Hei vaan kaikille pitkästä aikaa. Oon kyllä välillä käynyt kurkkimassa mitä teille kuuluu, mutta muuten aika rennosti ottanut tämän touhun. Lämpöjä mittailen, kun olen siihen aivan koukussa
Ja uitinpa muutamat kaapissa lojuvat ovistestitkin, tottakai. Tallettelut on muiden kiireiden vuoksi jäänyt aika vähiin, mutta parilla aika huonolla lipukkeella tässä nyt jännäillään nämä arpajaiset. Nyt ei kyllä lämpöjen eikä kyllä oireidenkaan perusteella tarvi oviksen ajankohtaa arvailla, selvästi oli eilen.
@Empsu94 Pahoittelut negasta, vaikka kyllä mun viivasilmät siinä haamun näkee
Tai vähintään viivanpaikan.
@Nurppu pahoittelut myös negasta. Lupaavat merkit ja ”se tunne” oli ilmassa mut harmi jos ei näy testissä
Sula on kyl ollut tosi varhaisia plussia aiemmin niin ymmärrettävästi vertaat niihin ja toiveikkuus hävisi, mutta silti oon optimistinen tämän päivän testin suhteen vielä. Upea luteaalidippi
ja käyrä kokonaisuudessaan. Meillä on samat arpalipukkeet.
@Kwv On kyllä mystinen tilanne. Varmasti ahdistavaa kun mikään ei oikein ole ennustettavissa
Toivotaan että pääset uuteen kiertoon pian ja tulis jotain selkeyttä.
@Kuuttituutti Hyvän näköinen portaikko
Ja sullakin selkeä oviksen paikka.
@anita1 lla myös selkeä oviksen paikka ja hyvää nousua. Kaunis käyrä, testihimoa odotellessa
@Kuumeilija:) Tervetuloa mittailijoiden joukkoon! Käyrä hyvän näköistä. Toivottavasti mahakipu hellittää ja ei ole mitään mistä pitäisi huolestua.