BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan negaa näyttää aamun testi. Tänään dpo10 tai FF mukaan dpo9. Lämmöt hyvällä mallilla ja keskisyke oli 61 viime yönä ja toissayönä 60, pientä nousua niissä.

View attachment 126822View attachment 126823

Eiköhän tässä uusia pettymyksiä kohti taas mennä...

Miltäs @mai- sun lämmöt ja syke?

Onks mulla maailman parhaat viivalasit vai miks nään tossakin haamun 😅 siis kai voi olla et ne viivanpaikat joissakin paistaa läpi vai osaanko vaan niin hyvin kuvitella sen viivan oikealle paikalle 😅 kyl se pitäis livenäkin näkyä jos oikee plussan alku ois.. en siis halua turhaa toivetta nostaa, mut ihmettelen miksi näen tossa jotain..
 
Onks mulla maailman parhaat viivalasit vai miks nään tossakin haamun 😅 siis kai voi olla et ne viivanpaikat joissakin paistaa läpi vai osaanko vaan niin hyvin kuvitella sen viivan oikealle paikalle 😅 kyl se pitäis livenäkin näkyä jos oikee plussan alku ois.. en siis halua turhaa toivetta nostaa, mut ihmettelen miksi näen tossa jotain..
Mä kans voisin varata ajan optikolle, koska näen kans jotain haamulaista😅
 
@Tyty lämpö jäi tänään mittaamatta, aamuyö tuli nukuttua sen verran risaisesti, en viitsinyt aamulla enään mitata kun olin hetkeksi vielä torkahtanut. Eilen oli vielä kyllä koholla siellä 37 tietämissä.
Syke oli toissa yönä hieman parempi, nyt taas 60. Mutta nyt ei oo kyllä mitään oire fiiliksiä, muuta kuin lieviä kipuiluja.
Su-Ma oli jo lupaavan oloiset oireet, mm. Lievää aaltoilevaa pahaa oloa jne. Mutta kaikki katosi eikä eilen enään ollut.. Joten en odota plussaa huomen aamulla, huomenna dpo 12 / kp 25
 
Muokattu viimeksi:
Ihan optikkokäynnille saatte lähetteen @jannn @Däumeline ja @Harmi89 😂 toivon tietenkin että oisitte oikeassa mut ei luonnossa kyllä näy mitään 🫠 oon kääntänyt ja vääntänyt ja kytännyt kyllä mutta ei ilmesty ku hyvällä mielikuvituksella 😅 olo on kyllä ollu omituinen tänään mutta luulenpa sen johtuvan tästä jännityksestä ja ahdistuksesta. Alavatsalla nipistellyt ja tuntunut painetta ja niinku miljoonia muurahaisia menis. Ja kohdunnapukka on ihan kääntynyt, tosi sulkeutunut ja kova.

@Kwv yks inssi on suunniteltu vielä. Kai niitä jatkaa voisi senkin jälkeen jos haluttaisiin. Olikos teillä puhe miksette jo inssejä aloittaneet ku OI-hoitoja ollu jo yksityisellä? Vai siirryttekö suoraan ivf sitten ku nyt raskauksia kuitenkin alkanut?

@mai- toivottavasti odotukset ois kuitenkin väärässä 🤞 huomenna sen sit näkee! 🌈
 
Vähän rupesi jönnittään kun lämpökäyrä olikin toissa aamusta ponkassut ihan kunnolla ylös, uskottelin itselleni sen johtuvan siitä kun nukuin taas risaisesti ja sukat jalassa yms.
Testin tein yhä sillä mielellä että varmistetaan nyt se nega, joten hömmennys tuloksesta olikin aika suuri kun tulikin taas selvät 2 viivaa 😲
Nyt ei voi muuta kuin toivoa parempaa onnea tämän kanssa
 

Liitteet

  • Screenshot_20231019_060859.jpg
    Screenshot_20231019_060859.jpg
    185.4 KB · Katsottu: 123
  • IMG_20231019_055651.jpg
    IMG_20231019_055651.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 125
@mai- ihana uutinen, nyt toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti 🩷🌈🌈

@Tyty miltäs siellä testi näytti, vai testasitko vielä tänään? 🌈
Meillä ei tosiaan inssejä tehdä ollenkaan, mennään sitten tammikuussa suoraan IVF jos ennen sitä ei tärppää 😶
 
Paljon onnea @mai- ❤️🤗 toivon kaikkea hyvää 💞

@Kwv niinhän se olikin, muistan nyt, huono muisti 🙈
Ja negaa sai tänäänkin tuijottaa...

