BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
kiinnittyminen vai menkat😄 JĂ€nnittĂ€vÀÀ
Ja nyt kahtena yönĂ€ oon herĂ€nny kĂ€ymÀÀn vessassađŸ˜± MistĂ€ tunnistin viime raskauden kun harvoin yöllĂ€ vessaan herÀÀn. Mutta voihan se olla ettĂ€ mĂ€ vaan kuvittelen ja toivon liikaa 😂
 

Liitteet

  • IMG_6530.jpeg
    IMG_6530.jpeg
    357.7 KB · Katsottu: 86
Muokattu viimeksi:
@Kuumeilija:) no on kyllĂ€ eeppinen dippi siellĂ€ 😄 toivotaan parasta!

Mulla palautu takas plussan puolelle lĂ€mmöt ja FF sanoo ettĂ€ saatto olla luteal dippi kyseessĂ€. VĂ€hĂ€n alko eilen rintoja jomottaa, sitĂ€ ei oo pitkÀÀn aikaan ollu, mut silti randomilla vĂ€lillĂ€ ollu jossain kierroissa eikĂ€ se oo mulla signaloinu mitÀÀn erityistĂ€. Mut siis, ehkĂ€ ton rintajomotuksen jĂ€lkeen aloin uskoo vihdoin et kai se ovis oikeesti on menny 😄 eka oire aiheeseen liittyen.

Mut nÀillÀ nÀkymin pÀÀstÀÀn viikon pÀÀstÀ ilmottautuu seuraavaan IVF:ÀÀn!

Screenshot_20230807-114415.png
 
Joo, siis, pitÀÀhĂ€n tĂ€ssĂ€ nyt vĂ€hĂ€n viihdykettĂ€ ja tiirailtavaa antaa, eikö?! ekaa kertaa yritysaikana en osaa sanoa ettĂ€ onko tuolla joku sikapieni haamulainen vai onko oikeesti vaan nega 😂

TĂ€nÀÀn on toisaalta tosi aikaista, dpo 9 (tai jopa 8
). Testasin sen takia, ettĂ€ kaksi pĂ€ivÀÀ sitten tuntui kova vihlonta siltĂ€ puolelta, jossa oviskivut oli, joten jĂ€in toiveekkaana kuvittelemaan sen olleen kiinnittymiskipua 🙈

Noo, huomenna tai ylihuomenna uusi testi
 

Liitteet

  • IMG_1584.jpeg
    IMG_1584.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 135
@Empsu94 mĂ€ nĂ€en kyllĂ€ jonkinlaisen haamun! Oispa 😍 Tietty aina voi olla kyse myös viallisesta testistĂ€ tai viivanpaikasta, mutta itelle ei ole koskaan pc:llĂ€ tullut. Kunpa vahvistuisi đŸ„°
 
@Empsu94 joo kyl mĂ€ki muka jotai nÀÀn!! 😄 Aikani kuluks latasin ton kuvan ja kokeilin vĂ€hĂ€n editoida, en tiiĂ€ onks tĂ€ssĂ€ selkeempi vai ei, mut pÀÀtin kuitenki laittaa ku ny kerran tein 😆

View attachment 124603
Kiitos :rolling: :red-heart: No, nyt jÀÀdÀÀn oottamaan, ettÀ onko kyseessÀ viivanpaikka, plussa vai harhaluuloa:Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:
 
@Empsu94 MĂ€ nÀÀn kans! Toivotaan sieltĂ€ pysyvÀÀ plussaa🙏😍 Lupaavalta vaikuttaa senki puolesta, ettĂ€ on vielĂ€ noin aikainen dpo 🌈 MiltĂ€ lĂ€mpökĂ€yrĂ€ nĂ€yttÀÀ?
 
MĂ€ kans tĂ€nÀÀn kĂ€vin malttamattomana ostamassa testejĂ€. Ja tyhmĂ€nĂ€ tein tunnin pidĂ€tyksestĂ€. Ja sit vielĂ€ rfsu testi kun ei muita ollutđŸ˜© MĂ€ en tiiĂ€ kuvittelenko vai nĂ€kyykö jotain, todennĂ€kösesti kuvittelen😆 On ollu niin erikoisia oireita verrattuna muihin kiertoihin nyt niin pakko oli😂
 

Liitteet

  • IMG_6613.png
    IMG_6613.png
    1.9 MB · Katsottu: 118
  • IMG_6612.png
    IMG_6612.png
    3.3 MB · Katsottu: 119
@Empsu94 jÀÀmme seuraamaan haamun kohtaloa đŸ™ŠđŸ€žđŸ»

@Kuumeilija:) noi rfsu:t on tosi epĂ€herkkiĂ€ ja nĂ€yttÀÀ usein viallista ettĂ€ en laittais niihin penniĂ€kÀÀn kii 😒 jos sulla oli tĂ€nÀÀn kiinnittymisdippi niin siitĂ€ menee 1-2 pĂ€ivÀÀ ennen kuin tulee haamuja, ja kandee tosiaan ostaa pregcheck lĂ€hikaupasta tai tilata easy@home netistĂ€ 😅
 
@Empsu94 jÀÀmme seuraamaan haamun kohtaloa đŸ™ŠđŸ€žđŸ»

@Kuumeilija:) noi rfsu:t on tosi epĂ€herkkiĂ€ ja nĂ€yttÀÀ usein viallista ettĂ€ en laittais niihin penniĂ€kÀÀn kii 😒 jos sulla oli tĂ€nÀÀn kiinnittymisdippi niin siitĂ€ menee 1-2 pĂ€ivÀÀ ennen kuin tulee haamuja, ja kandee tosiaan ostaa pregcheck lĂ€hikaupasta tai tilata easy@home netistĂ€ 😅
Joo pc:n ajattelinkin seuraavaks ostaa, tiedĂ€n ettei nou rfsut kauhean luotettavia oo😄 Mut pakko oli silti yrittÀÀ.



