyt?
 
Kyllä ne eiliset haamut oli ihan oikeita viivoja 😭💝 Tänään vahvistunut hyvin ja tuli jo 1min kohdalla näkyviin. Ekassa kuvassa kollaasi kaikista noin 4min kohdalla ja toisessa kuvassa kaikki myöhemmin kuivuneena ja lisäksi vielä yksi yli jäänyt ovulaatiotesti.
 

Liitteet

  • 20231201_090113.jpg
    20231201_090113.jpg
    398.1 KB · Katsottu: 69
  • 20231201_085651.jpg
    20231201_085651.jpg
    577.5 KB · Katsottu: 70
@Lelli Tervetuloa! :smiling face with heart-eyes:🌈

@Indira22 Ihanaa!! 🥹:red-heart:🌈✨

@jannn Joo dpo3 täällä oman oletuksen mukaan, FF:n mukaan dpo4, mikä kai sekin voi olla mahdollista, mutta mielummin menen tolla dpo3:lla etten turhan aikaisin testaile (hah, niin varmaan:rolling:). Siitä en osaa sanoa miten paljon se flunssa vaikutti, koska oli tosi lieväoireinen ja meni nopeasti ohi. Nyt olo täysin normaali, mitä vielä hieman räkää.
Jos jollain voisi olla vaikutusta niin olen juonu koko tän kuun ajan teetä ja jotain eukalyptusyrttitippoja hunajan kanssa, päivisin mennyt hunajaa valehtelematta 5+ ruokalusikallista. Sitä vaan mietin et oliskohan normihunajallakin jotain positiivisia vaikutuksia, eikä pelkästään royal geleellä 🤔 Niin ja ne kurpitsan siemenet, niitäkin tullut syötyä päivittäin.
Mulla yleensä kierto 31pv, mut nyt tuli ovis niin et veikkaan kierron olevan 29pv.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231201_091721.jpg
    Screenshot_20231201_091721.jpg
    474.7 KB · Katsottu: 47
Mulla pari viime kiertoa ollut 32päivää, nyt varmaan sit 30, paitsi yritän päivän pari ainakin saada kierron kestämään pidempään, toivottavasti 1 terolut päivässä riittää. Milloinkohan FF piirtää mulle dpo:t?

Mahtavat viivat @Indira22 😍
 
@jannn FF piirtää Dpo:t/varmistaa ovulaation kun ovulaation jälkeen lämpö nousee kolmena seuraavana päivänä eli huomenna sullakin ihan varmasti 🌈 Siksi se väittää että mulla olis nyt dpo4, kun lämpö nousi jo hieman ennen ovulaatiopäivää.
 
Oon ollut taas ihan super kiireinen, niin en ole ehtinyt edes oikein käydä lueskelemassa täällä. 😬 Luen ja kommentoin tänään myöhemmin, kun ollaan autossa. Nyt haluan vaan äkkiä päivittää tilanteen tänne 😄

Eilen oli OneStep ihan haalean haalea viiva, ja tänään jo vahvempi. Ja easy@home oli plussa! 😮 Oon nyt testaillut vaan OneStepeillä kun en ole halunnut tuhlata noita easy&homeja, ennen kuin alkaa vaikuttaa oviksen olevan lähestymässä.

Limoja ollut kunnolla, oliskohan gelee ja maca sitten auttaneet tässäkin.

Mutta tää tuli nyt kyllä ihan yllättäen. 😩 Ja meillä on tänään menoa, illalla mennään miehen vanhemmille yöksikin. Ja huomenna menen itse pikkujouluihin, mies hoitaa vauvaa. Eli tallettelumahdollisuudet iltaisin on nollissa. Mutta koitetaan tänään, kun lopetan työt, laitetaan vauva päikkäreille. Jos ei onnistu tai ehditä siinä ajassa, niin turvaudutaan muumimukimenetelmään. Ei olla sitä koskaan kokeiltu, mutta tänään pakon edessä tehdään niin, jotta on edes joku pieni mahdollisuus raskaudelle... Jos siis ovis tässä onnistuisi piakkoin. Yhtä siksakkia noi lämmöt kuin viime kierrossa, joka oli ovuloimaton.

