@jannn mun eka oire oli se että yhteen kohtaan selvästi nipisti/pisti! Alko noin dpo8 ja jatkunu siitä asti!
Oi ihana mut jaksan kyllä niin epäillä ehkä joku suoli oli mutkalla
Nyt dpo7 oletettavasti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@jannn mun eka oire oli se että yhteen kohtaan selvästi nipisti/pisti! Alko noin dpo8 ja jatkunu siitä asti!
@jannn @Miumiuu Molempien oireet ja käyrät näyttää oikein hyviltä Teidän testejä odotellen
@Kwv Tsemppihali kuukautisten odotteluun ja seuraavaan kiertoon Luteaali nyt ainakin ollut hyvän mittainen! Toivottavasti ubikinonista olis apua seuraavassa kierrossa
Täällä tasanko jatkuu Jotenkin uskon et jos jossain kierrossa plussaan niin ei oo ihan näin tasasta menoa luteaalissa silloin.
@Magnoliae Toivottavasti alkais pian hormonit tasaantumaan, sulla oli kyllä hurja alku kierrolle
@Indira22 Ei toi 11päivän luteaali viel huolestuttava ole, mutta siihen voisi saada tukilääkityksen, joka parantais raskautumisen mahdollisuuksia Kierron pituuteen voi vaikuttaa moni tekijä. Mulla esim. stressi/ahdistus yksinään on pidentänyt kiertoja.
Voimia sinne uuteen kiertoon
@Kuuttituutti Voi kuutti, tässä on kyllä yhä ihan sanaton teidän menetyksistä Täällä on kuitenkin vertaistukea, ihana että sulla on paljon positiivisiakin ajatuksia ja pääsette nyt lapsettomuuspolille
Eilen oli meidän marraskuisen laskettuaika.. Ja nyt on enää n. 6 päivää jäljellä tätä kiertoa ennen kuin alkaa kierto, josta pitäis aloittaa uudelleen yritys. Sitä pitäis olla innostunut et päästään vihdoin yrittämään uudestaan, mut sit on näitä päiviä, kuten eilen, jolloin negatiiviset ajatukset vie mennessään ja haluan vain käpertyä koloon.
Mietin sitä päivää, kun näen taas kaksi viivaa r-testissä, miten onnellisten henkäysten sijaan tuleekin itku ja romahdus "taas mennään". Sitä pitäis osata olla onnellinen ja kiitollinen raskaudesta, mutta kun se ei takaa tervettä vauvaa. Yritän tsempata itseäni, et viimeistään rakenneultran jälkeen voin taas uskoa.. Voinko? On kyllä pitkät parikymmentä viikkoa et edes sinne asti päästään.
Anteeksi synkistelyt, toivottavasti kaikilla on mukava maanantai
Loppukevennykseksi taas tasankoan
Voi sentään, ei ihme että LA vie syviin vesiin. Voimia teille. Ei tarvitse pahoitella synkistelyä. Mulla on ainakin about koko ajan tällainen olo kaikissa keskusteluissa (erityisesti täällä foorumilla). Sillä erotuksella että täällä ei tule heinäsirkkojen ääntä vaan vertaistukea ja sympatiaa.
View attachment 127435
No sepä! Onneks on tää foorumi, koska mullakin suurin osa ystävistä niitä, joilla raskaudet onnistuneet ja menneet ilman ongelmia. Siis onneksi niin! Olen tosi ylpeä, et mun kokemus ei ole saanut mua ajattelemaan negatiivisesti ystävien raskauksista. Ainut negatiivinen ajatus on vaan just se, et kokee olevansa yksin tunteiden kanssa, koska mun ystävät eivät voi täysin lohduttaa mua, kun eivät tiedä miltä musta tuntuu.
Yks kaveri just eilen kirjoitti "Kaikki menee hyvin, ajattele vain positiivisesti!"
??! Siinä kohtaa pistin vaan puhelimen alas, kun en tienny mitä enää vastaisin..
Tuntuu kyl et nää kaikki tunteet on semmosta vuoristorataa et ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa