BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No josko meniskin vaikka ilman hoitoja, eipä näistä ikinä tiedä 😇 mulla esikoisesta oli menkat pois 7kk ja nyt alko hirmu aikaisin 😵‍💫 ja meillä siis ajatuksena että kolmonen (ja viimeinen) aikaisintaan 3 vuoden päästä, mutta saa nähdä että päättääkö elämä nyt toisin kun ehkäisyä ei olla vielä otettu käyttöön 😁 aika hurjaa olisi kyllä vuoden ikäero, mutta siitäkin varmasti selviäisi. Tosin vaikka ovis tapahtuiskin, niin en jotenkaan silti usko että raskaaksi tulisin, taitaa tuo täysimetys noita hormoneita sekoittaa kuitenkin niin paljon. Mut mitään ovikseen tulee, niin olis kyllä jotenkin erikoista, että ovislimat tulisi ilman ovulaatiota
Hyvin voi käydä mitä vaan, jos ei ole ehkäisyä 😄 Tiedän tapauksen missä lasten ikäero on 10kk 🤭

Ja voi kai ovislimoja olla ilman ovistakin jos kroppa koittaa ovuloida, muttei onnistu siinä. Mutta vaikea tietty vielä näiden tietojen perusteella tietää että oliko ovis vai ei, vai onkohan vasta tuloillaan 😊
 
Hyvin voi käydä mitä vaan, jos ei ole ehkäisyä 😄 Tiedän tapauksen missä lasten ikäero on 10kk 🤭

Ja voi kai ovislimoja olla ilman ovistakin jos kroppa koittaa ovuloida, muttei onnistu siinä. Mutta vaikea tietty vielä näiden tietojen perusteella tietää että oliko ovis vai ei, vai onkohan vasta tuloillaan 😊
Joo niin voi 😁 ainakin ”normiolosuhteissa” mulla on tullut limat aina samana päivänä plussan kanssa 😊 no parin viikon päästä selviää 😁
 
@Tyty tarkotus olisi testata perjantaina dpo10, ehkä jo torstaina, jos on sellainen fiilis 😄 Onnea selibaatin katkaisusta! 😁 Meillä tulee tuollaisia helposti.

Täysin sama lämpö kuin toissapäivänä 😌 On kyllä taas niin erilainen käppyrä verrattuna kahteen aiempaan. Onneksi aloitin tän lämpöjen mittailun, koska ovistestien perusteella odottaisin ovista yhä, ja luultavasti kun menkat alkaisi, uskoisin kierron olleen ovuloimaton.

View attachment 126352
Onko ollut nyt mitään tuntemuksia? 😎
 
Heräilen koomastani, koska tänään alkoi menkat ja ilmottauduttiin tän tokan IVF kierroksen ekaan PASiin! :) viime kierto oli hitusen pidempi ku normaalisti, ja lämmötki oli melkosen epäselvät, FF tais 4 kertaa siirtää ovisarvaustansa 😄 en taaskaan tikutellu ovista eikä ollu limojakaan, niin ei ollu mitään selvää varmuutta sen ajankohdasta. Mut menkkojen perusteella oli suurin piirtein siinä mihin ite tuntemusten perusteella olisin arvannu, vaikka lämmöt ei sitä tukenu eikä FF siihen mitään arvausta kertaakaan tehny! Pistin manuaalisesti nyt siihen mihin menkkojen ajotuksen perusteella suurinpiirtein osu :)

Screenshot_20231003-211606.png
 
@Misa hyvän näköiset lämmöt edelleen, ja jännä tosiaan nähdä millainen käyrä siellä tulee luomuna! 🤩 tuo dpo6 dippi voisi hyvin olla luteaalidippi vaikka ei ole tuon isompi! Jännä nähdä jos huomenna testailet, toivotaan plussaa 😌🌈

@Tyty joo aivan, ei ookkaan täällä tainnut olla sen ihmeemmin puhetta siitä että Donaferty tosiaan on juurikin tuota myoinositolia. 🙈 Donaferty on vaan siitä helppo että samassa jauheessa on myös foolihappo, niin ei tarvi sitä ottaa erikseen! Ja hei hienoa että saitte selibaatin rikki 😂🙈

@Nurppu Kiinnostava tuo viimeisin käyrä ja FF sekoilu! Tuo ei ehkä ihan selkein lämpökäyrä oo enkä itsekään ois osannu arvata ovista tuohon 🙈😂 mutta ihanaa että pääsitte nyt ilmoittautuun PASiin 😍🌈🌈

Mä meinasin jo luovuttaa tän kierron suhteen, kun lämmöt tippui kaksi päivää eikä noussutkaan ylös. Ajattelin että tänään en testaa jos vielä tippuu, mutta olikin noussut! Testiin mun silmien mukaan tuli haamulainen, nyt jännittää tosi paljon että onko huomenna jo kadonnut 😓🌈😮‍💨 ei hirveästi osaa iloita tästä! Näkeekö muut saman?

