BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@mai- musta toi on hyvä plääni et ultran ootte jo varanneet ja sen voi perua sitten lähempänä tai jos tuleekin halu käydä ni pystyy menee 🤗 kello vaan pois jos tuntuu et stressiksi muuttuu.

@jannn Kiitos ajatuksistasi 🌈😊 toivotaan parasta.
 
@Tyty Oh! On kyllä selkeä viiva tuossa RFSU herkässä 😍 voi kunpa lähtisi siitä vahvistumaan! Ehkä kannattaa yrittää odotella huomiseen ja testata uudelleen niin näkyy eroa jos näkyy 🌈 jännityksellä jään odotteleen testejä 🥳

@Mimossa voi vitsit miten jännittävää 😮‍💨🌈 toivottavasti hän tarrautuisi!

En tiedä mitä kroppa meinaa, onko LH-piikki mennyt vai jäämässä pois kokonaan (LUFS)? Testi haalentunut eiliseltä ja silti tänään eggiksiä ja oireita siihen malliin että ovis olisi lähellä 😩 Nyt tekisi kyllä mieli mennä ultraan tsekkaamaan mikä on tilanne, mutta kun se on niin pirun kallista! Oma fiilis on, että folli kasvanut mutta ei vaan irtoa.

IMG_8265.jpeg
IMG_8264.jpeg
 
@Tyty mun mies on onneksi vaan tyytyväinen kun mä aktiivisesti seuraan kiertoa, hän ehkä jopa asteen verran mua enemmän toivoo pikaista tärppiä 😁 Mikä on mun mielestä jotenkin aivan ihanaa. Ja hyvä kun muistutit ovistestistä! Ei ole täällä vielä ovis ihan tänään tai huomenna, tein nyt testin.
Voi miten lupaavilta kyllä nuo sun oireetkin vaikuttaa! 😍🌈

@Kwv höh! Olisko kroppa koittanut ovuloida muttei sitten onnistunut 😕 Toivottavasti uusi ovulaatioyritys tulisi ihan pian… Tuo on kyllä turhauttavaa 😔

Ei olla vielä jaksettu puuhastella, mutta tänään olisi tarkoitus. Pitää säästellä energiaa illaksi 😄 Miehellä työt ja mulla vauvanhoito vie kyllä voimat aika tehokkaasti, ja kun pitää odottaa myöhään iltaan että vauva nukkuu, niin usein ei kyllä vaan enää jaksa silloin.

Vasemmassa munasarjassa ollut nyt tänään vähän jotain pikkukipuja, joten saapa nähdä tulisiko ovisplussa nyt taas muutaman päivän päästä kipujen alkamisesta, kuten viime kierroissakin 🌈 Toki nyt kun tän kirjotin tänne, niin varmaankaan niin ei käy. 🥲

IMG_7056.jpeg


IMG_7057.jpeg
 
@Kwv Toi on inhottavaa ku kroppa antaa odotuttaa ja temppuilee 😑 Harmi kun ultra on niin kallis eikä oo niitä kotikoneitakaan millä näkisi missä mennään. Kohtahan teillä kuitenkin on se ensikäynti! Oliko jo ensiviikolla? Sitten saat jonkin tilanneraportin. Vaikka ei se just nyt kovin lohduta ku haluis tietää tilanteen nyt. Toivotaan nyt kuitenkin et se ovis+ pärähtäisi 🌈

@Misa ihana kun mies on menossa mukana 😊 on se tuo omakin ja toivoo yhtälailla iloisia uutisia ja tän orastavan odottelun loppuvan. Tehotsempit illalle! 🐚🐛 🤭
 
@Tyty oooh, voisko olla! 😍 menipä nyt jännittäväksi. Täällä sormet ristissä! 🌈🤞

Oon kans miettiny tuota kuumemittarin piippausta, että millon miehellä menee hermot 🙈 onneksi yleensä herää ennen mua. Viikonloppusin koitan vaimentaa piippauksen työntämällä mittarin äkkiä tyynyn alle, jos mies vielä nukkuu 🤣 tai sitte sammutan mittarin heti ekan piippauksen jälkeen ja katon tuloksen myöhemmin, ku viimeisin mittaustulos jää siihen muistiin.

