Näkyy! Kyllä se plussan alulta näyttää, etenkin kun PC kyseessäNo siiis tuossa nyt aamulla tehdyt. Entiiä välittyykö kuviin mut livenä siinä näkyy haamun haamu. Tekis mieli sanoo, että MÄÄ NIIN TIESIN!! Mut katotaa mitä iltatesti näyttää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkyy! Kyllä se plussan alulta näyttää, etenkin kun PC kyseessäNo siiis tuossa nyt aamulla tehdyt. Entiiä välittyykö kuviin mut livenä siinä näkyy haamun haamu. Tekis mieli sanoo, että MÄÄ NIIN TIESIN!! Mut katotaa mitä iltatesti näyttää
No NÄKYY! Ihanaa, varovasti onnea! ihan oikee sitten se eilinen esihaamu oli!No siiis tuossa nyt aamulla tehdyt. Entiiä välittyykö kuviin mut livenä siinä näkyy haamun haamu. Tekis mieli sanoo, että MÄÄ NIIN TIESIN!! Mut katotaa mitä iltatesti näyttää
Jospa kyseessä olisi kuitenkin vaan keltarauhanen joka siellä tuntuu Toivotaan parasta, ja viivalle vahvistumista!
Niin siisti tunne kyllä ihanasti sulla kyllä menny toivon suuresti itsekkin samaa ja toivottavasti ei jää kemialliseksi niiku viimeksi@IiJa-99 Selkeä haamu, nyt toivotaan vahvistumista!! Tosta ”mä tiesin!” fiiliksestä sen verran, että mulla oli niin kun nappasi. Sain dpo 8 viivojen esiesi-isän eikä mies tai kaverit nähneet sitä ollenkaan, mutta muistan kuinka itse tanssin rappukäytävässä että NYT ONNISTUI Toivotaan sulle samaa
Musta kans tuntunut että haluaisin vaan odottaa menkkojen yli, mutta kauheasti ei voi venyttää, kun tän cyclogestin vuoksi täytyy testata, että lopetanko vai jatkankoEn osaa päättää haluanko enää testata aikaisin, kestääkö pää enää nähdä niitä haaleita viivoja vai odotanko vaan menkkoja, saa nähdä.
Mm hyvin on lämmöt koholla vielä, mutta menkkojen pitäski alkaa vasta torstaina.No voi että @IiJa-99, oon pahoillani jos päättyykin näin miltä sun käppyrä näyttää?