IMG_8406.jpeg
IMG_8404.jpeg
 
@Misa hyvän näköiset lämmöt edelleen, ja jännä tosiaan nähdä millainen käyrä siellä tulee luomuna! 🤩 tuo dpo6 dippi voisi hyvin olla luteaalidippi vaikka ei ole tuon isompi! Jännä nähdä jos huomenna testailet, toivotaan plussaa 😌🌈

@Tyty joo aivan, ei ookkaan täällä tainnut olla sen ihmeemmin puhetta siitä että Donaferty tosiaan on juurikin tuota myoinositolia. 🙈 Donaferty on vaan siitä helppo että samassa jauheessa on myös foolihappo, niin ei tarvi sitä ottaa erikseen! Ja hei hienoa että saitte selibaatin rikki 😂🙈

@Nurppu Kiinnostava tuo viimeisin käyrä ja FF sekoilu! Tuo ei ehkä ihan selkein lämpökäyrä oo enkä itsekään ois osannu arvata ovista tuohon 🙈😂 mutta ihanaa että pääsitte nyt ilmoittautuun PASiin 😍🌈🌈

Mä meinasin jo luovuttaa tän kierron suhteen, kun lämmöt tippui kaksi päivää eikä noussutkaan ylös. Ajattelin että tänään en testaa jos vielä tippuu, mutta olikin noussut! Testiin mun silmien mukaan tuli haamulainen, nyt jännittää tosi paljon että onko huomenna jo kadonnut 😓🌈😮‍💨 ei hirveästi osaa iloita tästä! Näkeekö muut saman?

View attachment 126388View attachment 126389

No näkyy! 🤩🤞
 
@Misa hyvän näköiset lämmöt edelleen, ja jännä tosiaan nähdä millainen käyrä siellä tulee luomuna! 🤩 tuo dpo6 dippi voisi hyvin olla luteaalidippi vaikka ei ole tuon isompi! Jännä nähdä jos huomenna testailet, toivotaan plussaa 😌🌈

@Tyty joo aivan, ei ookkaan täällä tainnut olla sen ihmeemmin puhetta siitä että Donaferty tosiaan on juurikin tuota myoinositolia. 🙈 Donaferty on vaan siitä helppo että samassa jauheessa on myös foolihappo, niin ei tarvi sitä ottaa erikseen! Ja hei hienoa että saitte selibaatin rikki 😂🙈

@Nurppu Kiinnostava tuo viimeisin käyrä ja FF sekoilu! Tuo ei ehkä ihan selkein lämpökäyrä oo enkä itsekään ois osannu arvata ovista tuohon 🙈😂 mutta ihanaa että pääsitte nyt ilmoittautuun PASiin 😍🌈🌈

Mä meinasin jo luovuttaa tän kierron suhteen, kun lämmöt tippui kaksi päivää eikä noussutkaan ylös. Ajattelin että tänään en testaa jos vielä tippuu, mutta olikin noussut! Testiin mun silmien mukaan tuli haamulainen, nyt jännittää tosi paljon että onko huomenna jo kadonnut 😓🌈😮‍💨 ei hirveästi osaa iloita tästä! Näkeekö muut saman?

View attachment 126388View attachment 126389
Sanoisin et ihan selkee plussan alku 🤩
 
@Misa hyvän näköiset lämmöt edelleen, ja jännä tosiaan nähdä millainen käyrä siellä tulee luomuna! 🤩 tuo dpo6 dippi voisi hyvin olla luteaalidippi vaikka ei ole tuon isompi! Jännä nähdä jos huomenna testailet, toivotaan plussaa 😌🌈

@Tyty joo aivan, ei ookkaan täällä tainnut olla sen ihmeemmin puhetta siitä että Donaferty tosiaan on juurikin tuota myoinositolia. 🙈 Donaferty on vaan siitä helppo että samassa jauheessa on myös foolihappo, niin ei tarvi sitä ottaa erikseen! Ja hei hienoa että saitte selibaatin rikki 😂🙈

@Nurppu Kiinnostava tuo viimeisin käyrä ja FF sekoilu! Tuo ei ehkä ihan selkein lämpökäyrä oo enkä itsekään ois osannu arvata ovista tuohon 🙈😂 mutta ihanaa että pääsitte nyt ilmoittautuun PASiin 😍🌈🌈

Mä meinasin jo luovuttaa tän kierron suhteen, kun lämmöt tippui kaksi päivää eikä noussutkaan ylös. Ajattelin että tänään en testaa jos vielä tippuu, mutta olikin noussut! Testiin mun silmien mukaan tuli haamulainen, nyt jännittää tosi paljon että onko huomenna jo kadonnut 😓🌈😮‍💨 ei hirveästi osaa iloita tästä! Näkeekö muut saman?

View attachment 126388View attachment 126389

On kyllä selkee plussa 😍 eli oletettavasti lämpöjen mukaan kiinnittyminen ollut dpo8? Tuleepa nopeasti noin tumma plussa!
Millasia oireita sulla? Oliko mitään erikoista ennen dpo8? Tai heti dpo8 alkaen?

