Kawa
Puuhakas puhuja
@Tyty juu mulla ainakin näkyi irroituspistos testissä ”vääränä” plussana eli näkyi siis useampana päivänä myös oviksen jälkeen plussa, yhtä tummat viivat.
En toki tiedä näkyykö kaikki eri pistokset, mulla irroituksessa Gonasi Set. Ja jos lämmöt putoaa huomenna niin luultavasti on vielä edessäpäin ovis
Mulla kokeiltiin ensin kp3-7 letroja, ei saatu vastetta enää ekan kierron jälkeen ja sitten vaihdettiin kp2-6.
sillä tullut nyt kahdesta kierrosta yhdessä vastetta, joten sillä mennään. Yksityiseltä siis tämä myös!
Mulla kokeiltiin ensin kp3-7 letroja, ei saatu vastetta enää ekan kierron jälkeen ja sitten vaihdettiin kp2-6.

Täälläkin juuri yksi ystävä ilmoitti raskaudestaan ja se iski kovaa. Olen tosi onnellinen hänen puolestaan, puhuttiin samaan aikaan et halutaan sisarus esikoisille, jotka saman ikäisiä.. Mä aloitin yrityksen vuoden alussa ja no, eka tuli se varhainen keskenmeno ja sitten trisomia-13 synnytys rv15.. Tämä kaveri aloitti vasta yrittämisen ja on nyt raskaana. Olen toki onnellinen hänen puolestaan, toivon et raskaus on onnistunut ja tuen häntä ihan täydellä. Sattuu vaan, kun aloitin yrittämisen ensin ja nyt en pysty edes jatkamaan yritystä vähään aikaan esikoisen lonkkaleikkauksen takia. Nyt on ainakin kolme tuttua/kaveria raskaana samaan aikaan.