Mittasin lĂ€mmön just ja noussut lĂ€mpö 37 asteeseen, perus lĂ€mpö kainalosta mitattuna on varmaan joku pÀÀlle 35 astetta normaalisti😄
 
@Empsu94 MinĂ€kin nĂ€en! Vahvistumista! :smiling face with heart-eyes:🌈

@Kuumeilija:) Noi sun oireet on kyl lupaavia, mulla tuli aina plussien aikana ihan jĂ€rkky pÀÀnsĂ€rky kiinnittymispĂ€ivinĂ€ :Grimacing Face: Ja kyllĂ€ mĂ€ sunkin testissĂ€ haamulaisen nĂ€en! Sinnekkin vahvistumista! :smiling face with heart-eyes:🌈

@Nurppu JĂ€nnĂ€ kĂ€yrĂ€ siellĂ€kin! :Four Leaf Clover:đŸ€žđŸŒˆ:smiling face with heart-eyes:

Muoks. Sen vertaan lisÀÀn omanapailua, et tÀnÀÀn saatiin yksityisen klinikan kautta esikoiselle leikkausaika, ensikuun 8pv :loudlycrying::folded: SiitÀ sit 7 viikkoa kipsissÀ ja kuulemma menee puolisen vuotta et kÀvelee normaalisti taas. PÀivÀkodin aloitus venyy varmaan jonnekkin marraskuun puolelle. Katsotaan esikoisen voinnin mukaan miten edetÀÀn sit silloin.
 
@Empsu94 MĂ€ nÀÀn kans! Toivotaan sieltĂ€ pysyvÀÀ plussaa🙏😍 Lupaavalta vaikuttaa senki puolesta, ettĂ€ on vielĂ€ noin aikainen dpo 🌈 MiltĂ€ lĂ€mpökĂ€yrĂ€ nĂ€yttÀÀ?

Ei ole lĂ€mpökĂ€yrÀÀ, oon kesĂ€n aikana pitĂ€nyt taukoa mittaamisesta, ja tĂ€llĂ€ kertaa oltiin oviksen aikaan pidemmĂ€llĂ€ venereissulla, niin en olisi siellĂ€ kylmĂ€ssĂ€ muutenkaan varmaan mitannut đŸ€” Eli nyt ei oo dataa 😱

@Kuumeilija:) mÀkii oon nÀkevinÀni haamun sun testissÀ!
 
Oli pakko tehĂ€ toinen rfsu nyt aamulla ja nĂ€in siinĂ€ kyllĂ€ selkeen viivan! Vaikkei toki ne luotettavia ole, mut mĂ€ en kyllĂ€ koskaan tommosta viivaa ees oo saanu aiemminđŸ˜± Muokkasin valotusta vĂ€hĂ€n ettĂ€ erottuu kun salama oli niin kirkas
 

Liitteet

  • IMG_6674.png
    IMG_6674.png
    1.4 MB · Katsottu: 146
No jopas
tÀÀllĂ€hĂ€n tapahtuu jĂ€nniĂ€ 😃
@Kuumeilija:) SelvĂ€ haamu kyllĂ€ nyt 😍🌈 Vahvistumista viivalle!!

@Empsu94 Jotain nĂ€kyy siellĂ€kin 👀 Toivottavasti on vahvistuvaa laatua sinunkin haamulainen 🌈 Oireet vaikuttaa lupaavalta!

Ja mikĂ€ dippi siellĂ€kin @Nurppu đŸ€© KyllĂ€ nyt plussatoiveet herÀÀ ihan vĂ€kisinkin. Kai sĂ€ testaat jo aivan nĂ€illĂ€ nĂ€ppĂ€imillĂ€?
MistĂ€hĂ€n mĂ€ olin saanut pÀÀhĂ€ni ettĂ€ FF rekisteröi vasta dpo7 alkaen luteaalidipit đŸ€”đŸ˜„, mielestĂ€ni varmaa tietoa đŸ€Ł

@DĂ€umeline HyviĂ€ uutisia esikoisen leikkauksen suhteen đŸŒˆđŸ„° Mutta huh, miten pitkĂ€ toipumis/kuntoutumisaika pikkuiselle đŸ˜”â€ïž Kovasti tsemppiĂ€ tulevaan!
 
TÀÀllĂ€ taas tsekkaamassa onko testikuvia tullut, onnea @Kuumeilija:) ! 😍

Toivottavasti @Empsu94 viiva olisi nyös vahvistunut, jos testaat myös tĂ€nÀÀn ❀

@Nurppu kunpa siellĂ€kin olisi plussa tuloillaan đŸ€ž

@Kwv ja kunpa siellĂ€ vihdoin alkaisi uusi kierto! Mulla on pari kertaa kĂ€ynyt just niin ettĂ€ oon alottanut terot/primot ja sitten alkanutkin menkat 😊
 
Todella haalea on, mutta nyt ei tarvitse enÀÀ siristÀÀ silmiĂ€ - siinĂ€ se viiva haamuilee 🌈🌈 Nyt toivon vahvistumista! Kemiallinen pysyi haaleana viikon ajan, joten sen kummittelemana eteenpĂ€in 😊
 

Liitteet

  • IMG_1595.jpeg
    IMG_1595.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 128
Takaisin
Top