@Jiin3s tervetuloa mittailemaan! Joo, paras on just että yöpöydällä on mittari, ja ehkä jopa ennen sängystä nousua mittaa. Se kehon lämpötila on kaikkein alimmillaan sillon yöllä, ja sitä yritetään mitata, ennen ku ehtii nousee.
@Mew mä mittailen ouralla, oon tykänny kovasti :) en oo kokeillu ees tätä "normaalia" kuumemittaritoimintaa
ja opin tästä bbt vaihtelusta vasta ku ihmettelin miks mun oura-lämmöissä on niin selvä kuukausittainen jaksoillisuus mutta miehellä ei
@Mimossa okei, voi ymmärrän tosi hyvin että stressaa kovasti tuo yksi pallero
joskus oon kuullu lohduttelua että sulatuksessa hiipuu ne jotka muutenkin olis hiipunu... Mut eipä näistä kauheesti toivoa saa
voi, toivotaan kovasti parasta!
@Kwv voi ei, toivotaan et ei flunssa iske! Ja lapsettomuuspolin aikakin ihan kulman takana, sehän on toisaalta hienoa, säästyy rahaa
mut dpo9 dippi ei viel oo maan myynnin hetki, katotaan vielä vähän miten tilanne etenee!
@Tyty minkä pituinen luteaali on sulla ollu yleensä? Ja nyt en heti saa päähäni, olitko maininnu miten teillä jatkuu, onko alkioita pakkasessa vielä vai onko uus IVF edessä? Toivottavasti et just oo tyylii edellisellä sivulla maininnu asiasta, sori jos oot
Tuli Omapolulle tieto, että 14:sta munasolusta 12 oli kypsiä ja 10 hedelmöitty normaalisti
nyt varmaan pitää sit odotella jatkotietoja sinne ens maanantaihin. Viime kerralla kaikki 6 oli kypsiä ja hedelmöitty, ja lopputuloksena siitä oli 1 tuoresiirto sekä 1 heikkolaatusempi 6-päivänen blasto. Katotaan jaksaako nyt kukaan kymppijengistä jatkaa eteenpäi
Kerroin FF:lle et eilen oli punktio, mut se jaksaa uskoa että nyt on jo dpo7
nyt ku ei oo tässä kierrossa raskauden mahista niin voisin kattoa miten se nyt aatteli jatkaa tän kanssa
nyt se on siis jo rekisteröiny keskenään ton luteaalidipinkin!