@Mimossa eikä
haha, miten sattukaan noi lääkkeet näin. Lugeja riittäisi ainakin 2per päivä, oli yks täys ja avattu paketti. Mikähän päivä noi ois paras alottaa? Dpo2 tai 3? En muista alotinko ihan jo punktion jälkeen viimeksi noi. Kannassa ei näy tietoa siitä. Ainakin lopetin ne jo dpo7 tai 8 ku ei päästykään siirtoon
Mä en oo käyttänyt noita ovistestejä mut onko siis tarkoitus tulkita vain hymynaama vai viivat ja hymynaama vai onko noi kaks eri testiä? Mietin oisko sulla voinut olla nopee lh-huippu sitten su ja ma testien välissä jos kerran päivässä oot testannut. Olihan eilen jo hyvänkokoinen folli et jos on just puhjennut sitte jo niin ei tuu enää ovisplussaa.
Mulla lämmöt edelleen laahaa. Mikä hitto vaivaa
ihan ku muutenkin ei ois jo pettynyt kroppaansa. Puuhaa. Voiko se irrotuspiikki sekottaa näin tai sit ei mitään irronutkaan. Tässä käppyräkin.
Mä en oo käyttänyt noita ovistestejä mut onko siis tarkoitus tulkita vain hymynaama vai viivat ja hymynaama vai onko noi kaks eri testiä? Mietin oisko sulla voinut olla nopee lh-huippu sitten su ja ma testien välissä jos kerran päivässä oot testannut. Olihan eilen jo hyvänkokoinen folli et jos on just puhjennut sitte jo niin ei tuu enää ovisplussaa.
Mulla lämmöt edelleen laahaa. Mikä hitto vaivaa