BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Miivaa sympatiat vauvan hulinoista ja muutenkin! Me ollaan syytetty monista kitinöistä hampaita jo 3kk ajan mutta vieläkään ei hampaita näy 😁 Jospa ne pian… Ja itse otin Donafertyn testiin ihan ominpäin, ja kun vaikuttaisi mulla toimivan ovista aikaistavasti, jatkoin käyttöä 😊

Vielä omaan tilanteeseen, nyt on taas kipuja vasemman munasarjan kohdalla, joten uskon että siellä on jotain kasvussa!
Sama toi hammashomma, sanoinkin kaverille, että toi "meille tulee hampaita" on vaa epätietoisten vanhempien hyvä yleispätevä selitys niihin kaikkiin outoihin kitinöihin 😂

Mulla kans ois toiveena aikaistaa ovista, kun usein jää luteaali niin lyhyeksi, ettei ehdi tarttumaan tyypit mukaan. Ehkäpä kokeilen tota Donafertyä minäkin, sit kun yritys alkaa!
 
@Mimossa samalla kaavalla inssi on suunniteltu. Vähän tekis mieli ivf kysellä mutta eipä se ollut meillä tie onneen viimeksikään että tiedä sitten oisko siitä enempää hyötyä nytkään. Toivottavasti sulla käy nyt hyvin sitkeän blaston kanssa 🌈❤️
 
Huhhuh. Yllätti itsenikin tää pettymyksen voimakkuus ja syviin ajatuksiin meno. Latasin vaan ihan liikaa odotuksia tähän kiertoon ja sitä onnistumista toivo niin paljon ja oireet ja "kuudes vaisto" tuntu et hyvä tästä tulee. Tässä taustalla taitaa kuormittaa alkuvuoden kkm joka on jäänyt käsittelemättä. Sen laskettuaika lähestyy (8.10) enkä vieläkään ole raskaana. Samaan aikaan kun en jaksaisi enää yhtään tätä projektia lisää niin mietin et onhan tässä vielä aikaa ja mahdollisuuksia tulee, ei ole mikään kiire. Myös ympärillä raskautuvat ja toista lastaan odottavat lisäävät tätä ahdistusta kun itsellä ei onnistu.

Täältä foorumilta oon kuitenkin saanut ihanaa vertaistukea, tietoa ja tsemppiä ❤️ en halua kokonaan foorumia haudata mut pienen etäisyyden luulen nyt olevan paikallaan. En vielä tiedä onko pari päivää, pari viikkoa tai pari kk sopiva aika mut luonteeni omaista on löytää kaikesta hyvää ja negatiivisuudessa vellominen pidemmän päälle on todella kuluttavaa. Täältä taas noustaan vielä!

@Mimossa lla jännät päivät edessä, niin toivon että nyt onnistuu ❤️
 
Voi ei @Tyty ihan hirmuisesti tsemppiä. 🩷 Ymmärrän niin nuo fiilikset! Tää on kyllä huikea vertaistuki tää ryhmä, tulehan takaisin sitten kun itsestä taas siltä tuntuu 🌈

Täällä nyt kuumeessa toista päivää joten lämmöt ei pidä yhtään paikkaansa 🙈 huitelee niin korkeissa lukemissa. Ovis jäi tulematta, ja huomisesta aloitan terolutin että saisi menkat edes joskus tulemaan.
 
Jossain vaiheessa minäkin palaan tänne. Tänään todettu kkm, viikkoja olisi ollut 18+0 tänään mutta ei tietoa kauanko on jo ollut kuollut. Ylihuomenna alkaa tyhjennys / synnytys. Painajaistahan tämä.
Voi ei, voimia ihan paljon 😭 muistan että olit helmikuisissa, mistä itsekkin jäin pois, vetää ihan sanattomaksi 💔💔
 
