Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noi pms-oireet oireet on kyllÀ yks naisena olemisen vi**umaisimmista asioista! MinÀ en pÀrjÀÀ niiden kanssa ku jatkuvalla mielialalÀÀkityksellÀ Aiheuttaa mulla jopa itsetuhoisuutta@Magnoliae tÀytyy kyl sanoa kun tuon testi kuvan avasin et hetken ainakin kuvittelin ettÀ jotain nÀin. TsemppiÀ nyt piinailuun! LisÀÀ testejÀ esille
LÀmmöt on tavallista alhaisemmat, yleensÀ on 37 tai vÀhÀn yli. Ovista ei vahvistu FF mukaan, on jÀÀnyt mittailu ja vÀlistÀkin. Odotellaan nyt vaan, ekan kemiallisen jÀlkeen mun kierto kesti yli 50 pv, toisaalta nyt tÀÀ tissikipu kyl enteilee kierron loppupuolta. LisÀksi on pms oireet aika rajut olleet, mieliala heittelee, nukun huonosti ym.
View attachment 122988
@Magnoliae MÀ laihdutin ennen esikoisen raskautta 13kg. SehÀn tuli sit tuplana raskaudessa, koska en silloin osannu yhtÀÀn miettiÀ ruokavaliota, yritin vaan selviytyÀ raskaudesta/pahoinvoinnista. SynnyttÀessÀ olin 30kg painavampana
20kg sain pudotettua vauvavuonna/imettÀessÀ.
Sit muutettiin tÀnne Saksaan esikoisen ollessa 1,5v syksyllÀ.. Tuntuu et sekin aika meni vaan selviytyessÀ uudesta arjesta. Ulkoilu vÀheni huonon talvisÀÀn vuoksi ja sit aloitettiin toi sisaruksen yritys.. Tuli syksyn/talven/raskauksien aikana taas 10kg lisÀÀ
No mutta nyt sain jo 5kg alas kuukaudessa (nesteitÀ niissÀ myös toki), eli ihan hyvÀ alku TÀÀ projekti on nyt pitÀny mua ton menetetyn raskauden jÀlkeen kasassa ja pÀÀtin pyhittÀÀ tÀn kesÀn hyvinvoinnilleni, eli siksi vielÀ vÀhÀn auki et hyödynnetÀÀnkö seuraava ovis vai annetaanko vielÀ aikaa. Tarkotus olis saada niin pysyvÀ elÀmÀntapamuutos aikaseksi, et pystyn noudattamaan sitÀ jotenkuten myös seuraava raskauden aikana, jottei tulisi hirveÀsti painoa. Suurimpana tavoitteena olis pudottaa ainakin toiset 5kg ennen raskautumista.
Sen voin jo sanoa, et tÀllÀ on ollu jo suuri vaikutus mun henkiseen hyvinvointiin ja selkÀkivutkin hellittÀneet. Oon nyt syöny suht puhtaasti vÀhÀkalorisella ruokavaliolla ja kÀvelly pÀivittÀin lenkkejÀ (4-7km) normi aktiivisuuden lisÀksi.
TÀllÀ hetkellÀ BMI 34,7, taisin ennen esikoista olla juurikin 30 tuntumassa. En siitÀ kyllÀ niinkÀÀn vÀlitÀ, kehot kun on tosi erilaisia, mulla mm. ongelmana todella isot rinnat, jotka haluan pienennyttÀÀ, kun lapsiluku tÀynnÀ. Mulla ei ole rinnat muuttunut painon myötÀ/raskauksien myötÀ pahemmin, tÀÀ on valitettavasti meidÀn suvun naisten vitsaus..
Tosi hyvÀltÀ kuulostaa sun projektin aloitus, go you
MÀ oon nyt kovasti yrittÀnyt vÀhentÀÀ herkuttelua ja liikkua enemmÀn. EhkÀ pari kiloa olen nyt saanut kevÀÀn aikana pois. Alku sekin.
Mites siellÀ @Magnoliae menee?
Ja pahoittelut @Kwv Oliko siis niin ettÀ edellisessÀ kierrossa folli oli puhjennut liian aikaisin ja nyt sitten taas kypsyi liian hitaasti?
TÀÀllÀ röyhtÀily jatkuu ja pakko myöntÀÀ, ettÀ toiveet on tosi korkealla, mikÀ tietty jÀnnittÀÀ RaskaustestissÀ ei vielÀ nÀy mitÀÀn. Oletan oviksen olleen viime viikon ma tai ti, eli tÀnÀÀn olisi dpo9 tai 8. Jostain syystÀ otin jÀljellÀ olevat ovistikut kÀyttöön. TÀmÀn pÀivÀn tummempi kuin eilinen
PlÀÀÀÀÀh