BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Däumeline onpa jännittävää! Oireet kyllä lupailee hyvää ja varsinkin jos itsellä vähän sellainen olo 🌈🌈🤩 täällä sormet ristissä!

@Misa Hienoa että FF todensi oviksen just sinne mihin itsekin sen ajattelit 🤞 nyt vaan sormet ristiin, on ainakin täsmällinen tallettelupäivä kyllä siellä 😂

@jannn Jee! Eiköhän nyt se ovis ole mennyt kun lämmöt noin paljon nousi. 😊

Täällä odotellaan uutta kiertoa vielä, Toivottavasti huomenna tai torstaina viimeistään alkaisi, niin että pääsisi vielä viimeiseen ultraan tänä vuonna. Lämmöt ainakin tippui jo lupaavasti.

IMG_8666.jpeg
 
@Kwv Toivottavasti sieltä alkaisi uusi kierto piankoin :red-heart:🌈

@Misa Luteaalin alkulämmöt näyttää hyvältä :smiling face with heart-eyes:🌈

@jannn Jes! Eli kyllä se ovulaatio siellä nyt kunnolla tuli 🌈✨

Täällä tosiaan yhä "outo"olo, mutta tuntuma vatsassa on muuttunut. En osaa oikein selittää, mutta se ihme pallo, jonka olisin halunnut oksentaa ulos on nyt muuttunut erilaiseksi paineeksi alavatsalla:tears: Edelleen iltaa kohden närästää kovasti ja alapää on suht märkä.
Aina aamuisin herään silleen "jahas, kuvittelin vain.." mutta kyllä se olo aamupäivän aikana aina palaa. Menen kuitenkin yhä 50/50 fiiliksellä, eli en täysin halua allekirjoittaa mitään.
Tänään ovistesti oli hieman haaleampi kuin eilen, mutta sekään ei vielä kerro mitään.. Koska kun vertasin niihin plussakierron testeihin niin sielläkin meni aluksi täysin haaleasi ja vasta sitten lähti tummumaan, mikä vahvistaa sitä että ovulaatio olisi päivää myöhemmin FF:n antamasta, eli tänään vasta dpo7 🤔
 
No nyt saatte viedä mut johonki pöpilään, on ihan pakko tulla tänne tästäkin kertomaan :tears: Käveltiin tunti sitten takaisin esikoisen fysioterapiasta ja mitä mä näin!! HAIKARAN! Mähän en lintubongari ole, mutta haikarahan tuo on 😲✨ Kuva vähän sumea kun pienen joen toiselta puolelta zoomasin tuohon puuhun johon se lensi.
Siis outo juttu tässä on se, et alkuvuonna, kun tulin raskaaksi tosta meidän enkelistä niin silloinkin näin haikaran, mut se lensi niin nopeasti ohi et siitä en saanut napattua kuvaa, mainitsin sen täällä foorumilla kyllä. Oli n. kilometrin päässä tuosta mistä nyt tämän bongasin. Kaipa näitä sit on täällä Saksassa, vaikka ei kyl ole mikään jokapäiväinen näky.
 

Liitteet

  • IMG_20231205_155628.jpg
    IMG_20231205_155628.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 85
  • IMG_20231205_155635.jpg
    IMG_20231205_155635.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 87
No nyt saatte viedä mut johonki pöpilään, on ihan pakko tulla tänne tästäkin kertomaan :tears: Käveltiin tunti sitten takaisin esikoisen fysioterapiasta ja mitä mä näin!! HAIKARAN! Mähän en lintubongari ole, mutta haikarahan tuo on 😲✨ Kuva vähän sumea kun pienen joen toiselta puolelta zoomasin tuohon puuhun johon se lensi.
Siis outo juttu tässä on se, et alkuvuonna, kun tulin raskaaksi tosta meidän enkelistä niin silloinkin näin haikaran, mut se lensi niin nopeasti ohi et siitä en saanut napattua kuvaa, mainitsin sen täällä foorumilla kyllä. Oli n. kilometrin päässä tuosta mistä nyt tämän bongasin. Kaipa näitä sit on täällä Saksassa, vaikka ei kyl ole mikään jokapäiväinen näky.
Eikös se joskus pidetty merkkinä et jos haikara pesii katolle niin siihen taloon syntyy pian lapsi? Nykyään kai nuo harvemmin sellaista tekevät... Mutta eiköhän se ole enne, haikaralla on tuomisia. :smiling-eyes:
 
