BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei se eilinen testi ollut viallinen, kun tuli tälläkin testillä plussa😍🥳 dpo14
1692076651121.jpeg
 
Mäkin siirryn tästä ketjusta nyt huhtikuisiin, sen verran tummat viivat alkaa olla. käyn välillä kurkkaamassa mitä tänne kuuluu ❤️ toivotaan plussatuulen jatkuvan tänne nyt 🌈🌈🌈 Harmi kun nyt ei oo lämpökäyrää plussakierrosta!
 

Liitteet

  • IMG_1647.jpeg
    IMG_1647.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 76
Kuinka kauan täällä plussanneet ovat muuten jatkaneet lämpöjen mittailuja? Vai ootteko lopettaneet mittaamisen plussaan? En oikein tiiä pitäskö vielä jatkaa vai ei? 🤔
 
@Oikku95 mä jatkoin lämpöjen mittailua pari viikkoa plussasta ihan mielenkiinnosta että miten pysyy ylhäällä, mutta lopetin sen jälkeen. Tietysti Oura jatkoi mittailujaan, mutta en enää seurannut 😅
 
Laitan viimeisen käppyrän tänne. Yksi asia mikä ihmetyttää on tuo tiputtelu jota ilmeni aina pari päivää ennen menkkoja koko tämän yrityksen ajan vaikka ennen yritystä ei ole koskaan tiputellut. Mut nyt kun tärppäs niin ei ole ainakaan vielä tiputellut missään kohin. Yleensä se alkanut tuossa dpo12-13. 🤔 et oisko se tiputtelu sit tarkoittanut jotain?
1692160747646.jpeg

1692160799463.jpeg
 
Toivotaan että saadaan tänne lisää plussia piakkoin! 😊 Ihana että plussat vahvistuneet ja pääsette jatkamaan odottavien keskusteluissa 🥰 harmi kun täällä hiljenee 😂

@Oikku95 kiinnostava tuo plussakäyrä 😊🌈 tiputtelusta en osaa sanoa, jännä ilmiö jos vasta yrittämisen jälkeen ilmennyt.

Aloitin tikuttelemaan ovista, ettei vaan ainakaan mene ohi jos tällä kertaa jotain tapahtuu. Kivut menivät onneksi sen yhden aamupäivän osalta nopeasti ohi, että toivottavasti jotain muuta kun uusi kysta. Huomenna ultra, jossa selviää sitten jatko tämän kierron osalta. 🌈 jännittää kamalasti, niin paljon tullut noista ultrista pelkkiä huonoja uutisia. 😩

IMG_8086.jpeg

IMG_8087.jpeg
 
Oho, mites mulla ei ollu pariin päivään tullu ilmotuksia täältä! Mut uuen kierron alun vuoks olin sen verran irtautunu tästä hommasta taas että en edes tajunnu ihmetellä 😄 ihanaa, paljon onnea @Oikku95 myös! 🥰❤️ kyllä nyt on käyny iso kato tässä ryhmässä, tosi ihana juttu! (Hassun kuulonen kommentti 😆)

@Kwv onneks noin pian on jo ultra, voi kunpa se kipu ei olis mitään kystiin liittyvää vaan joku pieni ohimenevä juttu! ❤️

Täällä alko tosiaan uus kierto tossa, ja me ilmottauduttii nyt sinne IVF:ään. Eilen alko piikittely! Yllätin itteni siinä miten helppoa oli piikitys tällä kertaa 😆 entisenä piikkikammosena ihan käsittämätöntä.
 
Täällä menossa Kp 16 ja dpo 7 (flo laskee että ovis ois ollut kp 14, mutta kyllä se taisi olla jo kp 13) lämmöt ainakin tähän mennessä noussut tasaisesti. Öisin kyllä nukkuessa ollut aika kuuma viime öinä 🥵
 

Liitteet

  • Screenshot_20230816_104018.jpg
    Screenshot_20230816_104018.jpg
    210.5 KB · Katsottu: 61
Paljon onnea @Oikku95 !! :smiling face with heart-eyes: 🌈 :red-heart:

Olipa ihanan iso plussa aalto, mutta kylläpä täällä hiljenee :Hugging Face:

Täällä oli ja meni kuukautiset. Painoa pudonnut nyt 9,6kg tähän mennessä. Miehellä on ensviikolla loma niin pääsen ehkä tekemään vähän pitempiä lenkkejä :Person Raising Both Hands:
Toki meillä on paljon muutakin puuhaa edessä, kun täytyy valmistautua siihen esikoisen leikkaukseen hankkimalla kaikenlaista. Ja halutaan viedä esikoinen rannalle uimaan (jos säät sallii, täällä ollut tosi sateista) sekä eläintarhaan retkelle vielä ennen leikkausta. Paljon kaikkea kivaa :Kissing Face With Closed Eyes:
 

Liitteet

  • Screenshot_20230817_093045.jpg
    Screenshot_20230817_093045.jpg
    335.4 KB · Katsottu: 47
Laitan käyräni vielä tänne näkyville, sillä ovis on tapahtunut aiemmin mitä FF veikkaa. Lämpöjähän en ole enää mitannut.
Kävimme ultrassa ja sieltä löytyi 8+0 vastaava pikkuinen tänään vahvalla sykkeellä. Eli ovis on sen mukaan tapahtunut joko kp17. Mutta kun lämpö onkin heti laskenut kp20 ja kp21 vielä pysynyt alhaalla ennen kuin lähtenyt nousuun niin FF veikannut siihen. Aika hyvän vahvuisen plussan kuitenkin sain PCn testillä jo kp30 ja kp42 digissä oli 3+0 mutta varmaan olisi näkynyt jo aiemmin.
Toivotaan vielä loppukesään ja syksyyn uutta plussa-aaltoa lopuillekin 🥰
Screenshot_20230817_152938.jpg
 