@Magnoliae Tosi kovasti voimia :red-heart: :loudlycrying: Komppaan Kuuttia, tuo salainen on ollut tosi ihana paikka, siellä on mm. ketju toisen kolmanneksen keskenmenoille :crying-face::Broken Heart:
Nyt otat itselles niin paljon aikaa kuin tarviit toipumiseen, mulle tää yritystauko on ollu tosi tärkeä, vaikka samalla ahdistanut ajan kuluminen :disappointed-face:🌈
 
@Tyty täysin ymmärrettäviä tunteita ❤️Etäisyyden ottaminen tuossa tilanteessa on varmasti järkevää. Täällä ollaan sitten kun tuntuu hyvältä taas palata! 🤗

@Magnoliae oon todella pahoillani 😭💔 Keskenmenon kokeneiden salaista ryhmää suosittelen minäkin. Kovasti voimia suuren surun käsittelyyn. ❤️

Tallettelut ei oikein ole nyt onnistuneet, ennen kuin tänään aamulla. Mutta ovistestit ihan hailuroita ja munasarjatuntemuksetkin aika lailla poissa. Hitsi kun turhauttaa 🙄 Paras nyt vaan koittaa olla odottamatta mitään, voihan olla ettei koko ovista tule edes tässä kierrossa. Ensi kiertoon kyllä otan ne greipit taas mukaan, jos niillä kuitenkin oli jotain osuutta oviksen aikaistumisessa.

IMG_7160.jpeg


IMG_7161.jpeg
 
@Misa älä vielä luovu toivosta oviksen suhteen, täällä nimittäin tänään pärähti vahva plussa testiin vaikka torstaina oli vielä ihan olematon hailura. 👏 Voi siis nähtävästi muuttua todella nopeastikin! Itekkin olin jo tosin heittänyt kirveen kaivoon! 😂Voisko siis olla vielä sielläkin ovis tulossa? 🌈 toivotaan!

272652DB-887B-45C0-9146-7C860A1E62C0.jpeg


Ylempi torstaina ja alempi tänään aamulla 🌈 harmi kun nyt ei ole kunnollista lämpödataa, kun kuumeessa nuo lämmöt ei ole paikkaansa pitäviä, mutta seuraillaan! Ehkä siirrän terolutin aloituksen vasta huomiseen 👏
 
@Kwv mahtavaa että ovisplussa tuli, ja vielä ennen kuin ehdit aloittaa terolutit! 😍 Joo kaipa se ovis (toivottavasti) joskus tännekin tulee, mutta niin kovasti toivoin että olisi vielä aiemmin tai samaan aikaan kuin viime kierrossa (kp19)… Mutta odotellaan…
 
Lyhyeksi jäi tauko 😅 mutta pakko tulla kysymään et onko nää rfsut oikeesti näin kakkoja vai kemiallistako nyt yrittää puskee?? Voiko joku muu testata näillä 😅 käytiin tänään isolla kaupalla ni nappasinpa tän mukaani ja tässä isken päätä seinään että miksi piti ostaa ku päätin jo että jätän nää kakat hyllyyn! 😂
20230923_141743.jpg


Lopetin lugetkin tänään ettei kierto pitkity liiaksi.

Kahlasin tuossa vanhaa keskustelua ja ilmeisesti nää tosiaan näyttää törkeitäkin viivanpaikkoja herkästi.
 
Muokattu viimeksi:
@Tyty joo oon kans ymmärtänyt että noi testit näyttää helposti väärää positiivista 😔 Itsellä ei paljoa kokemusta, pari tein kemiallisen aikaan, mutta silloin kyllä plussaa näytti muutkin testit ja negatilanteessa en ole noilla testannut.
 
Mä oon huomannu, et ennen ovulaatiota ovistestit vaalenee usein :) kunnes sit taas nousee ja ovulaatioplussa
 
@Misa Näin taitaa olla. Toi eilinen viiva oli kaikista selkein ja tummin, todella plussaksi tulkittava testiajalla. On kyl surkea testi. Toivottavasti sulla ovis kuitenkin tulee vaikka vaaleita testit vielä olleet 🌈
 
Takaisin
Top