Eikös se joskus pidetty merkkinä et jos haikara pesii katolle niin siihen taloon syntyy pian lapsi? Nykyään kai nuo harvemmin sellaista tekevät... Mutta eiköhän se ole enne, haikaralla on tuomisia. :smiling-eyes:
No sepä :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Täällä ne kai enää harvemmin katoille pesii, nuohoojat ajavat ne pois :Face With Tears Of Joy: Oon nyt nähny haikaran tässä pienen joen varrella kaks kertaa. En sit tiedä oliskohan niitä enemmän alueilla, jossa on järviä/enemmän vettä. Meidän kaupungissa ei pahemmin/valitettavasti ole järviä.
No, jos ei tule taaskaan vauvaa syliin niin metsästän ton kanan joulupöytään, vitsi vitsi 🙈:Face With Tears Of Joy:
 
No nyt saatte viedä mut johonki pöpilään, on ihan pakko tulla tänne tästäkin kertomaan :tears: Käveltiin tunti sitten takaisin esikoisen fysioterapiasta ja mitä mä näin!! HAIKARAN! Mähän en lintubongari ole, mutta haikarahan tuo on 😲✨ Kuva vähän sumea kun pienen joen toiselta puolelta zoomasin tuohon puuhun johon se lensi.
Siis outo juttu tässä on se, et alkuvuonna, kun tulin raskaaksi tosta meidän enkelistä niin silloinkin näin haikaran, mut se lensi niin nopeasti ohi et siitä en saanut napattua kuvaa, mainitsin sen täällä foorumilla kyllä. Oli n. kilometrin päässä tuosta mistä nyt tämän bongasin. Kaipa näitä sit on täällä Saksassa, vaikka ei kyl ole mikään jokapäiväinen näky.
Pakko kommentoida, että näin haikaran joka lensi moottoritien varressa olevalle kaiteelle kun ajoimme ohi ja seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi, nyt rv25 🤩 toivottavasti sinullekin hyvä enne ja onnea tuomassa
 
No nyt saatte viedä mut johonki pöpilään, on ihan pakko tulla tänne tästäkin kertomaan :tears: Käveltiin tunti sitten takaisin esikoisen fysioterapiasta ja mitä mä näin!! HAIKARAN! Mähän en lintubongari ole, mutta haikarahan tuo on 😲✨ Kuva vähän sumea kun pienen joen toiselta puolelta zoomasin tuohon puuhun johon se lensi.
Siis outo juttu tässä on se, et alkuvuonna, kun tulin raskaaksi tosta meidän enkelistä niin silloinkin näin haikaran, mut se lensi niin nopeasti ohi et siitä en saanut napattua kuvaa, mainitsin sen täällä foorumilla kyllä. Oli n. kilometrin päässä tuosta mistä nyt tämän bongasin. Kaipa näitä sit on täällä Saksassa, vaikka ei kyl ole mikään jokapäiväinen näky.

Mun on myös pakko kommentoida, että olen nähnyt haikaran lentävän kahdesti meidän ikkunan ohi (asutaan 42. kerroksessa, eli siis ihan kunnon kaupunkialueella), ja molemmilla kerroilla tulin ko kierrosta raskaaksi.

