BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Summerwalk hyvältä näyttää käppyrä, -dpo3 on hyvä talletteluaika, nyt vaan piinailemaan ja toivotaan tärppiä 🤞🤞
@Nurppu sieläkin hyvä lottokuponki vetämässä, harmi ettei FF oo viel todentanut ovista.
@Oikku95 no nyt on ainakin hyvännäköinen nousu! 🌈 teillä näyttää tallettelutkin kyllä osuneen. Nyt piinaileen 🤞
@Magnoliae hyvin sielläkin osunut tallettelut! Ymmärrän kyllä niin hyvin tuon, että sitä negatestiä ei halua tehdä. En tiedä kumpi pahempi, menkat vai negatesti. 🤔 täällä kuitenkin peukut plussalle. 🌈

Tänään on lapsettomien lauantai, ja jotenkin eka kerta kun itse huomaan koko päivän olemassaoloa. 😮‍💨🤍

Muuten oma käppyrä näyttää siltä miltä pitääkin, ei mitään merkkejä oviksesta. Ja nyt ovistestitkin lähti haalenemaan, joten kyllä niihin jonkun verran vielä ainakin voi luottaa 🙈 huomenna saa aloittaa terot ja siitä lähtee laskenta uutta kiertoa kohti, jee ✌️
 

Liitteet

  • 1D0472CC-F2C4-4AF3-A405-BF9BD207D1DD.jpeg
    1D0472CC-F2C4-4AF3-A405-BF9BD207D1DD.jpeg
    671.4 KB · Katsottu: 48
@Oikku95 oho, ny pomppas tosiaa 😄

@Viivi92 no se on kyl ainaki totta! Progesteronihan sitä tissikipua aiheuttaa, eikä sitä varmaan ilman ovulaatiota tuu nii paljon et tissit kipeytyy 😄 vähän ku lämmöt, sellanen jonkun mittarin ilmottama huomattavissa oleva muutos, mut mittari onki sisänen eikä ulkonen 😄 mut taitaa lämmöt olla herkempi mittari, koska ei mul ainakaa tosiaa aina tissit kipeydy vaikka lämmöt nousee! Eli siis se tissikipu on hyvä merkki et ovis on tapahtunu, mut tissikivuttomuus ei meinaa et ovis ei olis tapahtunu, näin tulkitsen 😄

@Magnoliae jos kovasti vituttaa ajatus negatestistä ni sit ehottomasti kantsii kokeilla miltä tuntuu olla testaamatta! Oottelet vaan että tuleeko menkat vai ei :) joillekki ei toimi varhainen testailu ollenkaa, kantsii vähä kokeilla!

@Kwv jee terolut ja kohti uutta kiertoa 🌈 ja ainakin tuosta näkee että sä voit luottaa lämpöihin siinä mielessä että eivät nousseet ku ovis ei tullu!

Mä huomasin ouraa tuijotellessa että sehän oli merkinny mun eilisen lämmöt ihan erilailla ku minä FF:ään! Oonkohan sit kattonu ihan väärin vaan, varmaan 😄 no mutta kun sit vaihdoin sen siihen mitä oura raportoi niin nythän tuohon tuli ovulaatio FF:lläkin plussapäivälle! Sopii siihen että sillon tunsin oviskipujakin!

Screenshot_20230513-162102.png
 
Mä laitan tässä mun pitkän kaavan IVF:n lämmöt. Ovitrellen pistin kp 20 ja merkkasin siihen myös ovisplussan, koska ilman sitä FF arvio oviksen kp 18. Punktio oli kp 22.

Tuoresiirtoon ei päästy ja nyt ootellaanki malttamattomana vuotoa, jos ehdittäis vielä siirtoon ennen kesäsulkua. Lämmöt ainaki lupaavasti laskussa.

IMG_20230514_135945.jpg
 
@Summerwalk eilen en muistanut tehdä testiä joten tänään panostin siihen ja unohdin mitata lämmöt 😂 mutta vilkkuva hymynaama tuli testiin! Ja pitää vielä kertoa kun sillon torstaina laitoin miehelle mayday viestejä niin hänhän odotti mua kotona vain pyyhe ympärillään koska hätäkutsu oli huomioitu 😂 Nurppua lainaten täällä on viikonloppuna laitettu useampi lotto menemään😏

@Nurppu tsemppiä piinapäiviin! Ja todellakin Käärijä koki todellakin suuren suuren vääryyden.
 
