BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivotaan hyvää saalista huomiseen punktioon @Nurppu ! 🌈 tai ainakin se The yksilö. Oliko sulla fyremadel jarruna?

@Kwv Mullakin oli ovitrelle irrotukseen ja oon testannut sen poistumista. Testihullu kun olen 🙈 piston sen 16.8 ja tänään 27.8 eli ei pitäs enää näkyä(?). Ihailen sitä sinnikkyttä niillä jotka pystyy olla testaamatta liian aikaisin 😄

@Misa Voi kuulostaa ihanalle myöhään nukkuminen 🫶 pientä arjen luksusta. Kyllä niitäkin on jotka raskautuu imetyksen aikana. Toivotaan hyvää.

Tässä mun käppyrä. Dpo10 mennään tänään. Heräsin esikoisen itkuun viime yönä 3.15 ja valvoin jonkin aikaa kun jouduin käydä esikoisen huoneessa sanoo et on yö niin ei sitten heti uni tullut. Otin lämmön sit ku olin valvonut joku puoli tuntia mutta en muista enää varmaksi mitä näytti😂 ehkä 36.6. Sitten ennen seiskaa mittasin 36.4 ja sen kirjasin.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230827_113148_FF App.jpg
    Screenshot_20230827_113148_FF App.jpg
    274.1 KB · Katsottu: 50
@Kwv toivottavasti donaferty auttaa sielläki jos ens kierto tulee! Mäki oon kuullu paljon positiivisia kokemuksia siitä just PCOS tyyppisen oirehdinnan kanssa :) ja hyvä että irrotuspiikki antaa vähän rauhaa testailulta 😄 ite vedin överiks sillon ku viimeks oli IVF:ssä ovitrelle käytössä ja testasin joka päivä, tykkäsin nähä kun se hiipui! Ja oli kans hienoa nähdä se ku se alko taas tummumaan sillon! :) Sehän siis toki meni kesken sit, mut alussa kohos kyl hienosti hCG. Jos kiinnostaa ni tässä sen aikasta testisarjaa, nää on medigoo testejä 😄

PXL_20221129_174912970~2.jpg

@Misa oi ihana kun sait nukkua pitkään! :) mulla on puolestaan ollu huonoja öitä ku koitan totuttaa koiranpentua nukkuu alakerrassa kodinhoitohuoneessa 😅 se alko haukkuu aikasin aamusta ku miehen lapset heräs ja herätti miehen sillä, mitä mies ei enää kestäny. Joten koitetaan ny sit tällästä. Ja oi ihana että pääsette ravintolaankin! 😊

@Tyty onks sulla jotai kollaasia sun testeistä? 😄 mielenkiintosta verrata! Toivotaan että lähtis tummumaan uusiks! :)

Kiitos onnentoivotuksista, pidetään peukut pystyssä että olis edes jokunen oikean kypsyinen siellä keräyshetkellä! ❤️ hitusen tukala olo nyt, mut ei onneks kauheen paha! Tänään kuumemma pitää tankata nestettä 😄
 
Hei kiitos @Nurppu kattavasta kollaasista! Oisit lätkäissyt jo aiemmin😆 ja onhan mullakin kuvaa, laitan sen tähän. Alin on tosiaan tänään dpo10. Laitan myös herkkien testien testirivin mut niitä ei oo kun dpo7-10.

Mulla on huonot viivalasit, näkyykö @Nurppu sun kollaasissa dpo7-8 mitään? Ainakin dpo9 on.
 

Liitteet

  • 20230827_120150.jpg
    20230827_120150.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 101
  • 20230827_120155.jpg
    20230827_120155.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 102
@Tyty sori, oon ollu vähän ulalla täällä piikittelyjen keskellä 😆 mä ainakin ite näin jokasessa testissä aina jotain vähän, ei kertaakaan kokonaan tyhjäks menny. Mut medigoot on kaikkein herkimpiä testejä saamaan varhaset haamut kii mitä oon käyttäny, et voi olla seki et tosi hyvin ottivat ihan vähäsetki määrät kii! Mitä testejä sun on? Ja joo, fyremadel oli jarruna! Ja koska lievä riski hyperiin ni vaihettii ovitrellesta kahteen gonapeptyl piikkiin triggeri. Eli täällä ei oo tiedossa haamuja tässä kierrossa 😄 edes luomuyllärin mahista ei oo, ollaan tosi tarkasti vältelty "lapsia tuovan" seksin harrastusta nyt, koska halutaan kaikin keinoin minimoida monikkoriskiä!
 
@Nurppu Ai että se fyremadel oli tylsä pistää! Livenä näkee paremmin nuo haamulaisten esiasteet, kuva aina vähän syö. Selasin ketjua taaksepäin ja aikamoista jännitysnäytelmää ja hyviä viivalaseja joillain! 😂 Mä nään kans omiessa testeissä jokaisessa jotain nyt kun ovat kuivuneet. Testit on sofin 25, herkät 10 one step.
Edit. Ja meillä on nyt monikkoraskauden riski ku oli molemmin puolin isot follit (20mm ja 22m) 😬 mutta meidän taustalla en tiedä miten käy. Esikoista ei olisi jos ei punktiokierrossa oltais "hyödynnetty" myös "luomu"mahdolisuutta. Ei saatu mitään siirtokelpoista siis mutta yks munasolu karkasi ja on nyt reilu 2v 😅
 
(piikki/verikammosen kantsii skippaa ehkä tää 😆) @Tyty joo se fyremadel oli kyl vähän next level, ku ei välil piikki meinannu mennä ihosta läpi, apua 😆 ja en tiiä miks, mut mul gonapeptyl oli ainut mistä turskahti piikin poisottohetkellä molemmista pistoista verta ulos, toisesta vähä isompi määrä oikeen! Ja se sattu myös eniten pistohetkellä. Kiva oli piikittää toka perään ku eka oli jo ollu tuskallista 😄 mut siis, mä oon entinen piikkikammonen (joskus rokotuksessa meinasin pyörtyäkin) mut kun on tullu ny tätä piikittelyä harrastettua ni oli tää IVF kierros kyllä ihan lasten leikkiä piikittelyn osalta. En kertaakaan joutunu pitää jotai tsemppailutaukoo ennen piikitystä, tuikkasin aina vaan, jopa ne fyremadelit! On kyl ihanaa kun elämässä pääsee yli jostain tollasesta pelosta. Että siinä mielessä, hyvä homma 🙈
 
@Nurppu rohkeeta! Hyvin on toistot laannuttaneet kammoa 😁 eipä noi piikit kivoja ole mut jahkailuun -pistän-en-pistän-enpäs pistäkään ei kyllä pidä lähtee, sitten vaileutuu vaan.
 
@Nurppu mikä dpo alkaen tulkitsit plussaksi tuossa kuvan testisarjassa?
Mä taisin tulkita dpo8 jo plussaksi 😆 mä olin edellisenä kesänä plussannu luomusti ja sillon näky jo dpo8, mulla on näkyny siis ennenki varhain jo. Ni ku dpo8 oli menny se 10pv ovitrellestä ja se viiva ei haalistunu dpo7:sta ni taisin sillon alkaa uskoa että oli tärpänny.
 
@Nurppu oijoi, tsemppiä pennun kanssa! Toivottavasti yöt alkaisi pian sujua paremmin 🤞

@Tyty mä tein helmikuisen raskaudessa 4+0 ja 5+0 mutta en ole varma että teenkö enää, jos vielä plussaan. On niin iso riski että siitä ottaa vaan turhaa stressiä 😊 Viimeksi sain itseäni tyydyttävät tulokset (2-3 viikkoa ja 3+ viikkoa) mutta muillakin tuloksilla voi kaikki olla silti kunnossa
 
@Misa ihana, että olet saanu nukkua! Varmasti vauva-arkeen ihanaa luksusta 🥰 Ja toivotaan siis tänne onnekasta torstaita tai loppuviikkoa! 🌈

@Tyty no mä en oikeastaan edes tiennyt tarpeeksi ajoissa, että tuota irroituspiikin haalistumistakin voisi testata 😂 testihullu olen myös yleensä, eli tää on ihan epätavallista mulle kun sinnittelen sinne dpo12 asti. Lämmöt näyttää sielä edelleen ainakin hyvältä! 🌈🤞

@Nurppu hei toi olikin tosi kiinnostava toi kuvasarja tuosta ovitrellen poistumisesta! Vitsit kun oisin tajunnut tuon ajoissa, oli vaan semmonen ajatus että ei saa testata 🙈 niin mielenkiintoinen, ja kiva tosiaan nähdä kun lähteny uudelleen nousuun. En oo myöskään kuullu medigoon testeistä. Ehkä täytyy seuraavaan kiertoon varustautua vähän paremmin 😆
Ja siis tosi helpottavaa kuulla että pistämiskammosta pääsee eroon (jota en tienny omaavani, en pelkää piikkejä).
 
