BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kwv @Indira22 Mä olen myös näkevinäni molempien testeissä jotain 🌈 :smiling face with heart-eyes:

Niin mäki 😄🌈🌈

Mä varmaan uitan maanantaina dpo8 ainakin noita huonoja testejä (sofi ja one step) 😅 pc ehkä sit dpo9..
Haluaisin mitata lämpöjä mutta vaikeeta ton heräilevän taaperon kanssa.. ja uskon että ne menis varmaan samalla lailla kun monella, niinkuin ne nyt yleensä käyttäytyykään.. silti seurailen täällä ja kuumeilun, ei ole montaa kivaa, aktiivista ryhmää missä kuumeilla nyt, anteeksi 🙈
 
@Emna @Däumeline @Indira22 hyvät viivalasit teillä! 🙈 Luonnossa tuossa ei kyllä näkynyt yhtään mitään. Ja tällä dpolla pitäisi varmaan olla jo näkyvämpi päiväpissasta jos jotain olisi 🙉 Luulisin että kuva vaan hämää tai sitten jotain ovitrellen jäämiä vielä kummittelee siellä.
Eikä tosiaan ole mitään tuntemuksia niinkun aiemmissa kemiallisissa. 🙁
 
@Magnoliae uskon että tuollaisen kokemuksen jälkeen on varmasti vaikea luottaa tulevaan 🩷 Lohduttavaa kuitenkin varmasti että ei pitäisi käydä samaa enää uudelleen.

@Indira22 Mulla on surkeat viivalasit mutta en saa tuohon mitään näkymään. On kuitenkin tosi aikaista joten toivotaan että siellä jotakin kasvaa ja viiva vahvistuu 🤞

Ihmetytti vähän tuo pari päivää sitten ollut verenvuoto, niin testasin tänään huvikseen vaikka mitään muita oireita ei ookkaan ollut. Ja negahan se siellä 🙈😅 Menkkojen odottelua siis! Maanantaina jos alkaisi.

View attachment 127347
View attachment 127348

Ihan kun mäkin jotain näen kuvassa🧐 mutta onko ovitrellen jämä vielä... mun täytyy "tunnustaa" kun sillon viime kierrossa kun moni sano siitä mun dpo10 (gonasisetistä 11päivää) että jotain näkyy ja minä näin vaan negaa niin myöhemmin sitä testiä katsoessa siinä tosiaan oli joku viiva mutta se tais olla tuon irrotuspiikin jämä. Sama ollut aiemminkin niin mulla taitaa pc:llä näkyä irrotuspiikki 11päivää. Mutta toivotaan nyt kuitenkin vielä että iloksi muuttuisi 🤗


@Indira22 mä en näe vielä mitään mutta on hyyyyvin aikaista ☺️
 
Oma käppyrä kans tässä, ihan hyvin lähti nousuun lämmöt tällä kertaa kun välillä ollut sitä junkaamista et hitaasti nousee. Ehkä huomenna FF ehdottaa oviksen ajankohtaa 🤗 nännit on taas perus arat, ovulaation aikaan jo kipeyty enemmän ja ovitrelle varmaan nyt vaan buustaa sitä taas. Tallettelut meni kans kivasti dpo-5, dpo-3, dpo-2 ja dpo1 jos ovis oli sillon keskiviikkona ja inssi osuis sitte dpo0. Nyt on ainakin siittiöitä lähetetty matkaan !!! 😅 jospa hyvälaatuinen solukin ois irronnut! En tiiä oliko tänään vielä enemmän egg whitee vai mitä, merkkasin kuitenkin "sticky" ku oli semmonen jojo mutta ei niin läpinäkyvä ku ovulaatiojojo on 😂
Screenshot_20231103_160253_FF App.jpg
 
@jannn Meilläkin esikoinen herää välillä öisin ja oon kans pohtinu niiden vaikutusta lämpöihin :Grimacing Face: Sain onneks sovittua miehen kanssa et tää mun lämpöjen seuraaminen on nyt tärkeetä et voisko hän sit mennä lohduttamaan esikoista öisin, varsinkin jos herää lähellä meidän normi aamuherätystä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Tää on kyl ihanan aktiivinen ryhmä, eikä sillä niin väliä vaikka täällä vain hengailisi höpöttämässä/pohtimassa muiden lämpöjä ja testejä, ilman omaa lämpöjen mittailua :Hugging Face:
Laitappa testejä meille tulkittavaksi, kun aloitat uittamiset 🌈

@Tyty Yhä vaan sormet ristissä 🤞:smiling face with heart-eyes:
 
@Indira22 :n testissä en oo ihan varma näänkö jotain, mutta @Kwv :n testin näin ennen ku luin viestin ja katoin et jee, selvä plussa! 😅 Onhan sulla voinu olla ovis myöhemminkin eikä tuossa triggerin kohdalla! Toivotaan molemmille testien tummumista!!
 
