BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Todella haalea on, mutta nyt ei tarvitse enää siristää silmiä - siinä se viiva haamuilee 🌈🌈 Nyt toivon vahvistumista! Kemiallinen pysyi haaleana viikon ajan, joten sen kummittelemana eteenpäin 😊
Oliko sulla tänään dpo10? Samannäköinen viiva kuin itselläni oli tuolla dpo:lla onnistuneessa raskaudessa 🥰 Hyvältä näyttää, paljon onnea! ❤️
 
Viimeiset kolme kiertoa ollut luteaalivaihe tylsän tasaista nousua. Nyt hieman enemmän vaihtelua 😅
1691478100789.jpeg
 
Todella haalea on, mutta nyt ei tarvitse enää siristää silmiä - siinä se viiva haamuilee 🌈🌈 Nyt toivon vahvistumista! Kemiallinen pysyi haaleana viikon ajan, joten sen kummittelemana eteenpäin 😊

Oi että, varovaiset onnittelut taustalta ja viivalle vahvistumista! 😍🤞
 
Voi mitä ihania uutisia täällä ku sekä @Empsu94 :lla että @Kuumeilija:) :lla tummenee viivat!! 😍🥰 Jee!! Ja kuumeilijalla kyllä viel niin hienot lämmötki 😄 ja empsu, eikös sulla tullu kemiallisessa se hailura tosi myöhään, ja tämä nyt paljon varhasemmin! Mä oon kyllä nyt oikeen optimistinen tän suhteen!! 🥰

@Kwv miltäs tänään näyttää lämpöjen saralla, ja onko vielä merkkejä kierron alkamisesta? :)

@Däumeline ihanaa että nyt on ajat lyöty lukkoon! 🥰 Kohta on koko operaatio pelkkä muisto! ❤️

@Summerwalk jos olis varmistamatta pitäny sanoa ni mäki olisin varmaan kallistunu tohon että dpo7 alkaen vasta FF:ssä lasketaan dipiks 😆 ja joo, siis mähän testasin tietysti heti sillon dpo6 dipin kohalla ja eilen dpo7 uusiks puhtaat negat 😄 mut jos olis jotai näkyny ni olisin olettanu että ovis oliski ollu aiemmin.

@Oikku95 toivotaan että poikkeava lämpökäyrä on hyvä merkki! 😊

Täällä lämmöt hitusen nous, ei mitään erityisen jännää. Mielenkiintosta nähä että hyväksyykö tällä kertaa FF lopulta ton viralliseks dipiks! Yleensä on vetäny sen epäilyksen pois sit, nyt on viel toistaseks sitä mieltä että saatto olla dippi.

Screenshot_20230808-100901.png
 
Onpas ihania uutisia ja aktiivista täällä 🥰

Onnittelut selkenevistä haamuista @Empsu94 ja @Kuumeilija:), toivottavasti jatkavat nyt tummenemistaan 🍀 Toista plussa-aaltoa tekeytymässä lyhyen ajan sisään, onpa ihanaa 😍

@Däumeline ihanaa että nyt on päivämäärä ja tarkempi aikataulu tälle hommalle niin on sitten enemmän mahdollisuutta suunnitella elämää siihen ympärille ❤️

@Nurppu mielenkiinnolla seurataan tilannetta, saadaanko vihdoinkin se virallinen luteaalidippi™️ 😆 ja tietysti toivotaan että sulle sieltä vaikka huomenna tai ylihuomenna ilmestyis vähän haamua, vaikka onneks onkin seuraava hoitokierto ihan nurkan takana jos ei tästä tärpännyt!
 
Voi mitä ihania uutisia täällä ku sekä @Empsu94 :lla että @Kuumeilija:) :lla tummenee viivat!! 😍🥰 Jee!! Ja kuumeilijalla kyllä viel niin hienot lämmötki 😄 ja empsu, eikös sulla tullu kemiallisessa se hailura tosi myöhään, ja tämä nyt paljon varhasemmin! Mä oon kyllä nyt oikeen optimistinen tän suhteen!! 🥰

@Kwv miltäs tänään näyttää lämpöjen saralla, ja onko vielä merkkejä kierron alkamisesta? :)

@Däumeline ihanaa että nyt on ajat lyöty lukkoon! 🥰 Kohta on koko operaatio pelkkä muisto! ❤️

@Summerwalk jos olis varmistamatta pitäny sanoa ni mäki olisin varmaan kallistunu tohon että dpo7 alkaen vasta FF:ssä lasketaan dipiks 😆 ja joo, siis mähän testasin tietysti heti sillon dpo6 dipin kohalla ja eilen dpo7 uusiks puhtaat negat 😄 mut jos olis jotai näkyny ni olisin olettanu että ovis oliski ollu aiemmin.

