BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huvittaa kyllä oma tikkujen tiirailu ku se on aina just sellasta et avaan sälekaihtimet ylös itä ikkunalla et saan kunnolla luonnonvaloa aamuauringossa ja sit jos ei näy ni taskulampulla myös puhelimesta, mut ei niihin tikkuihin vaan ole villeimmissä mielikuvituspäissäänkään vielä viivaa saanut piirtymään.
 
@Jiin3s joo eipä se testi tuijottelemalla ja kovasti toivomalla positiiviseksi muutu 🤷‍♀️ Mulla on yksi roskishaamu ollut (kemiallisessa raskaudessa) joten ehkä siitä syystä jäänyt tällänen tapa ja ajatuskin, että jotain voi myöhemmin näkyäkin.

Siirryin neljältä aamuyöstä sohvalle sen jälkeen kun olin imettänyt vauvan (nyt taas pidempään ollut noita yöheräilyjä) kun en enää meinannut saada unta. Joten en tiedä onko tänään lämpöön ollut vaikutusta sillä että jouduin muutaman askeleen kävellä siirtyessäni takaisin sänkyyn, kun vauva seiskan aikaan heräsi. Luulisi ettei kauheasti ehtisi vaikuttaa, kun mittasin sitten heti 🤷‍♀️

IMG_6688.jpeg


Ja teinhän mä sen testinkin 😁 Pari Medigoota löytyi valikoimista joten ajattelin sen olevan sopivin dpo9:lle. No ihan negahan se on. Ei löydy viivaa kääntelemällä, mutta kerron jos tilanne muuttuu myöhemmin tänään jonkun vessakäynnin yhteydessä 😏

IMG_6685.jpeg
 
Mä tiirailen vessassa erilaisten lamppujen alla, ja sit otan monta kuvaa ja niitä sit tuijottelen ja muokkailen 😌

@Misa mä muka hourailen jotain haamun alkua tohon 😅 mut mul on kyl yliherkät viivasilmät! Mielenkiinnolla odotan että muuttuuko tilanne eri vessakäynnillä 😄

Täällä nous tänään paremmin lämmöt. Odotan jännityksellä että keksiikö FF tähän nyt triphasic patternin sen luteaalidipin lisäks, vai tajuaako et se dippi oliki ovisdippi 😆

1000006681.png
 
@Nurppu no joo tuosta kuvasta voisin itsekin kunnon viivalaseilla kuvitella jotain haamun alkua. Mutta ei siinä tosissaan mitään ole 😐 Ei ollut vielä äskenkään maagisesti vaihtunut plussaksi 😄 Ja veikkaan että FF kyllä vielä ilmoittaa sulle triphasic patternista, jos lämmöt pysyy tuolla korkeuksissa. 😂
 
@Misa mullakin on varmaan jo niin toiveikkaat viivalasit että olin tuossa ensin näkeväni jonkun haamujen esiasteen 🙈 toivottavasti lähtee muuttumaan tuosta vielä! 🌈 Voi vitsit, tekis itsekin mieli sortua mutta odotan väkisin huomiseen 🙈

@Nurppu ehkäpä tuo FF kohta tajuaa että mikä on homman nimi 😂🙈 ja hienoja uutisia siellä, toivottavasti koko kymppijengi jatkaa sitkeästi eteenpäin 🌈 jäädään innolla odotteleen ensi maanantain uutisia!

Täällä flunssaolot pahenee, että en tiedä oliko tän päivän nousu flunssaan liittyvää 🙈 Ja onkohan tuo dpo9 dippi jo kuitenkin liian myöhäinen jos jotain olisi? Mitään muuta erityistä oiretta ei kyllä ole, ja kaikkia perinteisiä alkuraskauden oireita ollut myös negakierroissa joten… 😂 Huomenna dpo11 testaan kyllä, sen verran jo polttelee nuo testit kaapissa 🙈 jos on nega niin voi sitten lyödä kerrasta hanskat tiskiin.

IMG_8144.jpeg
 
@Kwv FF:n mukaan keskiverto implantaatiodippi on päivänä dpo8.6, eli dpo9 kuulostaa ton tiedon varjossa ihan hyvältä dippipäivältä ☺️ etenkin jos lämpötilat nyt pysyvät tuolla vielä korkeammalla, koska sehän voisi viitata siihen että siellä on lähtenyt jonkin kiinnittyneen progetuotanto käyntiin 😉

@Nurppu kovasti sormet ristissä sun puolesta että tästä erästä munasoluja tulisi se yksi onnekas pallura ❤️ hauskaa nää FF:n hourailut tässä sun kierrossa, katsotaan tajuaako mitä tapahtuu vai ei 😂 Onko hyperi pysynyt aisoissa?

@Misa toivotaan että sinne haamu ilmestyisi! 🙊
 
@Metu joo toivotaan kovasti että kymppijengistä edes joku jaksais eteenpäin...! Viimeks 2/6 ei jatkanu hedelmöittymisen jälkeen jakautumista, pelkään että nyt oliskin suhteessa enemmän. Mut turha tässä pelkäillä etukäteen, tulee mitä tulee, ei se pelkääminen asiaa muuta. Helppo sanoa 🙈 ja hyperin oireita ei oo näkyny! Sain jo punktiossa nesteytystä tipalla, ja oon oikeen extrareippaasti juonu ny apteekin nesteytystablettijuomia 😄 eilen oli enää aamusta vähän kipuja mut sit neki meni pois. Tänään jo ihan normaali olo. Ja vuotokin oli ihan olematon, pari pisaraa tullu punktion jälkeen. Pitää vaan muistaa jatkaa vielä tätä juomista vaikka nyt onkin niin normaali olo 🙈 voihan hyvin olla et just ahkeran juomisen ansiota tää olo 😄
 