😰😰

Ja kävin hakee eilen illalla hätäpäissäni vielä apteekin ultrankin, siihen tuli ihan hento viivanpaikka. Ei haamua. En tajunnu kuvaa aamulla ottaa niin ei oo nyt laittaa teille.
 
Muokattu viimeksi:
Pakko oli tulla toivottamaan @Nurppu :lle ja Saagalle hurjasti onnea matkaan 💖💖💖
Lähtökohdat ainakin vaikuttaa nyt tosi lupaavilta 🌈 Pitääkin jäädä taas ”linjoille roikkumaan” ettei mene mikään törkeä ohi 😃
Ja ihania uutisia myös @Oikku95 💖 Kaikkea hyvää loppuraskauteen 🌈
Pahoittelut kaikille niille joilla matka on päättynyt ennenaikaisesti 💔 Raskaita ja surullisia takaiskuja.

Oon täällä käynyt harvakseltaan lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta oma ”projekti” on nyt pyörinyt taka-alalla ja elämässä ollut paljon muuta mihin keskittyä. Lämpöjä mittaan edelleen joka ikinen aamu ja ovistakin oon tikuttanut sen minkä muistanut.
Tuntuu että entiset tutut lainalaisuudet ei oo viime kierrossa pätenyt ja käyrät on ollut vähän vaikeita tulkita. Esimerkiksi tuo leposyke joka näkyy tuossa kuvassa toisena viivana käyttäytyy tosi oudosti. Yleensä nousee huomattavasti luteaalissa mutta nyt on koko kierron ajan matalalla pari kuukautta. Tiputtelu josta oon täällä valittanut kyllästymiseen asti on pysynyt nyt kolme kiertoa poissa. Mistä ihmeestä sekin johtuu, en tiedä 🤔
Tässä kierrossa lämmöt lähti hitaasti nousuun, mut oon melko varma testien ja oireiden perusteella että ovis oli kp19-20 ja nyt eletään dpo5-6:tta. Mut se jää toki nähtäväksi, mysteeri selvinnee reilun viikon päästä.

IMG_9229.jpeg
 
En tiedä kiinnostaako täällä ketään nää vanhat tärppi käppyrät, mutta kerronpa silti😂 Tää meiän vauva on ultran mukaan pari päivää pienempi mikä kyllä voi ihan hyvin täsmätä tähän kiertoon. FF on laittanut ovulaation tuonne kp14 (mulla ei oo koskaan niin aikasin ollu ovulaatio ennen. Yleensä kp15-16 joskus jopa 19), mutta ainakin omaan silmään näyttää siltä, että ihan hyvin se vois ollakin vasta tossa kp16. Plussa oiskin näkynyt siis dpo11 eikä 13. Sekin selittäisi miksi omasta mielestä digi +3 viikkoa tuli aika myöhään. 😅 Noh kuhan tulin tänne vain pohtimaan kun ei näitä muuallakaan oikein viitti pohtia.
1697777761338.jpeg
 
@Oikku95 voi mikä ihana pieni ihminen siellä on kyydissä!! 😍 Ja musta on ainakin tosi mielenkiintosta ku tänne tulee ihmiset kertomaan just jos ultra on osottanu et FF ovisarvaus on ollu vinossa! Kun niitä täälläkin usein arvuutellaan että olisko kuitenki ollu tossa toisessa kohtaa 😄 kuulostaa ja näyttää tosi järkevältä toi että onki ollu tossa pari päivää myöhemmin sulla! Onnea huisisti hyvistä kuulumisista!

