BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mimossa oii nyt sormet ja varpaat ristissä että Tyyne tarttuisi kunnolla kiinni! 😍 Ainakin hän on erittäin vahva ja sitkeä alkio kun kesti kahdet pakastukset ja sulatukset, ja kehittyi hienosti blastoksikin ❤️

@Tyty näkyy haaleista haalein viiva, nyt kyllä on jännät päivät. On niin aikaista, vielä on hyvin toivoa että lähtisi seuraavan parin päivän sisään vahvistumaan 🌈

Mulla ei mitään uutta, lämmötkin aika samaa kuin eilen. Ovistesti oli eilen vielä tosi haalea mutta testailen nyt päivittäin kumminkin, kun mulla se huippu voi tulla melko äkkiäkin 😌 Mutta puuttuvien/hyvin vähäisten munasarjatuntemusten perusteella voisin ennustaa että ovisplussaa ei tule vielä seuraavaan kolmeen päivään ainakaan.
 
@Misa Oi vitsit, kuulostaa ihanalta! Täälläkin heppaihminen 😍 toivottavasti kolotukset pian helpottaa. Mikäs kp sulla olikaan viimeksi ovis? 🤞

@Tyty jännä kyllä ettei FF näytä edes katkoviivalla. Johtuisikohan noista kolmioista? Oletko merkannut muita ovikseen viittaavia oireita, esim vv koostumus jos sitä tarkkailet? 🤔 tai saisitko nuo kolmiot muutettua palleroiksi jos muuntimella muutat ajat vastaamaan lämpöjä?

@Mimossa voi miten ihana juttu, että sitkeä Tyyne on siellä matkassa! Pidän niin paljon peukkuja että hän myös takertuu tiukasti 🌈

Nyt täällä vähän enemmän oikeita ovisoireita, että josko pian 🤞🌈 Eilen droppasi lämmöt kunnolla ja mietin jo että olisiko ollut pre-ovis dippi, saa nähdä! Tänään oli kyllä noussut mutta ei vielä riittävästi. We’ll see 🙈 Testikin oli tähän aamuun tummentunut kivasti!

IMG_8261.jpeg

IMG_8260.jpeg
 
@Kwv viimeksi oli kp19, ja sitä edellisessä kierrossa (ennen Donafertyn aloitusta) kp28 🥲 Että kattellaan, voi tässä vielä kestää… Toivottavasti sulla testit tummuisi ja ovis olisi pian! 🤞
 
Voi apua @Misa näätkö tosiaan jotain 🥺 ehkä en sitten ihan kuvittele kaikkea mutta aika kauan saan tuijottaa et jotain näkyy 😅 voi jestas ku tää on piinaavaa! Ootko jatkanut nyt Donafertyn ottamista? Mihin "vaivaan" siitä onkaan hyötyä mahdollisesti? Jospa ovis olisi sullakin pian ja pääsisitte tallettelee ja piinailee 😊

@Kwv Mietin itsekin noita kolmioita et kiukutteleeko niistä sitte 😏 Täytyy koittaa muuttaa niitä. Nyt ei oikein ollut limoja tässä kierrossa tai muutenkaan vv "erityistä", oon kyllä seuraillut. Luget sitten sekottaa et on ollut märempää toki mut lugetkin musta imeytyneet aika hyvin ja vaan ne kuorihippuset tullu pihalle. Oi oispa ovis ihan lähellä! Pääsisit säkin piinailee 😊

Ai hitto mä niin haluisin tietää oonko raskaana vai en ja samalla se asia pelottaasurettaaitkettäävituttaa ku jos ei ookaan ni onhan se sieltä ja syvältä! Puuuuhhhhhh 😵‍💫😵‍💫😵‍💫
 
@Tyty joo näkyy vaikka peittää sormella muut testit 😊 Toi malttamattomuus on kyllä paha, kun haluaisi vaan niin tietää jo! Toivottavasti saat jotenkin ajatuksia muualle niin ettei odotus olisi niin raastavaa. Donafertystä voi olla apua jos on PCOS, olikohan niin että se tasapainottaa hormoneja, etenkin madaltaen testosteronitasoja. Saa korjata jos puhun ihan puppua 😇 En siis tiedä onko mulla edes testot koholla, otin vaan testiin ja ainakin viime kierrossa oletan että Donafertyn ansiosta ovis oli 9 päivää aiemmin kuin sitä edeltävässä kierrossa, jossa en syönyt Donafertyä.
 