@Kwv Mulla ainakin joskus menee niin, että viiva saatta käydä haaleampana jonku yksittäisen päivän ennen ku sitte tummuu kunnolla plussaksi. Toivotaan, että sielläki vielä tummuisi, eikä nyt jäisi ainakaan irtoamatta!
🌈
 
Ei vaapulanmarja tätä piinaavaa ja tunteiden vuoristorataa. Jätin aamulla ton herkän testin pöydälle ja kotiin tultua katoin sitten sitä niin ihan melkein hävinnyt koko viiva. Tiedän kyllä et ei saa tulkita enää testiajan jälkeen mutta tuntuu että taas viedään mattoa jalkojen alta. Just kun uskalti siihen edes astua niin nyt jo revitäänkin pois. Voi hohhelihoi miks tän lisääntymisen pitää olla näin vaikeaa.
 
Ei näy mitään pc:ssä ☠️ 😭
 

Liitteet

  • 20230921_055340.jpg
    20230921_055340.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 145
  • 20230921_060651.jpg
    20230921_060651.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 148
Muokattu viimeksi:
Voi että teitä 💞😭 ihania olette! En vaan näe noissa mitään mut mulla on kyllä surkeat viivalasit itellä, toivottavasti oisitte oikeassa ❤️ Tai tuo kakkeli rfsu näyttää ihan samaa punertavaa viivaa ku ennenkin mut pc ei musta mitään. Lämmötkin meni vähän plörinäks ku heräsin 1,5h normia aikasemmin ja mittasin sitten hetken päästä ku tuntu ettei uni vaan tuu ni oli 36.5 ja muuntimella katoin 36.6 sitte normaalia mittausaikaa. Että sekin vähän huonoon viittaa mutta ku 🤷‍♀️🤷‍♀️ voi vaan spekuloida. Ja heräilin muutenkin pitkin yötä.
Mietin myös et luulis näkyvän jo selkeämmin pc:ssä ku dpo11 kuite kin.
 
Muokattu viimeksi:
Mäkin kyllä näen haamun tuossa pc:ssä. Haalea mutta näkyvillä. Eihän se välttämättä vielä ole tuota vahvempi dpo11, jos kiinnittyminen on vasta tapahtunut 😊 Kunpa kunpa vahvistuisi! ❤️
 
@Tyty Mä nään kans jotain pc:ssä. Toisaalta mun silmään tän aamun rfsu on ehkä vähän haaleempi kuin eilen illalla 🤔 voi olla myös valotuksesta kiinni. Toivotaan toivotaan! 🤍

Mä odotin tälle aamua dippiä lämpöihin, mutta ei tullu kunnollista. Nyt siis dpo8/pp3.
 

Liitteet

  • IMG_20230921_092553.jpg
    IMG_20230921_092553.jpg
    278.9 KB · Katsottu: 76
@Tyty minäkin olen näkevinäni tuossa pienen pienen haamuviivan 🤞 toivotaan että vahvistuu ja huomenna näkyisi jo selkeämmin. 🌈 Ainakaan Gonasi sen ei pitäisi enää olla!

@Misa Kiva että siellä jotain tuntemuksia ollut, josko ovisplussa sieltä pärähtäisi pian! 🌈 toivottavasti myös saatte aikaa hyville talletuksille! Varmasti on haastavaa pikkulapsiarjessa.

@Mimossa voisko olla tuo pienikin notkahdus jotain kiinnittymiseen viittaavaa! Toivotaan 🌈 tosi jännää!

