Voi ei, oon pahoillani
@IiJa-99 jos sielläki jäi nyt vaan kemialliseks
niissä viivoissa voi kyl joskus olla ailahtelua tossa vaiheessa vielä ku on niin haaleita ne viivat vielä. Mut ei auta ku seurata ja kattoo katoaako kokonaan vai tummuuko sittenkin...
@Kwv todella ymmärrettävää että se ottaa koville. Pitkän yrityksen jälkeen kaks kertaa peräkkäin kiusataan toivolla ja viedään heti pois
kyl tää osaa olla ihan järjettömän raskas polku välillä. Mä oon kans ailahdellu kovasti sen välillä et haluunko nähä niit hailuroita vai en, kun tietää että sitä stressaa tosi kovaa sit kokoajan kun haluaa tietää että vieläkö ne tummuu vai ei. Just nyt kuitenkin tuntuu et mieluummin testaan jo varhain, niin en ehdi elätellä toiveita plussasta jotka sit menkkojen myötä menee roskiin kuitenkin... Mut tosiaan, vaihtelee kyllä kovasti.
@Tyty hyvä että kirjailet oireita, mä oon ite ainaki tykänny käyä omaa viestihistoriaa välillä läpi et mitäs mä oonkaan eri tilanteissa tuntenu
@mai- ihanat porraslämmöt
täällä on hauska huomata että ihmisillä on erilaisia omanlaisiaan lämpökäyriä! Mun muistikuvissa
@Harmi89 :llä kans oli ton tyylisiä käyriä usein että matkustetaan eka kohti kuoppaa ja sieltä ylös
mulla muuten nousee hippusen leposykkeet aina luteaalissa.
Täällä on nyt toka cyclogest päivä menossa. Se ovisplussa tuli sillon torstaina, niin siitä 2pv päästä piti alottaa noi. Lämmöt lähti tänään (varmaan cyclogestin ansiosta) nousuun. En tiiä ehtikö siinä edes oikee ovis tulee ennen sitä vai ei
oli nii pieni vielä sillon torstaina se folli että jotenki vaikee uskoo että olis tullu. Mut ei kai sen digitestin pitäs huijatakaan! Tiistaina sit siirto! :)
View attachment 126750