Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siellä on kyllä hyvännäköiset lämmötTäällä melko tasaista nousua.
Ensiviikolla lähdetään ulkomaille. Mietin otanko mittarin mukaan vai en? Eipä tämä mittailu ole mitenkään stressannut tai haitannut tällä hetkellä. Kaipa sen voisi mukaan ottaa ja jos tuntuu siltä, että häiritsee lomaa niin eihän sitä ole pakko köyttää
View attachment 122934
Kiitos @Magnoliae kun laittelet kuvia! Mä tein myös tänään aamulla testin, vaikka pitäisi olla vasta joku dpo7-8 (+-1?). Testasin näin aikaisen sen takia, että mulla alkoi eilen aamulla jatkuva röyhtäily, joka on jatkunut ihan nyt tähän hetkeenkin asti - ja tää oli mun ainoa raskausoire silloin kemiallisessa raskaudessa helmikuussa. Joten jäin miettii, että oisko nyt sittenkin jo joku dpo9 tms, että oireita tuntuu. Mutta siis täysin puhdas negahan se oli. En sit tiedä voiko oireita tulla ennen plussaa?
Mutta kieltämättä toiveet nousi pintaan.
@Kuuttituutti Toivottavasti ei olla kiertokaksosia kuitenkaan tässä tuloksessa, toivottavasti sielä osuisi paremmin tiedän niin tuon fiiliksen kun lähipiiriin osuu tärppi ja se kieltämättä aina kirpaisee. onneksi on tää ryhmä! Oletko testaillut ovista? Miltä lämmöt näyttää?
@Empsu94 kuulostaa kyllä lupaavalta! Oispa mäkään en tiedä voiko oireita tulla ennen plussaa, ei se varmasti mahdoton ajatus ole, mutta jospa ois ollut testi joku maanantaiversio, ja muuttuisi vielä
@Magnoliae hyvältä näyttäis lämpökäyrä, ja vielä tosiaan on aikaa muuttua plussaksi
@Nurppu ihan mielenkiintoiset lämmöt on kyllä tuon oviksen jälkeen, mutta ylhäällä kuitenkin Mä en olekaan koskaan miettinyt missä pidän sitä kättä yöllä, missä mun Applewatch on sehän saattaisi selittää siksakin.
@anita1 toivottavasti uusi kierto alkaa pian jos ei oo tärpännyt ootko tehnyt raskaustestiä? oiskohan niin että FF ei vahvista ovista jos jäänyt välistä mittailu.
Täällä tosiaan eilen ja tänään plussa ovistestiin, mutta gynellä todettiin että ei ole yhtään mitään tapahtunut. Isoimmat follit 7-8mm. Letrokuuri loppunut 5 päivää sitten niin olisi pitänyt olla jo paljon isompi. Tämä oli odotettavissa kun ei mitään kipuja ole ollut. terolutit taas huomisesta käyttöön ja uutta kiertoa kohti. Nostetaan taas annosta mutta en jaksa uskoa että on mitään vaikutusta.
Tulipa tosiaan todettua että itsellä nuo ovistestit ei toimi kun munasolut ei kasva vaikka plussaa näyttää. Jätän ne siis suosiolla ihan kokonaan pois. Säästyy ainakin muutama euro tässä lapsettomuuskonkurssissa
Onko mitään suosituksia, mitä arvoja kannattaisi käydä mittauttamassa, mistähän voisi olla hyötyä?