BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Summerwalk miltä näyttää tän aamun testi? 🌈

@Kwv ja @Misa hienosti on lämmöt ylhäällä!

Mä pidin muutaman päivän taukoa kun piti vähän puhaltaa ja sulatella. Kuvat dpo 10 n. 3 tunnin pidätys, dpo12 4 tunnin pidätys ja lämpökäyrä. Pysy mukana pikkuinen ❤️
Oi ihanaa mä niin toivon että pikkuinen kuuttituutti tulee syliin asti!! 🥰😍💙❤️
 
@Kuuttituutti hienosti on vahvistunut! 😍 Vielä paljon paljon onnea 💕

@Kwv mahtavaa että ovis löytyi ja vielä noin sopivalle päivälle tallettelujen puolesta! Nyt toivotaan vielä sitä plussaa testiin 🥰

FF muutti ovisarviota kun lisäsin tän päivän lämmön! Uskon itsekin että se oli juurikin kp28 ovistestien ja kaikkien oireiden perusteella. 🙂

Viime yönä vauva (ja sen myötä itsekin) heräsi tunnin välein, joten en tiedä vaikuttiko tuo nyt lämpöihin jotenkin. Toivottavasti ei ainakaan merkittävästi 🤔

IMG_6132.jpeg
 
@Kuuttituutti Aivan superia 💕👏🏻😍 Nyt vaan kaikki toiveet siihen että pieni jaksaa jatkaa kyydissä! Hyvät lämmöt!

@Kwv Onnea oviksen todentumisesta 👍🏻✌🏻🌈 Hyvä että pidit pääsi!

@anita1 Vahvalta näyttää että eka rajapyykki ylittyy kirkkaasti tänään 🌈😍

Nyt mun on uskottava itsekin ettei ollut viivanpaikka. Tämän lasken jo haamuksi 😍 Tai jos ei ole niin nämä testit kyllä pilailee mun kanssa julmasti. Piti pidätellä jonkun aikaa kun aamulla aikaisin oli pakko käydä pissalla kesken unien enkä silloin testannut. Nyt loppui valitettavasti rtestit niin ei voi näihin enää verrata. Varmaan PC:itä haettava tilalle.

IMG_8365.jpeg
 

Liitteet

  • IMG_8362.jpeg
    IMG_8362.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 152
@Kuuttituutti Aivan superia 💕👏🏻😍 Nyt vaan kaikki toiveet siihen että pieni jaksaa jatkaa kyydissä! Hyvät lämmöt!

@Kwv Onnea oviksen todentumisesta 👍🏻✌🏻🌈 Hyvä että pidit pääsi!

@anita1 Vahvalta näyttää että eka rajapyykki ylittyy kirkkaasti tänään 🌈😍

Nyt mun on uskottava itsekin ettei ollut viivanpaikka. Tämän lasken jo haamuksi 😍 Tai jos ei ole niin nämä testit kyllä pilailee mun kanssa julmasti. Piti pidätellä jonkun aikaa kun aamulla aikaisin oli pakko käydä pissalla kesken unien enkä silloin testannut. Nyt loppui valitettavasti rtestit niin ei voi näihin enää verrata. Varmaan PC:itä haettava tilalle.

View attachment 124147
Voi eikä miten ihania uutisia, sinäkin ❤️ kyllähän toi on jo tosi hyvin vahvistunut varsinkin siihen nähden miten sulla on aikaisemminkin haamuillu! 😍🥰
 
Kiitollisena otan onnittelut vastaan, vaikken kovin toiveikas tämän onnen jatkumisesta olekaan 🥰 Olen silti onnellinen jo pelkästään tästä plussasta, koska se on merkki siitä ettei tämä projekti aivan toivoton olekaan. Vaikka vähän oon viime aikona jo alkanut luopumaan toivosta ja laittamaan hanskat tiskiin.
Ja on tämä nyt kuitenkin selkein ja parhaiten vahvistunut haamu mitä mulla aiemmin on ollut. Aivan kuten @lepus timidus hyvin huomioi.
En sit luottanut kuitenkaan e@h testiin riittävästi 🙈 joten hain YA apteekin testin ja tein parin tunnin pidättksellä. Onneksi se oli samaa mieltä aamuisen kanssa 😅
Toivotaan että huomenna vielä värisuora jatkuisi 🙏🏻

IMG_8409.jpeg
 
Kiitos hurjasti kaikille onnitteluista ❤️ toivon myös aivan mielettömästi @Summerwalk sinun viivallesi vahvistumista🤩
@anita1 en oo vielä päättänyt miten mittailen lämpöjä 😊 mihin asti sä meinasit jatkaa? Mulla ois siis torstaina oletettu menkkojen alkamispäivä.

Tässä vielä tän päivän testi 3,5 tunnin pidätyksellä ja digi näytti 2-3 viikkoa. Tänään siis dpo 13.
 

Liitteet

  • IMG_5743.jpeg
    IMG_5743.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 72
@Misa mun mielestä näyttää hyvältä, normaalia vaihtelua varmasti on.

@Mimossa tosi lupaavat lämmöt sielläkin 🌈

Vielä mittasin aamulla, kai se on nyt uskottava tähän. Päivä kerrallaan, en tiedä onko järkevää jatkaa mittailua. Mä vähän veikkaan että se lämpö ei edes laske ellei hcg laske? En osaa sanoa, mutta edellisessä kemiallisessa oli lämpö vielä ylhäällä sinä aamuna kun testi ei enää mitään näyttänyt ja siitä kahden päivän päästä alkoi vuoto.

Screenshot_20230725_083101.jpg
 
@Misa Tuo dpo4 aikainen lasku on normaalia, silloin tapahtuu sekundaarinen esteogeenin nousu, pitäisi siitä sitten taas nousta :Smiling Face With Smiling Eyes: 🌈

Tässä googlesta napattua infoa, kun joskus itsekkin ihmettelin laskusuuntaa: "Several days after ovulation, the increasing amount of estrogen produced by the corpus luteum may cause one or two days of fertile cervical mucus, lower basal body temperatures, or both. This is known as a secondary estrogen surge.
Increasing amounts of estrogen stimulate a thickening of the lining of the uterus, known as the endometrium. This can be thought of as growing a thick, lush lawn, but instead of a lawn, you're growing a nutrient-rich uterine lining in preparation to receive a fertilized egg."
 
Takaisin
Top