@Oikku95 toivotaan että poikkeava lämpökäyrä on hyvä merkki! 😊

Täällä lämmöt hitusen nous, ei mitään erityisen jännää. Mielenkiintosta nähä että hyväksyykö tällä kertaa FF lopulta ton viralliseks dipiks! Yleensä on vetäny sen epäilyksen pois sit, nyt on viel toistaseks sitä mieltä että saatto olla dippi.

View attachment 124632
Sulla on hyvä muisti 😄 Joo näin oli, sain plussan vasta dpo13 ☺️

Lupaavat lämmöt, etenkin toi dippi 🌈🌈🌈
 
@Nurppu ei vitsit, jännittävä ja tosi lupaavan näköinen kyllä tuo sun käyrä! Jospa tasaisuus lupaili hyvää 🫢 testailua odotellessa!

Ja kiitos kysymästä, täällä tänään kp1 🥳 HUH!
Eilen jo illalla tiputtelu siihen malliin, että arvelin olevan lähellä. Tosi niukkaa on kyllä vuoto, mutta olkoot. Torstaina gynelle tsekkaamaan että kysta on poissa ja tehdään sotasuunnitelma tälle kierrolle. Niin toivon että saan jotain uutta nyt tähän seuraavaan. 🥹

Nyt on jo ihan selkeät viivat sielä @Empsu94 ja @Kuumeilija:). Onnea kovasti molemmille ja toivon niin kovasti että saatte nämä syliin ❤️
 
Täällä viiva jatkaa vahvistumista ☺️ Kuvassa dpo 9/10/11 tai 8/9/10.

Mua häiritsee se, kun ei oikein tiedä mikä dpo 😅 Nyt se lämpökäyrä ois kova. Jos jotakuta kiinnostaa laskeskella ja analysoida, niin: yhdyntä tapahtui keskiyöllä la-su (29.7.-30.7.). Jos ovis ollut lauantaina, nää on dpo 9/10/11. Jos ovis oli sunnuntaina, niin dpo 8/9/10. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mun on vaan vaikea uskoa, että mitään oikeesti olisi näkynyt jo dpo8. Ehkä se munasolu oli jo liikkeellä, kun hommailtiin keskiyöllä, jolloin se sunnuntai oli dpo 1. Viime tingassa oltiin :No Evil Monkey:
 

Liitteet

  • IMG_1616.jpeg
    IMG_1616.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 135
Ylempi aamu, alempi päivä😁 Aamun testissä väri meni jotenkin tosi hitaasti ja luulin että viallinen, oli pakko tehä toinenkin testi sen takia😂 Pelkään tosi paljon että on vaan joku kemiallinen raskaus, ni oon tehny näitä nyt pari päivässä ja kytänny vahvistuuko viivat. Nyt on dpo 10, viime kierrossa alkoi dpo 9 menkat. Ja lämmöt 36.3 aamulla että ylhäällä vielä pysynyt.
 

Liitteet

  • IMG_6813.jpeg
    IMG_6813.jpeg
    581.4 KB · Katsottu: 97
Ylempi aamu, alempi päivä😁 Aamun testissä väri meni jotenkin tosi hitaasti ja luulin että viallinen, oli pakko tehä toinenkin testi sen takia😂 Pelkään tosi paljon että on vaan joku kemiallinen raskaus, ni oon tehny näitä nyt pari päivässä ja kytänny vahvistuuko viivat. Nyt on dpo 10, viime kierrossa alkoi dpo 9 menkat. Ja lämmöt 36.3 aamulla että ylhäällä vielä pysynyt.

Sulla on niin aikainen dpo että vaikea vielä arvioida onko kemiallinen vai ei! 🌈
 
Heippa. Täällä eka kertaa lämpöjä seurailtu. Varmasti siis omassa mittailussa vois olla parannettavaakin (kielen alta, perus digimittari).
Kyselenkin mielenkiinnosta teiltä konkareilta, että mikä teidän kokemus on että miten oviksen ajankohta vaikuttaa tuohon ovis dipin näkymiseen? Esim. Jos ovis ollut vaikka aamupäivällä?
Täällä oli eilen ovis (testillä kiinni saatu+kivut). Mutta mitään hienoa lämpö dippiä ei oo näkynyt 😂
toki nyt on ollut aika lämpimiä öitä kelin puolesta jne. Ja varmaan vaikuttaa kun mittari näyttää vain 1 desimaalin tarkuudella.
Mutta hetihän sitä kaikkea alkaa miettiä, että jos ovis olikin vaan "ovis" eikä sieltä mitään irronnut tms. 🙈
 