@Summerwalk ihana kuulla susta pitkästä aikaa! 😊 oonkin kaipaillu sua tänne vaikka itekki ollu hiljasempi nyt 😄 mulla ollu sama homma että tullu nyt keskityttyä muihin juttuihin ja tää jääny vähän taka-alalle, se on ollu tosi tervetullutta kun niin pitkään tää on ollu tosi painavana lastina kokoajan mielessä! Onpa jänniä muutoksia sulla siellä kyl, toi leposyke erityisesti 😄 ootko alkanu urheilee enemmän? Jospa siinä näkyy jotenki se kun sanoit että ollu paljon muuta? Onko vähemmän stressaantunu olo esim? 🤔 Mut ihana juttu että tiputtelu ollu poissa! :)

@mai- ihana uutinen!! 🥰😍 Nyt tummumista viivalle! 🌈

Mul on ny ollu vieläki rennompi olo vaikka odotin et PAS vois hyvinki vetästä takas vähemmän rennommalle reitille! En ees oo testannu vielä 😆 viime PASissa varmaan alotin tyylii jo ekana iltana tai jotai 😄 ny siis 3pv siirrosta eli vastaa suurinpiirtein dpo8. Emmä kyl minnekkää viralliseen testipäivään (31.10) jaksa ootella, katotaan millon iskee tarve 🤔 jotain oireita on ollu, mut aiemmasta tiedän et ne tulee siit cyclogestista. Alkoivat myös jo ennen ku alkio oli siirretty kyytiin 😄

Screenshot_20231020-090404.png
 
@Empsu94 hehee! Mulla toi Saga on itseasiassa jostain syystä sellanen nimi minkä laitan melkeen aina eri peleissä mun hahmon nimeks! 😄 En tiiä mistä se lähti alunperin. Mut siks koin tosi hauskaks että sattu olee just siirtopäivän nimipäivä. Päädyin kuitenki tuohon suomalaiseen Saagaan sen AAn vuoksi 😄
 
@Tyty En tiedä vielä koska IVF suunnitellaan, luulen että vasta joulutauon jälkeen 🙂 Toivottavasti mahdollisimman pian vuoden vaihteen jälkeen pääsisi aloittamaan! Pahoittelut negasta 😞 Muutetaanko seuraavaan inssiin jotain vai menettekö samalla taktiikalla?

@Oikku95 oi, onnea hyvistä uutisista 🩷 Mun mielestä myös tosi mielenkiintoista nähdä noita tärppikäppyröitä! 🌈

@Summerwalk kiva kuulla sinusta ja että rennompi meininki yrittämiseen! 🙂 Mielenkiintoinen käyrä kyllä ja kun näyttää tosiaan että hitaasti noussut lämmöt, vaikka noussut kuitenkin hyvin. 🤞

@Nurppu Toivotaan että oireet lisääntyy ja olisi kyytiläinen kiinni! Jännä nyt kyllä seurata tuota sun käyrää että miten käyttäytyy ja näkyykö dippiä. 🌈🌈🙈 Ootko tehnyt muuten mitään erityistä siirron jälkeen tai huomioinut sitä jotenkin vai ns jatkanut normaalia elämää?

Sain tänään ihan itse pistettyä gonalin mahaan! Ei se ollut ollenkaan niin paha 🙉 Huomenna vielä toinen pistos ja maanantaina ultra, sitten on tämän kierron temput tehty. Otin tähän kiertoon mukaan myös appelsiini-verigreippimehun, ja se on kyllä aivan hirveetä kuraa 😂 Olis pitäny vaan ostaa perus greippejä ja puristaa niistä, on paljon parempaa!