Mulla dpo6 nyt.. en ole viittisinyt lämpöjä mittailla kuin satunnaisesti (harmillisesti vain luteaalissa niin ei ole vertailukohtaa ennen luteaalia) koska nukun yöt huonosti taaperon kanssa. Tänään kuitenkin mittasin kun olin vielä sängyssä, olin jo vähän imettänyt ja puhunut. Se oli 36,79. Ehkä olisi ollut korkeampi jos olisi heti mitannut. Menee tuokin luteaaliin mutta eipä ole vertailukohtaa.
 
@jannn Joo mä luulisin käyrän ja tuntemusten perusteella että kiinnittyminen dpo8. Ite jotenki ajattelin että on ihan hailura eikä varmaan edes näy kun lataan tänne kuvan! 🥺 Mutta niin moni sen näkee että ei ehkä oo haaveajattelua. Vitsit kun huomenna olisi tummempi eikä hävinnyt 🌈😮‍💨 Mulla oli ton dpo8 päivän ihan vatsa löysällä (😂) ja niin oli myös edellisessä kierrossa kiinnittymisen aikaan. Voi olla myös sattumaa? Vessassa käyntien aikaan kramppaili ja pientä päänsärkyä eilen. Vähän on rinnat arat mutta samalla tavalla kun muutenkin progesteronista, että ei vielä juuri mitään huomattavaa oiretta.
Harmi kun ei oo sun kärppyrää tiirailtavaksi, mutta tuo tän aamuinen lämpö kyllä vaikuttaa ihan hyvältä luteaalilämmöltä! 🌈
 
@Kwv kyllä näkyy, voi että!! 😍 Mites nyt on jo kaks peräkkäistä kiertoa missä tapahtuu! Onko sulla arvausta mikä olis voinu olla nyt ratkasevana tekijänä? Voi kunpa tämä olis nyt sitkeä sissi! ❤️
 
Päiväpissasta tuli selkeämpi 🥺🥺🌈 Voi jestas. Nyt ehkä viimekiertoon verrattuna oikeana päivänä kiinnittynyt 🩷

IMG_8412.jpeg


@Nurppu 🥺🥺🌈🌈 mä en tiedä miten voi olla mahdollista 🙈 tässä kierrossa vielä 40 asteen kuumeessa ovisaikana ja aloitin progenkin liian aikaisin. Mä kyllä luulen, että tässä kierrossa oli apua Donafertystä! Koska samanlailla muuten toimittiin, kun aiemmissakin letrokierroissa. Lisäksi popsin manteleita ja casewpähkinöitä päivittäin. Muita eroja ei ole. Aiemmassa kierrossa luulen että irroituspistos oli se taika, mikä avitti.
 
@Nurppu mukava kuulla susta ja mahtavaa, että pääsitte nyt ilmoittautumaan PASiin! 😍 Toivotaan kovasti että tuottaisi tulosta ❤️

@Kwv ihan selvä plussa nyt etenkin tuo jälkimmäinen 🥰 Vaikuttaa lupaavalta, kun on noin selvä viiva dpo10. Onnea! 😍❤️

Testit kuumottelee muakin, mutta vielä tänään on liian aikaista. Ja pessimistinen olokin on, vaikka kyllä muiden plussat saa pienen toivon heräämään, että jos meilläkin… 😄 Mutta tuskinpa. Pessimistisyys on hyvä keino välttää suuria pettymyksiä.

Lämmöt pysyttelee yhä korkealla. Toivottavasti vielä jonkin aikaa. 🙂

IMG_7366.jpeg
 
Kyllä näkyy haamu @Kwv !! ❤️❤️🥰 Voi että! Vieläpä näin aikaisin ihan selkeä punertavaa viivaa! 🌈 Oliko tässä kierrossa perus letrot +gonal? Edit. Olikin ff-kuvassa letrot merkitty eli hyvin toimi pelkät letrot tässä kierrossa!
 
Muokattu viimeksi:
Mä kävin tänään kp10 ultrassa. Mulla on munasarjat vähän piilossa mut tänään ei lääkäri meinannut löytää niitä ollenkaan 🙈 etsi ja etsi ja paino ja käänteli.... annoin siinä sitten vinkkiä "takana vierekkäin" aiemmat puhuneet jne 😂 löysi sitten vihdoin ja vasemmalla oli vaan vasta 12mm folli, oikealla ei vastetta. Viimeks oli kp9 oikealla 14mm. Limis oli kaunis triple 7,2mm, joutaa sekin vielä kasvaa, kauniiksi kyllä kehui. Odotin kyllä tuntemusten perusteella isompaa follia ja oikealle mutta eipä tuntemukset vastanneet nyt ultran näkymää. Tähdätään inssiin maanantaille ellei ovisplussaa tulee perjantaihin mennessä.
 
Takaisin
Top