Voi nauti
mulla alkoi maanantaina työt, vajaa 2 vuotta vilahti hetkessä. Ja nyt tuntuu niin surkealta miten vähän yhteistä aikaa on päivisin. Mutta eiköhän tähän totu pikku hiljaa
Teetkö 100% työaikaa? Osittainen hoitovapaa on kyllä kuin taivaanlahja
ennen en todellakaan tajunnut miksi joku tekee vajaata työviikkoa, minä tahkosin täysaikasen työn päälle vielä osa-aikasta työtä viime vuodet ennen esikoista
silloin olikin erilailla aikaa ja mielenkiintoa työntekoon ja hyvä toki kun tuli tehtyä ja laitettua säästöön. Mutta suosittelen kyllä jokaiselle osittaista hoitovapaata jos vaan mahdollista työn luonteen ja talouden puolesta, saa joko extra vapaan viikolle tai lyhennetyt työpäivät niinku mä teen ja jää aikaa myös perheelle enemmän.
Harmi ettet
@Misa saanut viettää enemmän aikaa kotona nyt vaikka oisit halunnut
onhan tuo isälle ja lapselle ainutlaatuinen juttu onneksi. Mutta voin ymmärtää tuskaasi
Veljen perheellä oli samanlainen kuvio mutta vaimo teki etänä työtä eli pysty esim imettää normaalisti ja töihin paluu ei ollut niin rankkaa.
Mä kävin tänään siellä polilla ultrassa. Kyselin siitä herttamaisuudesta ja ei hän ainakaan mitään siihen viittaavaa nähnyt
näytti vielä mullekin näytöltä kohtua ja selitti asiaa siinä samalla. Nyt oli maltillisempi tilanne menossa, oikealla 14mm folli ja vasemmalla 11mm, josta arveli ettei ehdi kasvaa mukaan. Tänään kp9 ja viime kierrossa oli kp10 ultrassa ovis ihan käsillä
samat lääkkeet molemmissa kierrossa. Kuitenkin ovulaatio osuu just viikonloppuun, perjantai on liian aikaisin ja maanantaina luultavasti kaikki jo karanneet. Eli tässä kierrossa ei inssiä, mennään kotipuuhilla
irrotuspiikin laitan perjantaina illalla ja ovulaatio ois sit n. 36h päästä siitä. Mille päiville ois paras hoitaa tallettelut, pe ja la?