@Kuuttituutti Hyvä että mies suhtautui asiaankuuluvalla vakavuudella sun hälytykseen 🤣 Nyt on siis lotto vetämässä teilläkin 🌈

@Nurppu Laborantin tutkinto olis kyllä huippujuttu, vois päivät pitkät kotilabrassa analysoida tätä kaikkea 😅🤣
Sulla hengitystiheys nätisti myötäilee lämpöjen nousua. Vaikuttaa ihan järkevältä tuo ff:n määrittämä oviskohta.

@Mimossa Toivotaan uuden kierron pikaista alkua, että ehtisitte siirtoon vielä ennen kesätaukoa 🌈

Täällä kans valvottiin Käärijää ja ihmeen krapulainen olo oli eilen vaikken alkoholia nauttinut ollenkaan. Pelkkä valvominen saa kropan sekaisin. Lämmöt oli eilen vähän korkeammalla ja tänään laski.
FF siirsi taas ovista päivällä eteenpäin, mutta itse edelleen olen tuon keskiviikon kp16 kannalla. Sopii paremmin oireisiin ja mulla yleensä aina dpo5 tulee pieni lämpö- ja leposykedippi, mikä sopisi myös tämän päivän lukemiin. Mutta samapa tuo. Joka tapauksessa talletetut jäi aika kauas oviksesta.
En ole vielä aloittanut lugejekaan. Katson tänään vielä tiputteleeko minkä verran, että aloitanko luget ollenkaan tässä kierrossa, kun ei oikein toivoa plussastakaan ole tällä(kään) kertaa.

IMG_7390.jpeg
 
@Kwv Toivotaan että pääsette pian uuteen kiertoon! 🤞

@Nurppu Tsemppiä piinailuun, toivottavasti olet saanut nyt jo levättyä paremmin!

@Kuuttituutti Ihana sun mies. 🤩❤️ Onnea lottokupongeille 😊

@Mimossa Toivotaan että uusi kierto alkaa pian ja pääsette vielä siirtoon! 🤞

@Summerwalk Toivottavasti sunkin väsymys talttuu pian!


Täällä lämmöt melko tasaisesti ylhäällä. Yritän nyt olla tosiaan testaamatta mutta katsotaan pystynkö. 😀 Dpo 9 /10 tänään...

Screenshot_20230515_090656_FF App.jpg
 
Voi ei, Nurpulle marsuystävän menehtymisestä osanotot ja toivotaan kaikkea parasta toiselle marsuystävälle :Broken Heart:

Mä kävin aamulla nt-ultrassa ja LA aikaistui vissiin parilla päivällä, koska on "sen kokonen möllykkä jo", eli täällä ollaan elossa kaikki edelleen! :Weary Cat Face: hän parkourasi pitkin kohtua, heitti voltteja ja teki 360 asteen käännöksiä ja aina niiden välissä pohdiskeli toinen käsi leualla, että mitäs sitten tekis :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: myooman takia on kontrolliultra joskus rakenneultran jälkeen, koska sen verran nyt kokoa ja kun kohtukin kasvaa, ettei vaan ole sit vauvalta viemässä tilaa. Mut tosi vaikea uskoa vieläkään, että tää vissiin oikeesti syntyy sit aikanaan koska ei ole vieläkään jäänyt asemalta pois :Eyes: ainiin viime viikolla piti käydä pika-ajalla ultrassa toisessa kaupungissa kun torstaina tuli ihan selkeetä punertavaa vuotoa, niin on kyl aikamoista jännitysnäytelmää ollut taas! Ilmeisesti vuoto johtuu/johtui siitä, että istukka on alhaalla ja sen reuna kait vähän vuotaa. Tätäkin nyt sit seuraillaan.

IMG_20230515_104315.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Ihanaa @lepus timidus 😍
Oon niin iloinen teidän puolesta!
Ja tosi hyvä että seuraavat myös sitä istukkaa. Mulla se oli myös alhaalla ja edessä, mutta itsellä se ei vuotanut ollenkaan jolloin reunaetisyys huomattiin (onneksi) vasta 37+ viikolla ja ainoa vaihtoehto oli sektio.
 
viesti nro 7607 tossa vähän ylempänä!
Kyllä näyttää lämmöt hyville, toivottavasti testiin väriä paukahtaa :Rainbow:

