BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@jannn Tässä kohtaa sanoisin et sun testi tummuu taas sekundaarisen estrogeenin nousun vuoksi, se on tässä dpo4-5 aikoihin, eli se on se joka aiheuttaa myös lämmöissä pudotuksen näihin aikoihin (ehkä siksi sun lämpö ei hirveästi noussut).
Limat ja menkkajomot liittyvät myös siihen, aina näihin hormooneihin. Siksi en itsekkään vielä halua turhaan juhlia näitä samoja lupaavia "oireita" :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:Täällä siis ollut eilisestä asti ihme pahaa oloa, järkkyä väsymystä (oikeastaan ihan ovulaatiosta asti), vatsassa tuntuu oudolta = kuin alkavassa oksutaudissa, limoja on sekä tuota alaselän kipua. Kuulostaa niin lupaavalta ja kyllähän mulla oli noista aikaisemmista raskauksista _todella_ aikaisin selkeät oireet, mutta nyt on edelleen _liian_ aikaista, niin koitan ajatella et johtuu vaan nyt oviksen jälkeisistä hormoneista.
 

Liitteet

  • EN_Inside_art_4.png
    EN_Inside_art_4.png
    120.1 KB · Katsottu: 62
@Misa Hienoa, kohta sielläkin päästään siis piinailemaan 😍😇 ja kiva tosiaan tietää että saa käydä yksityisellä hoidoissa kun odottelee julkisen ivf-jonossa. Helpottava tieto.

@Däumeline toivottavasti tuo dippi ja oireilu merkkais hyvää 😇

@jannn Voisko olla siellä ovis+ vielä tuloillaan! Odottaisin terolutin kanssa ainakin ti-ke ettei vaan estä ovista tulemasta. 🤞 Onpa hankala! Lämmöt kyllä toisaalta osoittaa että voisi olla mennyt.

@Kuuttituutti Oispa kyllä hurjan taianomaista jos toi tärppi kävis seuraavassa kierrossa 🙈🌈 miten monta tollaista tiettyä tapahtumaa voikaan osua samalle kierrolle.

@Tyty voi ihana ❤️

Täällä eilen ja tänään testit tehty, joku haalea hailura siellä kummitteli mutta luultavasti vielä gonasi näkyy. Tänään 11 päivää irroituksesta ja 11 päivää voi näkyä testissä. Huomenna tai maanantaina vielä vika testi, mutta luulen että olisi pitänyt olla tänään jo vahvempi jos jotain olisi 🥲 pitäisi aina vaan jaksaa odottaa sinne dpo12 asti niin ei tarvisisi olla epävarma 🙈
 
@Kwv Onks eilisen ja tän päivän testin välillä eroa? Jos sulla on dpo10 tänään niin mulla näkyi vasta paremmin päivä- ja iltapissasta dpo10. Sitä vaan että ei välttämättä näy dpo10 aamun pissasta.

Edit. Lisäsin vielä kuvan. Ja oikeestaan näkyi vasta dpo11 kunnolla, siristelemättä 😄
20231113_063538.jpg
 
@Indira22 Noi lämmöt voi heitellä aika hurjastikin plussan jälkeen, tummuvat testit ne kertoo tilanteesta eli nyt kannattaa lopettaa lämpöjen mittailut mielenterveyden säilymiseksi :red-heart:🌈

@Kwv Oi jännää! :smiling face with heart-eyes:✨ Sormet ristissä! 🤞
 
@Tyty kiitos tosta kuvasta 🙈 ehkä siis huomiseen asti vielä on pienen pientä toivoa. Jos silloin ei näy niin en usko näkyvän ollenkaan. Oliko sulla tuossa kierrossa irroitusta? Oliko ovitrelle? Huomasin nyt verrattuna edelliseen kiertoon, että gonasi set näkyy kauemmin testissä kuin ovitrelle. Ehkä siis seuraavaksi se taas kokeiluun.
Ja näkyy eilisen ja tämän päivän testin välillä eroa, eilen oli selkeämpi hailu. Siksi vähän jo heitin hanskat tiskiin 😓
Tässä kuvat kuivuneista, ei ehkä enää näy niin hyvin.

IMG_8660.jpeg
 
@Kwv jospa huomenna taas tummempi 🌈

Kyl mä nyt sanoisin et o+ tuli 😅 outo kierto 😵‍💫😵😅😅

Toivottavasti lämmöt droppaa huomenaamulla tai pysyy alhaalla
 

Liitteet

  • 20231202_174920.jpg
    20231202_174920.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 67
  • Screenshot_20231202_174939_Premom.jpg
    Screenshot_20231202_174939_Premom.jpg
    607.6 KB · Katsottu: 64
@jannn Mitä ihmettä, kylläpä siellä kierto nyt tempun teki 😲✨ No mutta, ainakin oli selkeä plussa tällä kertaa
🤞🌈

Täällä lämmöt nousi kivasti, eipä ole tasankoa tämä kierto :tears:

Hyvä pomppu 😍

Täällä kai laski lämmöt, nukuin kyllä huonosti vikat tunnit. Sen jälkeen vähän lisää ja mittasin uusiks ja sillon oli 36,41. Ekassa siis 36,18. Pidän nyt ton ekan tuloksen..
Edit tässä vielä aamun testi 😄 pidän tätä silti dpo0 koska ihan sama. Katsotaan mihin ff merkkaa jos saan nukuttua ja järkeviä lukuja.. en tiedä alotanko nyt teroluteja ollenkaan.. ehkä vois käydä labrassa tsekkaa proget, dpo6 🤔 tai 8.. tai mikä nyt sit oiskaan, ens pe-ma 😄
 

Liitteet

  • Screenshot_20231203_084105_FF App.jpg
    Screenshot_20231203_084105_FF App.jpg
    506 KB · Katsottu: 51
  • 20231203_085950.jpg
    20231203_085950.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 47
Muokattu viimeksi:
@Tyty kiitos ❤️ helpottava nähdä kuva plussakäyrästä jossa lämmöt myös notkahtelee.

@Däumeline hyvä tietää että lämmöt voi heitellä tässä vaiheessa ja luotankin kyllä enemmän testeihin. En vaan meinannut edes uskaltaa testata, kun näin ensin aamulämmön 🙈. Taidan jättää nyt mittailut tosiaan tähän. Hienosti pomppas sulla lämmöt, toivottavasti hieman erilainen käyrä tarkoittaa hyvää ja johtaa plussaan 🌈

@jannn hienot ovis +😍 se vaan kypsytteli vähän pidempään kunnon yksilöä tai kahta kun näkyy nuin pitkään 😄 Parin viikon päästä sit samanlaiset toiseen testiin ja tuut perässä plussanneisiin 🤞🌈

@Kwv harmi että testi ei lähtenytkään vahvistumaan ☹️

Täällä testit jatkaa hitaasti mutta varmasti vahvistumistaan. Tänään alkoi toinen viiva piirtymään testiin jo puolen minuutin kohdalla. Eli joka aamu vaan aiemmin ja vahvemmin 🥰 tänään uskalsin jopa digin tehdä. Vielä viimeinen kuva tälle puolelle testeistä ja sitten siirryn kurkkimaan elokuisten ryhmää. Kiitos vielä kaikille tuesta 💖 ja järjen äänestä täällä😂 Onneksi uskalsin liittyä mukaan, toivottavasti tulette kaikki pian perässä ja kukaan ei joudu täällä pitkään roikkumaan, vaikka mahtava ketju onkin 🥰
 

Liitteet

  • 20231203_093233.jpg
    20231203_093233.jpg
    452.3 KB · Katsottu: 84
@Tyty kiitos ❤️ helpottava nähdä kuva plussakäyrästä jossa lämmöt myös notkahtelee.

@Däumeline hyvä tietää että lämmöt voi heitellä tässä vaiheessa ja luotankin kyllä enemmän testeihin. En vaan meinannut edes uskaltaa testata, kun näin ensin aamulämmön 🙈. Taidan jättää nyt mittailut tosiaan tähän. Hienosti pomppas sulla lämmöt, toivottavasti hieman erilainen käyrä tarkoittaa hyvää ja johtaa plussaan 🌈

@jannn hienot ovis +😍 se vaan kypsytteli vähän pidempään kunnon yksilöä tai kahta kun näkyy nuin pitkään 😄 Parin viikon päästä sit samanlaiset toiseen testiin ja tuut perässä plussanneisiin 🤞🌈

@Kwv harmi että testi ei lähtenytkään vahvistumaan ☹️

Täällä testit jatkaa hitaasti mutta varmasti vahvistumistaan. Tänään alkoi toinen viiva piirtymään testiin jo puolen minuutin kohdalla. Eli joka aamu vaan aiemmin ja vahvemmin 🥰 tänään uskalsin jopa digin tehdä. Vielä viimeinen kuva tälle puolelle testeistä ja sitten siirryn kurkkimaan elokuisten ryhmää. Kiitos vielä kaikille tuesta 💖 ja järjen äänestä täällä😂 Onneksi uskalsin liittyä mukaan, toivottavasti tulette kaikki pian perässä ja kukaan ei joudu täällä pitkään roikkumaan, vaikka mahtava ketju onkin 🥰

Haluisin kyllä kovasti elokuisen, yhdestä elokuisesta koin jo keskenmenon pari vuotta sitten ❤️ mutta ei vaan ole enää luottoa/uskoa luomuraskauteen, vaikka toivoa on..
Harmi että sykekello tulee vasta joskus ens viikolla, ei pääse vertailee sykkeitä ennen luteaalia 😅

@Kwv pahoittelut 😪❤️
 
@Kwv äääh niin toivoin että nyt olisi onnistunut 😢 Pahoittelut 😔❤️

Eiköhän ovis ollut ja mennyt. En ole ihan varma että milloin, kun lauantain pikkujouluissa meni niin myöhään, että olisi ollut ihan turha koittaa mitään lämpöjäkään mitata. Tallettelut jäi yhteen kertaan, mutta onpahan edes se yksi, niin ei ihan hukkaan mennyt tää kierto 😊

IMG_8223.jpeg


Samoin ovistestit vähän ristiriidassa keskenään. Mutta omaan silmään tuo kp18 aamun easy@home on vähän viallinen, niin epätasaisesti jakautunut kontrolliviivalla väri.