Niin ihanaa @anita1 !! Nyt tummumista viivalle! 😍 Oli kyl nii tumma et ite arvaisin et oliskin ovis ollu aiemmin jo! Sul on noi kaks hämyä peräkkäistä droppia kp20-21 mut mun arvaus olis että oli ovis ennen niitä jo 🤔 eli kp17-18 🤔

@anita1 muistelin että olin epäilly sulla varhasempaa ovista ja niin näköjään olin tänne kirjotellukki!! 😆 Kiva kun kävit kertomassa että niinhän se sit tosiaan olikin! Ihania uutisia, paljon onnea vielä!! 🥰😍
 
@anita1 muistelin että olin epäilly sulla varhasempaa ovista ja niin näköjään olin tänne kirjotellukki!! 😆 Kiva kun kävit kertomassa että niinhän se sit tosiaan olikin! Ihania uutisia, paljon onnea vielä!! 🥰😍
No näin on! Hyvä muisti ja arvaus sulla! Itsekin silloin mietin sitä mutta kun se 2 päivän droppia tuli ja lämmöt lähti paremmin nousuun en enää asiaa miettinyt. Kiitos 🥰
 
@Nurppu kiva että pääsitte IVF 🌈👏 toivotaan että saatte hyvän saaliin! Helpottavaa kuulla että tuohon pistelyynkin tottuu.. 😮‍💨😅

@anita1 mielenkiintonen kyllä tuo FF veikkaus ja oikean oviksen ero, nyt kun katsoo niin kyllähän se kp17 selkeältä näyttää. Hyvä että sielä kaikki hyvin 🥰

@Däumeline vau mikä määrä pudotettuja kiloja! 👏 ja mukavaa kun on kivoja juttuja tiedossa ikävämpien juttujen keskelle!

@mai- hyvältä näyttää lämmöt siellä. 🌈🌈

Me saatiin kerrankin vasteultrassa hyviä uutisia! Oikeasta muniksesta löytyi 16mm kasvava, täydellisen symmetrinen folli 🫢 limakalvo tosin oli vain 4,1mm. Nyt kaksi päivää pistellään gonal-f 37,5iu ja irroituspiikki gonasi 5000iu lauantaina. Sunnuntain olen sopivasti itse reissussa, mutta pitää talletella ahkerasti muuten 🙈 jee! Odotukset ei oo korkealla mutta kerrankin on edes mahdollisuus.
Ja siis pakko sanoa että kylläpä toi gonal-f haisee vahvalle (ja pahalle) 😂 mieskin ihmetteli että mikä tässä löyhkää.

IMG_8092.jpeg
 
Onnea @Oikku95 😍🥳💕 Olipas suloinen yllätys 💝

Täällä tosiaan käy nyt kunnon kato, mutta onneksi siitä parhaimmasta syystä ✌🏻
Itselläni on nyt ollut vähön kiireinen elokuu ja tämä kierto nyt valitettavasti meni hukkaan kun ei hyvällä yritykselläköön ehditty/pystytty järjestömäön talletettuja ajoissa. Vähän harmittaa mut paremmalla onnella ens kiertoon. Nyt on kyl niin paljon kaikkea muuta elämässä ettei ole asiaa kovasti ehtinyt murehtia.

@Nurppu Onnea hoitokiertoon ja tsemppiä piikittelyyn 🥰

@Kwv Onnea hyvistä ultrakuulumisista 😍 Toivotaan että tämä olisi nyt The kierto teille 🤞🏻

@anita1 Ihania ultrakuulumisia ja kiitos kun japit näillä uusilla tiedoilla lämpökäyrön. Mielenkiintoista 🤓

@Empsu94 Kaikkea hyvää sinne odotukseen 🥰

@mai- Hyvännäköistä nousua 🌈

@Däumeline Hienosti edennyt kuntokuuri 😃💪🏻

Jään nyt vähän taustailemaan loppukierroksi mutta palaan viimeistään seuraavassa kierrossa 😁

IMG_8828.jpeg
 
@Nurppu peukut pystyssä että tulisi hyvä määrä kypsiä munasoluja! 🌈😊

@Kwv mahtavia ultrauutisia! 😍 Joo se Gonal F haisee kyllä kauhealle. 😂 Toivottavasti Gonal F myös auttaa kasvattamaan limakalvoa vielä vähän lisää 😊

@Summerwalk harmi kuulla että tämä kierto meni vähän sivu suun 😔 Tsempit seuraavan kierron odotteluun!

Täällä joitain lupaavia oireita, mutta koska ovistestit ihan haaleita yhä, ei varmasti ole ihan vielä tapahtumassa. Tultiin mökille ja tänään unohdin aamulla mitata lämmön ja aloin höpötellä vauvalle, sitten vasta muistin ja mittasin. Täällä on myös paljon viileämpi huoneilma, vaikuttaako sitten lämpöön, en osaa sanoa. Veikkaan että tuo puhuminen oli syy siihen miksi tuli tuollainen pudotus. Discardaan varmaan tuon lämmön jos huomenna on noussut takaisin lähemmäs aiempia lämpöjä.

IMG_6548.jpeg
 
Takaisin
Top