Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Magnoliae uskon että tuollaisen kokemuksen jälkeen on varmasti vaikea luottaa tulevaan Lohduttavaa kuitenkin varmasti että ei pitäisi käydä samaa enää uudelleen.
@Indira22 Mulla on surkeat viivalasit mutta en saa tuohon mitään näkymään. On kuitenkin tosi aikaista joten toivotaan että siellä jotakin kasvaa ja viiva vahvistuu
Ihmetytti vähän tuo pari päivää sitten ollut verenvuoto, niin testasin tänään huvikseen vaikka mitään muita oireita ei ookkaan ollut. Ja negahan se siellä Menkkojen odottelua siis! Maanantaina jos alkaisi.
View attachment 127347
View attachment 127348
Mä nyt laitan tänne kans yhä tätä mun käppyrää, vaikka tässä kierrossa ei vielä yritetty Edelleen innostaa sekä yhtä paljon hirvittää ajatus yrityksestä seuraavassa kierrossa.
Saatiin eilen tieto et esikoinen aloittaa ensviikon keskiviikkona vihdoin päiväkodin. Kertauksena; esikoisella oli syyskuussa se lonkkaleikkaus, jonka jälkeen sai vaan makoilla ja hitaasti jumppailla kotona 5viikkoa. Sai luvan vihdoin seistä&aloittaa kävelyn treenaamisen n. 1,5viikkoa sitten. Nyt on pari päivää kävellyt ilman tukea vaikkakin hitaasti. Käydään kerran viikossa fysioterapiassa. Ihanaa et tämänkin yli päästiin, alkaa olla tämä vaikeuksien vuosi voitettu. Päiväkodissa jouduin kuitenkin olemaan jonkin aikaa enemmän mukana avustamassa, toivottavasti ei heti sairastuttais
Täytyhän se taas testi tehdä vaikka aika aikasta edelleen . Olis varmaan pitäny sittenkin odottaa vähän testailun alotusta, kun tuntuu että positiiviset fiilikset alkaa sulaa aina heti kun näkee sen negan.
Sitten kaivoin ff.n esille ja merkkasin äkkiä vaan lämmöt ja menkat sinne. On jotenkin hankala käyttää, kun on tottunut kirjaamaan nää aina flo sovellukseen. Mutta käyrää on kivempi mun mielestä katsoa tästä.View attachment 127371View attachment 127372
Mulla ei oo nyt ollut mitään tuntemuksia. Enpä usko plussaan
Pharma Nord BioActive Q10 Ubiqinol® 100 mg, 150 kaps.
Pharma Nord BioActive Q10 Ubiqinol® 30 mg sisältää ubikinonia sen pelkistetyssä muodossa ubikinolina. Pakkauskoko 150 kapselia.www.apomera.fi
Mä tykkäsin tästä :) taisin syödä 2 kerralla.
Heti tän jälkeen venytin tai jotenkin oudossa asennossa otin kaapista yhden jutun ja sattui siihen kohtaan mihin parina päivänä pistellyt