IMG_8224.jpeg


IMG_8225.jpeg


Uskon että o+ oli kp17 ja ovis joko silloin tai kp18. Jos FF ei myöhemmin vaihda ovisarviotaan, niin laitan overriden. 😄

Mulla ehkä kuitenkin toimii nuo OneStepit parhaiten. e@h:lla ollut niin monta päivää nyt plussaa eikä erot ole kovin suuria, OneStepillä puolestaan kp17 iltapäivä ihan selvästi vahvin.
 
@Misa Joo kyllä mäkin tuosta tulkitsen et o+ olis ollut sulla kp17🌈 :smiling face with heart-eyes:

Täällä näyttää tältä ✨ Närästys senkus jatkuu, iltaisin varsinkin kurkku tulessa. Koko päivän vatsassa semmoinen olo, et siellä on joku möykky jonka haluan oksentaa ulos. Vähän kuin olis huvipuistossa ja kieputtelu ottais mahasta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mä en halua vielä sanoa sitä, minkä olen sanonut tässä ketjussa jo pari kertaa aiemmin tänä vuonna.. Mutta kai se on pakko: joko mua kiusaa joku mahapöpö tai sitten olen raskaana, mutta normaaliolo mulla ei todellakaan ole 🤞
 

Liitteet

  • Screenshot_20231204_092329.jpg
    Screenshot_20231204_092329.jpg
    534.4 KB · Katsottu: 63
@Misa Joo kyllä mäkin tuosta tulkitsen et o+ olis ollut sulla kp17🌈 :smiling face with heart-eyes:

Täällä näyttää tältä ✨ Närästys senkus jatkuu, iltaisin varsinkin kurkku tulessa. Koko päivän vatsassa semmoinen olo, et siellä on joku möykky jonka haluan oksentaa ulos. Vähän kuin olis huvipuistossa ja kieputtelu ottais mahasta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mä en halua vielä sanoa sitä, minkä olen sanonut tässä ketjussa jo pari kertaa aiemmin tänä vuonna.. Mutta kai se on pakko: joko mua kiusaa joku mahapöpö tai sitten olen raskaana, mutta normaaliolo mulla ei todellakaan ole 🤞
Jännääää! 🤩🤩 Ootko jo ovistikkua uittanut? 🤞
 
Jännääää! 🤩🤩 Ootko jo ovistikkua uittanut? 🤞
Myönnetään :tears: Oli perus haalea mistä ei pelkästään voi hirveesti tulkita vielä mitään. Mulla on Premom sovelluksessa ne edellisen plussakierron ovistestit ja niihin vertailen.
Silloin alkoi tummuminen dpo8 eteenpäin pikkuhiljaa. Mun tämän päivän testi dpo6(dpo7 FF:n mukaan) vastasi tuota dpo8 siinä plussa kierrossa. Huomenna uitan ovistestin jälleen ja katson onko tummempi.

Siis on tää olo just yhtä hullu kuin alkuvuonna, mitään testejä ei voi vielä tehdä ja en halua olla liian positiivinen mistään.. Mut mun olo ei vaan ole normaali 🙈
 
@Misa Joo kyllä mäkin tuosta tulkitsen et o+ olis ollut sulla kp17🌈 :smiling face with heart-eyes:

Täällä näyttää tältä ✨ Närästys senkus jatkuu, iltaisin varsinkin kurkku tulessa. Koko päivän vatsassa semmoinen olo, et siellä on joku möykky jonka haluan oksentaa ulos. Vähän kuin olis huvipuistossa ja kieputtelu ottais mahasta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mä en halua vielä sanoa sitä, minkä olen sanonut tässä ketjussa jo pari kertaa aiemmin tänä vuonna.. Mutta kai se on pakko: joko mua kiusaa joku mahapöpö tai sitten olen raskaana, mutta normaaliolo mulla ei todellakaan ole 🤞

Lupaavaa 🌈🙏

Pieni nousu lämmöissä, otesti edelleen tumma.. plääh
 

Liitteet

  • Screenshot_20231204_114326_FF App.jpg
    Screenshot_20231204_114326_FF App.jpg
    348.5 KB · Katsottu: 50
  • Screenshot_20231204_114345_Premom.jpg
    Screenshot_20231204_114345_Premom.jpg
    614.2 KB · Katsottu: 49
Takaisin
Top