@Kwv nojoo on se vähän myöhäistä nyt enää alottaa mutta miksei jos haluaa 😆 mielenkiintoista kyllä seurata ensin viivan haihtumista ja sitten kytätä ja tulkita mahdollista vahvistumista. Ja tulla vähän hulluksi siinä välillä 😂 myös noi lämpökäppyrät on kyllä mielenkiitoisia, joskin ärsyttäviäkin. Toivotaan kahta viivaa testipäivään 🌈🌈
 
Käppyrä on tänään(kin) oikein toiveikas mutta mä oon heittänyt kirveen kaivoon. 😥😥 Aamun testeissä ei näkynyt enää mitään tai korkeintaan ihan joku haamun esiaste herkässä eli haaleampi kuin eilen. Eilen oli niin toiveikas olo ku ovitrellestä oli se 11päivää jo ja jotain näkyi testeissä ja vaikka en antanut itseni iloita vielä niin tuntuu tää ihan kakkelilta taas. Oli eilen koko päivän etovaa olo ja alavatsan tuntemukset ja nännien arkuus liikaa herätti toiveita. Haluisin vaan kotiin peiton alle tai jonnekin metsän keskelle ihan yksin muutamaksi päiväksi.

Miltäs muiden käppyrät näyttää?
 

Liitteet

  • Screenshot_20230828_073849_FF App.jpg
    Screenshot_20230828_073849_FF App.jpg
    185.2 KB · Katsottu: 54
@Tyty voi harmi! 😔 Jotenkin odotin että siellä näkyisi testissä jotain. Toivotaan kuitenkin että vielä muuttuisi plussaksi, vielä ehtii! 🤞

Täällä ei kummempaa. Ei oikeastaan mitään oireita, muuta kuin muniksien satunnaista jomottelua, mitä nyt yleensäkin luteaalissa. Ihan liikaa koko ajan vertailen helmikuisen tärppikiertoon jolloin oli mm. alavatsan nipistelyjä dpo7 😅 Mutta toisaalta synnytyksen jälkeen kaikki voi olla toisin. Esimerkiksi pipelle-näytteen otto kesäkuussa ei tuntunut miltään. Kuulemma normaalisti on melko kivuliasta. Joten ehkä nipistelyjen puute ei tarkoita mitään. On kiva pitää pientä toivoa yllä vaikka se negakaan ei maailmaa kaada 😄

IMG_6659.jpeg
 
@Misa Niinpä, minäkin, niin paljon oli toivoa. Usein luotan "kuudenteen vaistoon" ja se toimii, tällä kertaa näyttää huonolta. Kiitos lohdutuksen sanoista 💞

Mulla ainakin on jotain asiat muuttuneet synnytyksen jälkeen. Nyt oon onnellinen jo siitä että edes kierto toimii ilman lääkkeitäkin. Mutta toivotaan et ne nippailut kertoisi hyvää 😊
 
@Tyty voih, lämmötkin näyttäisi niin hyvälle! Testaatko kuitenkin vielä huomenna?

@Misa Mä oon kans koittanu rauhoitella itteäni, että oireettomuus ei tarkoita vielä mitään! 😅 en oikeastaan odota tuntevani kiinnittymistä, kun en ovulaatiotakaan tunne. Eikä koskaan mitkään toimenpiteet oo ollu kivuliaita, joita kyllä tässä parin vuoden aikana on riittäny mm. aukkari, tähystys, inssit, punktio, pas ym. 😅 myöskään tuossa ainoassa raskaudessa (mikä meni kesken), en ois millään osannu etukäteen odottaa plussaa.

Mäkin laitan tänne vielä oman käppyräni näytille. Oli siis eka PAS, jossa oli ehkä jonkulainen kiinnittymisyritys, mutta jäi kemialliseksi. Kp 26-27 näkyi testeissä ihan haalee haamu, mikä ei kuitenkaan vahvistunu 😢
IMG_20230828_111419.jpg

IMG20230826083811.jpg
 
@Mimossa kyllä varmastikin testaan vielä huomenna. Varmaan vielä sittenkin kun vuoto on alkanut 🙈

Sullakin oli hyvännäköinen, toiveikas käppyrä. Kiinnittymisdippikin näkyy. Tänäänkö testissä ei näkynyt enää mitään? 😔 vuoto ei kuitenkaan oo vielä alkanut? On niin kurjaa kun jotain mitä toivoo niin paljon, ei meinaa millään onnistua. Minäkään en oo aavistanut alkanutta raskautta koskaan ennen plussatestiä et oireettomuus tosiaan ei munkaan kohdalla kerro mitään. Myös noi toimenpiteet, kuukautiset ym on olleet kivuttomia. Nyt raskauden jälkeen oon alkanut jotain ovilaatiooireita tuntemaan mutta en varsinaista irtoamista.
 
Takaisin
Top