Ihanaa @lepus timidus 😍
Oon niin iloinen teidän puolesta!
Ja tosi hyvä että seuraavat myös sitä istukkaa. Mulla se oli myös alhaalla ja edessä, mutta itsellä se ei vuotanut ollenkaan jolloin reunaetisyys huomattiin (onneksi) vasta 37+ viikolla ja ainoa vaihtoehto oli sektio.
Kiitos, sitä että on raskaana on kyllä tosi vaikea uskoa edelleen, kun aika oireetonta yhä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ilmeisesti istukalla on mahdollisuuksia nousta vielä ylös ajansaatossa, mut väläytti että sektion mahdollisuutta ei kannata säikähtää ja käsittääkseni myoomakin aiheuttaa omat haasteensa. Et saa nähdä miten etenee. Suurin huoli oli, ettei myooma vie vauvalta tilaa. Itse sektio ei haittaa/pelota, enemmän pelottaa jos tulee totaalinen vuodelepo ja pitää työt ja koirien kanssa touhuilut lopettaa ja makoilla koko kesä sängyssä tai että se myooma repee joka suuntaan. Nyt kun ei vauvan vointi niin paljoa enää aiheuta huolta, niin voi miettiä muita huolenaiheita :Smiling Face With Sunglasses:
 
@Summerwalk ai vitsi kuinka hauskaa olisi ajatus laborantin tutkinnosta! Mä jo miehelle väläytin että mitä jos hankittais sellainen parin tonnin kotiultra että jos se sitten seurailis mun ovulaatiot ja myöhemmin mahdollista raskautta mut ei lämmennyt 😂 Harmi ettei siellä mennyt tässä kierrossa tallettelut kohdilleen.

@Magnoliae toivotaan että testiin vielä ilmestyisi se toinen viiva! Mutta tunnistan täysin kyllä tuon malttamattomuuden

@Oikku95 siellä oli hyvännäköinen dippi! Lähtikö lämmöt tänään nousuun?

@lepus timidus huolien määrä on selvästi raskaudessa vakio, aihe vaan vaihtuu 😂

@Nurppu miten siellä jaksellaan?

Täällä tuli tänään pysyvä hymynaama ovistestiin ja vitsi kyllä tykkäsin noista digitesteistä. Niin paljon stressittömämpää ja kun on suht säännöllinen kierto varsinkin letrojen kanssa niin ihan hirveen montaa tikkua en oo uitellut. Mut tottakai pitää vertailun vuoksi vielä seurata koska tulee viivatestiin plussa :D Mies oli eilisen poissa ja tulee tänään kotiin ja lähtee taas huomenna loppuviikoksi reissuun että ajoitus kotivierailun kanssa menee just nappiin 😅
 

Liitteet

  • IMG_4052.jpeg
    IMG_4052.jpeg
    142.4 KB · Katsottu: 47
@lepus timidus Oi en kestä 😍😍😍 Mikö ihana parkouraaja siellä! Toivotaan että myoomalla ja istukan sijainnilla ei olisi lopulta niin suurta vaikutusta raskauden kulkuun. Toistaiseksi kaikki vaikuttaa tosi hyvältä 😍

@Nurppu Pahoittelut marsun kuolemasta 😢❤️ Lemmikistä luopuminen ottaa kyllä koville.

@Magnoliae Pahoittelut negasta ❤️ Mutta aikaa on vielä plussaksi muuttua. Hyvää itsehillintää testaamisen kanssa 😉 Tuttu juttu!

@Kuuttituutti onnea digiplussasta. Mulla yleensä tikut tulee puoli päivää-päivä digin jäljessä. Viimeiset talletetut vielä ja sit hyvillä mielin piinailemaan 🌈 Ihme ettei mies innostunut sun loistavasta kotiultraideasta 🤷🏼‍♀️😂

@Oikku95 Olisiko voinut olla kiinnittymisdippi? 🌈 Miltä tänään näyttää?

Täällä lämmöt jatkaa tasaista menoa. Nyt tissitkin kipeytyi kunnolla. En vieläkään aloittanut lugeja kun tuntuu että keltarauhanen toimii ilmankin. Aivan haaleaa vaaleanpunaista vv on, mutta ei häiritsevää.
Ärsyttää että ff merkkaa katkoviivalla oviksen taas, vaikka en kyllä tiedä voisiko paljon selkeämpää käyrää ollakaan 😠 Mutta kai se on sitten nuo ristiriitaisuudet lämpöjen, testien ja oireiden välillä.

IMG_7392.jpeg
 
Takaisin
Top