IMG_8189.jpeg


IMG_8191.jpeg


IMG_8190.jpeg
 
@turotus tervetuloa mukaan, kiva saada uusia mittailijoita tänne 😍
Ja @Lelli kiva, että liityit kans joukkoon! Onpa kyllä pitkä kierto siellä ollut 🙈

@Däumeline Okei, toivotaan että oireita ilmaantuu ja päästään jännäilemään ja tiirailemaan testejä kans! 🙉🤞

@Indira22 hienosti vahvistunut! 🙂🌈

@Misa kiva kuulla kuulumisia! Ja ihana että ovis lähellä selkeillä oireilla! Ihan huippua 😍 Toivottavasti saatte tallettelut maaliin vaikka sitten mukitekniikalla, että mahdollisuuksia olisi! 🌈🌈

Dippi sai hetkeksi toiveet heräämään mutta eipä ole vieläkään ilmaantunut mitään oireita perus väsymyksen lisäksi. 🥲

IMG_8654.jpeg
 
@Kwv lupaavan näköinen dippi! 🌈

Tälle päivää vähän odottelin menkkoja, mutta aamun lämmöt vain hieman laskusuuntaiset eikä menkkajomoja tunnu vielä, yleensä ne alkaa jo hyvissä ajoin ennen vuotoa. Ehkä huomenna sitten?
 

Liitteet

  • IMG_20231201_145202.jpg
    IMG_20231201_145202.jpg
    307.7 KB · Katsottu: 53
Noniin nyt autossa oli hetki aikaa lukea pari viimeisintä sivua läpi!

@Indira22 onnea plussasta, aivan ihanaa! 😍❤️

@Kwv me käytiin yksityisellä oi-hoidossa kun siirryttiin HUS:n ivf-jonoon. Eli kyllä saa käydä 😊 Hyvä dippi, toivotaan että se meinaisi hyvää ❤️ Vaikkei tuntemuksia olisikaan.

@turotus tervetuloa, tai oikeammin tervetuloa takaisin! 😊

@Lelli tervetuloa myöskin! 🤗

@jannn ja @Däumeline onpa jännä että teillä molemmilla ollut samanlainen tilanne noiden ovistestien kanssa 🤔

Täällä ovistestit vielä vahvistuu! 😊 Ja saatiin tallettelut onnistumaan vauvan päikkärien aikana. Kerran heräsi kesken kaiken, mutta onneksi nukahti vielä hetkeksi, kun oltiin olkkarissa ihan hiljaa 🤭

IMG_8195.jpeg


IMG_8196.jpeg


Toivottavasti ei oltu myöhässä. Ja toivottavasti nyt ovis onnistuisi 🤞
 
Äh miksi se nousi vain 0,01 astetta..😵 toiv huomenna kunnon nousu, vai pitäiskö tulla dpo4 dippi..
 

Liitteet

  • Screenshot_20231202_073042_FF App.jpg
    Screenshot_20231202_073042_FF App.jpg
    381.1 KB · Katsottu: 49
@jannn Mullakaan ei yleensä nouse tässä dpo4-5 noi lämmöt hirveän nopeasti, vasta sen jälkeen 🌈

@Misa Ovistestit tummui siellä hyvin :smiling face with heart-eyes: Kuulostaa hyvältä et kiertokin on siellä tällä kertaa normaalin mittainen. Hyvä että saitte hoidettua tallettelut vaikka tulikin äkkiseltään 🌈

@Kwv Mikäs tilanne siellä nyt dipin jälkeen, joko olet uittanut testejä? 🌈 :smiling face with heart-eyes:

Täällä on dpo4 (dpo5) dippi tänään ✨ Mulla tätä dippiä ei ole tullu viime kolmessa kierrossa ennen tätä kiertoa 🤔 Eilen oli jotain ihme sukkapuikkomaisia pistoja ala-selässä illalla ja suonenvetoa oikeassa reidessä polven yläpuolella. Alapää on ollu kosteahko ovulaatiosta saakka.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231202_065757.jpg
    Screenshot_20231202_065757.jpg
    477.9 KB · Katsottu: 47
@Lelli ja @turotus tervetuloa!

@Indira22 onnea plussasta!😍

@Kwv oltko jo testannut?

@Misa kaikki peukut pystyssä että tallettelut riittää ja ehti vielä mukaan🙏🏻

Täällä eilen testattu nega ja tänään lämmöt selkeästi alempana vaikka menkat vasta ens viikon puoli välissä alkaa. Progetuki on sen verran pidentänyt luteaalia. (Jopa sellaisessa kierrossa kun en niitä syönyt). Kaikella matikalla pääsen vielä tänä vuonna uudenvuoden aattona testaamaan eli vielä yhdet piinat tälle vuodelle! Se ois se meidän maaginen YK3 ja ollaan silloin anoppilassa ja kaks kolmesta aiemmista plussista on tullut siellä niin pakko olla vähän taikauskoinen 😅 ens kierrossa myös laskettu aika menis meidän hääpäivälle jolloin ollaan nyt kaks edellistä vuotta saatu keskenmeno niin ois siinä symboliikkaa kerrakseen jos laskettu aika tulisi siihen.
 

