BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneks @Magnolia , @Oikku95 , @anita1 ja @Empsu94 järjestää eka jännitystä, niin oma piinailu saa vähän helpotusta 😅


No mä taisin nyt pudota pelistä pois. Parempaa tuuria muille! 🙃🤞En jaksa dippailla testiäkään.

Screenshot_20230615_063413_FF App.jpg
 
Onneks @Magnolia , @Oikku95 , @anita1 ja @Empsu94 järjestää eka jännitystä, niin oma piinailu saa vähän helpotusta 😅
Täällä on vielä lämpö ylhäällä, mutta katsotaan nyt. Ei mitään tietoa mikä dpo olisi menossa, jos mikään. Oikeastaan odottelen nyt kierron päättymistä ja että pääsisi uuteen normaaliin kiertoon taas.

Screenshot_20230615_064744.jpg
 
Hei nyt kyllä, sosseli sos. Koska olen epälooginen olento niin tein alle parin tunnin pidätyksellä testin. Näettekö te mitään?

20230615_122734.jpg



EDIT Vierekkäin parin päivän takainen blanko ja testiajan jälkeen tämä äsken tekemäni.

20230615_123930.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos ihanat. 😭❤️ En usko ennen aamupissaa. 🫠🫣 Tietty tämä sen jälkeen kun mielenosoituksellisesti join varmaan puoli litraa kahvia koska EI TÄSSÄ KUITENKAAN RASKAANA OLLA. (Monta kuukautta olen sinnitellyt yhdellä pienellä kahvikupilla päivässä, ja nyt meni kuppi nurin.)

Mies työmatkalla lauantaihin asti niin nyt sit mietin et miten kerron. ❤️
 
No tuun nyt vielä jonkin aikaa raportoimaan. Voi olla että jätän lämpöjen mittailut nyt tähän kun stressaa että miksi ne eivät ole tuota korkeampia. 🫠 Kävin jo kurkkaamassa helmikuisten ryhmää, LA olis vissiin 24.2.2024 jos nyt oikein laskin.

Tänään dpo 13. Kuvassa alin ja ylin testi tämänaamuisia. keskimmäinen eiliseltä (päivältä). Ehkä pientä tummentumista alimmassa havaittavissa, ainakin viiva selvästi paksumpi? Oli yksi RFSU niin huvikseni käytin sen, livenä näkyy pienenpieni haamu mutta tänne asti ei mitään. 😄 Tulipa sekin taas todettua että tuo on kyllä armoton testi!

Esikoisesta plussasin dpo 13 haaleilla viivoilla niin ei sinänsä vielä huolestuta että ei ole leffaviivoista tietoakaan. Eiköhän sekin aika koita.

Päivä kerrallaan. Miehelle laitoin vaan lopulta kuvan digitestistä eilen. 😄 On innoissaan.

Screenshot_20230616_053139_FF App.jpg


20230616_053040.jpg
 
@Harmi89 Kielolle ihan mielettömästi onnea matkaan! 🤩 ja @Magnoliae onnea plussasta! 😍 @Däumeline toivottavasti uusi kierto starttaa pian 😊

Täällä lämpöjen perusteella dpo 1 mutta oireiden perusteella sanoisin että dpo 2. Toissapäivänä oli ovistestiplussa. Silloin toissapäivänä teki ihan kipeetä kävelläkin kun oli koko alamaha aivan hellänä. Eilen oli sitten sellaista paikallisempaa kipua. No aattelin mennä tolla, että ovis oli eilen ja sit lähteä testailemaan sen mukaan 😊 lämmöt lähti tänään maltillisesti nousuun, niin kun ne on mulla aina lähtenyt. Huomenna sit aloitan terolutit.
 

Liitteet

  • IMG_4928.jpeg
    IMG_4928.jpeg
    167.7 KB · Katsottu: 53
Oho mulla menny jutut sekasin kun aiemmin kirjoittelin, Kielo olikin @Harmi89 n matkassa 😊 @Magnoliae mun silmään lämmöt näyttää hyvältä 👍 molemmille nyt kovasti tsemppiä että pysyy matkassa.

Täällä lämmöt ehkä laskussa, jään odottelemaan jos kierto alkaa viikonlopun aikana. Sitten voidaan vielä kerran yrittää ja jos ei tärppää lähdetään hakeutumaan tutkimuksiin 😌

Screenshot_20230616_064153.jpg
 
Isosti onnea @Magnoliae 😍🍀👏 Onpas ihana yllätys kun ehdit jo luopua toivosta tämän kierron suhteen!

@Oikku95 Sulla myös jännät paikat nyt, toivotaan sinnekin plussaa 🍀 Hyvältä näyttää lämmöt 😍🌈

@Harmi89 lle kaikki peukalot ja varpaat pystyyn ja ristiin että Kielo tarraa lujasti kiinni nyt 🌈🥰

Kaikille muillekin tasapuolisesti tsempit ja onnet kunkin tilanteisiin 🌈 Olen nyt itse onnistunut keskittymään muuhun elämään ja yritys on jäänyt taustalle. Elämässä on kyllä nyt tapahtunutkin niin paljon ettei tilaa ole tälle asialle kyllä jäänytkään. Hyvää on tehnyt ottaa vähän etäisyyttä ja pohtia tulevaa rauhassa.
Yhdellä arpalipukkeella kuitenkin osallistuttiin tähänkin arvontaan tällä kertaa. Lämpöjä oon mittaillut normaalisti ja ovista tikuttelin. Tänään dpo3 tai 4. FF on dpo3:n kannalla itse olen aika vakuuttunut dpo4:stä. Mutta eipä tuolla päivän heitolla ole paljoakaan merkitystä. Testata en nyt tällä kertaa aio, ellei menkat jää tulematta. Kuumin testailuaika osuukin sopivasti juhannusreissulle, joten helppo pidättäytyä uittelemasta tikkuja kun ei ota niitä mukaan 😁

IMG_7779.jpeg
 
Takaisin
Top