BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Nurppu Joo, siinähän on monikkoraskaudenriski jos se ovuloiva solu sieltä hedelmöittyy! Mut samoin oon ymmärtänyt et liian aikaisin aloitettu proge voi häiritä, estää ovulaation tapahtumista tai hedelmöittymistä. Jännä kyllä tuo siirtopäivän laskutapa, kysäse jos muistat miksi ne laskee sen noin 😄 Onks aiemminkin siirretty samalla laskutavalla?
 
@Tyty joo mulla keväällä siirrettiin samalla laskukaavalla. Ja kyl tää taitaa aika yleinen kaava julkisella ainakin olla. Et varmasti se perustuu vankkaan tutkimustietoon 😄 mä vaan en osaa löytää sitä tutkimustietoa! Mun etsinnät palauttaa vaan tutkimuksia jotka suosittelee blaston siirtoa 6-7pv LH-piikin jälkeen, eli just tavotteena ajottaa se blaston siirto dpo5:een.
 
@Nurppu okei, jännä kyllä miten eroaa. Voihan siitä puhua polilla, jos ei nyt tärppää sitten, et jos itsestä tuntuu "väärälle" eikä haluu tuhlata alkioita 🤷‍♀️

Nyt kun aloitin noi terot jo aiemmin 2xpäivä ni eihän mulla riitä niitä enää ku 3,5päivää tän päivän jälkeen. Pitäs siis soittaa polille et kirjottaisi uuden reseptin niille tai sitten ne vaan loppuu. Söin siis kaapin jemmoja pois. Pari lugea on ja cycloihin resepti valmiina et vaihtaako niihin lennosta 😅 keskiviikkona ois ~dpo10 tai 9 et hailura voi näkyä jos on näkyäkseen. Tai sitten ei.
 
Voi ei, oon pahoillani @IiJa-99 jos sielläki jäi nyt vaan kemialliseks 😞 niissä viivoissa voi kyl joskus olla ailahtelua tossa vaiheessa vielä ku on niin haaleita ne viivat vielä. Mut ei auta ku seurata ja kattoo katoaako kokonaan vai tummuuko sittenkin...

@Kwv todella ymmärrettävää että se ottaa koville. Pitkän yrityksen jälkeen kaks kertaa peräkkäin kiusataan toivolla ja viedään heti pois 😞 kyl tää osaa olla ihan järjettömän raskas polku välillä. Mä oon kans ailahdellu kovasti sen välillä et haluunko nähä niit hailuroita vai en, kun tietää että sitä stressaa tosi kovaa sit kokoajan kun haluaa tietää että vieläkö ne tummuu vai ei. Just nyt kuitenkin tuntuu et mieluummin testaan jo varhain, niin en ehdi elätellä toiveita plussasta jotka sit menkkojen myötä menee roskiin kuitenkin... Mut tosiaan, vaihtelee kyllä kovasti.

@Tyty hyvä että kirjailet oireita, mä oon ite ainaki tykänny käyä omaa viestihistoriaa välillä läpi et mitäs mä oonkaan eri tilanteissa tuntenu 😄

@mai- ihanat porraslämmöt 😄 täällä on hauska huomata että ihmisillä on erilaisia omanlaisiaan lämpökäyriä! Mun muistikuvissa @Harmi89 :llä kans oli ton tyylisiä käyriä usein että matkustetaan eka kohti kuoppaa ja sieltä ylös 😄 mulla muuten nousee hippusen leposykkeet aina luteaalissa.

Täällä on nyt toka cyclogest päivä menossa. Se ovisplussa tuli sillon torstaina, niin siitä 2pv päästä piti alottaa noi. Lämmöt lähti tänään (varmaan cyclogestin ansiosta) nousuun. En tiiä ehtikö siinä edes oikee ovis tulee ennen sitä vai ei 😄 oli nii pieni vielä sillon torstaina se folli että jotenki vaikee uskoo että olis tullu. Mut ei kai sen digitestin pitäs huijatakaan! Tiistaina sit siirto! :)

View attachment 126750
Niin voihan se olla, että vaihtelua on ja jos satun olee vielä ihminen kellä hcg nousee hitaasti. Ei vaan tunnu olevan kovin yleistä…