Liitteet

  • IMG_1262.jpeg
    IMG_1262.jpeg
    322.4 KB · Katsottu: 48
Kiitos kaikille 🥰 ja anteeks, olen ollut ihan omassa kuplassa ja jäänyt kaikille paremmin vastailut, kun ei ole pystynyt keskittyyn (heti raskausaivot päälle 😂) 🙈

@Däumeline .lle ainakin piti sanoa että mulla myös kosteahkot olot jatkui oviksen jälkeen vaikka vuodon koostumus kyllä muuttui. Kuivahti kyllä sitten lähes kokonaan dpo6. Että toivottavasti tarkoittaa hyvää myös siellä 🤞🌈

@Kwv hyvän näköinen dippi ja väsymys kuulostaa kanssa tutulta tällähetkellä 🤞🌈

Mulla tuli eilen illalla joku ihme pessimismi kohtaus, kun eilen alkoi pms ärsytys voimakkaana ja en muista edellisistä raskauksista tätä varmaksi. Muistan olleeni todella tyyni aikasemmissa ainakin aluksi 🙈😂 eikä eilen ollut niin kylmä kuin toissailtana olin ihan syväjäässä 🥶
Lisäks tuo eilinen lämmön notkahdus alaspäin arveluttaa 🤔. Tänään heräsin kaksi tuntia myöhemmin kun normaalisti ja lämpö sentakia korkea, mutta jos sen muuntais niin se olis vaan 36,7. Hitto mihin katos se että olen tästä nyt onnellinen ja murehdin sitten jos tulee aihetta, vai onko tässä jo aihetta kun osa raskausoireista hävis eilen ja pms oireet tilalle. Mulla on aamupissa vielä purkissa, enkä uskalla testata 🙈

Muoks. Korjasin pari virhettä. Aivotoiminta ainakin kertoo, ettei oo mitään hätää vielä 😁
 

Liitteet

  • Screenshot_20231202_084609_FF App.jpg
    Screenshot_20231202_084609_FF App.jpg
    294.5 KB · Katsottu: 55
Muokattu viimeksi:
Voi @Indira22 ymmärrän tuon epävarmuuden, onneksi siellä hyvin tummuu viivat ❤️

Mä en nyt yhtään ymmärrä.. oli pakko taas tehdä ovistesti kun edelleen vähän eggiksiä, tosin niitä taisi viime kierrossakin tulla vielä dpo3 tai 4. Mutta ovistesti lähti taas tummumaan 😵‍💫 @Däumeline oliko sulla kokemusta tämmösestä, testasitko joskus siis ovistesteillä koko kierron? Mulla siis myös lieviä ovis/menkkakipuja niin halusin testata.. ehkä se ovulaatio yrittää ja yrittää mutta ei tule.. onneksi ovistestejä on vielä muutamia niin jatkan testailua, ehkä alotan sit anyway ma/ti terolutit.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231202_105424_Premom.jpg
    Screenshot_20231202_105424_Premom.jpg
    603.8 KB · Katsottu: 59
Voi @Indira22 ymmärrän tuon epävarmuuden, onneksi siellä hyvin tummuu viivat ❤️

Mä en nyt yhtään ymmärrä.. oli pakko taas tehdä ovistesti kun edelleen vähän eggiksiä, tosin niitä taisi viime kierrossakin tulla vielä dpo3 tai 4. Mutta ovistesti lähti taas tummumaan 😵‍💫 @Däumeline oliko sulla kokemusta tämmösestä, testasitko joskus siis ovistesteillä koko kierron? Mulla siis myös lieviä ovis/menkkakipuja niin halusin testata.. ehkä se ovulaatio yrittää ja yrittää mutta ei tule.. onneksi ovistestejä on vielä muutamia niin jatkan testailua, ehkä alotan sit anyway ma/ti terolutit.
Kiitos ❤️ on tää kyllä yhtä tunteiden vuoristorataa

Sun ovistesti näyttää ihan siltä että vois olla huomenna tai ylihuomenna +
 
@Indira22 tunnistan enemmän kuin hyvin tuon alun epävarmuuden ja tunteiden heittelyn! Tässä mun plussakierron käppyrä, notkahduksia, laahausta ja pieniä nousuja 😁 @Miumiuu lla oli sillon samaa kun purnasin täällä. Hyvin viivat vahvistuu 🌈 toivottavasti jatkuukin niin ❤️

Screenshot_20231202_112824_FF App.jpg



@Däumeline kohta jännät paikat! 🤞🌈😍

@Kwv oot ajatuksissa ❤️ toivottavasti nyt ois tärppi käynyt!

@jannn voihan se ovistesti näyttää mitä vaan oviksen jälkeen, lämmöt kertoo paremmin onko ovis tapahtunut vai ei jos et lh-huippua saanut kiinni. Toivottavasti ovis tapahtui 🌈
 
Takaisin
Top