Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Summerwalk antaako tuo e@h testi tuollaisen viivanpaikan? MinÀ meinaan nÀen selvÀsti haamulaisen. Testaahan parin pÀivÀn pÀÀstÀ vielÀ uusiksi!!
@Misa lupaavalta nÀyttÀÀ! Hienoa ettÀ lÀmmöt edelleen nousee
@Kuumeilija:) tsemppiÀ oviksen odotteluun!
TÀÀllÀ nyt vihdoin lÀmmöt nousussa, ja toivon ettÀ pysyisi ylhÀÀllÀ! jos ovis sattui tuohon kp26, niin pankissa olisi vain dpo-3, dpo-4 ja dpo-6. Mulla kyllÀ on vÀhÀn sellainen jÀnnÀ olo, ettÀ ovis olisi kumminkin ollut jo tuossa kp22, jolloin olisi tallettelut dpo0 ja dpo-2. Oireet sopisi paremmin sinne. Saa nÀhdÀ. Tuo jÀnnÀ tasaisempi pÀtkÀ lÀmmöissÀ oli tosi erikoinen. Nyt vaan jÀnnÀtÀÀn tuleeko lÀmmöt samalla rytinÀllÀ alas.
MÀ oon kÀyttÀnyt noita testejÀ viimeiset 3 vuotta, sinÀ aikana kolme raskautta, ja koskaan en ole saanut mitÀÀn turhia viivoja tai viivan paikkoja. On siis mun kokemuksella ollut luotettava testi. Joten, jospa se olisikin sitten raskaus kun siellÀ haamuilee!Unohdin lisÀtÀ omaan tekstiin, ettÀ joo kyllÀ siinÀ jotain nÀkyy, mutta itse tulkitsen selvÀksi viivanpaikaksi. NiitÀ on valitettavasti nÀillÀ testeillÀ ennenkin nÀkynyt. Vasta jos nÀkyy edes vÀhÀn vÀriÀ, voisin haamuksi laskea.
Toivon tietysti olevani vÀÀrÀssÀ, mutta sehÀn selviÀÀ aivan nÀinÀ pÀivinÀ. Jatkan toki testailua, vaikkei erityisen toiveikas olo olekaan
@Kwv Olen samaa mieltÀ kuin @Empsu94, kp25 sopis ajallisesti hyvin estrogeenipiikkiin Toivotaan ettÀ nÀin on, niin tallettelut ajoittui mainiosti. Nyt on kyllÀ hyvÀn nÀköistÀ nousua
@anita1 HyvÀllÀ tasolla lÀmmöt edelleen vaikka vÀhÀn heittelee. PÀÀasia ettÀ testit vahvistuu