Rukkailin samaan kellonaikaan lämmöt mutta FF ei siltikään piirrä ovista 😂 eli ei johtunut niistä kolmioistakaan.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230919_120123_FF App.jpg
    Screenshot_20230919_120123_FF App.jpg
    322 KB · Katsottu: 51
@Tyty aika hyvin piti paikkansa, että 10 päivän kuluessa poistuu irrotuspiikki. Mun täytyy tiirailla tosi tarkkaan, että mahdollisesti saatan jonku pienen häivähdyksen nähdä 😅 Mietin myös, että voisko yks syy ovisviivan puuttumiseen olla, ku oot merkannu lääkkeisiin progesteronin. Jos muistan oikein, niin FF ei sen jälkeen osaa enää päätellä johtuuko lämmönnousu ovulaatiosta vai progetuesta ja laittaa oviksen vähintääki katkoviivalla. Mä teen niin, että merkkaan progesteronin vasta jälkikäteen joko ihan kierron loppupuolella tai aikaisintaan sitte, ku FF on jo vahvistanu oviksen.

@Misa mullaki tässä kierrossa ovisplussa tuli ihan yllättäen, ottaen huomioon miten haalea edellisen päivän testi oli ollu. Hyvä siis ku jatkat testailua 😊

@Kwv testin, lämpöjen ja oireiden perusteella siellä vois hyvinki olla ovis tuloillaan! Voi miten mahtavaa, jos se nyt tulis pelkillä letroilla 😊🌈 Toivotaan että huomenna ois plussa!

Mä pistin tänään gonapeptylin kiinnittymisen tueksi. Virallinen testipäivä on 27.9. mutta katsotaan mihin asti jaksan odottaa 😅 periaatteessa loppuviikosta/viikonloppuna vois jo testailla.
 
Muokattu viimeksi:
@Mimossa tuo proge sit selittäisi miksei ovisviivaa tule, käytin opk detectoria. Täällä ainakin on uteliasta tiirailuseuraa jos päätät jo loppuviikolla uittaa 🤭

Lämmöt tänään 36.8 (nousua +0.1 eiliseen), keskisyke yöltä 61. Tein pc:n, ei näy mitään minusta ja uitin myös herkän kakka rfsun testin 🥹🥹🥹 oisko voisko olla totta....😭
Edit. Voiko tohon kakka rfsun herkkään luottaa?
 

Liitteet

  • 20230920_070141.jpg
    20230920_070141.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 134
  • Screenshot_20230920_071454_FF App.jpg
    Screenshot_20230920_071454_FF App.jpg
    266.7 KB · Katsottu: 133
Muokattu viimeksi:
@Tyty mielenkiintoista että pc nega mutta rfsu:ssa selvä viiva! Jotenkin luotan itse pc:iin enemmän, mutta jospa sulla noiden herkkyys nyt toimisi tuotteissa ilmoitetulla tavalla ja (virtsan) hcg olisi jossain 10-25 välillä, jolloin pc on nega ja rfsu posi 😊 Kunpa kunpa vahvistuisi!! 🌈🤞😍
 
@Misa Minäkin pc:hen luotan eniten ja rfsu:sta kuullut vaan huonoa niin sillä tässä oon hämilläni ja mietin jo voiko olla siitä irrotuspiikistä vaan vielä vaikka siitä tulee tänään 12päivää. Mutta sitä on niin skeptinen kun omalla kohdalla käy näin että voisko kaikki ne sadat miljoonat vaiheet olla menny kohdilleen ja onni nyt näin myötämielinen vihdoin 🥹 🙏 ei auta ku kituutella vielä, eihän tää piina koskaan lopu 😂 mutta näin on huomattavasti mukavampaa jos (kun?) väri alkaa vahvistua. Ihan värillinen oli tuo rsfun viiva, kuvassa ei niin näy.
 