Pitäs sulle kyllä peukut ja sormet ristissä, että tästä siirrosta tärppäisi. Teilläkin ollut jo aivan liian pitkä odotus❤️

Tuollaisen äsken testi anto🤦🏼‍♀️
 

Liitteet

  • D0459E3D-E8EC-423D-8715-D2B475AA85D7.jpeg
    D0459E3D-E8EC-423D-8715-D2B475AA85D7.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 129
Kiitos sympatioista. 🩷 Luen kaikkien kuulumiset mutten vielä jaksa kommentoida, pahoittelut. 😔

Ihan vaan mielenkiinnosta olen nyt dippaillut sit kuitenkin kerran tai pari ovistikkuja, pitää jakaa kun on tavallaan kiinnostavaa tämä keskenmenon jälkeinen sekoilu.

Mulla ei siis normaalisti kyllä koskaan tikut käyttäydy näin, mutta nyt hormonitasot selvästi heittelee kovasti eikä kroppa varmaan osaa ovuloida. 🤔 Ainoastaan toivoisi että ei mahdottoman pitkäksi venyisi aika tavallisen kierron käynnistymiseen...

Screenshot_20231015_183237_Premom.jpg
 
Kiitos sympatioista. 🩷 Luen kaikkien kuulumiset mutten vielä jaksa kommentoida, pahoittelut. 😔

Ihan vaan mielenkiinnosta olen nyt dippaillut sit kuitenkin kerran tai pari ovistikkuja, pitää jakaa kun on tavallaan kiinnostavaa tämä keskenmenon jälkeinen sekoilu.

Mulla ei siis normaalisti kyllä koskaan tikut käyttäydy näin, mutta nyt hormonitasot selvästi heittelee kovasti eikä kroppa varmaan osaa ovuloida. 🤔 Ainoastaan toivoisi että ei mahdottoman pitkäksi venyisi aika tavallisen kierron käynnistymiseen...

View attachment 126764
Mullahan ei tullu synnytyksen/kaavinnan jälkeisessä kierrossa tota vahvempaa ovulaatiota/testiä. Normaalisti kuitenkin aina tullut kirkkaat vahvat viivat.. Eli voi olla et sullakin jää tohon ja sit tulee kuukautiset perästä, mutta sittempä se eka kierto on ohi :sad-face:
Laitan tähän kuvan sen kierron testeistä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231015_175352_edit_372652592638416.jpg
    Screenshot_20231015_175352_edit_372652592638416.jpg
    348.1 KB · Katsottu: 67
@Tyty joo mennään polille ultraan viikon päästä. Aika hauska olis kyllä törmätä ilman että tietää kuka on kuka 🙈 välillä myös mietin miten hassua ois jos täällä olis tuttuja, mut ei vaan tiedä sitä! Toki hirveästi ei ole porukkaa Tays:in alueelta.
Toivotaan että oireet lupailis jotain hyvää 🤞 Milloinka ajattelit testata?

@Nurppu kaikki sormet ja varpaat ristissä teidän huomiseen siirtopäivään! Täytyy vaan luottaa ammattilaisiin että tietävät mitä tekevät 🌈🌈 hui miten jännää!

@Magnoliae ei tarvitse olla pahoillaan, ymmärrettävää että ottaa aikansa kun voimat ja jaksaminen palautuu tuollaisesta 😞 toivottavasti kroppa alkaa myös palautumaan ja kierto tasaantuu nopeasti.

@IiJa-99 voi ei, toivottavasti ei nyt sieläkin jäänyt vaan kemialliseksi 😓🌈😮‍💨

@mai- hauska käyrä siellä! Ajattelitko testata milloin? 🌈🙈

Perus tylsä alkukierron käppyrä, ei mitään erityistä 🙉 viikko vielä ultraan ja sitten näkee mikä tilanne! Kiitos kaikille sympatioista, kyllä tämä vertaistuki on vaan ihan parasta 🩷

IMG_8457.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
@Kwv Vertailun nimissä, tikku on jo uinut 😂 mutta alkaa tulee olo etten haluu enää testata ja kattoo sitä karua totuutta jälleen. Toisaalta haluisin kuollakseni tietää jos oisinkin vihdoin raskaana ja ei tarttis alottaa tätä oravan pyörää taas alusta. Tai eihän se plussa tae ole mistään että kaikki menee tälläkään kertaa maaliin mutta yks iso etappi ois jo saatu. Fiiliksen mukaan tikku ui.