Hyvin spookyä, mutta toivotaan, että se olisi tosiaan hyvä enne! 🌈
 
Täällä näyttää tältä, vuorilta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Nyt oon kahtena yönä heränny poikkeuksellisesti pissalle ja sit on ollu vaikeuksia nukahtaa uudestaan. Viime yönä oli tosi kuuma, ei auttanu edes peittojen pois potkiminen.
Leposyke on Garmin kellon mukaan 65, normaali vaihtelu mulla 55-62, eipä ole ennen ollut yli 63 (jolloin olen ollut kipeänä). Toki tohon kai vaikutti nyt tuo huono yö :Grimacing Face:
Nii ja korjasin nyt FF:n asetuksista tuon niin et tulkitsee oviksen mun ovistestin mukaan, eli ei oo se automaatti päällä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231206_070103.jpg
    Screenshot_20231206_070103.jpg
    580.6 KB · Katsottu: 71
Tän testin tein aamun ekasta pissasta 🥲 🌈
Testiajalla "kai jotain, tai kuvittelen vain, tuskin mitään, muutenkin liian aikaista" niin laitoin sen vaan sivuun.
Tein samalla ovistestin, mut siinä meni väri hassusti ja siinä oli joku musta täpläkin viivojen välissä, viallinen testi, niin en voinut ottaa siitä kuvaa Premomiin ja heitin sen vaan roskiin.
Nyt sit katsoin tätä kuivunutta aamun testiä 😲 No eipä ole ennen mulla kyllä negatesteihin kuivunut mitään turhia viivoja :Grimacing Face:🤞
 

Liitteet

  • IMG_20231206_103757.jpg
    IMG_20231206_103757.jpg
    2 MB · Katsottu: 156
@Däumeline
Täällä sivusta jännittyneenä seuraan tilannetta ja meni aivan kylmän väreet kun luin tuosta haikaranbongauksesta! Ja wau, mikä testitulos! En itsekään ole negoihin testeihin saanut mitään roskishaamuja vaikka kuinka olisi käynyt jälkikäteen lurkkimassa. Toivotaan kovasti että vahvistunee 😍
 
Tän testin tein aamun ekasta pissasta 🥲 🌈
Testiajalla "kai jotain, tai kuvittelen vain, tuskin mitään, muutenkin liian aikaista" niin laitoin sen vaan sivuun.
Tein samalla ovistestin, mut siinä meni väri hassusti ja siinä oli joku musta täpläkin viivojen välissä, viallinen testi, niin en voinut ottaa siitä kuvaa Premomiin ja heitin sen vaan roskiin.
Nyt sit katsoin tätä kuivunutta aamun testiä 😲 No eipä ole ennen mulla kyllä negatesteihin kuivunut mitään turhia viivoja :Grimacing Face:🤞

Näkyy!! ❤️ Voi kunpa ❤️‍🩹
 
Tän testin tein aamun ekasta pissasta 🥲 🌈
Testiajalla "kai jotain, tai kuvittelen vain, tuskin mitään, muutenkin liian aikaista" niin laitoin sen vaan sivuun.
Tein samalla ovistestin, mut siinä meni väri hassusti ja siinä oli joku musta täpläkin viivojen välissä, viallinen testi, niin en voinut ottaa siitä kuvaa Premomiin ja heitin sen vaan roskiin.
Nyt sit katsoin tätä kuivunutta aamun testiä 😲 No eipä ole ennen mulla kyllä negatesteihin kuivunut mitään turhia viivoja :Grimacing Face:🤞

Waaau 😍🌈🙏✨️ onko nyt siis dpo7 vai 8? Tulipa aikaisin plussa 😍
 
Tän testin tein aamun ekasta pissasta 🥲 🌈
Testiajalla "kai jotain, tai kuvittelen vain, tuskin mitään, muutenkin liian aikaista" niin laitoin sen vaan sivuun.
Tein samalla ovistestin, mut siinä meni väri hassusti ja siinä oli joku musta täpläkin viivojen välissä, viallinen testi, niin en voinut ottaa siitä kuvaa Premomiin ja heitin sen vaan roskiin.
Nyt sit katsoin tätä kuivunutta aamun testiä 😲 No eipä ole ennen mulla kyllä negatesteihin kuivunut mitään turhia viivoja :Grimacing Face:🤞
Näkyy selvästi! 😍 Mä olen käyttänyt noita samoja e@h testejä vuosia, ja koskaan ei ole väärää hälytystä ollut, mukaanlukien roskishaamut! Huomenna varmaankin näkyy jo testiajalla!
 
