Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muistelen että saadaan seuraavista kuukautisista ilmottautua! Mut varmaan kesän jälkeen on ruuhkaa että en tiiä mahtuuko viel sillon nyt just on sen verran rento olo et ei stressaa se et mahtuuko vai eikö. Ja tuntuu et se hoitoki varmaan vois mennä sillee ihan sivussa vaan ilman voimakkaita tunteita, mikä olis ihanaa kyl! Suhtautuis siihen vaan sellasena normaalina juttuna mikä tapahtuu eikä sitä tarvi sen enempää miettiä!@Nurppu mulla oli tässä viimeisessä kierrossa aluksi lämmöt myös vielä koholla (ei ihan noin kun sulla mut omaan tasoon nähden) ja se tiesi hyvää. Tsemppiä tähän kiertoon koska teillä olikaan seuraava IVF kierros?
@Summerwalk ihan mahtava asenne! Ja juuri niin, todellakin on toivoa. Varmasti on vielä hyviä munasolujakin, kunpa vaan sellainen pian sieltä osuisi kohdalle!
@Kwv onpas lämmöt ylhäällä! Pidän täällä peukkuja, että sulla ne menkat jäisi kuitenkin väliin
@Nurppu toivon että mahdutte hoitoihin, joka tapauksessa mahtavaa että on rento olo sen suhteen! Tuohan olisikin parasta, kun voisi aina suhtautua asioihin (ainakin niihin mihin ei voi itse vaikuttaa) tuolla lailla murehtimatta
Tänään dpo11 ihan yhtä blanko testi kuin aiemminkin, mutta se ei yllättänyt. Tutkiskelin tuossa että millä keinoilla voisi koittaa tasapainottaa näitä PCOS:n sekoittamia hormoneja ja mahdollisesti aikaistaa ovista. Myo-inositoli kiinnitti erityisesti huomion, vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta. Laitoin paketin Donafertya tilaukseen Sitä voi myös syödä vaikka imettää! Ubikinonia söin muutaman kuukauden ajan annoksella 300mg/pvä kun oltiin hoidoissa, ja lopetin toki plussaan sitten. Mutta sitä ei saa syödä imettäessä, joten pitää jättää se nyt väliin. Toivottavasti Donafertylla olisi jotain positiivisia vaikutuksia.
Mehän ei missään kohtaa oikein olla edes yritetty luomuna, kun päädyttiin hoitoihin niin pian. Lyhyesti, kierukan poistossa 2021 kierukkaa ei löytynytkään (ei tosiaan hajua milloin ja miten se lähti) mutta lääkäri totesi monirakkulaiset munasarjat ja suositteli tutkimuksia. Niitä sitten tehtiin yksityisellä ja käytännössä yk1 oli letrokierto. Monet hoitojen välikierrot piti päättää Primolutilla ja en tiedä ovuloinko silloin edes luomuna, en välttämättä.
Nyt siis vaikuttaa tilanne parantuneen synnytyksen jälkeen, mutta jos vielä saisi ovulaatiota edes vähän aiemmaksi niin oisin kyllä tyytyväinen!
Ja tässä käyrä, aika tasaisesti mennään. Toivottavasti vielä pari päivää menisi menkkojen alkuun niin voisi edes luteaalin pituuteen olla tyytyväinen
View attachment 124458
Edit / Nyt illasta vähän vaalean rusehtavaa valkovuodossa, en kyllä ole tyytyväinen jos luteaali jää vain 11 päivään!
Joo onhan se, mutta vähän suuntaa antava Mä oon tosi huono muistamaan tommosia ja sitten välillä aamut niin kiireisiä niin ei kerkeä@Kuumeilija:) musta vaikuttaa siltä että tuo rannelämpö on aika epätasainen mittaustapa. Suosittelen kahden desimaalin mittaria ja mittaus suusta aina aamulla samaan aikaan, sillä saa hyvin tulkittavissa olevaa käyrää ainakin