Täällä testi haalistuu edelleen, eli joko ovis meni tai jää tulematta kokonaan. Tuo kp9 on tummin viiva mitä saanut testeihin, premom sanoo vain 0.39 ja kp12 on 0.35. Ekat 4testiä Sofi-testejä ja loput pregchek. Lauantaina ajattelin aloittaa joka tapauksessa terolutin, että pääsee uuteen kiertoon mahdollisimman pian heti lapsettomuuspolin ensikäynnin jälkeen 👏 tasan viikko siihen!

IMG_8275.jpeg

IMG_8277.jpeg
 
@Kwv harmi kun tuo ovis antaa nyt odotuttaa itseään, ellei jo mennyt. Mutta ihanaa kuitenkin että teillä on ensikäynti viikon päästä! 😊

Eilen oli pakko hoitaa asioita, ja päästiin kotiin niin myöhään että eipä siinä enää kaiken hässäkän jälkeen jaksanut mitään. Mutta sovittiin että tänään illalla sitten, ja riippuen siitä miltä ovistesti näyttää huomenna, niin myös joko huomenna illalla tai la aamulla vauvan ekojen päikkäreiden aikaan. Kyllähän tästä kaikki spontaaniuden hauskuus on kaukana, kun pitää näin suunnitella 😅 Esittelin miehelle mun käyriä FF:ssä, mielenkiinnolla niitä ihmetteli. 😆

Ovistestin mukaan ei tässä kuitenkaan vielä kiire ole. Olispa kyllä kiva jos ovis olisi aina joskus kp11-15 välillä niin tää alkukierto ei tuntuisi näin pitkältä 😄 Tosin se kierto jossa oli kp28 ovis vasta pitkältä tuntuikin… Voi kunpa ei tässä kierrossa menisi niin pitkälle!

IMG_7093.jpeg


IMG_7094.jpeg
 
Mä elän täällä mukana teidän piinailuja ja toivon, että viivat tummuu ja tulee hyviä uutisia 🥰

Mä aloittelin lämpöjen mittailut vasta eilen ja nyt jo puoliso ja vauva aivan hermoja mittarin piipitykseen 😁 aattelin alkaa nyt ekassa kunnon kierrossa synnytyksen jälkeen tikuttaa noin kp 13 ja tikuttaa loppukierron, koska ei oo mitää käsitystä siitä et milloi ovis tulee, jos tulee.

Ollu aivan kauhee viikko, vauvalla hulinat ja eroahdistus ja hampaat ja puolison kans kränää koko ajan. Ei varmaa tällä stressin määrällä tuu ovistakaan 🙈

Mielenkiinnosta kyselen tosta Donafertysta, ootteko ite aloitelleet ominpäin vai lääkärin suosituksesta? Tekis mieli testaa, ku joidenkin lääkäreiden mielestä on selkee pcos, toisten mielestä taas ei 😄
 
@Miivaa sympatiat vauvan hulinoista ja muutenkin! Me ollaan syytetty monista kitinöistä hampaita jo 3kk ajan mutta vieläkään ei hampaita näy 😁 Jospa ne pian… Ja itse otin Donafertyn testiin ihan ominpäin, ja kun vaikuttaisi mulla toimivan ovista aikaistavasti, jatkoin käyttöä 😊

Vielä omaan tilanteeseen, nyt on taas kipuja vasemman munasarjan kohdalla, joten uskon että siellä on jotain kasvussa!
 
Tein päiväpissasta äsken pcn sekä herkän vielä, ei näy mitään 😢 on se vaan hyväksyttävä tuomio taas jälleen. Eiköhän huomenna tai vklpna vuoto ala. Nyt tuntuu et vetäydyn hetkeksi, käyn varmaan kyllä lukemassa välillä teidän kuulumisia ja kommentoin kun jaksan. Kaikkea hyvää jokaisen yritystaipaleeseen ❤️ toivottavasti pian tärppää kaikilla.
 
Takaisin
Top