Mä käytin easy@homeja ja voin vannoa niiden nimeen! Tässä vähän vertailukuvia (easy@home vs onestep) mun tärpistä:@Kwv toivotaan että pistoslääkkeillä onnistaisi! Kuulostaa kyllä hyvältä suunnitelmalta, että siirrytään vuodenvaihteen jälkeen sitten ivf:ään jos ei tärppää oi-hoidoin. Mutta toivotaan että tärppäisi ennen sitä
Ehkäpä nyt alan uskoa että ovis meni. FF:kin siirsi sen kp20 -> kp21. Silloin oli iltaa kohti kyllä sellaiset kivut että jos testi olisi ollut plussa ennen sitä, olisin ollut varma oviksesta. Seurailen vielä ainakin pari päivää ovistestejä mutta jos lämmöt pysyy koholla ja testit haaleina, niin lopetan. Ja laitan tilaukseen jotain herkempiä testejä Pitäisi vaan olla edullisia, kun mulla noita testejä kuluu… Olikohan easy@homet herkkiä? Niitä taisi saada Saksan Amazonista halvalla. Pitää lähipäivinä tutkailla asiaa.
View attachment 126227
View attachment 126228
Edit / vähän jo googlasin, easy@home herkkyys on kai 25mIU ja noi OneStepit on 20mIU… Pitää vielä tutkia, periaatteessa voisin jatkaa näilläkin ja vain silloin kun OneStep näyttäisi vähän vahvempaa niin testaisi lisäksi vaikka Pregcheckillä
EDIT: jos haluat niin mulle voi laittaa privaa, voisin tyhjentää loput easy@homen ovulaatio- ja raskaustestit pois kaapista nyt kun ei ole enää käyttöä