Mä vielä nukun kahdestaan lapsen kanssa, ehkä lähiviikkoina koitetaan lapsi omaan sänkyyn tai isä hoitaa Öitä 😊 joskus luteaalissa tsekkaan satunnaisesti mihin tahansa vuorokauden aikaan vaan..
Tänään ollut yllättävän paljon jotain nippailuita tmv alapäässä. Mut eiköhän ne oo taas jotain, JOTAIN. Muuta kuin raskaus 😅 nyt vois toki olla ainakin dpo6 myös, tai reilusti vähemmän, en tiedä. Ehkei vielä edes voisi tuntua missään. Otin influenssarokotuksen keskiviikkona, siitä tuli haittavaikutusta ainakin paikallisesti pistoskohtaa , toivottavasti ei muuta mikäli olisi hedelmöittyminen tapahtunut.. Meillä varmaan joku vika luomuhedelmöittymisessä, kun kuitenkin ivf onnistui hyvin..
 
Mä nyt laitan tänne kans yhä tätä mun käppyrää, vaikka tässä kierrossa ei vielä yritetty :Grinning Face With Smiling Eyes: Edelleen innostaa sekä yhtä paljon hirvittää ajatus yrityksestä seuraavassa kierrossa.

Saatiin eilen tieto et esikoinen aloittaa ensviikon keskiviikkona vihdoin päiväkodin. Kertauksena; esikoisella oli syyskuussa se lonkkaleikkaus, jonka jälkeen sai vaan makoilla ja hitaasti jumppailla kotona 5viikkoa. Sai luvan vihdoin seistä&aloittaa kävelyn treenaamisen n. 1,5viikkoa sitten. Nyt on pari päivää kävellyt ilman tukea vaikkakin hitaasti. Käydään kerran viikossa fysioterapiassa. Ihanaa et tämänkin yli päästiin, alkaa olla tämä vaikeuksien vuosi voitettu. Päiväkodissa jouduin kuitenkin olemaan jonkin aikaa enemmän mukana avustamassa, toivottavasti ei heti sairastuttais :Grimacing Face:
 

Liitteet

  • Screenshot_20231104_093432.jpg
    Screenshot_20231104_093432.jpg
    484.8 KB · Katsottu: 48
Täytyhän se taas testi tehdä vaikka aika aikasta edelleen 🙈. Olis varmaan pitäny sittenkin odottaa vähän testailun alotusta, kun tuntuu että positiiviset fiilikset alkaa sulaa aina heti kun näkee sen negan.

Sitten kaivoin ff.n esille ja merkkasin äkkiä vaan lämmöt ja menkat sinne. On jotenkin hankala käyttää, kun on tottunut kirjaamaan nää aina flo sovellukseen. Mutta käyrää on kivempi mun mielestä katsoa tästä.
Screenshot_20231104_102206_FF App.jpg
20231104_074544.jpg
 
Mä nyt laitan tänne kans yhä tätä mun käppyrää, vaikka tässä kierrossa ei vielä yritetty :Grinning Face With Smiling Eyes: Edelleen innostaa sekä yhtä paljon hirvittää ajatus yrityksestä seuraavassa kierrossa.

Saatiin eilen tieto et esikoinen aloittaa ensviikon keskiviikkona vihdoin päiväkodin. Kertauksena; esikoisella oli syyskuussa se lonkkaleikkaus, jonka jälkeen sai vaan makoilla ja hitaasti jumppailla kotona 5viikkoa. Sai luvan vihdoin seistä&aloittaa kävelyn treenaamisen n. 1,5viikkoa sitten. Nyt on pari päivää kävellyt ilman tukea vaikkakin hitaasti. Käydään kerran viikossa fysioterapiassa. Ihanaa et tämänkin yli päästiin, alkaa olla tämä vaikeuksien vuosi voitettu. Päiväkodissa jouduin kuitenkin olemaan jonkin aikaa enemmän mukana avustamassa, toivottavasti ei heti sairastuttais :Grimacing Face:

Käppyrää on mielenkiintoista silti seurata vaikkette nyt yrittäneet vielä 👀 hauskasti sulla tasankoa on. Huomenna pykälä-pari nousu ja uus tasankorivi😅 Toivottavasti hoito lähtee hyvin sujuu ja pysytte terveenä ❤️🤗

Täytyhän se taas testi tehdä vaikka aika aikasta edelleen 🙈. Olis varmaan pitäny sittenkin odottaa vähän testailun alotusta, kun tuntuu että positiiviset fiilikset alkaa sulaa aina heti kun näkee sen negan.

Sitten kaivoin ff.n esille ja merkkasin äkkiä vaan lämmöt ja menkat sinne. On jotenkin hankala käyttää, kun on tottunut kirjaamaan nää aina flo sovellukseen. Mutta käyrää on kivempi mun mielestä katsoa tästä.View attachment 127371View attachment 127372

Jospa vielä iloksi muuttuisi kuitenkin! 🤗🌈 mä oon tykännyt tikuttaa irrotuspistoksen haihtumista (ja mahdollisen plussan heti näkemistä) mutta nyt ajattelin etten jaksa enää siihen tyyliin. Teen testin viikon päästä viikonloppuna, yritän sinne saakka jaksaa ku ei tässä sitä ennen selviä mitään varmaa 🤪 ihan kylmää ajatus negasta taas joten koitan olla ajattelematta asiaa. Ja mustakin FF:n käyrää on helpompi lukea ku Flo:n.
 
@Tyty kiva että FF piirsi myös oviksen ja vielä oikeaan paikkaan 😍 kyllähän tuo aika selvältä näyttää! Voi että kun sielä tärppäisi 🤞

@Indira22 Vielä on tosi aikaista etenkin jos ovis tosiaan ollut tuossa missä FF sen piirtää! Toivottavasti vielä muuttuisi 🌈

@Däumeline on kyllä hauska tuo sun käyrä 🙈 niin tasaista mutta kuitenkin selkeä! Ihanaa että sielä vihdoin vaikeudet näyttäisi olevan takanapäin 🌈😍

Täällä ihan puhdas nega edelleen testissä, ja nyt en enää testaa 🙂 Jään vaan odottelemaan menkkoja, jännä nähdä tuleeko terolutin puuttumisesta huolimatta ajallaan. 🤔 Ja tänään sain vihdoin purkin Ubikinonia, niin nyt saa sen myös käyttöön! Tilasin myös Amazonista noita easy@home testejä testiin. 🤗

IMG_8514.jpeg
 
@Kwv Hyvänpituinen luteaali sulle tulossa luteaalituettomuudesta huolimatta 👍 tosi hyvä. Ymmärrän ettet halua negaa tuijotella enempää, se on raskasta 💔

FF muutti mieltään päivällä eteenpäin mutta voi se ovis hyvin olla ollut tuossakin 😁 ultrassa sillon keskiviikkona aamupäivällä ku oli vielä follit puhkeamatta. Nännit on samallalailla arat ja masussa taitaa kaasut vaan tuntua 😄

Screenshot_20231105_084430_FF App.jpg


Vitsi ku oisin tajunnut eilen kaupoilla kattoo tota ubiqinolia lisää mut vasta kotimatkalla tuli mieleen. Täytyy varmaan tilata...ehkä kokeilen nyt tota iherb sivustoa.
 
Mulla ei oo nyt ollut mitään tuntemuksia. Enpä usko plussaan 😬


Mä tykkäsin tästä :) taisin syödä 2 kerralla.

Heti tän jälkeen venytin tai jotenkin oudossa asennossa otin kaapista yhden jutun ja sattui siihen kohtaan mihin parina päivänä pistellyt 🤔
 
Heti tän jälkeen venytin tai jotenkin oudossa asennossa otin kaapista yhden jutun ja sattui siihen kohtaan mihin parina päivänä pistellyt 🤔

Ootko testannut tänään? Mikäs dpo olikaan?

Just tota Pharma nordin mulla onkin mut on niin tyyristä 😬 vaikka rahaa palaa kyllä ku menee viidetkympit ja satkut sinne ja tänne ni eipä toi paljo tässä konkurssissa enää tuntuisi.
 
Takaisin
Top