@Tyty ei se kai enää tässä kohtaa voi irrotuspiikistä olla, en ainakaan usko 😊 Näkyy väri kuvastakin! Nyt vaan toivotaan kovasti että vahvistuisi ❤️ Aiotko testata vielä tänään uudelleen, vai huomenna?
 
@Misa En tiedä mitenkään olis järkevin testailla 😏 vois kai sitä pari noita herkkiä hakee vielä Tokmannilta ja testata tänään vielä toinen mutta kertooko se mitään enempää, en tiedä. Pc:n teen vasta huomenna.
 
@Tyty varmaan testaisin alkuillasta, pidätysaika muutama tunti 😄 Tai sitten voi olla että tuossa tilanteessa olisin jo testikaupoilla. 🤣 Mutta jos sulla on itsekuria niin kannattaa kyllä koittaa odottaa sinne huomiseen asti! 😊
 
@Mimossa tuo proge sit selittäisi miksei ovisviivaa tule, käytin opk detectoria. Täällä ainakin on uteliasta tiirailuseuraa jos päätät jo loppuviikolla uittaa 🤭

Lämmöt tänään 36.8 (nousua +0.1 eiliseen), keskisyke yöltä 61. Tein pc:n, ei näy mitään minusta ja uitin myös herkän kakka rfsun testin 🥹🥹🥹 oisko voisko olla totta....😭
Edit. Voiko tohon kakka rfsun herkkään luottaa?
Ainakin sun lämmöt ja tuo keskisyke yöllä vaikuttaa lupaavilta 😊🙏 jospa tuo rfsu testi ois siis oikein, ja näkyisi kohta myös pc myös 🙏
 
@Misa Kiitos ajatuksistasi 🤭 mies (taas) eilen illalla sanoi et pitäs lopettaa tää vauvafoorumilla roikkuminen 😅😅 oon kuulema ihan höpsö. Sitä myös ketuttaa herätä aamuisin kuumemittarin piippaukseen 😂 toivottavasti kohta ei tartte enää mittailla! Edit. Ja mites hei sun ovistesti? Oisko jo ovista?

@mai- Oispa niin🙏🙏 mites sun keskisykkeet viime öiltä? Käytkö varhaisultrassa?

On muuten ollut kova nännikipu, ihan samanlainen ku esikoisesta. On voimistunut nyt pari viimeistä päivää. Sitä ennen aaltoili. Voihan olla lugeistakin mut on voimistunut todella paljon. Huhhuh. Hyvä fiilis just nyt, jännittää niin pirusti!!
 
Haha @Misa 😅 Ihanan vaivihkainen yllytys 🤭 testaisitko päivällä vai illalla ja mikä pidätysaika? 😂

Täällähän on jännät paikat 😍 mä varmaan testaisin mihin aikaan vaan ja parin tunnin pidätyksellä 🤭 joillakinhan näyttää paremmin päivällä/illalla lyhyellä pidätyksellä kuin aamulla pitkällä 🤔 rfsu en osaa sanoa näyttääkö oikein, pc kai joillakin näyttänyt haamua vaikka hcg joku 10, toivotaan että lähtis viivaa piirtymään pian 🌈
 
@mai- Oispa niin🙏🙏 mites sun keskisykkeet viime öiltä? Käytkö varhaisultrassa?
63-64 ne on ollut. Mietin että pitäisiköhän mun laittaa tuo kello hetkeksi pois öiksi, ei tarvis ottaa stressiä jos ne jonakin yönä onkin paremmat 🙈
Tänään varasin eka neuvola, se on 5vk päästä ja siellä tarkistetaan ultralla. Mietinnässä vielä käviskö yksityisellä sitä aiemmin (ajan oon alustavasti varannut) 🤔 mutta kun ei sielläkään kannata käydä ennen kuin viikkoja on ainakin 7+0, joten mietin onko "järkeä" maksaa 80€ kun käynti ois vaan 2vk aiemmin ku neuvola.. Täytyy vielä miehen kanssa tässä lähiviikot miettiä asiaa..
 
Takaisin
Top