Huh huh, ollu kyl semmonen päivä 🙈 Tänään täällä Saksassa vietettiin Nikolauksen päivää, joka on tosi tärkeä lapsille, koska silloin Pyhä Nikolaus tuo lapsille lahjoja, vähän kuin enneaikainen (pikku)joulupukki. Tämän takia meidän on pitänyt olla menossa kokoajan johonkin, kun tuttavat haluaa vaihtaa lahjoja :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tää oksuolo on ollu menossa mukana niin että kyllä on ihan selvää et jotain "poikkeavaa" kehossa tapahtuu, eli testien tummumista odotellessa.

@jannn Tänään on dpo8/dpo9. FF:n mukaan olis jo dpo9, mut itse kallistun enemmän dpo8 🤔🌈 Kyl nä easy@home/premom testit on aikaisimpia mitä tiedän Euroopan markkinoilla:Ok Hand Sign:
 
Huomenta vaan kaikille :Hugging Face: Lämmöt pysyvät tasasina, mutta ilmeisesti se on ok, mitä katsoin FF:n vertailutaulukoista. Leposyke oli yöllä jälleen 65 ja kellon mukaan keho ei hirveästi lepoa saa. Taas heräsin yöllä vessaan ja sitten taas meni kauan ennenkuin sain taas unta.
Nyt tuli testiajalla haamu 🌈
Ovulaatiotesti (sitä en nyt erikseen tähän laita) on myös tummumaan päin ja positiivista on et tällä kertaa nämä kaikki testit on tummempia tässä vaiheessa kuin viime raskaudessa.
Tässä myös testit kuivuneena 🥲✨

Tuosta mun kalenterin "Trust" tarrasta: Kun tilasin meidän enkelille hautakiven Etsystä, niin tuo tarra tuli sen mukana lahjana. Jotenkin koin heti et se oli jonkilainen merkki, et kaikki tulee viel menemään hyvin ja siksi halusin laittaa sen tuohon testien viereen :red-heart:
 

Liitteet

  • IMG_20231207_060453_edit_129681247180425.jpg
    IMG_20231207_060453_edit_129681247180425.jpg
    3.3 MB · Katsottu: 127
  • IMG_20231207_083912.jpg
    IMG_20231207_083912.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 125
  • Screenshot_20231207_084320.jpg
    Screenshot_20231207_084320.jpg
    605.6 KB · Katsottu: 127
Huomenta vaan kaikille :Hugging Face: Lämmöt pysyvät tasasina, mutta ilmeisesti se on ok, mitä katsoin FF:n vertailutaulukoista. Leposyke oli yöllä jälleen 65 ja kellon mukaan keho ei hirveästi lepoa saa. Taas heräsin yöllä vessaan ja sitten taas meni kauan ennenkuin sain taas unta.
Nyt tuli testiajalla haamu 🌈
Ovulaatiotesti (sitä en nyt erikseen tähän laita) on myös tummumaan päin ja positiivista on et tällä kertaa nämä kaikki testit on tummempia tässä vaiheessa kuin viime raskaudessa.
Tässä myös testit kuivuneena 🥲✨

Tuosta mun kalenterin "Trust" tarrasta: Kun tilasin meidän enkelille hautakiven Etsystä, niin tuo tarra tuli sen mukana lahjana. Jotenkin koin heti et se oli jonkilainen merkki, et kaikki tulee viel menemään hyvin ja siksi halusin laittaa sen tuohon testien viereen :red-heart:
Apua miten ihanaa 😍🌈🤞❤️‍🩹❤️
 
Takaisin
Top