@IiJa-99 Onks muutoksia suuntaan tai toiseen 👀🌈
 
@Kwv Vertailun nimissä, tikku on jo uinut 😂 mutta alkaa tulee olo etten haluu enää testata ja kattoo sitä karua totuutta jälleen. Toisaalta haluisin kuollakseni tietää jos oisinkin vihdoin raskaana ja ei tarttis alottaa tätä oravan pyörää taas alusta. Tai eihän se plussa tae ole mistään että kaikki menee tälläkään kertaa maaliin mutta yks iso etappi ois jo saatu. Fiiliksen mukaan tikku ui.

@IiJa-99 Onks muutoksia suuntaan tai toiseen 👀🌈
Jooo on sen verran, että tänä aamuna testi oli puhdas nega🥹
 
@mai- hauska käyrä siellä! Ajattelitko testata milloin? 🌈🙈
Torstaina tai perjantaina aamulla, en oo vielä päättänyt 🙈 ärsyttävästi riittää nyt cyclogestit just ke iltaan asti, eli pakko käydä ostaa lisää, mutta toisaalta ompahan ens kiertoon valmiina jos nyt joutuukin lopettaa.
Niin täytyy käydä samalla reissulla sit ostaa testejäkin..
Vielä ei oo kummempia fiiliksiä, jotain pieniä mutta kun en oo varma että mitkä esim. Sivuoireita noista cyclogesteistä
 
Nyt on täällä Saaga-pallero matkassa! Upea AA pallero oli. Siirto sen sijaan oli aika hankala, ei meinannu mikään steppi sujua 😄 mutta sit kuitenki sano lääkäri että saatiin oikeen erinomaiseen paikkaan lopulta laitettua se :) toivotaan nyt että kaikki ikkunat ja tähdet menee kohdilleen ja Saaga jatkaa erinomaista kehitystään ja tarraa kii!

Lämmöt näyttää ny tältä, en tiiä pitäskö väkisin vääntää ovis sinne ovisplussan kohdalle että olis dpo:t lähempänä alkion ikää 🤔 viispäiväinen alkio sieltä nyt tuli siis kyytiin.

Screenshot_20231017-173830.png
 
Nyt on täällä Saaga-pallero matkassa! Upea AA pallero oli. Siirto sen sijaan oli aika hankala, ei meinannu mikään steppi sujua 😄 mutta sit kuitenki sano lääkäri että saatiin oikeen erinomaiseen paikkaan lopulta laitettua se :) toivotaan nyt että kaikki ikkunat ja tähdet menee kohdilleen ja Saaga jatkaa erinomaista kehitystään ja tarraa kii!

Lämmöt näyttää ny tältä, en tiiä pitäskö väkisin vääntää ovis sinne ovisplussan kohdalle että olis dpo:t lähempänä alkion ikää 🤔 viispäiväinen alkio sieltä nyt tuli siis kyytiin.

View attachment 126815

Onnea matkaan Saagalle! ❤️🤞
 
Voi eiii @Tyty 😓 Jos tuo olisi vasta dpo9 niin olisi kyllä vielä niin aikaista että mahdollisuus muuttua. Mullakin dpo10 näkyi niin niin hailea hailura. 🤞 Mutta jos tästä ei tärppää niin jatketaanko teillä vielä inssejä vai mikä suunnitelma?

@Nurppu täälläkin ketjussa vielä tsempit ja kaikki mahdollinen onnea tuova Saagapallerolle 🌈😍

@IiJa-99 pahoittelut negasta 😞

Tänään vikat letrot, huomenna välipäivä ja sitten vielä loppuviikosta gonalin pistelyt. Tässä kierrossa nyt ekaa kertaa mukana mama-vitamiini. Nopeasti kyllä menee aina tämä preppausvaihe kun yrittää tehdä kaiken mahdollisen🤞Sitten taas ihan arpapeliä, onnistuuko vai ei. Voisiko tärpätä kolmannen kerran vielä 😞
 
Takaisin
Top