Liitteet

  • Screenshot_20230810_070810.jpg
    Screenshot_20230810_070810.jpg
    126.9 KB · Katsottu: 56
Tän aamun🩷 Laitan vielä teille mun tän kierron lämpökäyrän. Oli niin siksakkia et olin ihan varma et mahdoton ajatus ja sillon meinasin sen buranan ottamisen takia luovuttaa ihan kokonaan. Onneks en luovuttanut🩷
 

Liitteet

  • IMG_6843.jpeg
    IMG_6843.jpeg
    619.9 KB · Katsottu: 127
  • IMG_6847.jpeg
    IMG_6847.jpeg
    389.2 KB · Katsottu: 121
Muokattu viimeksi:
Heippa. Täällä eka kertaa lämpöjä seurailtu. Varmasti siis omassa mittailussa vois olla parannettavaakin (kielen alta, perus digimittari).
Kyselenkin mielenkiinnosta teiltä konkareilta, että mikä teidän kokemus on että miten oviksen ajankohta vaikuttaa tuohon ovis dipin näkymiseen? Esim. Jos ovis ollut vaikka aamupäivällä?
Täällä oli eilen ovis (testillä kiinni saatu+kivut). Mutta mitään hienoa lämpö dippiä ei oo näkynyt 😂
toki nyt on ollut aika lämpimiä öitä kelin puolesta jne. Ja varmaan vaikuttaa kun mittari näyttää vain 1 desimaalin tarkuudella.
Mutta hetihän sitä kaikkea alkaa miettiä, että jos ovis olikin vaan "ovis" eikä sieltä mitään irronnut tms. 🙈
Mulla on käytössä normi digimittari ja kielen alta mittailen, hyvin oon pärjänny :thumbs-up:
Laitan tähän nyt kahden kierron käyrät vertailtavaksi. Mun tämän hetkisen kierron käyrässä näkyy tommonen dippi ennen ovista, mut viime kierrossa ei ollu mitään dippiä. Ehkä on enemmän vaan tärkeetä se, et se lämpö nousee sit oviksen jälkeen selkeästi luteaalilämmöille. Tämäkin voi tapahtua vasta päivä-pari oviksen jälkeen, mulla yleensä nousee lämpö hitaammin. Perusperiaate vissiin on et kuhan on ainakin kolmen päivän lämmöt hieman korkeemmat niin siitä voi tietää et luteaali on menossa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230810_064053.jpg
    Screenshot_20230810_064053.jpg
    524 KB · Katsottu: 60
  • Screenshot_20230810_064114.jpg
    Screenshot_20230810_064114.jpg
    412.7 KB · Katsottu: 63
@mai- muistan pohtineeni samaa joskus tuosta, että voisko dippi liittyä siihen, monelta ovis on! Mut mulla kans jokus on ja joskus ei oo selkeetä dippiä ovista ennen. Kattellaan lämpöjä pari päivää, jos jää tonne ylätasolle ni sit se oli oikee ovis :) ja oikeen hyvin voi perusmittarillaki mennä! Tässä vaan tuppaa helposti tulee "nälkä syödessä" ja saattaa alkaa kaipaa hienompia systeemejä jossai vaiheessa 😄 mut toivottavasti sun ei tarviikaan kauaa täällä meidän seurassa viipyä! 🌈

Ihana nähdä tummuvia testejä! ❤️ Voi kunpa jatkaisi molemmilla tummumista!

Mä unohin eilen testata kokonaan, kun käytiin miehen kans kattoo susijengin korismatsia 😄 ja muutenkin puuhaa riittäny ni äsken vasta muistin käyä testaa, mut puhdas nega oli. En ees jaksanu odotella kauhee kauaa et ilmestyykö jotai, niiku joskus on jaksanu odotella sen 10 min siinä toivossa että ehkä kuitenkin ilmestyy haamu viime hetkellä... 😆 Ainaki siinä mielessä rento meno :) ja tosiaan tässä ny sit odotellaan vaan mielenkiinnolla sitä että menkat alkaa ja kokeillaan HUS arpapeliä! Tosin, nyt on mies vaikuttanu viime aikoina stressaantuneelta. Mietin että pitäskö sen takia miettiä jos lykkäis taas ilmottautumista. Mut kattoo sitä sit.

Screenshot_20230810-204354.png
 
Takaisin
Top