Mulla omaan huonommat viivalasit kun oon sun kanssa samaa mieltä testistä @Misa 😄 tylsä juttu mutta onhan dpo9 aikainen vielä. Joskus kyllä tuntuu että tuijottamalla saa viivan näkyviin, ehkä on jo silmät niin kierossa 🫠

Mutta onpa hauskahuomata ettei oo yksin testihullutuksien kanssa. Ensin nolotti myöntää mitään mutta löytyyhän teitä kanssasisaria 😅 mulla tää testihulluus on pahentunut juurikin kkm ja kemiallisen jälkeen kun plussat oon tehnyt normaalien kuukautisten aikaan tai jälkeen. Nytkin polttelee että pitäskö testata vielä ennen letrojen aloitusta vaikka päätin just etten nyt koske tikkuihin hetkeen. Keskityn muihin juttuihin ja ens viikolla ultra.

Sitkeesti oot sinnitellyt testaamatta @Kwv! Raadin testesilasit on kaivettu esiin odottamaan 😍

Mukava kuulla et voit jo hyvin @Nurppu 😊
 
@Kwv sulla on kyllä loistava itsekuri! Toivon kovasti että sulla huomenna olisi testissä se toinenkin viiva 🌈 Toivottavasti flunssainen olo olisikin alkuraskauden oire eikä oikeasti flunssaa! Jos on kuitenkin flunssaa, niin toivottavasti olisi lievä ja menisi nopeasti ohi.

@Tyty joo kun tuijottaa tarpeeksi pitkään, niin viivaa alkaa nähdä. Ja kun katsoo hetken muualle ja sitten takaisin, niin viivaa ei enää näy 😄 Siitä tietää kyllä että ihan 100% nega kyseessä. Mietin kans että onko tästä aikaisesta testaamisesta ja testien pyörittelystä itselle jotain haittaa, mutta totesin että niin kauan kun siihen ei liity ahdistusta, niin ei ole. Sitten jos tilanne muuttuu niin täytyy harkita testipäivää tarkemmin 😊
Ja siis joo onhan tää dpo9 vielä aikainen, joten voipahan vielä huomenna ja ylihuomennakin käyttää aikaa tikun kääntelyyn 😁

@Nurppu mahtavaa että olo on hyvä! Hyperstimulaatio kyllä kuulostaa niin kamalalta, että ihan superhyvä jos siltä välttyisit kokonaan 😊
 
Nyt iski totaalinen hulluus! Joku mainitsi kuvan muokkauksen joten tässä kävellessä laitoin tuumasta toimeen. Tiirailkaapa tuota alinta testiä, se on dpo12 aamupissasta otettu pc 👀👀👀 Yllä on se ovitrellen testirivi.

Screenshot_20230830_141637_Photo Editor.jpg


Ai jestas mua naurattaa oma touhu 🤣
 
@Tyty jotain kans näen alimmassa 🤔 Mutta on kyllä tosi haalea jos dpo12. Onko vuoto nyt ollut ihan normaalia? Voihan sitä kuitenkin tehdä yhden testin varalta 😄
 
@Tyty nonii, todella tutun näköstä muokkaussettiä siinä ja kyl mäki nään siel jotai 😆 mut nii, vähä myöhäänhän se lähtis sieltä tummuu jos dpo12 alkaa haamuilee... Onko se siis viimesin testi mitä teit?
 
Haha @Nurppu ja @Misa 😁tais ollakin ehkä dpo11 päivä tai sit se dpo12 aamu mutta pointti siis että ehkä jotain yritti tapahtua. Toi on viimeisin testi minkä tein. Vuoto on perus normaalia, suht runsasta.
 
@Tyty niitäkin tapauksia on, joilla menkat tulee ajallaan vaikka onkin raskaana 😊 Mutta onhan se harvinaisempaa. Kyllä varmaan ainakin jotain yritti tapahtua, jos ei nyt pysynyt mukana. Se on tietty hyvä merkki!
 
@Tyty joo siis sama juttu. Ollut kemiallinen ja varhainen km, ja pelkään että niitä on tiedossa vielä lisää. Ehkä koitin hakea tuosta haamulaisesta positiivisia puolia vaikka olisin kyllä voinut jättää väliinkin… Pahoittelut että valitsin tökerösti sanani ❤️
 
En suinkaan pahoittanut mieltä @Misa, anteeksi jos minä valitsin sanani tökerösti 🙈😘 Onhan siinä positiivista paljonkin että jo raskaustestisdä jotain näkyy.


Sain tänään tälläsen kortin 😂
20230830_152531.jpg
 
@Tyty Huh hyvä! Tajusin vasta jälkeenpäin miten tahdittomasti sanoin. Olisi siitä voinut ihan oikeutetusti loukkaantua mutta ihana kuulla että et 🤗❤️
 
@Misa voi ei 😮‍💨 pahoittelut negasta! Toivottavasti ensi kierrossa myös ovis tosiaan tulee aikaisemmin.

Täällä myös puhdas nega dpo11. Lämmötkin tippui, joten eipä ole tännekään toukokuista tulossa. 😞 ensi kiertoon otan nyt käyttöön donafertyn, joten katsotaan onko sillä mitään vaikutusta. 🙈 Jotenkin on kyllä tosi vahva olo siitä että IVF asti mennään.

IMG_8152.jpeg

IMG_8151.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top