IMG_8463.jpeg
 
@Kwv joo, se piikittäminen on ainaki itsellä muuttunu joka kerta helpommaks 😄 onnea tähän kiertoon! 🌈 Mä sillon siirtopäivänä kuuntelin yhtä hauskaa podcastia ja naureskelin sille, koska jossain tutkimuksessa oli havaittu et niillä naisilla jotka siirron jälkeen koki jotain hauskaa oli vähäsen paremmat onnistumisprosentit 😄 ja sit oon koittanu villasukkia muistaa pitää, ku varpaat on kokoajan jäässä! Muuta erikoista en oo tehny, siirrosta menin heti takas töihin esim 😄
 
En tiedä kiinnostaako täällä ketään nää vanhat tärppi käppyrät, mutta kerronpa silti😂 Tää meiän vauva on ultran mukaan pari päivää pienempi mikä kyllä voi ihan hyvin täsmätä tähän kiertoon. FF on laittanut ovulaation tuonne kp14 (mulla ei oo koskaan niin aikasin ollu ovulaatio ennen. Yleensä kp15-16 joskus jopa 19), mutta ainakin omaan silmään näyttää siltä, että ihan hyvin se vois ollakin vasta tossa kp16. Plussa oiskin näkynyt siis dpo11 eikä 13. Sekin selittäisi miksi omasta mielestä digi +3 viikkoa tuli aika myöhään. 😅 Noh kuhan tulin tänne vain pohtimaan kun ei näitä muuallakaan oikein viitti pohtia.
View attachment 126891
Näitä on kiva pohtia 🌈:Sparkles:
Eikös se niin ole, että lämmön pitäisi ovulaation jälkeen olla koholla n. 3 pv ja sitten tulla se sekundaarinen estrogeenin nousu=pudotus. Se sopisi tuon kp16 teorian kanssa, siinä on kolme lämpöä ylempänä, tuo pieni kp20 olis se sekundaarinen 🤔
Toki siis onhan lämpö kp14 jälkeen myös koholla, mutta toi kp16 pudotus on aika jännä tuossa kohtaa.
 
@Tyty En tiedä vielä koska IVF suunnitellaan, luulen että vasta joulutauon jälkeen 🙂 Toivottavasti mahdollisimman pian vuoden vaihteen jälkeen pääsisi aloittamaan! Pahoittelut negasta 😞 Muutetaanko seuraavaan inssiin jotain vai menettekö samalla

Okei, eli näin ollen saatte sitten suunnitteluajan sitten millon nyt päätättekään oi-hoidot ja siirrytte eteenpäin (tietenkin jos ei tärppi käy sitä ennen 🤞). Me just saatiin lupalappu jo siirtyä ivf-hoitoihin, suunnitteluaika oltais saatu joulu-tammikuulle eli n.2kk päähän, sen verran "jonoa". Päätettiin nyt kuitenkin yön yli nukuttua et kokeillaan vielä kerran inssiä. Ristiriitainen fiilis kumpi tie vois olla varmempi mutta loppujen lopuksi ei kai tässä kiire ole. Odottaminen vaan on todella turhauttavaa. Samalla taktiikalla mennään, pitääkin muistaa gonalia tilata lähiapteekkiin.

Tärppikierron käppyröitä on mielenkiintoista nähdä @Oikku95 🧐

Onko työt ihan uuvuttaneet @Misa n? 🙋‍♀️
 
Minäpäs näin viime yönä unta, että kolibrikukkainen kirjoittelija laittoi vahvasta plussatestistä kuvan tänne forumille, jännityksellä seuraan Saagan matkaa :Revolving Hearts: :Hugging Face:

Mul on ny ollu vieläki rennompi olo vaikka odotin et PAS vois hyvinki vetästä takas vähemmän rennommalle reitille! En ees oo testannu vielä 😆 viime PASissa varmaan alotin tyylii jo ekana iltana tai jotai 😄 ny siis 3pv siirrosta eli vastaa suurinpiirtein dpo8. Emmä kyl minnekkää viralliseen testipäivään (31.10) jaksa ootella, katotaan millon iskee tarve 🤔 jotain oireita on ollu, mut aiemmasta tiedän et ne tulee siit cyclogestista. Alkoivat myös jo ennen ku alkio oli siirretty kyytiin 😄

View attachment 126892
 
Takaisin
Top